-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
Tegnapi 300km, Bp-Győr(helyben egy 40km)-Bp
Szokás szerint oda 110 tempomat, helyben szabályosan, vissza 130 tempomat. (forgalom függvényében picit felette)
18,6 kWh/100km
Továbbra is vicc, hogy sokan pikkelnek bármire ami elektromos… 110-el oda is megelőztem vagy 7-8 személyautót, kamiont/buszt többet is… illetve ha látja, hogy gyorsabb vagy droszt nem akar kihúzódni, hazafelé rendre ki kellett esnem a tempomatos sebességből - de jó lenne egy távolságtartó tempomat… meg a kedvencem a rágyorsít aztán mikor rájön, hogy ez a gyösz 130-150 között is jobban megy mint a régi vasak, akkor meg látom az értetlen fejet. Z4-el ilyen sosincs, nem kekeckednek, pedig pont így vezetek.
Vicces töltés, erdő szélén üres dugalj (nagymama háza Ikrényben a szántó mellett): [kép] -
cOxeR
Ármester
válasz focvis #301521 üzenetére
Én azért megyek pályán, nem sok teljesen elektromost látok, nem is értem nagyon, hogy állandóan az megy pl Tesla Fb csoportokba mennyit megy el 130-140-el... papírforma szerint az I3 3kwh/100km-el is többet kér 130-nál, mint egy Tesla pl Modell 3, cserébe 1/3-ad annyi akkukapacitásom van, ennek ellenére néha látok én is csak Teslat aki megelőz, de leginkább nem is találkozom velük.
Tegnap pl volt 2 db IX, ők mentek rendesen (már ahol a terelés/forgalom miatt tudtak), Tesla 1 db volt Y rwd, azt 130-al megelőztem, vélhetően már tartalékolt, igaz én megálltam bedobtam 9kWh-t Tatán, hogy lehessen “száguldani”. Nekem nehéz azért elfogadni ezt a sebességet, ha lenne 60-70 kWh akku, biztosan inkább tennék több megállót, mintsem lassan menjek, de 130-al nekem nagyon kicsi a táv amit el tudok menni… -
cOxeR
Ármester
válasz focvis #301525 üzenetére
Aki használja is, az annyit ír, hogy 300km fölött bármikor lehet számolni LR esetén (320-360km), a felette extra km meg domborzat, hőmérséklet, létszám, de akár széljárás függő... minden is befolyásolja a km-eket ugye, a többi "versenyző" meg nagyon kozmetikázik... mint az I3 esetén a 12-14 kWh-s fogyasztás... aztán a végén kiderül ez a nettó, nincs benne a veszteség (ami nem elkerülhető töltéskor ugye... tehát kell vele számolni) meg mennek tojással a pedál alatt, ecoproplusszplusszplussz üzemben.
Holnap jön megint valaki megnézni a Z4-et, meglátjuk... az a racionális irány nekem ha elmegy a Z4, az is bőven az ingerküszöböm felett van értékben, lsd. I3 esete a parkolóban... -
cOxeR
Ármester
válasz stickermajom #301410 üzenetére
Nekem ez a szín nagyon bejön.
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #301980 üzenetére
TPMS hibával járok 2 éve... mert a mérőműszer szerint a 4 db szenzor jó, a téli gumiban levő szenzorokat felismeri a központ, a nyáriban levőket meg nem. Van tartalék 4 db TPMS-em, de senki nem meri azt mondani, hogy az jó lesz... és a központ elfogadja őket, ha újragumiztatom a felniket. Egy ember nem volt képes sorozat/típust megállapítani és az alapján azt mondani, hogy ez jó ez nem jó... mindegyik gyári TPMS, csak ezekkszerint valamiben más...
-
cOxeR
Ármester
válasz Peter.70 #301983 üzenetére
Legalább 7 vagy 8 helyen próbáltam megoldást találni, de senki nem tudott egzakt választ adni, pedig nem gondolom, hogy ez agysebészet lenne…
Szenzor cseréhez le kell venni a gumit teljesen, vagy elég leereszteni és ki lehet cserélni emelőn a szelepet?
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #301990 üzenetére
Nem is kerestem, de feltűnt volna a menüben ez már korábban is, meglesem majd tüzetesebben
-
cOxeR
Ármester
válasz Atomgeszi #302272 üzenetére
Azért a kamionosokat se kell félteni... meglehetősen sok paraszt van köztük.
Mondjuk tegnap jöttem egy teherautó után, aki mindenáron a nulláson be akart menni a kamion elé, záróvonalon keresztül, az meg nem hagyta a végén csak behúzta elé... én elhagytam egy 3-4 autó távolságot biztos ami tuti. Majd megállt a kamion előtt és elkezdett neki magyarázni, miközben amúgy az a sor ahonnan átsorolt teljesen üres volt, kb átértem ezen a remek hídon mire a teherautós utolért a középső sávban.
Mondjuk az is botrány, hogy nap óta a hangterelő miatt, tele van bójával a nullás a 6-os út Budai oldalról felhajtva és össze vissza állnak, mert annyinak mentek már neki...
Be is jelentem, ki tudja hol lehet ezt megtenni? -
cOxeR
Ármester
válasz rbalint88 #302344 üzenetére
Várom a lottó ötöst. Z4 ha elmegy vélhetően az lesz, long range vagy performance, 2022 utáni, Y lenne a praktikus de azért még többet kellene nyújtózkodni és így is autóba ennyi pénzt tenni… még az is megfordult a fejembe, hogy 21 előtti 100+e km felettit veszek 10M alatt (még garisat)… nagyon nem látom az árakat meddig mennek le elektromos vonalon. Egy ismerősöm vett MYP-et újat 1,5-2 éve talán, 21M körül (akkor brutál jó áron) most 17M-ért nem viszik el… 30e km-el.
Nekem ugye 6,2 helyett ha 5,2-ért eladom vagy akar 5-ért, nincs nagy bukó, 70e km alatt eleget fogtam a “benzinen”, de 10+M-s összegeknél nem így néz ki a matek. -
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #302556 üzenetére
Zállatokról jut eszembe, inkább egy gyorshajtási bírság esett volna mára jól, mint állatkórház... mai napom mérlege, kutya szarul van, kivizsgálás közel 130e, csütörtök műtét egy órás, 400e (kb 2 helyen vállalnak ilyen epeműtétet) ha nincs komplikáció, persze inkább ezt fizetem... + havi 40e gyógyszer, till the end.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #302583 üzenetére
Majdnem, ez egyel drágább talán, ide járnak a technikai felszereltség miatt onnan is az orvosok, pl erre vagy hasonló a műtétekre. NÚSZ-al van szembe, ha már autós topik, nem is offolok tovább.
stickermajom
Nem egyszerű semmilyen gyógyászati téma, úgyhogy nehéz mérlegelni, ha valami sikeres, ha nem, hogy valójában mennyire volt az ellátó körültekintő/profi, mindegyik esetben lehet bármelyik lehetőség is sajnos állapot/baj függvényében.Bizakodunk köszi!
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Újabb 1000km-es fogyasztási adat:
[kép]
Van benne minden mint a búcsúban… 1,5 órás araszolgatás a városban, 110-es tempomat pályán, vmax tempomat, tegnap pl 2,5 órát ültem a kocsiban várakozva, ment végig a fűtés, kint 7,5-9 fok volt, bent 20 fok. 6%-ot vitt el, azaz óránként 0,7 kwh elmegy… álló fűtésre . -
cOxeR
Ármester
válasz sagesz93 #304675 üzenetére
Nem hagyunk autótetőt nyitva, az emberek, 99%-a ugyan nem fog hozzányúlni, ha nyitva van az autó akkor se, de állandóan van az az 1% aki ilyenkor éli ki magát... bedobja a rágót a csikket, sorolhatnám... amúgy meg nem praktikus, elég egy poros nap, tökig lesz porral az egész, vagy levelekkel, madárkakával.
Mai vicces forgalmi rend változás (lámpa lesz) van hazafelé jövet, balra kanyarodni tilos részen bekanyarodott a főszer előttem, szinte a szembejövő sávba (már a lámpatartók is fent vannak az új lámpás kereszteződés indításhoz), ahol épp egy rendőr jött vele szembe, no és mi lett? Semmi, rendőr lassított elengedte és mindenki ment tovább mintha semmi se történt volna. - én vagyok az tuti lekaszálnak.
Más, Veresegyház Medveotthon, hát hogy is mondjam, nem voltunk vagy 8-9 éve szerintem, de most meglehetősen negatív volt a tapasztalat.. minden le van lakva, mosdó retek, csöpögő csap... igazából a terület is olyan elhanyagolt volt... nem érte meg elmenni.
Az meg hab a tortán, hogy elkérnek közel 3k-t belépőre, majd képesek a puszta közepén, még 500 Ft-ot legombolni parkolási díjnak, a bevezető utón meg nem lehet parkolni... azt persze tökig kitáblázták. Vicc az egész... kérnének inkább 3200 Ft-ot és lenne ingyen a parkolás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen