-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Néha előszedtem a gépemet is nem csak telefonnal fotóztam, ha nem unjátok...
Sok képet mondjuk nem csináltam, ahova terveztem volna egy autós sorozatot, ott épp filmet forgattak le volt zárva rendőri jelenléttel, azért egy vigyort meg egy sajnálom vállvonást kaptam a rendőrtől.
Többi kép:
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
cOxeR
Ármester
válasz focvis #237475 üzenetére
Igen főállásban fotózással, régen esküvő volt a fő irány, azt már 3-4 éve nem fotózunk, most kismamák/családok meg enteriőrös termékfotózás cégeknek (amit most megfúrtak picit…). Meg Csepelen volt egy fotóstúdiónk is, de azt tavaly elengedtük 6 év után, működik tovább ugyanazon a néven csak más a tulajdonos.
Amúgy egy filmes kollégámmal fotózunk/filmezünk autókat is, csak picit el vagyunk maradva a brand összerakásával. -
cOxeR
Ármester
válasz simonjoe #237477 üzenetére
Van ennél sokkal-sokkal lentebb is autó. Igazán jó úton nagyon élvezetes, nekem ez a gokart élmény nagyon bejön - korral biztos kinövi az ember, de pl Csákberény felé amit felújítottak vagy Gyermely irányába is, na azokon az utakon zseni. Én bírom a pattogást, annak érdekében, hogy így oldalirányú billegés így minimális, napi használatra persze nem igazán való, főleg nem városba, vagy hát az már inkább önsanyargatás kategória.
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #237504 üzenetére
Nálam komplett Bilstein B12 szett van, szóval a szétgewindézett jelző meg a gyári sportosság között vagyok szerintem, nem is a futómű hanem a toronymerevitő ami sok feszességet hoz az esetemben.
Simonjoe mumus ettől még nem vagy…
MunezXBK idén töltöttem be a 40-et, de a Z roadster fórumokon látom mikor jön a kényelem fontosabb idő.
Pl most van egy eladó Z3 airrideal azt nagyon tudnám élni.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #237589 üzenetére
Botrány amúgy mennyi balatoni étterem lett szar az elmúlt 1-1,5 évben… séf el, meg mennyi bezárt ami régen jó volt… :/ Mi holnap dolgozunk Laposa birtok felé az is jó hely.
Kővirágot én nem ajánlom, kiszolgálás szar pedig sose volt túl jó, kaja is rosszabb lett…
Pörc is hanyatlik, pedig milyen jó volt régen…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Ittas vezetés szerintem durvábban kellene büntetni, főleg mert itthon vagyunk… itt nincs mérték mint néhány közeli országban, teljesen más a kultúra nálunk ha isznak akkor azért hogy hatása legyen, olaszok sokszor egész nap piálnak, de mértékkel (persze mindenhol is van idióta) …. néhány hete ment előttem a budai alsó rakparton egy félkegyelmű, olyan 30-70 között ahogy épp sikerült gázt adni meg váltani… egy zebránál se lassított és össze vissza ment, egyszer a záróvonalon lógott át fél métert a szembe sáv felét elfoglalva, utána meg a padkának ment neki, híd alatt meg majdnem a falnak… a legrosszabb, hogy eléggé tehetetlen vagy külső szemlélőként, pedig nagyon agyaltam, mielőtt nagyobb baj lesz, valahogy leállítom… mögötte menni kevésbé volt veszélyes, de szembe jövök orosz rulett szindrómába voltak és még csak nem is tudták ki jön szembe.
Lényeg a lényeg én sokkal durvábban szankcionálnám.
Mikor olaszoknal nyaralunk én is ittam napközben, de utána ettem, meg sétáltunk… nem ültem egyből kocsiba, itthon sajnos ez nem megy, ha nem zeró tolerancia lenne azt gondolom meg durvább lenne a helyzet. -
cOxeR
Ármester
Ez az egész így is úgy is szívás, korlátozással meg ársapkával együtt, jön melle hamarosan a téli fűtési szezon egy kis gázhiánnyal. Remek lesz az év vége/eleje.
Most hogy lement a 100-as
megyek holnap telehajítom a Z4-et.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #238417 üzenetére
Simán lehetne egy újabb.
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #238593 üzenetére
Ebbe az eladóba belenyúltál azért rendesen, ezt már nem lehet vitatni.
-
cOxeR
Ármester
válasz Doki16 #238633 üzenetére
A Szent András kastélyban a tulaj néni egy életre belopta magát a szívembe, mikor egyszer ott dolgoztam, akkor készült el frissen. Azt hitte övé a világ, mindenki ugrál ha fütyül, aztán el kellett keserítenem, hogy tévúton jár. Imádom ezt az embertípust aki nem tud mit kezdeni azzal, ha valaki csípőből egy határozott nemet mond.
Pedig nagyon szép az a hely… -
cOxeR
Ármester
Holnap 11-es rendkívüli bejelentés?
Tuti üzemanyag árstop feloldás lesz…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz brumi1024 #238664 üzenetére
Én is agyaltam, eladni a Z-t, de megindult a dömping minden “második-harmadik” autót elkezdtek eladni… hamarosan jó nagy áresés lesz szerintem.
Mondjuk ettől még egy próbát megérne.
Esetleges ingatlan vásárlásnál egy kis extra tarcsi pénz jól jönne év végén januárban, mikor beborul az is…Elmegyek én is tankolok reggel, bár a 100-as nem hiszem, hogy elfogyna. :D
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz Vismajor01 #238745 üzenetére
Sokat zabál az az auto nagyon, nem?
-
cOxeR
Ármester
Jó vagyok, 6,2-ért vettem, 7,6-7,7 körül tudom eladni, kb 1 nap alatt, 8M-s vevőre várnom kellene néhány hetet.
Nincs sajna céges auto lehetőségem, ha lenne akkor se biztos, hogy nem éri meg elektromos autót venni/eladni. Kötvénynél biztos jobb. Persze egy vagyon volt a napelem… de az nem csak a kocsi miatt kell. -
cOxeR
Ármester
válasz JoinR #238968 üzenetére
Nem a szélsőséget kell kiragadni, hanem amiről a többiek is beszélnek, sose 130-al halad a forgalom bent ha feltorlódik a sor. Rendszeres, hogy I3-al 110es tempomattal döcögök jobb szélén, majd betorlódik a belső, de úgy, hogy simán elhaladok 6-8 auto mellett jobbról mire beérek az élőzendő kamion/kamionok mögé, mindezt laza 110-es tempomattal, ez nem előzés, hanem elhaladás ugyanazzal a tempóval amivel odaérkeztem.
A nullason is napi rendszeres, hogy a középső sávból ha megbolondulsz se megy ki a mókuspajtás, mert ő éppen “száguldozik” 80-90-el… ott is ugyanez, szélső sávban rendszeresen haladsz, miközben a középső tele.
Pusztán az emberi butaság ami miatt ez kialakul.
Arról nem is beszélve, hogy az ilyen hosszabb szakaszokon a sok sütemény egy stabil fix tempót nem tud felvenni… nullason megy 80-al majd 110-el, majd megint 80-al, pályán ugyanez… 90-130 között, nem lehet egy beállított tempomattal pl 110-120 bármi közlekedni mert vannak ezek a sügerek… közepén vagy a belsőben.
Puszta kényelem miatt, hogy ne kelljen a szélsőbe felhajtóból besorolt vagy a szélsőben lassan haladó szállító járműveket kerülni kormányozni, néha fékezni vagy gyorsítani.
Sose tolok le senkit kettő kamion közé, de ha a kettő kamiont nem tudja megelőzni 5 perc alatt az autópályán, akkor menjen le a főútra vagy álljon be a kamionsor mögé, vagy tudod mit leginkább ne menjen sehova, maradjon otthon a francba.
Mindezt úgy, hogy I3-al rendszeresen szívok ezek miatt újra leírom 110-es tempomat mellett, de ha előzök, pattintok egy 140-es tempomatot és nem tartom fel a kamion lassú előzéssel a belső sort.
Aki nem tart jobbra, vagy nem megy a belsőben legalább 110-120-al, azt mind megbüntetném.
Akik megy gyorsabban mennek, 160-200 között az ő döntésük, de nehéz felfogni, hogy egy ilyen autóba ez a tempó nem ugyanaz mint egy átlagos családiban? -
cOxeR
Ármester
válasz kisza25 #238979 üzenetére
Pontosan, kimész külföldre ott is az tart fel, aki vagy magyar vagy sk rendszámú… néha pár osztrák. A többi kimegy előled.
Olaszországban 100-as korlátozás, útfelújítás miatt, belső sávban (2 sávos út ugyanúgy mint az M7) 150-160-al mentek… soha egy nem villogott, dudált, mert mire a jóindulat elfogyna kimennek az ember elől. -
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #238982 üzenetére
Ezt értem, de többnyire kint vannak a táblák, jó előre mennyi megy merre, pusztán figyelni kell. Persze ha a kamionok nem takarják ki menetközben.
Többnyire viszont hidd el nem emiatt mennek ott, hanem mert lusták. Az van ezeknek a sofőröknek a fejébe szerintem, hogy ha egy sávban megyek és nem sorolok át másikba, akkor kisebb a hibázási lehetőség ami balesethez vezet. -
cOxeR
Ármester
válasz CactuS #238986 üzenetére
Nehéz az egyensúlyt megtalálni, mi az ami jogos cammogás meg mi az ami nem, ehhez kellene egy kis értelmi intelligencia is. Az is fura tényleg, hogy olasz dinamikus vezetés, több türelemmel párosul mint a hazai bámészkodós, egoista szemlélet, igazából az emberek átlagos jóléte, mentalitása nagyon jól kirajzolódik a vezetésben is.
Én rendszeresen szoktam beengedni olyat aki pl velem egy tempóban halad teszem azt 20-30 km óta, magam elé a belsőbe a jobb szélsőből, hogy ne ragadjon be, de többnyire ők nem is tökölnek, veszik a lapot besorolnak, majd egyből ki is mennek a szélsőbe amint lehet.
-
cOxeR
Ármester
válasz Snoop-y #238999 üzenetére
Külön állatfaj… nálam is van, mindkettőbe, ebből szokott a lenni, hogy mikor elektromossal megyek, jön mögöttem a letolom típus hisz ez elektromos, aztán mikor lemegy előlem valaki, tolok egy padlót 140-ig, az “vitarás” csak szorítja a kormányt és lemarad… konstatálva, hogy hiába tolakodott. Z4-et ritkán akarják letolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mercedes topic
- Konzol Screenshot
- Vicces képek
- Asztalos klub
- PC-re tart a God of War Ragnarök?
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Google Chromecast topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest