-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Snoop-y #6990 üzenetére
gondolom költői túlzás volt
ha már mateknal tartunk 400km 60 literrel az 15 liter nálam, na most ha ismeri valaki az adott típust akkor tudja ha egy tehervagont kötnek utána akkor se eszik ennyit. 8-9 körül eszik ami egy 2.5os blokktól teljesen jó,.ha taposod 10 akkor a 600nalam kijön,de lehet én vagyok rossz matekból
-
tresh
addikt
válasz Snoop-y #6992 üzenetére
STI-nel a fogyasztás nem lényeg ott az élmény kárpótol mindenért diesel téren ami jól eszik es amire te is gondolhattal az az 1.9tdi/pdti
Munez: 10 fölött gondolom az only város totyorogva de azért nagy atlagba 8-9korul vagy nem? Haver 4motion paszulya eszik 10-11 körül varosba automata. 180 pacis
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Snoop-y #7018 üzenetére
Csak azért kérdem, mert nekem TT-ből vannak a lengőkar szilentek az octavia 1-ben. Feszes, az biztos, szépen lehet vele kanyarodni, de mintha Braille olvasók lennének elől gumik helyett, és egész regények lennének az azsfaltban. Széria ezen kívül minden és a gumi sem ecsettel volt felkenve a felnire(195/65 R15)
De legalább nem hintázik a bódé és nem veri oda az olajkádat mindenhez.
Teszek majd fel képet, hogy milyen lett a talpas gömbfej 2 év alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz Snoop-y #7013 üzenetére
Ezekre az utakra akkor lehet a lilánál maradok. Ennek a futója is független így brutál kemény alapból is.A flex élettartam garis az autóban amíg nálad van a kocsi. Ha eladod akkor már nem él de az meg kit érdekel.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
AMD Power
titán
válasz Snoop-y #7050 üzenetére
Az ilyenek into jelek amugy is. Egy ilyen fiatal auton semmi nem indokolja, hogy ilyen kuka felnik meg akku legyen benne. Siman gyari akkunak kene benne lennie a korabol kiindulva.
Pontosan.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Rivaul
addikt
válasz Snoop-y #7054 üzenetére
1x vettem kereskedőtől autót. Soha többet...
Lemerült matiz akku ami haza útra elég volt, 1 hangszóró a kocsiba hogy valami szóljon de az összes többi hely üres, foncsorokba 3x akkora izzó mint ami kéne (meg is égette picit később), csombiba a luk kiglettelve és szépen ráfényezve
Ezen kívül egy remek kocsi volt és nagyon sokáig használtam de ezek a piti kis genyóságok...Azóta csak magántól veszek autót és jóval kevesebb a svindli.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
veterán
válasz Snoop-y #7096 üzenetére
mondjuk amikor a smartokat elkezdték gyártani, a mercedesek finoman szólva sem voltak a minőségük és megbízhatóságuk csúcsán
a kedvenc élményem az volt, amikor egy fortwo robotváltóján ötösből két fokozatot lefelé pöccintve sikerült kihozni az autóból az állatot, a probléma csak az volt, hogy az illető állat egy döglött lajhár. a váltó szépen üresben maradt, és nem váltott sehova, mindezt a váci úton, a középső sávban... sikeresen félregurul, motor leállít, indít, semmi. leállít, kulcs kihúz fél percre, vissza, és ment tovább. kiváló
viszont van jó smart is, a forfour. mondjuk az meg igazából mitsubishi
istálló? gazemberség? hupákolás?
-
-Solt-
veterán
válasz Snoop-y #7190 üzenetére
Ez mind oké, csak ennek semmi köze a cikkhez. A lényeg, hogy a megyei matrica nem egy általános újabb lehúzás, sőt. Aki emiatt fizet, az évi 5000.-Ft nem egy nagy érvágás... viszont akinek ennek köszönhetően nem kell megvennie a teljes árú éves matricát 43000.-Forintért, az elég nagyot spórol...
Amit nem értek, és ami a cikkben nincs taglalva, az az M0-s fizetősé tétele... na az hülyeség lesz, ha bevezetik, bár egész évre az 5000.-Ft szerintem elviselhető. Ennyiért én biztos nem kóvályognék...
Ha egy varosban laksz nem hasznalod annak korgyurujet ugye amit elvileg azert terveztek hogy mentesitsek a kis utakat? Akarhogyan is nezem en ebben plusz terhet latok de ha nektek jo igy akkor nem szoltam
Tudtommal, körgyűrű használatért ezután sem kell fizetni, kivéve az M0 esetében, amit még mindig nem értek, viszont ez csak az egyik véglet. A másik véglet azok a hétvégi telekre járók, akik mondjuk az M7-s mentén mennek a hétvégéken a telekre... ők eddig vagy megvették 43000.-Forintért az éves matricát, vagy vették alkalmanként 3000.-forintért, vagy araszoltak falúról falura. Ezután a megyeivel jóval jobban járnak még akkor is, ha mondjuk két megyére kell megvenni... Biztos lesznek olyanok akik ezután az araszolás helyett inkább a pályát választják... Minden nézőpont kérdése, kár egy dolgot kiragadni, és annak a mentén ítélkezni.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Snoop-y #7192 üzenetére
Az elv olyan mint a fing... tartjuk ameddig bírjuk. Felesleges ebből elvi kérdést csinálni, mert kb ugyanaz a lehúzás megy szerte a világban, csak a módszer és a mennyiség ami eltér. Olaszországban például kapus rendszer van, ráadásul szinte átmész az országon 2-3 fizetéssel, ami szerintem a legjobb megoldás... viszont a kismamák töredék annyi kedvezményt kapnak mint nálunk, mégsem láttam egy cikket sem abban a témában, hogy nekünk hozzájuk képest ez mennyivel jobb. Állandóan csak annak a mantrázása megy, hogy nálunk minden milyen szar... ha csak azt vesszük észre ami szar, akkor valóban úgy is érezzük, viszont szerencsére ez egyáltalán nincs így.
Nem az a fő kérdés, hogy miért kell ezért fizetni... mindenért fizetni kell mindenhol. Mennyivel jobb az, ha van egy éves díjad, és fizetsz olyan dolgokért amit soha nem használsz? Akkor meg az lenne a baj...
Ha neked 417.-Ft / hónap autópálya költség érvágás, akkor nem nagyon van miről beszélnünk...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Snoop-y #7202 üzenetére
No pont ezért nem akartam ebbe belekezdeni!
Leírom, hogy egy csomóan jobban járnak vele, erre azzal jössz, hogy nyilvánvaló butaság! Annak igen, aki emiatt kiad plusz évi 5 ezret, annak meg nem, aki emiatt spórol 38 ezret. Nem mellesleg, az a havi 417.-Ft pont az az összeg, ami mondjuk a pályára irányítja azt, aki az évi 43 ezer helyett inkább a dugóban araszolt falvakon át. Személy szerint nekem Erdőkertesről évi 5000 ezret megérne az autópálya, így nem kell 3 falun átvergődnöm reggelente... Tehát még egyszer, a sztorinak van jó oldala is, csak ugye a pozitívumot nem divat kiemelni.
A dugódíj a drága demszkáj elvtárs vállalása, mert az okos csak úgy markolhatta fel az úniós támogatást a hulla felesleges négyes metróra, ha 2016-tól bevezetik a dugódíjat. Ő már sehol sincs, a metrót elbaszta, de a vállalását nyöghetjük mi, különben a támogatást vissza kell fizetni. Ha ez és a fentebb említett sztori neked analóg, akkor megint nincs miről beszélnünk. ( ennyit a tapsolásról )
A mondáshoz meg annyit, hogyha ennyi megy át a jelenlegi magyar viszonyokból, akkor súlyos információ hiányban, vagy elfogultságban szenvedsz... ez esetben mondjuk megértem az egyoldalú véleményt.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz Snoop-y #7209 üzenetére
Még mindig elbeszélünk egymás mellett... a havi matrica lehetősége mindenkinek jó, pont. Ami rossz, hogy az M0-s ( és csak ez az elkerülők közül ) fizetős lesz. Tehát akit ez negatívan érint, azok a Pest megyei ingázók, akik az M0-on járnak munkába. Rajtuk kívül mindenki másnak egy plusz lehetőség... arányokat nem tudok neked mondani, de a feltételezésem szerint jóval többen járnak ezzel jól, mint rosszul. ( Ráadásul még ez sem 100%, mert a polgármesterek eléggé balhéznak )
Plusz ugye bizonyos helyeken ( például az erdőkertesi példám ) forgalomcsökkentő is lehet ez az intézkedés a falvakban. Tehát az elgondolás egyáltalán nem rossz, csak nem jó mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
nagyúr
válasz Snoop-y #7457 üzenetére
Alap esetben igen ha nem olyan látványos (3cm) akkor még átmehet simán, nagyobb ültetésnél viszont már nem árt jó ismeretség vagy nagyobb kenőpénz... Nem tudom nálatok hogy van, de Mo.-n műszakin körbefotózzák az autót, visszanézhető minden. Így ha pl. megállít műszaki után a rendőr és nem tetszik neki hogy porig van rakva a verda, megnézi az adatbázisban hogy tegnap voltál műszakin, lehet megráncigálják őket keményen.
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz Snoop-y #7528 üzenetére
inkább abban mutatkozik meg hogy lötyögős lett, nagyobb lett a holtjátéka...
viszont most találtam van ilyen Reanult 5+ akció...
az amelyikben renault clip diagnosztika is van azért drágább de szerintem 4990forintért 15 pontos diaggal így is jó ár..
szerintetek?"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
tresh
addikt
válasz Snoop-y #7627 üzenetére
Nagy általánosságba itthon elmondható hogy a többség nincs tisztába az autója képességével és műszaki állapotával. Ezek után jön a probléma és a rengeteg baleset és ami a legelszomorítóbb a dologban hogy általában a vétlen húzza a rövidebbet. Pl ilyen esetek azok amikor a trabantból suzukiba ül át és nyomja neki mert hogy megy.. vagy pl a 50-60 lovas autóból ül át 120-150 lovasba aztán szintén tragédia a vége.
-
Rivaul
addikt