-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz macilaci78 #240814 üzenetére
Azt, amelyik azt mondja, hogy állj meg a tábla vonalában, ahonnan semmit nem látsz? Inkább azt ne olvassa.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Urak, az új Toyota Hilux-ra el elég a személyautóhoz való pályamatrica magyarországon? 4 személyes a verda, maximális összsúly 3200kg, de offroad autóként van beírva a forgalmiban.
N1G van a forgalmiban kategóriánál...nekem úgy tűnik, a D2 matrica kell..
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz forceberg #219624 üzenetére
Liptószentmiklós környéke tabu. Ott a rendőrakadémia. Nekem onnan 54-ről jött a csekk 15 euróra. Máshol az országban +10% belefér figyelmeztetéssel. Általában meg sem állítanak emiatt.
Qru: ott sok a felvidéki magyar, látta a rendszámot, azért villogott. ;)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Vismajor01 #213858 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Nem restaurált példány, hanem 300 kilométert futott gyári új.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz parandroid #174663 üzenetére
Bárki hibázhat. Nekem van erre biztosítás. Okozott kárt 40 000 euróig térítik. Ha meghúzom a műhelyben az ügyfél autóját, megkarcolom, valamit el..izélek. Sarki Feribácsi is köthet biztosítást. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MasterMark #174418 üzenetére
Fólia.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Zizmand #174412 üzenetére
Miért jó, ha 3 liter van benne a 2.2 helyett? Ha jól értem, most inkább több, mint 3 van benne. Váltóban mindig marad olaj, több, mint a motorban. Ha a kánikulában meghajtod, orrán-száján tolni fogja az olajat. :U Ne legyünk okosabbak, mint a gyár, mert nem mindig jó az.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MasterMark #169473 üzenetére
Vezető oldali felső lengőkart tartó cső görbe. Azzal az oldalával nekiment a falnak. Akkor mindkét lengőkart cseréltem sos megoldásként, de a felső lengőkar csavarja csak meghajlítva ment át. Akkor már készült a másik bölcső, csak ideiglenesre volt összerakva. Most letette 2 hétre. Így egyben cserélem az egészet. Összes gömbfej, szilent, nagyobb fék. Van egy másik donor hozzá, annak a részeit kapja átfestve, felújítva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MasterMark #169470 üzenetére
Mert elrohadt és görbe. A tulaj nem kímélte, a falak itt kemények. :D
EQMontoya: ne is mondd, irtó ronda. Nekem nem nézegetni, javítani kell. Én így kabriózok. :DDD
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #160771 üzenetére
Szlovákiában a szervizek nyitva maradhatnak. Alkatrészt kihozzák a nagy beszállítók a szervizbe. ;) Nyitva vagyok én is. Meló van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz yodamester10 #156073 üzenetére
Szakadt swift-el lerongyolod a kiálló részeket. Majd elsétálsz. :DDD
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #153670 üzenetére
En besorolásnál szeretek rendesen elmenni az autó mellett, nem ráhúzni a kormányt. Ha elhagyom 2 méterrel, valami farok mögűlem beáll oda, mert nem bír magával. Legutóbb megtanulta, mert nekem ment az iranyjelző, gyerek sem volt a kocsiban, szépen kikísértem a leállóba.
Az 1m követésire is van megoldásom. Pillanatok alatt le lehet róla szoktatni a népet. ,Kell hozzá nehány macskakő... valaki beül a csomagtartóba, kinyitja az 5. ajtót, és a tolósnak küld egy ajándek követ a szélvédőre. :D
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bbubby00 #147116 üzenetére
Mindet leverik, mert alacsony. A kádat ha megütik, reped a blokk. Alulról nézd meg rendesen, aknáról vagy emelőről még vétel előtt. Szervizeltem már boxtert, azon is kifli már a kád, és volt már a blokk hegesztve. Ahányat alulrol láttam, mindnek ez volt a baja.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ΞΔGLΞ #143219 üzenetére
Itt, azlovákiában azt csinálták, hogy a műszaki vizsgáról teljes kamerafelvétel készül. Amint ezt bevezették, hirtelen 50% fölé ment a bukási arány. Minden szarért elhasal a verda, egy izzó nem világít, bukta. Cserebe van időszakos engedély két hónapra, hogy kijavítsa a tulaj a hibákat. Az lett az eredménye, hogy kevedebb kormot okádó bontószökevény maradt az utakon.
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] Ez hogy lehet még az úton?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #142194 üzenetére
Hol ebben a kunszt? 46 literrel mentem 1000km-t, úgy, hogy nem vitorláztam a kamionok mögött, hanem hegyeken, völgyeken, előzgetésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Aki OMV kúton jár, dobna egy fotót a Max motion dízel pisztoly fölötti matricáról? Csak magyarországi OMV játszik. Elvileg B0... de most ezen megy a vita.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #140278 üzenetére
Zárlat biztosan nem volt, az audi mindennek figyeli az ellenállását. Elrepedt az izzó körül az üveg, a forró gáz meg levágta a foncsorról a foglalat tartóját.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stickermajom #139506 üzenetére
Volt ilyenhez is szerencsém. Elvisz az autóval egy körre, de nem vezethetem. Elköszöntünk hamar.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #136968 üzenetére
Azóta utána néztem, nálad nincs semmi az olajszűrő környékén, a túlnyomás szelep az olajpumpa része.. Ettől még mindig arra gyanakszom, az tud ilyen hirtelen halált. Hidegen jó lesz a nyomás, melegen meg hirtelen kevés.
Ha csak úgy megáll a turbó, az egy dolog, de hogy elviszi a blokkot is magával a használhatlan vackok örök vadászmezejére, az már nekem gyanús, hogy komoly kenési probléma.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #136736 üzenetére
Kicsit utána néztem a ford motorok problémáinak. Ha érdekel megosztom.
Az olajszűrőház szokott gondot okozni, amiatt van kevés olajnyomás, nálad is ez okozhatta a gondot. Amíg nem esik 1 bar alá, addig nem jelez semmi. Általános igazság a motorkra, hogy 1000 fordulatonként kell 1 bar olajnyomás a megfelelő kenéshez, hűtéshez. Ha mondjuk pályatempónál 3000-ret forog, akkor kell neki 3 bar olajnyomás. Na most, ha csak 1 bar alatt sír és méndjuk megvan az egy bar, az alapjáraton elég, de fordulaton már erősen kopik minden. Akár egy út alatt is le tudja magát darálni a motor. Nem volt nálad alacsony olajnyomás jelzés, ebből arra következtete, hogy a riasztási érték felett volt az olajnyomás.
Még addig nem jutottam el, hogy az olajszűrőházban mi okozza a gondot. Sok gyártó ide rakja a nyomás határoló szelepet, ami hidegen kinyit, hogy ne menjen 7 bar fölé a nyomás. Ha az megszorul, akkor nyitva marad és elszökik a nyomás mellette, amikor bemelegszik a motor. Ahogy melegszik esik a nyomás, jelentősen. Hidegindításkor kb 4 bar olajynomás szokott lenni egy egészséges motorban alapjáraton. Ahogy melegszik, ez a nyomás leesik 1,5 bar környékére. Ezért szokták meleg motornál mérni, a motor gyártók előírják a méréshez szükséges minimum 80 fokos olajhőmérsékletet. HIdegen hiába lesz jó, melegen már nem biztos, hogy megfelelő.
Többen panaszkodtak alacsony olajnyomásra, amit a márkaszerviz az olajszűrőház cserével orvosolt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #136681 üzenetére
Nem a nagysága számít, hanem a percenkénti légmennyiség, amit fújni képes. Egy rendes légkulcs legakább 250 litert fogyaszt percenként, szóval valami kéthengeres vagy ipari kell, ami képes tartani a 6 bart az említett percenkénti légmennyiség mellett is. A 100 literes lenne az ideális, de 50 literes is elég, ami 300 liter felett fúj percenként. 850Nm alatt nem légkulcs, csak szívni fogsz vele. 800-1600Nm között vannak a rendes légkulcsok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #135931 üzenetére
Az nem igaz, hogy nem engednek át a zebrán, nagyon készségesek az autósok, még a taxisok is elviselik, hogy meg kell állniuk. Ezzel speciel nem volt gond, pedig a Rákóczi út, Erzsébet út, Dohány utca, Múzeum körút, Erzsébet híd, Lánchíd környékén mozogtam 3 nap.
Az Astoria előtt kávéztam, közben figyeltem az autókat. Van sok új is, de nagy átlagban inkább 10+ évesek, a legalja a szakadt melós közlekedőedény kategória, azzal a következő sarokig sem mernék menni. Egyébként ők hajtanak a legbunkóbban, mert nem sajnálják az autókat. Nem indexelnek, nem adnak előnyt, nem lassítanak a gyalogosok miatt...[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #135927 üzenetére
Persze, hogy nincs, de ettől jobb a helyzet.
Jobb állapotúak az autók. Ennyi kormoló szar nálunk az egész országban nincs. Itt már nem megy át csúszópenzzel a környezetvédelmin. Élő adásban vizsgázik minden autó. El is hasalt a mért autók fele. Most megy a lambdaszonda, katalizátor, dpf vásárlás, nagy tételben. Május 20 óta itt az összes vizsgázó autó fele bukik. Kapnak 60 nap haladékot, ha az ismételt vizsgán is elhasal, helyben elveszik a rendszámot, már a vizsgaállomásról is csak tréleren mehet haza...tyúkólnak.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Smoke and Charm mind... örökös tagok. A 4-es 6-os vonalán ment egy busz, minden lengéscsillapítója csak az alkatrész helyét töltötte ki, a funkciójához köze nem volt. Úgy tapsoltak a kerekei, öröm volt nézni. Voltak különleges autók, jó csajok, rossz utak, mégrosszabb jegy árus bácsik, és még tőlük is rosszabb közlekedési morál.
Minden 3. autónak sikít a féke. Szerintem halkáskárosodást szenvedtem...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A pestiek 70 százaléka lapos gumival jár. Ébresztő! Legalább havonta ellenőrizzétek. A gépparkról nem tudok nyilatkozni a jó ízlés határain belül. Ennyi szemetet már régen nem láttam egy városban egyszerre, ezeket nálatok autónak csúfolják? A robogós külön állatfaj. Olyan penetráns benzinszagot árasztanak, att hittem a kúton vagyunk. Nálatok a robogóra nem kell rendszám?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz thebigK #135608 üzenetére
A turbón a VGT karját behúzza 1 centit a vákuum dobba, miuntán beindul a motor?
Nem atomfizika, ha behúzza, valahol lyuk van a turbó és a szívósor között a csövekben vagy IC ben, ha nem húzza be, akkor vákuum probléma van. Ilyenkor ég meg kell próbálni vákuumot vinni a vákuumszivattyúról egyenesen a turbón lévő dobra, ha akkor behúzza, egyszerűen lyukas valamelyik vákuumcső.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #135601 üzenetére
Nincs zárva, ekkora fordulaton már kinyílik. Eleve nem is volt zárva, mert menet közben történt, amint elindul a folyanat, nem bírja bezárni a fojtószelepet a rugója, de ha el is zárná, nem csak ott kap levegőt a motor. Modern motorokon nem csak fojtószelep van, hanem egr is, ami a fojtószelep mögé van bekötve, egyenesen a szívósorba. Azon keresztül áramlik egy jekentős része a beszívott légtömegnek. Csak padlógázra zár be teljesen az egr, egyébként mindig nyitva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #135580 üzenetére
Amint a turbóban a labirintus átszakad, a kipufogó vagy a szívó oldalra elkezd ömleni az olaj. Nálad a szívó oldalra nyomta, amint elérte az égésteret, akár egy dízelmotor, a saját olajától pörgött. Ami azért veszélyes, mert a fordulatszám határoló nem tudja kordában tartani. Amint túllépte az ún. rev limiter fordulatot, a váltó nem vált többet, hagyja szétforogni. Az a kérdés, a turbó siklógyapágya mögött a labirintus mitől eresztette át az olajat. A többi kárt a motorban a magas fordulat okozta.
Azért van a közvetlen befecskendezős motorok maximális fordulatszáma kisebb értékre beállítva, mert majdnem olyan sürítési aránnyal dolgoznak, mint a dízelek, a kompressziós végnyomásik is a dízelekéhez közeli, de ahhoz erősebb szeleprugó kell, ami nem bír akkora fordulatszámot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #89309696 #135562 üzenetére
Biztosan megy az még lejjebb, még nyers a motor. Mondjuk ilyenkor kell rá vigyázni és ztána tartós marad, csak néha mindegyik autógyár termékével előfordul, hogy mégsem.
Tsebacsi: A leírtak alapján a motornak komoly kenési gondjai voltak, ami mi dig a turbót teszi el leghamarabb láb alól. Aladin csodalámpáha nem volt?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #134997 üzenetére
Ha kíméletesen van bejáratva, akkor később meghálálja. Pályán nem kell rögtön 130-al menni. Nyers motorral elég a 100-is. Ahogy kopik be, úgy lehet egyre jobban terhelni.
Haver az új superbet rögtön megküldte pályán, ahogy a csövön kifért. Már szivárog az olaj bizonyos tömítéseknél...
Autópálya nem éppen ideális környezet a bejáratásra. Nagy a hőterhelés, a passzentos illesztések miatt egy nyers motor amúgy is több hőt termel a kezdetekben.
Mennyit futott a régi motor?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #134563 üzenetére
A gumizás gondolata is merüljön fel.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #133802 üzenetére
Hátsó hídszilent milyen? Ha gyári, azt illik cserélni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Kompakt és jól szellőző alumíniumházzal indítja a jövő évet az Antec
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Elite: Dangerous
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest