-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz pècsimunkás #223525 üzenetére
ez eléggé!
-
cOxeR
Ármester
válasz 6030D #223688 üzenetére
Nekem 5,3 széles garázs van, és ezt már duplának nevezik de azért nagyon szűkös, ez majdnem pont az a 2,7m/autó. Igaz nekem lesz benne egy sor szekrény.
Mondjuk egyik auto hetente/két hetente megy csak ki, úgy lehet jobban helyezkedni.Pont ma rendeltem meg a szigetelő anyagot.
-
cOxeR
Ármester
válasz molnarpeter #223719 üzenetére
Ez aztán megint… a lényeg, a választások előtt ne legyen sztrájk, de ha megy fel az alap ár megint nem ér semmit, kb 2-3 hetet nyernek vele.
-
cOxeR
Ármester
válasz BigBlackDog #223741 üzenetére
Tolatva állok be, mindkettővel, de leginkabb a Z4 miatt ez nem játszik, térd magasságig kellene lelógatnom, I3-ból meg rendszeresen a garázsba pakolok ki a csomagtartóból, akkor meg játszani a labdával.
-
cOxeR
Ármester
válasz 7Sony7 #223748 üzenetére
Az pláne jó módszer, nekem egyenes szerencsére, csak feleségem raktárnak képzeli és állandóan átmeneti dolgok kerülnek bele, pl komód… aztán marad kb elől hátul 5-5cm… igy rendszeresen lesnem kell nem csukom-e rá a kaput az elejére. Majd ha lesz kinti tároló, persze ez megszűnik vagy javul.
Tsebacsi
Akinek kamerája van…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz cappa72 #223760 üzenetére
Nem feszülök rajta - volt idő mikor oldalsó tükröket be kellett hajtanom és úgy betolatnom egy házfal mellett, de figyelni kell és az ember inkább előre próbál gondolkozni.
Na ez érdekes, van esetleg valami 0-100, 100-200 mérés? Kuga vagy mi ez pontosan? Látom, RS, ideje lenne lemernem nekem is…
Én az előbb értem haza kis egészségügyi körömből, de a 4 éves nyárim nem igazán akar tapadni ebben az időben.Le-be amúgy kb e-körül lehetek én is, a nyomaték az turbo hiányában lentebb van azért.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Jogos persze.
I3-on szerintem jó vagyok télre 19-es Nokian WR Snowproof van, nyáron meg I3s 20-as felni a gyárilag szerelt Bridgestone Ecopia, na az is hajlamos a kopásra.Z4-en meg lehet picit meg kellene füstölnöm valahol ezt a Goodyear Eagle-t első két évben még jó volt nagyon.
Nekem jött olyan repedezett kopott gumival mikor vettem az I3-at, hogy másnap mentem szabadultam a rajta levőtől, pedig azzal ment át a műszakin és került forgalomba itthon.
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #223841 üzenetére
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #223843 üzenetére
Na jó ehhez képest táncolni lehet nálam.
-
cOxeR
Ármester
válasz troll81 #223844 üzenetére
Volt egy tippem… de ennyire nem olvastam vissza. Itthon mindent is takargatni kell, mondjuk tegnap bementem a városba és igazából az élettől is elment a kedvem az utak miatt… haza inkább körbejöttem a nullason. Na ott meg a belső sávban ragadó idiótákból lett elegem. Lassan tényleg csak vidékre vagyok hajlandó menni Z-vel.
Azért ha van 100-200 időd, kíváncsi vagyok, vagy akár csak egy negyed mérföld.
Egy könnyebb felni meg jó gumi kellene nekem, de erre tuti nem lesz keretem most, azzal tudnék még hozni.
Ez még gyári váltóprogram, lassan majd mérek újra, a 8 fok közel sem jó, max a motornak.
-
cOxeR
Ármester
válasz szabonagyur #223860 üzenetére
Én tegnap behúztam 48l 100-ast, már porozott a tank, szerintem lassan azt is ellövik, 520-ért kifejezetten emészthető vétel volt. OMV
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz macilaci78 #224031 üzenetére
Mondjuk arrafelé eleve is magas, minden is. 5 éve voltunk Svédországban, egy normálisabb pohár sör 4 ezer Ft.
Szolgáltatások aztán főleg, dolgozni voltunk kint, olcsóbb volt a repülő/szállás/hazai szolgáltatás ár, mint kint egy alacsonyabb tartalmú szolgáltatáscsomag. -
cOxeR
Ármester
válasz Gergőke88 #224154 üzenetére
A kérdés, elég széles-e a gyári felni. Én akartam szélesebb felnit is 9,5J van hátul, következő 10J lesz, még pont elfér.
I3-ra is vettem volna utángyártott felnit, de 20”-ban esély nincs közelíteni 5,5-6J-hez közelíteni, azt meg nagyon bután állna.
Gyári felnivel ez az egy megoldás van, jó az is persze. -
cOxeR
Ármester
Igazából megyek már egy ideje körbe 155 virslin, ha fúj a szél és felmegyek pályára, azért nem kívánom a “száguldozás”, de inkább 19”-on a ballonosság a fő gond nem is a szélessége. Városba meg igazából kukkmindegy.
Azért az S felnivel, meg a 175/195 szelességgel egész jót lehet menni.
Van pár elmebeteg I3 módosítás… de ezt simán élném. Logikusan ültetve… nem ilyen magasan.
-
cOxeR
Ármester
válasz CactuS #224181 üzenetére
Én jókor vettem, 23k km alatt fogtam kb 600k-t az üzemanyagon meg a sallangokon. (olajcsere, adó) Mindemellett kb 7-800k-val felment az ára is, ami tovább fog szökkenni. Kérdés mikor fordul vissza, amikor majd az elektromos lesz többségben és azokat kell rommá adóztatni meg lehúzni, hogy legyen bevétel tudjukkiknek.
-
cOxeR
Ármester
Ez a kamion mögött gurulás sajnos hasznos neki, én is szoktam néha, pl ha messzebb megyek és nem akarok kétszer tölteni. Ma pl irány a Balaton (egy jó kis pörc elvonás orvoslására), ha pl Füredig/Tihanyig mennék lehet vonatoznék én is. A 110 tempomat meg a kamion mögötti 90 tempomat között simán van 30-40km hatótáv különbség.
Nem mindenre alkalmas, mondjuk eps-t pont szar belepakolni, mert 2,5 “bála” fér csak bele és harapni kell a kormányt is, hogy elférjen.
-
cOxeR
Ármester
válasz CactuS #224185 üzenetére
Ezért lett nekem is az I3… nehéz olyat találni ami emészthető árban van. Nekem leszervizelve átírva 6,3-ba állt meg, Hollandiából (5,7 volt a bid amivel elhoztam, többi a szállitás + szerviz). + az I3s szett (azt meg ne boncolgassuk mennyi volt / most pl egy eladó van itthon 900k, ennél jóval olcsóbban vettem németektől)
Mondjuk sokmindent csináltattam: fékfolyadék csere, kisakku csere, klímagáz csere+töltés (elég sok kellett bele…), led izzók, futómű állítás, térkép frissítés, szoftveres tuning S szintre. Hajtómű olaj jön hamarosan, nem kötelező de tudjuk a lifetime olaj milyen… -
cOxeR
Ármester
válasz cappa72 #224187 üzenetére
Át kell állni rá agyban picit, meg tény ha van otthon lehetőséged jól/gazdaságosan tölteni úgy éri meg igazán.
Igen drága is sajnos, de ezzel látok spórolási rációt, robbanó motornál nincs. Persze lehet járni olcsó autóval, nekem is az volt előtte a végletekig… de egy életkor után gebedjek meg, de megérdemlem, ne 20 éves 3-400k-s autóval járjak. A 2-4M ársavban meg nem volt olyan amire biztosan mertem volna mondani, hogy na nem kell ráköltenem 1-2 éven belül 1M+-t…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #224449 üzenetére
Jó is lenne egy olajhőfok kijelzés nekem is… így marad az érzet, vízhőfok megvan + pár km… meg is nézem, hogy tudok bevarázsolni egy mérőt…
Picit más téma, garázsba ki milyen burkolatra esküszik? Temperált garázs, még most számolom, hogy tegyek le a padlóba fűtőszőnyeget, vagy inkább egy két panel a falra.
-
cOxeR
Ármester
válasz MunezXBK #224460 üzenetére
Tudom, csak a mostani alap rétegrendről nem tudok semmit -simított beton felület van, a fűtés alá kellene tennem valami szigetelést is. Megfúrom egyik sarokba talán picit többet megtudok róla, legalább azt milyen vastag a beton.
rbalint88
Csempe nekem nem tetszik de tény tartósság szempontból az biztosan nem megy sehova, meg azt le tudom rakni én is. Beton az alja most de a kocsi kerekei alatt ahol lefolyik a víz meg is van repedezve.
Qru
Köszi!MasterMark
Az lenne szimpatikus nekem is, de tartok tőle, hogy nagyon csúszik, ha vizes vagy havas, illetve teljesen magam akarom csinálni, bőven elég kifizetni a szükséges anyagokat.6030D
Ez a cement szórás mikrocementes bútoroknál is bevált taktika a felület strapabíróssága miatt. Mostani szakiktól nem igazán kapsz ilyen infót, vagy nagyon ki kell fogni.macilaci78
Köszi! Akna nincs, pedig nem lenne rossz, de nem töröm fel ezért a beton alapot. Jól látom, a legnagyobb nehézség az, hogy ami öntött az többnyire benyomódik, kivéve ha még szocialista alapanyagból készült.A szigeteléssel megvagyok, van bent hőmérő, úgy látom a födém lezárása hozott kapásból 3-4 fokot pluszt.
Azért is dolgozok rajta - hogy on is legyek, mert pl az I3 nyáron ha töltőn volt, éjjel elkezdte hűteni magát, a zárt garázsba, ami ugye csak a meleg levegő további keringetése eredménnyel járt. 5-10cm-re nyitott garazsajtó meg annyira nem szerencsés egész éjjel, hogy me legyen bent kánikula.
-
cOxeR
Ármester
válasz radi8tor #224555 üzenetére
Fontos amit írsz - sőt legfontosabb, de minél jobbak a képek annál több az érdeklődő, balek is… az meg, hogy ki viszi el, kvázi mindegy
qtya123
Én fotózok eladásra autókat is, nem minden a környezet, kell a látásmód. Eddig napok alatt vitték el mindet, persze normális áron nem irreálison, állapotnak megfelelően. -
cOxeR
Ármester
válasz Tsebacsi #224771 üzenetére
Azért őszinte leszek, figyelem a káoszt, ami itt megy az üzemanyag körül és engem is érint hisz van egy 10l++-os fogyasztású autóm főleg ahogy mostanában megyek vele (most épp csurig 100-as benzinnel), de azért örülök, hogy 1 éve elektromost és nem benzinest/dieselt vettem. Nem kell azon agyalnom, hogy jön a hosszú hétvége és útközben ha épp üres egy kút, mi a tököm lesz. Persze az elektromos töltők se tökéletesen megbízhatóak... de akkor is, csak tudok valahol két lokalizáció között valahol delejt szerezni.
Ha nem kellene másra a zseton tuti vennék akkus tárolót - főleg ha elérhető árban/készleten lenne és még nyugisabban lennék. Szomorú, hogy ilyen időt élünk.Más, van valaki aki régi autót mert bevállalni? 1983-as Mennyire gáz, egy rozsdásodó kasztnit rendbehozni, legalább optikailag elfogadható állapotra? Nem kerül forgalomba, csak körbe az esztétikai rohadásokat javítanám és vagy fólia (ez ajánlat függő) vagy akár elvetemülten saját magam festeném. Szóval otthon lehet-e értelmesen glettelni, alapozni, csiszolni? - ez azért kell a fóliázás előtt is...hogy fent is maradjon pár évet. Mennyire elvetemült egy 10-es skálán?
-
cOxeR
Ármester
válasz stickermajom #224781 üzenetére
Jah nem vagyok naív picit se. a nikkel miatt is van már pánik
-
cOxeR
Ármester
válasz barnam_ #224782 üzenetére
Fotózáshoz kellene és nem személyautó, kisbusz jellegű meg ami már jó formavilágú, műszakis állapotban nem éri meg nekem, bőven elég ha megfelelő trailerrel tudom vinni A-B-be, de alapvetően fix telepítés a cél. (6-8M körül van az első értelmesebb, pl Citroen HY)
Van időm “sajnos” illetve szeretek értéket is teremteni, de műszakis állapotra azért csak szakival mennék neki, az meg idő és feneketlen pénz. -
cOxeR
Ármester
válasz barnam_ #224791 üzenetére
Nem nem FakeTaxi. - az a piac elég maffia, volt fotóstúdióm Csepelen nem volt egyszerű elhajtani őket...
Fontos kívülről, hogy néz ki, meg belül is, de a belső részt én megcsinálom, hogy megfelelő legyen. Kívül meg csak körbe érdekes az alja nem.
Az biztos, hogy csak géppel esnék neki, akár belefér egy polír gép is, úgy is régóta kacérkodok vele, ezen meg lehet gyakorolni. Nem fényező műhely eredmény a cél, ezért lenne jó a fólia, csak az is 5-600k körül van ekkora autóra
Új hozzászólás Aktív témák
- Algieba: Aurora borealis
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Nyomtató topik
- Motorolaj és szűrő topik
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen