-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
válasz szőröscica #224708 üzenetére
Nekem ott 10 litert eszik az ML, de kis számolja mondjuk ezért van 150 tempomat ott csak egy literrel kér többet
-
tresh
veterán
-
tresh
veterán
válasz cOxeR #222258 üzenetére
Ennyi.. maximális tisztelet Gyönyörű gép, én még a "sz@rni is ezzel járnék csak hogy, halljam a hangját..már kezdek megbarátkozni azzal, hogy ez lesz (villany) de amíg lemegyek és belük a V8 4000cm3 dieselmbe és úgy jár ahogy semmi nem fog, azért néha sírva tudnék fakadni. Persze én ezek között nőtem fel de nekem ez már szerelem
-
tresh
veterán
válasz cOxeR #222246 üzenetére
Nyugaton ez a kocsi egy városi cirkálónak a legjobb (főleg mert bagóért lehet lízingelni). De itt a "nyugatbalkánján" csak szárnybontogatás az egész elektromos autó story...a hybrid talán élhetőbb lesz itt... Vezetem nem egyszer tudom én vagyok a sz@r de nem tudok vele azonosulni. Persze asszonynak bármikor megvenném gyerek vagy pláza járatnak.(neki mindegy mit vezet) De én amíg van kőolaj és V8 vagy sor6 addig megyek velük
-
tresh
veterán
válasz grizlisandor #221882 üzenetére
Nem kell a rendőr lekérdezi, ha akarja
-
tresh
veterán
Lehet a benzin jobb , azt sose próbáltam a kagylóson de a dieselnek jó pár autóval neki futottam mind fogyasztás mind járás kultúrában érezhető volt a különbség. A faék 1.9 tdi is bő 100-120 km-rel kevesebbet ment el. CR meg mintha küzdött volna az életért. Lehet csak én voltam szar kúton nem tudom. De több ismerősnek is ez volt a tapasztalata. Ellenben a OMV-s sima diesellel sose volt bajom és pár 100ezer km-t eltankoltam már náluk.. Add kettő AVIA Gold dieselje is teljesen rendbe van árban is oké, fater pedig 98-ast Madaras Tescos-t kanalaz a 6-os madzagba az is hibátlan. A LUK oil meg inkább autómentőt hívok vagy sétálok stoppolok az első normális kútig mint , hogy azt a szart beletöltsem a kocsimba. (igen tudom mindenki ugyanazt kapja és a MOL adja el nekik de akkor is. Ott valami 18 dioptriás tegnap még pék volt kutyulja a lónyálat, ha a 95-től egy sima 1.6 SR 8v VAG is előhívta dzsínt és úgy dadogott , hogy nem létező masszázsülés funkció is elő jött belőle. 5km után meg áll full tank leereszt OMV prémium 98 bele és tádám dzsin viszlát hibátlanul járt a kocsi.Igaz nem ma volt de nekem ennyi elég volt ahhoz hogy hanyagoljam őket. kb most is egy teli tanknál 2-3k max a különbség ha rendes kúton tankolsz nekem ennyit simán meg ér. )
#221822Balcsix: detto, bár nekem a MOL csak vésztartalék én mindig OMV-n tankolok igaz jellemzően diesel a fő csapás
-
tresh
veterán
Majdnem olyan jól sikerül nekik mint LUK oilnak Az is sz@r. Értem én hogy minden Százhalombattáról jön de a valahogy ennek a két kútcsoportnak majdnem sikerül a falusi noname kút szintet hozni. ( Saját tapasztalat, lehet valakinek bejött de én akárhányszor próbáltam több kocsival mindig negatív volt az eredmény...)
-
tresh
veterán
válasz BigBlackDog #78779 üzenetére
Ha füsttől már régen rossz, ha kormol az más. Mert akkor lehet hogy megy is Bár itthon ritka az ilyen
-
tresh
veterán
+mármint az autók 1.5 dcik-ből csak egy volt ami bírta a többi behasalt. Pl most az egyik komplett nagynyomású felújításon van.. az új 1.6 hdik még bírják...de már ott is volt egy aminél a dpf feladta a harcot. Van egy új tdci 2.2-es transit is kíváncsi leszek mit bír majd.. Igaz már csak a kollégák mesélik mert leléptem a cégtől
-
-
tresh
veterán
válasz szentkuti11 #64765 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
veterán
válasz BigBlackDog #62461 üzenetére
2007ig volt pd benne
-
tresh
veterán
válasz K Norbi #62455 üzenetére
Akkor sose ülsz újra autóba
(#62413) focvis : Én jelenleg az esélytelenek nyugalmával indulnék. Egy kuplungot lerúgtam már, az újba csak 500km van és addig a program is vissza lett rakva. Biztos ami biztos nehogy ez is hamarabb oda legyen mert azt már lehet a váltóm se köszöni meg De ja kéne egy tali ha kicsit jobb idő lesz, meglesném ezt az opel-t. Ebbe a Saab köntösbe egész baráti amúgy
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Az alá csak fék kell meg futómű és már jó is lesz A csipsz meg egy adagolós tdi esetén kevés lesz hogy mosolyt csaljon az arcára. Egy fasza pd-t kéne belőle kukázni amit még nem törtek szarrá csak kicsit. Aztán kukáz bele ARL pd elemeket egy kicsit nagyobb turbót és akkor behúzott kézifékkel is olyat megy hogy lefossa a bokáját Mondjuk ezzel is az a baj hogy nem jön k 800 ból
Vegye meg Munez v6 tdi-jét úgy is most lett nem rég generálozva és még a hangja is szép
#60305) roberto211: Golfok szarrá vannak istenítve és ezért árban is drágább, akkor már ott az A3 ugyanaz és 200-300k-val olcsóbb..
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Magnum_ #60127 üzenetére
Ha ért hozzá nem gond. Bár jellemzően nem ez van. Mondjuk múltkor voltam egy maszek mazda szervizbe haver vitte oda a kinézet 6-os mazdát átvizsgálásra és a pali igen csak normális és hozzáértő volt. Egész sokat dumáltam vele, korrekt volt tényleg és ő is lebeszélte a havert a rohadós kintről behozott szét gittelt szarokról
Márkaszervizről meg van a véleményem..főleg hogy az összes hozzáértő szaki már vagy maszekba nyomja vagy kint van külföldön
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz BigBlackDog #60040 üzenetére
Miért??Egy 2.2 dízeltől akkora bódéba igencsak baráti az a fogyasztás még ha csal is a BC.
Qru: még csak tájékozódok, de fejben tartom
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
C5-t én is nézegettem van egy kettő egész jó. A Jazz csak akkor jön szóba ha költözünk és kell egy másik kis kocsi ami olcsó egyszerű és megbízható. Család / baráti körbe 3 db van 1.2 és 1.4 es motorral igazából kötelezőn kívül nem nagyon volt vele gond. Sőt egyet kb fél éve m7-en utolértek elég csúnyán és kisebb nyak sérüléssel kiszállt a rokonunk. ezek alapján agyaltam hogy ha kell egy kis autó akkor ez lesz a befutó.
(#60017) Qru: Egy IS250-t ki kéne próbálnom csak a régi 200-asba ültem az nagyon tetszett.
kisza25:persze nem mindig van rá lehetőség. A bosszantó az amikor van rá és azért se megy le...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
Nekem az s60 hátul volt szűk vagy is én többet vártam tőle külső méretek alapján. Minden más téren egy rossz szavam se lehet rá. Meggyőzött pedig már 420k km volt benne. Erősen agyalok rajta hogy v70 vagy valami ilyesmit kéne beszerválni. Visszatérve Jazz-el nem utaztam messzire de hátul ülve engem meglepett mekkora hely van benne. Asszonynak rohangálós autónak bármikor megvenném.
-
tresh
veterán
válasz kisza25 #60000 üzenetére
Értelemszerű,ahogy az is hogy belenézel a visszapillantó tükörbe.Ha ezt mondjuk 2x megteszed látszik hogy igen gyorsan jön és van idő kimenni előle. De persze ezt mindig mindenki másképp látja
Qru: a D5 más kategória (motor téren). Amúgy szerintem az a lehető legjobb választás a Volvokba S40-S80-ig. Nekem pl automatával nagyon bejött. Kellemes és haladni is lehet vele. Csak az S60 tényleg szűk.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Declare #50719 üzenetére
Ez se jelenthető ki így ebben a formában. Nagy átlagban a chip-ek többsége a gyár által minden körülményre optimalizált általános programot módosítják. Ergo a motor bőven tudna egészségesen többet, de vissza van "butítva" a vezérlés, hogy mindenhol megfeleljen. Vagy direkt van gyengébb programmal ellátva. Na ilyen autókkal semmivel sincs több baj mint a gyári programossal. Persze mondjuk a gyári 0,8-0,9 baros turbónyomás 1,0-1,1 -en járatva biztos hamarabb fog elfáradni de addigra már az autó is kirohad alólad.. Szóval összetett dolog ez és ezért nem is jelenthető ki hogy egy chipes autó kevesebbet fog bírni, főleg akkor nem ha utána mennek hardveresen is a dolgoknak. Nagyobb turbó, porlasztó,injektor stb stb...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Declare #50696 üzenetére
Mondjuk lehet akkor Magyarorszagon megszünik a hasznaltauto piac,
Pont ezt akartam mondani. Amúgy meg emberek vagyunk és mindig lesz kapcsolat ahhoz a személyhez aki ezt kezeli.Full mindegy mit vezetnek be, ugyanúgy menni fog a nyerőszámra tekergetés mert ez az igény. Valami agyon iskolázott f@sz kitalálta anno ezt a futás teljesítmény alapján veszünk/adunk autót és azóta tart ez az ostobaság. Nálunk meg van bőven ilyen vevő.
-
tresh
veterán
válasz V.Stryker #50436 üzenetére
Fölösleges szerintem. Írd szépen magadnak egy táblázatba dátum /km állás szerint. Nekem pl sokkal többet ér ha látom hogy volt gazdája az autónak és elrakott minden számlát(alkatrész,stb). Mint hogy elém rakja a tegnap végig pecsételt szervizkönyvet. Pl az autómat én magam szerelem és mióta nálam van az összes alkatrészről el van téve a számla ami bele került. Ez egy értelmes embernek többet fog érni.
-
tresh
veterán
Pff az kemény.. Haver ezt kb 1 éve adta el 220ezerrel semmi extrát nem említett(160k körül vette). Legalábbis motorikusan nem igazán panaszkodott. Inkább a szervizköltségek voltak kemények, ugye németbe nem igazán megy az otthoni szerelgetés inkább márkaszerviz. Nekem a méretei voltak szűkösek, de kényelem terén hibátlan.
(#48953) [rvilike]: na igen, az árakat nem néztem mondjuk. De ott se sokat dobott ki a kereső. Meg a cm3 végett a papírozása is szép kis summa lenne.
-
tresh
veterán
Nyilván én se vártam tőle csodát, meg nem is úgy ültem be hogy majd most keresztbe baszom a Bosnyák téren a kanyarba.De egy Győr-Pest oda vissza 150-160 körül óra szerint nem küzdött szépen szedte a lábát. Fogyi is 10 alatt maradt (9,7 ) de ez tényleg nehéz lábbal volt. Szóval szerintem simán 8 liter körül lehet vele vegyesbe menni az meg bőven jó. Napi járkálós autónak amúgy simán kéne
[rvilike]: Ezt az orrtolást én is olvastam, javarészt pályán vezetem szóval én ezt nem teszteltem Bár TC szerint a 130i se "élményautó". Mondjuk ezen kicsit csodálkoztam de kinek mi
-
tresh
veterán
válasz Jaffa75 #48937 üzenetére
Nekem automatában volt szerencsém vezetni egy hasonló gépezetet. Engem megvett minden téren és pont lesz@rtam a fogyasztást. Mondjuk ezzel a típussal alapból elfogult vagyok, mert szerintem a legszebb széria a bmw-k között.
(#48939) [rvilike]: mert? pedig nagyon jó gépek. Sokan dicsérik őket
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- Hecht GG 950 aggregátorok
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest