-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #328847 üzenetére
Valamiből a kisembereknek is meg kell élni.
Amúgy abból a szempontból jók ezek a nepperek ha valami kell év közben azt talán be tudod szerezni.
Pl így szereztem egy ilyen készletet az 1/4-es ütvecsavarozóhoz 1000-el drágábban [kép]Ja és ezt a csavarhúzó készletet szívből ajánlom, nagyon jó minőség. Autószereléshez tökéletes, az ára meg parádés:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #327940 üzenetére
Tanpályán, élőben még nem nagyon láttam elszállni senkit szerencsére. Illetve de, egyik télen egy B5 Passat az utolsó pillanatban döntött úgy, hogy mégiscsak felmegy az M7-esre Martonvásárnál Pest felé és kb az utolsó pillanatban berántotta a kormányt. Na az elszállt mint a győzelmi zászló.
#nincsbennetarcsi
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327938 üzenetére
Nézd, én se tartom be SOHA kb a sebességkorlátot. DE viszont ésszel megyek gyorsabban, ergo belvárosi kis utcában lehet nem megyek harminccal se mert szűk, meg nyilván a nagykörúton nem megyek mázsatizet, vagy a soroksárin kétmázsával.. még akkor se ha full üres.. nyilván előfordul hogy zöldnél tolunk egy "gyorsulást", DE elrúgom max hetvenig, aztán fék, tovább minek? Szóval nagyjából tudom hogy hol, mennyire "veszélytelen" még tolni neki. Plusz anno megtanultuk hogy lehet te fel vagy készülve, de sok hülye van ott még, körülötted aki viszont nincs... szóval ha hülyülsz, akkor ott, és akkor tedd, amikor ezek nincsenek. Meg hát nem is szeretném a ritkaságaimat összetörögetni...
Viszont tényleg népbetegség az hogy "semmi bajom nem eshet.. " gondolattal mennek ha kell hanem, tökön babon át, és minen ami eléjük kerül az akadály csak amit le kell győzni mindenáron.. a dunning-kruger diagram elején tartanak.. És az fogja EGO-ból csakazért is túltolni, mert esze az nincs. És ő igenis leforgatja a harmadikat is az üllőin.. aztán 20 méterrel a kövi piros előtt aggódik hogy hoppá meg is kéne állni, hogy került ez a lámpa ide? Egyszerűen nem gondolkoznak 50 méterrel sem előre, nemhogy 1-200 méterekkel.. az adott pillanat van, meg az a 20 méteres szféra ahol épp tartózkodnak, és számukra azon túlról nincs információ, nem figyelnek rá nem érdekli őket..
És igen, szentigaz hogy kanyarodni egyik ilyen sem tud.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327940 üzenetére
Amióta rogyásig vannak pakolva hárombetűs szarokkal a kocsik, meg olyan érzeted van a rengeteg hangszigetelés miatt mintha valami baromibiztonságos valamiben ülnél, azóta van ezeknek az embereknek egy hamis biztonságérzete.. Ergo tolja neki eszetlenül.. Aztán amikor baj van. akkor pánikolva nem csinálnak semmit, csak egyenesen sikítva mennek neki annak ami épp az útjukba kerül..
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327921 üzenetére
Meg a Karenek, elnézve egyébként pl a hírportálok oldalain a kommentszekciókat, az utóbbi időben emberek 80%-a masszívan szociopata/akciónyugdíjas/Karen, aki mindenre rázza az öklét, és lassan nyilvános élvekibelezést követel, mert valaki bármi olyat csinál amit ő nem.
Nem tudom mi van a Vácin én lassan 10 éve nem hajtottam rá.. de amúgy hogy a kiinduló hozzászólásodra reagáljak.. nos az utolsó szubhumán akivel kapcsolatban nem is túl rég, azt éreztem hogy nagyon nem kéne vezetnie, az konkrétan, 800 méteres látótávolságnál összes létező ködlámpát felkapcsolva szédelgett negyvenkettővel, szemmel láthatóan fogalma nem volt a gépjármű kezeléséről, viszont a kövi pirosnál azért majdnem nekemjött szándékosan, miközben magából kikelve ordítva kurvaanyázott, csak mert közöltem vele hogy nem kellene kiégetni mindenki szemét városon belül a hátsó ködzáróval mert nagyon nincsen köd amíg a párában 800 méter a látótávolság..
De amúgy tele van ilyennel a város.. szédeleg a belső sávban VMAX40-el, aztán amikor kikerülöd jobbról, villog meg az öklét rázza..
Ennyit a gyorshajtásról.Kicsit olyan ez mint amikor azt kommunikálják hogy a CO2 MUMUS, az a környezetszennyezés alapja, aztán közben meg a 70 féle karcinogénról egy büdös kukkot nem ejtenek.. csak egy dologba csimpaszkodva ekéznek dolgokat, miközben nem az a fő probléma.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
hobizoli
nagyúr
válasz tototos #327423 üzenetére
es ha nem olyan helyre jar?
vagy fogja az onkori es osszevon ket ovodat/iskolat egybe, es ami eddig setatavolsagra volt vagy 2-3 megallora az hirtelen a kerulet masik felen lett, akkor ott mi a matek?
aztan onnan juss el meloba vissza BKV-val
meg milyen kedves az a onkori is, ahol a ovi 8-kor(!!!) nyit, de penteken 2-kor zar
óóódddmeg, de azt persze elvarnak, hogy szuljon anyu 3-4 gyereket, meg termelje melle a GDP-t is
regen reggel 5-kor nyitott a bolcsi es este 18h-kor zart pont azert, hogy egy 06-14h vagy 8-16h munkaidovel rendelkezo is le tudja oda adni a gyereket, delben volt a valtas egyik heten delelottos, masik heten delutanos voltak az ovonenik
sima nyolc oras munkahellyel se tudod megugrani kb hetkoznap se, foleg ha reggel 6-14h-g dolgoznal vhol, 6 orassal se vagy elorebb, 4 orassal meg megeri egyatalan nem otthon maradni?
de ha szerdan is du 3 elott ersz oda 10 perccel lohalalaban is mar csunyan nez rad az ovoneni
na óóódddmeg BKV-val
nem mindig a pistanyi 5.ker-bol kene kiindulni, ami a Astoria-tol nezve 4 sarok a Erzsebet hidig kb, es 10-12 perc alatt le is gyalogolhato tavolsag
meg siman lehet olyan szitu, hogy itt laksz, a munkahelyed meg 4 kerulettel odebb van, es 3-4x kene atszallnod BKV-val, amiben nincs metros utazas se, elmegy elotted a csatlakozo buszod, mert benyaltal ket pirosat, akkor 15percig dekkolsz megalloban varva kovetkezot, kocsival meg 30perc alatt odaersz haztol-hazig
Bp qrvara le van maradva a gyors(!) tomegkozlekedtetesben barmeiyk EU nagyvaroshoz kepest kapacitasban is, de a ú.n. cherry picking tíííícccsukki tiltasokat persze szeretnenk tegnap atvenni barmifele elozetes infrastrukturalis fejlesztesek nelkul
ezt kulfoldon elobb mind megcsinaltak hozza amugy, es nem az volt a hozzaallasuk ra hogy níííícccsráápéééhéééééz meg (vállrándít) óóóódddmegtöbb drón kell ;P
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327423 üzenetére
Értem,. nem véletlenül tettem fel a kérdést úgy ahogy.
Azzal én sem értek egyet amikor valaki a 400 méterre lévő tescoba is kocsival megy le egy csomag ropiért jó időben... a volt szomszédom képes volt a 3literes dízelkombival kijárni a játszótérre a gyerekekkel. 300 méter. minden nap. közben 2x hazajöttek mert pisilni kell, itthon maradt a kislapát, akármi.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #327380 üzenetére
Hát jah, visszamenőleg sokmindent nem lehet megszűntetni. mondjuk ebben az országban lehet jobb is. Mert még a gázfűtést is elvennék visszamenőleg mindenkitől, leszarva hogy megfagy.. mert a röndellet az röndellet.. bé köll tartani a főespán úr parancsára!
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #327267 üzenetére
Hova sietünk ennyire? - Két szélsőség van. Ahol lehet, akár radar fölött menni, 10 perces megállóval szükség szerint, vagy szélárnyékban vitorlázva 100-zal, néha egy-egy előzés 110-zel, amúgy 30-60 perces megálló szükség szerint.
Így a 4-5 óra alatt meg lehet tenni 5-700 km-t (125-140 km/h átlagsebesség) és 320-500 km-t (80-100 km/h átlagsebesség) is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
szebe
addikt
válasz tototos #327272 üzenetére
Évi néhány alkalommal anyósjárat, Fvár-Viharsarok, takkra 300km az út. Egy seggel sima, de átérzem amiket írsz, annak ellenére is, hogy M44-en nem sok inger éri az embert.
A vége előtt jól tud esni a Black Sheepben egy kv, de azt már nem számolom megállónakSzóval ja, nem sokan mennek le egy seggel 5-600+ km-t. De nyilván a handrás-féle minden megállónál 1 órát ebédelünk se reális forgatókönyv, ha elektromos, ha nem.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #327267 üzenetére
Igen, szerintem az előre tervezés rettenti el legjobban az embereket. Bennük van egy ilyen zsigeri érzés, hogy nekik ne mondják meg, vagy ne kelljen már arra mennie töltő miatt, ha másik irányba menne.
Ehhez képest ott van a csomó előnye a villanyautóknak a hagyományoshoz képest.
Most már tényleg nem lehet rájuk fogni azt, hogy kiforratlan technika, megbízhatatlan, stb.
A gyulladásos esetek pár gyártási hibától eltekintve mindig valami fizikai sérülésre vezethetőek vissza.De! Abban is egyetértek a másik oldallal, hogy a nagy többségnek sajnos még nem ez az irány. Én is panelban lakom. Lehetőségem lett volna PHEV-et venni, de nem vettem mivel 2 utcányira egy bevásárlóközpontban van legközelebb töltő. Ott még a parkolásért is fizetni kell a töltésen kívül. Tehát nekem kb sose hozta volna vissza a PHEV 1,5M felárát az hogy akkuról járok.
Továbbá szerintem az is szüli az ellenszenvet az emberekben, hogy EU erőszakkal erre tereli a dolgot. Az autógyártók rákényszerülnek arra, hogy a "jól" működő belsőégésűeket elkaszálják és elektromosra álljanak át. Ezek az elektromosok természetesen nem olyan jó hatótávval rendelkeznek, mint azok amit eleve elektromosnak terveztek.
⭐ Stella
-
Shadowbull
addikt
válasz tototos #327267 üzenetére
"Mert persze egy seggel le lehet vezetni 4-5 órát, de tényleg szükséges?"
Akar 6-7-et is. Miért ne? Az ember minél kevesebb időt akar elbaszni autóban üléssel, ha megállunk akkor meg nem haladunk.
Egyébként meg a fejlődés nyilván nem áll meg, az új nagyakkus A6 eTron-ban van durván 100KWh akku, azzal elmegy az ember 400 kilométert autópályán, aztán a maradék 200at meg beletölti 15 perc alatt, nyugaton már van ehhez relatív sok töltő is. Ezzel már lehet élni, csak hát egy ilyen autó 80e euró.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
nagyúr
válasz tototos #325946 üzenetére
Este a kajáért full ev sport módban mentem, nagyon élvezetes, hogy csendben suhansz 90-el városon kívül, ezért élvezném nagyon a rendes full EV-t is, csak ez a fránya hatótáv és töltéspara, ezt nem tudom levetkőzni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
tasiadam
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz tototos #325482 üzenetére
egy szint felett mind1 mibe veszed meg, az 1.4-be is annyiba kerul a kovicucc, mint a 2.0-ba
anno 12-13 eve a PuntoGT-nel szamolgattuk, hogy jon ki buli
1.4-be kovidugo + H-beam hajtokar egyutt volt 180k* (akkori EUR/GBP/USD arfolyamoknal)
1.6-ba ugyanennyi, meg venni kell egy 1.6-s Tipo/Tempra motort hozza 10-15-20k-ert
1.9-be ugyanaz, mint az 1.6 is + kell egy 182B6000-s fotengely is a 67,4->78,4mm loket miatt, + kicsit tobb a gepmunka blokk belsejeben egy kezimaroval, hogy atforduljon a fotengely
az 1.9-hez valo stroker kit dugattyu alacsonyabb a csapszeg felett a loket felevel
1.6-1.9-nel kell egy T idom a turbo vizhutes kiaghoz a futoradiator korebol, mert ott mindig forog a viz, ha jar a motor, es blokkon nincs meg ott a helye ennek kialakitva, meg a olajbetap a szinten egy T elemmel a olajnyomas kapcsolotol
szoval igazabol ~40k volt a tobbet hardver koltseg hozza, a gepmunkaval egyutt +50k a 1.4 es az 1.9 kozott
amugy a H beam hajtokar nem is volt fontos hozza, meglepoen erosen tulmeretezettek
az 1.4-1.6 elbirja 300-320loval is meg 400Nm felett a gyarival is
csak tudtunk az angol forumrol egy kontaktot postazva 45k-ert, annyiert meg en megvettem bele
430-450Nm-nel csuszik meg a 215mm-s kevlar kuplung erositett nyomolapos szerkezettel is, szoval igazabol az limitalt
volt akinek sikerult elernie azt is, 2.4bar-n fujva az 1.6-tezek akkoriban 12sec-s idoket mentek 1/4-n a street kat-ban 190km/h koruli celvonalival
100-200km/h 8sec korul
street kat: E jelu utcai semi slick gumi, kerek nem loghat ki a sarvedo sikjabol, nem vehetsz ki semmit az autobol, a potkereknek es az emelonek is benne kellett lennie a helyen a csomiban... es szuroprobaszeruen meg is neztek
--------
* ha elfujtad a gyari dugokat, akkor a Unix/Bardi ennyi volt a 4 uj dugo gyurukkel, ami nem kovacsolt (a % kedvezmeny nelkul)
de onmagaban a Wössner kovidugo szett 130k volt akkor brutto, a te nevedre szolo szamlaval
szoval a puszi %-l is annyiert/tobbert vehetted meg a 4 gyarit, amibe a koviszett is kerulttöbb drón kell ;P
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #325482 üzenetére
Az 1.4 T-jet is sokat elbír, gyárilag kovácsolt főtengelyt kapott, olyan 280-ig el lehet menni viszonylag biztonságosan.
Nekem az volna a célom, hogy a MiTo átlépje a 200 pacit meg a 300 nyúlmókust, ez a Garrett turbóval simán megvan. Az Abarth Grande Puntókból (100% azonos motorblokk) is így csináltak Esseessét gyári csomagban.
-
-
kisza25
félisten
válasz tototos #323577 üzenetére
Az a bajom, hogy nem jók a tapasztalataim a skoda/vw/seat ülésekkel. Volt egy fabia 6 évig, gyötrelem sz@r ülése volt, de hitelre vettem, páromnak volt vw golf kb 20 km és beállt benne a derekam, seatba is vennem kellett másik ülést+deréktámaszt, hogy jó legyen.
Pedig nekem a kia/hyundai alap ülések is jók (i20,i30, ceed, niro, carens) meg a fiat tipoban sem volt bajom. Opelben is állítgatom menet közben, mert nem akar jó lenni.
Sajnos derékfájós vagyok[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #321214 üzenetére
Soha nem jattoltam senkinek, amikor a Jazz-zel szívattak és jól összevesztem több vizsgáztatóval is, akkor inkább addig kerestem egy másik állomást, amíg nem jártam sikerrel. A harmadiknál össze is jött, hogy csont (és sikerdíj) nélkül átmenjen.
Az elsőnél az ültetőrugókba, illetve az E-jeles, de emelt fényű izzókba kötöttek bele. A rugó megoldódott annyival, hogy beírattam a forgalmiba az okmányirodában, ugyanis az akkor indult JSZP-ből kiderült, hogy honosításkor tettek egy hivatalos bejegyzést róla, csak kézzel elfelejtették belefirkantani a zöld papírba. Az izzókat nem bántottam.
A másodiknál aztán az eggyel nagyobb, ám de gyári, a Honda által jóváhagyott kerékméret miatt vesztünk össze, ezután mentem a 3. helyre, ahol nem volt semmi gond. Ezt a kerékméretes dolgot 2 évvel később orvosoltam egy új matricával, amin a nagyobb szerepel, azóta nyugi van ebben a tekintetben.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #320937 üzenetére
Belsőbe sorolok ilyenkor szinte mindig a külső az halál ilyenkor (is). Ott 90-100 között mentem és úgy is a nyakamon lihegett egy Bimmer. Aztán a bóják között a visszatéréskor nem mert jönni, Na mondom ez csak egy csőlátó, csak egyenesben mer gyorsan menni.
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz tototos #320712 üzenetére
A BMW M5 touring plug in hibrid, ha befér a garázsba.
Amúgyis kombink van, a belvárosban ritkán járunk, így a városi parkolás nem annyira szempont.Mellé egy BMW túraendúró és nagyon megnézném, hogy a Honda Sh300-350 vonal helyett másik 300-500 ccm robogóra váltsak városi cirkálónak. Kis túlzással bármilyen más robogónak nagyobb az ülés alatti tárolója, viszont nem úgy kell felszállni, mint egy női vázas bringára...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Petyyyyy
addikt
válasz tototos #320646 üzenetére
Lada 1200S
Passat B5 kombi 1.9TDI
A8 D3 W12
Esetleg egy B7/Arteon kombi 2.0 tádé R-linye (szigorúan a 200 pacis verzió) járósnakA maradék ~50 méter egyik felét lányokra, kártyára, drogokra költeném, a másik felét meg elherdálnám.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
szőröscica
addikt
-
bandus
veterán
válasz tototos #320719 üzenetére
nem mondom, hogy nagyon sok fele jártam autóval, de ahol ezzel találkoztam, ott sehol sem működött jól. hiába jelzik táblákkal jó előre, hogy mit kellene csinálni. én mindig hamar besorolok, és hagyok magam előtt akkora helyet, ahova szintén kényelmesen be lehet sorolni. de ezt kevesen használják ki, inkább elhajtanak, hogy 5-6 autóval előrébb várjanak arra, amíg valaki beengedi őket. bosszantó, de ez van
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
félisten
-
félisten
-
-
rbalint88
addikt
válasz tototos #320646 üzenetére
[link]
Egyebkent ez nehez kerdes, mert ki lehet maxolni egy autoval is, de a tobbseg szerintem tobbet venne (en is).
Amugy az egyik setup: egy 997.2 gts cabrio, ket egyszerubb villany napi jarosnak (felesegemnek+nekem 1-1), meg valami utazos lucccuskombi (540i/d G31 LCI, esetleg Alpina verzioban). De leginkabb egy fasza haz, akkora garazzsal, ahova ez mind befer -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz tototos #320646 üzenetére
Mivel volt aki Yarist vagy Golfot kért, a maradékot dobjuk össze és akkor példaképünk Lamborghini Revuelto-ját kérem én is (190M)
⭐ Stella
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz tototos #319743 üzenetére
Amikor vettem a szaladgálós roncsomat.. az ember vitt egy kis kört.. de nem vezettem a kocsit métert sem. amikor fél évvel később elhozta és kifizettem, akkor is csak annyit hogy beálltam vele az udvarra, majd szétszedtem. 2 évvel később kerültem meg vele először a háztömböt
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
-
nagyúr
válasz tototos #319526 üzenetére
Nem éri meg az új akkupakk sztem. Veszek egy 14 éves autót, nem fogom 24 éves koráig megtartani, addigra elrohad. Ez a 30-ból olajcsere meg számomra azért hihetetlen, mert a C corsámra nem jön ki ennyiből. Huszon X ezer a 0w30 bele, 10 rongy a munkadíj és akkor még semmilyen szűrőt nem vettem. A prius egyébként szerintem is racionális lenne, de szinte kizártnak tartom hogy le tudnám nyomni a feleségem torkán, no offense, de szerintem nem egy kifejezetten szép autó. A ceed sem az, de kevésbé megosztó talán.
-
nagyúr
válasz tototos #319518 üzenetére
150-300 ezret futott 12-14+ éves hibridek vannak ezért az árért most ahogy nézem. Prius, Yaris. Valóban jobb döntés ez? Én meggyőzhető vagyok, de pl. fogalmam sincs, hogy eg yilyen idős hibridben az akku hogy áll, mennyi a cseréje ha hozzá kell nyúlni, stb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tototos #319405 üzenetére
👍
Az enyém is kb. reális, rendszerint ennyit tud az IHI turbó. #GT1446kell
De hozzá kell tegyem, nekem egy kerékre tapasztott gyorsulásmérővel mérték az utcán, a csak egy tengelyt forgató padon megmakacsolta magát az autó VDC-je. Olyan padra van szükség, ami mindkét tengelyt forgatja, hogy ne legyen nulla a hátsó kerekek felől érkező sebességjel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest