Új hozzászólás Aktív témák

  • #89309696

    törölt tag

    válasz Mágus2 #135920 üzenetére

    Jaaa, azt hittem ingázol, mint gzboti is.

    Robogóra nem kell semmi 50ccm-ig csak pár ezer Ft/év biztosítás. Műszaki sincs, semmi sincs, tipikus idiótaroller, jó részük szarrátuningolva, felfúrkálva 60-70 ccm-re. Legolcsóbb szemét ásványi olajjal, bekeverik jó sűrűre legalább 1:40, mert az kell a gépnek ugye (nem), meg még be is dúsítja a karbit mert a Jóska szerint úgy a jó, kipufogó szarráberhelve, mert szerintük a kétüteműnek az fasza ha a hengeröblítést elbasszuk gányolt kipufogóval. Meg elve fos az összes itthon 20-50 ezer körül vesznek ilyen robogókat az emberek átlagban, na azért büdösek. Már kb. 10 éve tervezgetik, hogy ezekre is kell majd rendszám, de az árérzékeny népre nem merik ráverni azóta se, valószínű várják, hogy elfogyjanak az autókról a mostani betűs rendszámok ami 2025 környéke és majd azzal együtt lépik meg.

    Gumit akkor fújnak, mikor már szemmel láthatóan lapos, az kb 1.5 bar. Akkor felfújják, de fingjuk sincs mennyi kell bele, azt is szemre szokás. Ha lassú defekt van nem szokás megcsináltatni, akkor "gyakrabban" fújnak bele. A nyári szettet felrakják nyár közepén, a télit tél közepén. Már akinek van és nem nyárival vagy télivel jár egész évben. Évi tízezret. Guminak egyéb paramétere nincs, olyan, hogy kor az nem létezik. Ha van mintha akkor jóaz, akkor is ha vakolni lehetne már az oldalán olyan repedezett.

    Olajcsere, motortér kinyitás, folyadékok ellenőrzése arról fingjuk sincs. Jobb esetben a motorolajjal foglalkoznak egyesek valamennyire, de a szokásos Castrolt beletolják és annyi (többiek még azt se), az hogy megfelel-e a motornak a specifikációja már nem számít. Egyéb folyadék a kocsiban csak a tankban van, azt is 10-15 literenként tankolgatják.
    Átlag kora a gépeknek 15 év. Rozsda, elhanyagoltság, gagyi márkájú alkatrészek, otthoni mukucsolások, kókler szerelők mukucsolása dögivel. Induljon be és menjen elv szerint szerelnek, azt jóvanaz. Műszakin átmennek, mert egyszerűen nem tudsz mit kezdeni velük annyi van.
    Dízel autók nagy része szigorúan füstöl. Itt az utcában örömmel mesélte tavaly az egyik gyerek, hogy ő a fasza elpusztíthatatlan Isuzu dízeles Opelt vette. Már önmagában ez tragédia, hogy valaki annak az ezer éves bontószökevény fosnak örül. Értem én, hogy elpusztíthatatlan, de 2019 van... Természetesen az is füstölget. Fog is, mert porlasztót, adagolót ezen senki nem újít fel. Ha megy akkor már jó az.
    Buszok pöfögése legalább duplája, olyan Ikarust te nem találsz ami nem kormol. Autók jó része karácsonyfa műszerfallal jár, döglött a lambda szonda kit érdekel, elmegy a kocsi az ECU átlagolt értékével is, kicsit dúsít, kicsit büdös, de elpárolog az. Ja de a dízelt mindenképp tíccsuk be! Mert ovodásokat öl meg rákkal!

    Jobbkézszabály idegenektől származó megfejtetlen dolog, vagy nem adja meg, vagy nem tudja hogy neki van vagy tudja, de úgy értelmezi, hogy hatvannal bevághat mert ő jobb oldalról jön. Jobbratartás nincs, cipzár elv nincs, követési távolság nincs. Ha két autó egymás mögött megy a hátsó szigorúan idegbetegen megelőz, hogy utána menjen tovább előtted +2 kmph-val. Gyalogost a negyedik autó talán átengedi, körforgalom is sokaknak probléma ritmusra eltalálni, lámpás kereszteződés és néha probléma. A relatív gyorshajtás kicsit magas, de szerintem a legkevesebb baj abból van. Mindenki ideges, stresszes, siet, baszik a másikra, kurva anyját mindenkinek.
    Jelenleg még nem szállnak ki megverni egymást az emberek, nem hordanak viperát, tetőlécet, kalapácsot, féltéglát magukkal.

    Na ez van itthon. Ezért van évente kétezer Km az autómban és ezért nem találkoztok velem Budapesten, de még megyeszékhelyen se.

Új hozzászólás Aktív témák