-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
grizlisandor
veterán
válasz Micsurin #328891 üzenetére
A kötelező biztosítás türelmi ideje minden biztosítónál egységesen az évfordulótól számított 60 nap.
Van kifejezetten biztosításos topikunk is: Casco és kötelező gépjármű felelősségbiztosítás
-
szebe
addikt
válasz Micsurin #328891 üzenetére
Ha 02.23 a forduló, akkor utána 60 napod van befizetni (ha nagyedévezel, akkor azokra is él asszem).
De ja, ezt csinálja mindenki. Nekem az Allianz emelt volna 50% környékét, visszakötöttem hozzájuk ~ugyanannyiért, mint amennyi eddig is volt. Pár ezrest foghattam volna máson, de amiatt a pár dolog miatt, ami a képeden is van, maradtam (aztán lehet mókusvakítás).
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #328767 üzenetére
Csak mattnak tűnt a fotókon.
Ízlések és ficamok, tudom, de én biztosan kifizettem volna az Opel emblémás rács felárát. A Vauxhall logóról mindenki azt hiszi/tudni véli, hogy törött volt az autó, és a legolcsóbb módon lett helyreállítva. Ugyanazt a hatást kelti, mint amikor hiányoznak a feliratok hátul (mondom ezt így ).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Micsurin #328708 üzenetére
Városi 5,5... fantasztikus.
Nekem a Golffal ~14, a jobb idő hatására elkezdett enyhén csökkeni. Az MX-nek csak kentem most (melegedjen át rendesen), mikor ránéztem ~12 volt, a csak városi teletank 9,94 (az október 12. és december 18. közötti szumma 337 km-re).[ Szerkesztve ]
-
-
Blindmouse_
aktív tag
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz Micsurin #326741 üzenetére
Hááááááát.... anyagtól is függ, mert ha szivacsot kasírozol rá, akkor ázni fog.. ha valami kátránylapot akkor nem.
De amúgy most így télen felpattintottam a két tetőablakra a belső takaróelemet a kárpitba, illetve most csak a hátsón van fenn, hát, az autó amúgy nem ázik be, nem párásodik de a takaróelem, alatt a tetőüveg párás belül. na akkor egy fémtetőnél a kárpit alatt ugyanez a helyzet.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz Micsurin #326611 üzenetére
Hááát.. csak a gödröt húztam volna vele fel, óvatosban.. tudod a tubusos hibakorrektor, nem a 2k üvegszálas.. körülötte vagy letörlöm, vagy amikor becsiszolom óvatosban akkor valami finom papírt használtam volna.. 1500-2000 és utána összepolír..
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
kisza25
félisten
válasz Micsurin #326329 üzenetére
Most voltam Ausztriában én is sokkot kaptam az áraktól, 10 évet kint éltem, emlékszem az árakra,
2x annyiba kerül minden, de van ami 3x annyiba. És ehhez hozzá adódik, hogy akkor 250 volt az euro
Pl egy láger sör (Stiegl) 1,5 euro. 50 centért szoktam venni mikor kint dolgoztam, 3 euro volt a 6db-os zsugor. A metroban az 5 literes hordó 10 euro volt
Csokik is, 50 cent volt egy tábla milka, most 1,2 euro, a húsok 3x annyiba kerülnek, mint itthon. Hagyjuk már[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
-
nagyúr
-
Petyyyyy
addikt
-
Szoszo94
őstag
válasz Micsurin #325377 üzenetére
Nem értem - és lehet azóta más is írta, de le vagyok maradva megint 200+ hozzászólással -, hogy mi a probléma. 12,8V tökéletes nyugalmi állapotban, az indításkor pedig 9,7V is szuper. Mindkét zsír új Rocket akksim 9,5-re esik indításkor, a Lexus két hete áll és 12,4V van ebben a pillanatban benne, de sicher, hogy indítani fog egyből. A Renault napi használatban, oda most nem ér el a Bluetooth, de 12,7 körül szokott reggelre lenni, pedig minden nap 2*130km aminek 80%-a legalább autópálya, tehát tölt rendesen (mindkét autóban idén lett generátor is cserélve, töltés tökéletes). Ezek a feszültségmérések önmagukban nem jelentenek semmit, ha aggódsz miatta tegyél rá műszert ami indításkori áramerősséget és belső ellenállást is mér, azokkal az adatokkal már lehet mit kezdeni. Ezt most túlaggódod szvsz
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz Micsurin #325604 üzenetére
Van már olan is? Bámulatos hol tart már a tudomány.
Mondjuk a múltkor az erősödő meg-megtorpangatások hatására, miután szóltam a kúton hogy egyre szarabb a benzinetek, elkezdtem kiméregetni a 35 éves gyújtókábeleket is, és az egyiken sikerült 20 kiloOhm-ot mérni
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
ArthurShelby
addikt
válasz Micsurin #325377 üzenetére
Ha akarsz még neki esélyt adni, akkor szívesen kölcsön adom a ctek töltőm, azon van recond opció.
Eddig az e39 akksiját meggyógyította, egy lada 2107-es varta akksiját is valószínűleg (tesztelés alatt)(spoiler: lehet ez a kevés km-es lada hozzánk fog kerülni (nagypapámé volt, eddig garázsban állt (most lett eladva a garázs fölülle)), mert apum a ladát szereti, benzin és fordulatszám párti . Szokott is heccelni, hogy a bmw-m majdnem olyan mint a lada )
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
macilaci78
nagyúr
válasz Micsurin #325382 üzenetére
A Passatot 1 éves Excide akkuval tettül le vezérléscserére, a szerelő kiállt vele a munka végeztével hétfőn, felkapcsolt tompítottal és úgy hagyta.
Mikor mentünk érte pénteken, a központi zár nem működött, kulccsal kellett kinyitni. Eltartott egy darabig, mire észrevettem, hogy a műszerfalon a visszajelző lámpák gyakorlatilag világítanak, csak épp parázsló halvány fénnyel...
Rá lett bikázva, egy lépésben mentünk vele kb 85 km-t, majd még 4 évig használtuk gond nélkül.
Amikor az utolsó nálunk töltött télen gyengélkedett a januári reggelen, akkor izzítógyertyák lettek cserélve, nem az akku gyengélkedett.
Olyan is volt, amikor a generátor volt offos 2 hétre, de még ilyen 30-50 km-es etapokat mentünk vele Budapesten és agglomerációban.Szóval sokat kibírnak ezek az akkuk hiba nélkül.
Persze volt Excide robogóakkum is, ami 2 hét alatt cserés lett. 1 napig nem tartotta a töltést, nem indítózott róla a robogó. Valószínűleg cellazárlatos volt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #325377 üzenetére
Azt az Exide-ot te vetted újonnan?
Nálunk a 2022 okt. 5-én beszerelt EA530 2 hónapot szolgált a régi Ypsilonban, aztán 1 hónap kényszerpihenő, majd 2023 jan. 13-tól kezdve van a MiTóban. És hiába a sok rövidtáv meg indítgatás, egyelőre nem akar megdögleni.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Micsurin #325307 üzenetére
Jó az Osram, de a Philips pontosabb, úgyhogy az marad.
Legalábbis a 208ban, H7esben.
Az emitter még kisebb az osramon, de a kettő távolsága, meg a philipsnél a kivágás is segít. A gallér fém és jobban kidolgozott a Night Breaker Led Smarton, de nehéz be/kioldani a bajonettet.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
válasz Micsurin #325034 üzenetére
Gyorsan átpörgettem 5x110-re keresve, nincs nagy választék sajnos. Főleg gyári Opel felnik, néhány tetszetősebb Alfa felni, a maradék inkább középszerű cucc. A PSA kinyírta az Opelt 7 éve, nincs utánpótlás.
àt is fáradok a gumis - felnisbe.
Felesleges. Azt át lehet nevezni négyévszakos-fényező topikká. Én is erősítem egy kínai szettel. Bár mintha kicsi változás történt volna, többen kezdik felismerni a korlátait. -
Micsurin
nagyúr
válasz Micsurin #325031 üzenetére
Egy - két lengyel oldalon meg 11kg-ot írnak a 16-ra és 12-öt a 17-esre . Akkor most mi az igazság.
focvis 5x110 6,5x16 ET35 (R16) vagy 7x17 5x110 ET37. (ET41 még értelmes 7J szélesben, ha nem csak gyárit nézünk.)… mielőtt Qru / radi megcsap, àt is fáradok a gumis - felnisbe.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Asszociációs játék. :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- PlayStation 5
- Vivaldi (böngésző)
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen GPS-t vegyek?
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest