-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #264037 üzenetére
Ez kb altalanos szivobenzinnel, nekem is +15 lovat es +20 Nm-t igertek 100-assal. Az nem sok, nem eri meg... Meg a relative olcso Auchan 98-al sem.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #264041 üzenetére
Nekem is szinte minden autóban teljesen hátra kell tolnom az ülést, de érdekes módon a digókban nem, valahol a sín 3/4-én jó. A Lanciában és az Alfában egyaránt totál kinyújtott lábbal tudnék csak kuplungolni, ha koppanásig hátra lenne húzva, ami nagyon nem kényelmes.
Ki- és beszállás: 3 ajtóval kein Problem.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz tboldi #264024 üzenetére
Fasza kis készlet, van. Etorx 12-es(ez van), 3/8-ados szárral (ez nincs).
Minimum 98as benyára iratásnak nem látom értelmét, vagy ha meg ugyanúgy lekezeli a kisebbet is, akkor minek bohóckodni?
Gyárilag is kb 93-98 le szokott lenni kezelve, van hogy a 100as is, de az tudtommal alap hogy 100ig felmegy a map.Más: negyedig nekifutás a vonóhorognak. Leszedtem az egészet, persze a retesz volt beragadva. Kitakarítottam, megkentem, most már faszán működik! Nincs egy csúnya horog az autón
KAMELOT: "Marad a SUV.”
Ne haragudj, de ez bullshit. Ha tetszik, vedd azt. De ez a kamu általánosítás hogy milyen tágasak, kényelmesek, jól variálhatók, jók a rissz utakra, az agyamra megy.
Jellemzően nem így van, van ahol sikerül ebből vakami, van ahol nem típusa válogatja. De suvság nélkül is sok típusba nagy a hely, és sok suv sem tágasabb az átlagtól.Én meg a fényterűvel pont leszarom a divatot, általánosítást, nincs suv/kompakt ami komoly ellenfél (nekem).
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
KAMELOT
titán
válasz tboldi #264039 üzenetére
Maxon van hátul. Városban autókázás 10p után is bedurran a lábam. Egyszerűen sehogy sem tudom beálltani az ülést, hogy jó legyen. Ezeket a kocsikat nem nekem találták ki.
Marad a SUV.racskobalazs: Ha kényelmes számotokra akkor minden ok.
kisza25: Pont erről írtunk tboldi -val, hogy kinek mi a kényelmes. Amit még nem is írtam a ki és beszállás. Na hát az aztán a katasztrófa ezekből a kocsikból. Úgy szálok ki mint az öregember.
MC Pite: A Lagunába mindegy milyen benzint teszel, ugyan úgy fog menni. Az aditív-t viszont minden tankolásnál teszem. Szép tiszta is a motor.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
racskobalazs
senior tag
Köszi mindenkinek, remélem úgy is lesz
@KAMELOT: Egyelőre nem tűnik annak, nagyrészt egyedül, max 2-en ülünk benne, gyerek nincs, utazni nem szoktam nagyon, max a Balcsiig. Ha az évek során nőnének az igények akkor majd lehet kicsi lesz. Ezzel amúgy se azt tervezem, mint a másik családi relikviával, hogy 20 évig nálam leszAz elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
KAMELOT
titán
válasz tboldi #264035 üzenetére
Pont itt látszik amiről beszélek. Az első kerék közel van, így a lábnak hosszanti irányban kevés a helye és az autók 90% ilyen. E65-ben ezzel nem volt gond.
brumi1024: 2 hetente utazok haza 100km-t. 50km-nél már be van durranva a lábam, kényelmtelen az egész, na meg a kéziváltó. Ezért is veszek SUV-ot, automatával. Lényeg, hogy a lábam úgy legyen mint ahogy az iskolában ültünk, vagy mint a kamionban. Napi 6-700km meg sem kottyan.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #264033 üzenetére
Persze kényelemről vitatkozni felesleges, mindenkinek más és más. Én nem érzem úgy, hogy szükségem lenne nagyobbra, teljesen jól elvagyok a B szegmensben is.
A Hondából az hiányzik egyedül, hogy nem lehet tengelyirányban állítani a kormányt, így beszálláskor be kell dugnom a jobb lábfejem a pedálok alá, hogy a térdem átférjen a kormány alatt, de ha már bent vagyok, minden oké. Ez a mozdulat meg már annyira rutinná vált, hogy fel sem tűnik.Majd a MiTóról lövök képet a csomagtartó felől, onnan jól látszik, hogy el van tolva a műszerfal közepe jobbra, vagyis a sofőrnek valamivel több helye van, mint az anyósülésben utazónak.
Ezen és ezen a képen annyira nem feltűnő.[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz tboldi #264031 üzenetére
Én sem vagyok kicsi 186cm 110kg, de ilyenektől menekülök.
Személy szerint nekem fontos az, hogy a lábamnak legyen elég hely és az ülés kényelmes legyen. Laguna II is kicsi. Szeptermberben váltok autót, akkor megyek szabira. Ezt meg beteszem a garázsba.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz pècsimunkás #264028 üzenetére
Mi a baj a korbellel? Én is akarnék 1 jobbat íratni az atómra, meg a sima siklócsapágyas turbot golyósra mókolni, és akkor kéne korrigálás, és őket akartam felkeresni, 100e ft lenne, padon.
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
tboldi
nagyúr
válasz KAMELOT #264027 üzenetére
194 centivel és 130 kilóval ilyeneket vezetek rendszeresen*: [kép] és [kép]
Kényelmesen elférek bennük, nem kell nyomorognom, sőt a Hondában még mögém is tudnak ülni, ellenben pl. a Hyundai Santa Fében hozzáér a fejem a tetőhöz.*A Lanciát sajna már nem, gtk-ra tört.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz focvis #264026 üzenetére
Mx5 fórumról másolva a heten volt mérés:
Mx5 ND Dyno day, jöjjön hát a magyarázkodás a mérés mellé :D mérés alanyai gyári G160 100-as benzin, gyári G184 100-as benzin és G160 módosított kipufogó rendszerrel Ecutek BBR programmal 95-ös benzinnel. Kezdem azzal ami legnagyobb eséllyel várható volt, a G160 158,4 Le/200 egy néhány Nm-re teljesített, minden ahogy a nagy könyvben meg van írva és ahogy a Mazda tervezte. G184 173,4Le/200Nm. Ez sajnos nem hozta a gyári adatot és itt már jönne egy kis magyarázkodás is. Olvasni lehetett külföldi fórumon ilyet hogy a Mazda gyárilag letiltotta hogy 5.6. fokozatban a 7500-as fordulatszámot elérje, márpedig a mérés 5.-ben történt és látszik is hogy 7250 körül véget ért a móka. Lehet ezzel összefüggésben is a hiányzó lóerő hisz az látszik hogy fordulatszám emelkedéssel jön a power szépen, nem lankad mint a G160 a végső fordulatain, de a szokásos szöveg is előfordulhat hogy a kihegyezett szívó motor sosem tudja amit a gyár ígér. Az biztos hogy ezzel kapcsolatban lesz még nyomozás mi a helyzet(főként még több G184 mérésre csábítása, esetleg 4. Fokozatban mérni). Ami számomra ennél érdekesebb hogy amikor megjelent a G184 sok újságíró/tesztelő seggre megmondta hogy alul nyomatékot vesztett sajnos a magas fordulati teljesítmény rovására, ez pedig jól megfigyelhető a grafikonon hogy 4000-5000-es fordulatig végig alul marad nyomatékban a G160-hoz, utána összefut a görbe és lényegében 6000 es fordulatszámtòl megy csak el erőben. Hát végére hagytam a tuningolt G160-at amitől én többet vártam, 163,2 Le/ 220Nm lett, NA DE ez nem ilyen egyszerű. Az autó 6000 es fordulatig lényegesen magasabb nyomaték görbèn fut mind a G160 és G184-nèl is és lóerőben is több, no de eljön a bűvös 6000-es fordulat és oda az egész, hirtelen beesik. Első körben csalódás a mérés során utána rengeteg hiba keresés következett. Logolas utcán 2-es 3-asban, minden tökéletes. Egyeztettem a BBR-rel mi lehet a gond és valószínűleg 5.ben ekkora terhelésen becsörög a 95 ös benzinnel és védelmi funkcióba retardálja az előgyújtást elég agresszívan. Szóval a max power nem jött ki, de az látszik hogy 6000-es fordulatig is 95 ös benzinnel gyönyörűen jött a teljesítmény. Újabb logolasok következnek majd 4.5. fokozatban 95 illetve 100 as benzinnel is, majd az alapján korrigálva lesz a térkép, bár az biztos hogy a leggyakrabban kihasznált fokozatok és tartományban baromi jó lett az autó már így is. -
pècsimunkás
addikt
válasz focvis #264026 üzenetére
Ezèrt nem vittem az autómat, az Autokolberhez.
100as benzin kellett volna, ès lett volna 15 le plusz.
Mègha 30-40 ló, 50-70 Nm, akkor ok. De 15 le plusz miatt nem èri meg Nèmetországban a táltos benzin.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
veterán
100-as neeeeem, csak puruttyához íratnám. 🤗
Eredekes, hogy max. 7000, gyárilag 6800 és angol fórumokon rendre 7300-7500 revlimitet csináltatnak. Valójában a 7300 is elég lenne, valós szükségem nincs rá, de hadd szóljon a japppánszívóbenya.
Lacsipsz, atc unszimpi, első körben Táton próbálkozom ha úgy döntök hogy kell.
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #264023 üzenetére
Mekkora kulcs kéne? Ebben a készletben van? 🤔
-
MC Pite
veterán
válasz tasiadam #264008 üzenetére
Azt szoktam, nem pazarlom többet a pénzt simákra. Ez valószínűleg a gyári, csak lightos a fékerőelosztó/ligthos volt Ursula lába.
De beszoptam, sehol nem találok 3/8-os adaptert...
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Peter.70
addikt
-
Arcképgyáros
Motorolaj plusz szuro
valtoolaj plusz szuro
pollenszuro
2 elso fekbetet
karter tomites
hutoviz csere
olajszurohaz tomites
fekolaj
uj generator
uj generatorszij
Dpf tisztitas
porlaszto meres
1 darab pdc javitas
izzok, apro dolgokAsszem ennyi.
Kedden meg viszem a karosszeriasokhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Arcképgyáros
-
Qru
MODERÁTOR
-
HoaryFox
őstag
Pénteken megkapta az éves szeretetcsomagot (olaj, olaj-pollen-üaszűrő, váltóolaj csere, 4 iridium gyertya képében), de lesz még 1 kis meló, valahol a blokk elején csordogál az olaj, tippre szelepfedél, valamint a klímakompresszor alja csupa zöld trutyi, szóval először irány a klímás, aztán még visszatérünk az olajszivárgás okára.
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
tasiadam
veterán
válasz MC Pite #264004 üzenetére
Legkozelebb coated tarcsat vegyel ala, akkor nem kell szivni vele, vagy mar ujkoraban lefujni. Alig dragabb egy coated, mint egy sima. Legalabbis az enyem ala (e39) egy ferodo 2-3e dragabb mint a nem kezelt
Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
KAMELOT
titán
-
kisza25
félisten
válasz racskobalazs #263994 üzenetére
Sok balesetmentest nekem is volt, szerettem, pörgetve ment, 6körül evett, és 4 felnőtt belefért
A csomagtartó lehetne egy picit nagyobb.
Mc Pite: jól volt elosztva a hat sebesség[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
MC Pite
veterán
Miért kell a szépségért így megszenvedni? [link]
Jó hír, hogy ez a 205/60R16 16,4kg, míg a Megane gyári 205/55R16 osa 19kg volt.
A gyári nyári 205/55R17 viszont 20,3kg (4-4,5mm).Hátsó tárcsát/betétet akartam kezelni, de etorx, és van már ilyen készletem; de kicsi és nagy dugós szettjeim vannak, ez meg közepes . [kép]
focvis: A turbóst nem biztos hogy csipszeltetem, majd meglátom, egyelőre nem kívánom, azonnal reagál, szeret pörögni.
Táton b...nak a szívóra, MMC és ATC volt ahová vittem idáig. Oroszlányon is elvállalják, és ott oad is van (atc asszem bezár).
Meg kell nézni pár eredményt milyen úgy a mazdi, vagy keveset hoz vagy pont végig kapsz egy adag nyonatékot végig, ezt nem ismerem.[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest