-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
Csinálj mást, én 10 éve nem járok be dolgozni sehová, elötte 18 évig konyhában robotoltam reggeltől estig.
Csináltam egy vállalkozást és kész, csak találd ki mit csinálnál szívesen.
Én már kicsit változtattam is azon, hogy mit csinálok, mert már ezt is meguntam.
Túl rövid az élet, hogy az ember munkával töltse el.
Most készülök egy újabb profil váltásra -
brumi1024
veterán
válasz
MC Pite #274096 üzenetére
Az előző hszbeli felsorolás azért nem stimmel, mert az Y D szegmens, és ott főleg C szegmensbeli autók vannak. Az Y-nak 854 liter a csomagtere (és nagyon jól pakolható), egy C5 Aircross pl csak 580. Aztán azok az apróságok sem stimmelnek, hogy rossz helyen hajt, 180 vs 3-4-500 lóerő, stb. Hasonló feature-ökkel más a matek tömegben is.
-
MC Pite
veterán
válasz
MC Pite #274093 üzenetére
Pont kimaradt (mert több darabban tudom írni a hsz-t)az Y
(bár a topik szerintem már kezdi unni):
Alap 50es Y 1844 kg (egész korrekt), amivel nekem szóbajöhetne 75/80as, az 2t. Nem rossz, de itt is van kábé fél tonna. A nagyobbak mellé a model X-et állítanám, bár ez is 4,75, hosszú mint a vonatfütty, garázsba karcos lenne.
És az Y meg a 3-as inkább az átlag, nem a prémium autókhoz van közel (ár, kivitelezés, stb).Tsebacsi: Ezt nem találtam hány évre, de a garanciális (jellemzően 2-5) időszak lesz szerintem.
-
MC Pite
veterán
válasz
norbert1998 #274085 üzenetére
CMF-B: [link] Avagy az újabb Captur.
Ha a Teslának nem érdke nehéz autót csinálni, és nála nem nagyon fognak könyebbet csinálni elektromosból, akkor...
-C4 Spacetourer (rövid, enyém 1.3t), C5 Aircross (1.4t), CX-5 (1,45t), Tucson (1,5t), Touran (1,5t) ami hasonlítható hagyományosból az Y-hoz. Hibrid AWD CR-V már 1,7, meg ritka mint a fehér holló.bulikavagyok: Szép szép a FIRE mozgalom, már csak az első 100 milla hiányzik hozzá. Inkább azaz általános manapság hogy a rendes nyugdíjra sem készülnek fel. Kb egyik ismerősöm rak az állami alamizsna mellé semmit, reménykedik a... nem tudom miben, hogy hamar megpatkolnak?
cappa72: Nem tudom mennyire követed az új autós dolgokat, de rengeteg probléma akad velük. Meglepő módon az EV-kkel legalább annyi, de folyamatosan van valamivel szopás, nem nagyon tudok olyat akinek ne lett volna baja. Max nem zavarja/nem vette észre/leszarja már. Kb márkafüggetlen. Garis időben jdpoweres felméréseket érdemes megnézni, jellemzően 1,5-3 probléma akad velük amivel visszaviszik. Itthon alacsonyabban van a léc.
-
Reggie0
félisten
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
Ki kell lepni a munkasosztalybol, ugy tobb idod lesz jol erezni magad. Kinaiak meg ennyi szabit se kapnak es heti 6 nap melo.
-
MC Pite
veterán
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
Még nyaraláson? Why?
Ott a pont: Nősülés, 2-3 gyerek és nincs időd ilyen hülyeségeken depizni.
Ha jól sejtem, még nem találtad meg a sportod.
Hihetetlen mennyire nem vesszük figyelembe a testi/lelki szükségleteinket egyébként...
Sport az nem azaz izé, amit szobában tvzés közben is lehet csinálni (elitpikus, ferdepad, szobabringa, stb), vagy az ember rákényszeríti magát hogy normális formában/kondiban legyen; hanem az, amit vársz hogy csinálhasd felpörget, fejben kikapcsol. Most azt nem tudom a szexet is ide lehet e sorolniNekem a túrázás, bringázás a sportom.
Mikor nyúzottan álmosan hazaérek, ha sikerül elindulnom 1-2 órás körre, energikusabban, frissebben, tiszta fejjel érek haza, miközben mentem 20-50km-t hegyen/völgyön. Tudom hogy hülyeségnek hangzik, de szerintem ezt más is meg tudja erősíteni hogy így van. Testi+mentális egészségért fontos, meg nyilván külön jó ha eközben rendezvényekre jutok el, túrákra, jó arcokkal sodor össze a szél akik szintén szeretik ezt csinálni. -
Azért krva aranyos a Wallis is, lerázna azzal az ember, hogy ha a kötelező szervizt tudja csinálni Ezredes, vigyem a TPMS hibával is oda az autót. Kérdem, most Ön le akar engem rázni? Nem, nem... (nem a fszt), megmondtam neki kerek perec, hogy ők a kötelező szervizt elvégzik féláron, ezért viszem oda, de más hiba esetén azért számítanék a garanciális szervizre is. Komolyan bzmeg ezeknek büdös a munka, és még hisztisek is...
-
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
"Tenyleg ennyi az elet?" - hosszútávon nem feltétlenül. Számtalan más lehetőség van, itt van például ez: FIRE mozgalom
-
norbert1998
nagyúr
válasz
MC Pite #274069 üzenetére
Azért mondom a sportautókat, mert a Tesla az egyetlen cég, aki nem gyárt belsőégésű autót (és népszerűbb is). Azzal pariban a 3-as BMW van. A többi autót hasonlítgatni felesleges, emrt mint mondtam, szándékosan nehezek.
Igazad van abban, hogyha a Teslától eltekintünk és tényleg úgy nézzük, ahogy te is hasonlítod őket össze, akkor sokkal több a súly (ID4-golf, Megane 4-5, etc), de ez szándékos. Azért mondom, hogy bullshit a többletsúlya az elektromosnak, mert nem kéne, hogy több legyen, nem a technológia adja. Nagyon nehéz a belsőégésű motorblokk is minden kiegészítő marhasággal, hatalmas üzemanyagtankkal, stb, ráadásul az akku struktúrális elem is tud lenni, ergo vázat könnyíthet.
Azazhogy: A nehéz villanyautó nem a technológia, hanem a gyártók sara.
A Model 3 és az S is mind a velük pariban lévő méretű, erejű és kategóriájú belsőégésűek súlya körül vagy akár alatt mozognak, mert a Teslának nem érdeke nehéz autót gyártani, hisz a nullás flottakibocsátás nem lesz nullásabb.Az, hogy emiatt a nagy papucs gyorsan fogy és drágán kapod, szintén a gyártók sara, tessék náluk reklamálni.
Nyilván sejthető, hogy az értelmetlen suv mániát sem csípem.
+1!Ez még a CMFB előtti akkor?
A micsoda előtti? -
-
-
-v-
addikt
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
-
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
Jajj, ne már!
Nősülés, 2-3 gyerek és nincs időd ilyen hülyeségeken depizni.Rövidtávon amit Tsebacsi ír, keresni egy őszi, téli kirándulást, nyaralást. (P
Pl. novemberben szuper és nem a világ vége a Kanári, Madeira.) -
Snoop-y
veterán
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
En 46 nap szabival kezdtem az evet meg van 21
-
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
Több kis pihit kell beiktatni, új hobby, asszonnyal többet lenni, háziállat/gyerek, haverok, buli, kannásbor
-
válasz
szőröscica #274074 üzenetére
ez csak rajtad áll
de fura, hogy ilyen gondolataid vannak, hiszen most értétek el a mindent felülíró ultimate célt, a nagyobb lakást, és már célegyenesben is van a 6er.
-
szőröscica
addikt
Igy a nyaralas utolso napjan szokas szerint elojott a depresszio. Tenyleg ennyi az elet? 2 het nyaralas, es 49 het gurizes egy irodaban egy unalmas, szamitogep elott gornyedo emberkent?
-
válasz
norbert1998 #274063 üzenetére
Wireless AA mellett tudod használni a böngészőt. Viszont aránylag erős, jól optimalizált telefon kell hozzá, különben a wless AA is meríti, melegíti - Samsung S8 egy óra nyári wless AA után vészüzemmódra állt.
-
TPMS-el még mindig szívok. Nem akarja olvasni a nyomás értékeket. Valamit még próbál a gumis srác OBD-n keresztül alkotni. Wallistól is kértem visszahívást. Bosszantó mert baromi nehéz a neten szenzort keresni, x féle van, ehhez is jó ahhoz nem jó, stb. Gyártótól meg eddig nem sikerült infót szerezni hogy melyik a kompatibilis vagy melyik a gyári és nincs heroin áron...
-
MC Pite
veterán
válasz
norbert1998 #274063 üzenetére
Ez még a CMFB előtti akkor?
Nem nyomkodsz szinte semmit a telódon ha arról megy az AA.
Érdemes az övéket rárakni, térképet otthon leszedni wifiről.
Normális kábelt, töltést figyeljétek. -
MC Pite
veterán
válasz
norbert1998 #274027 üzenetére
Na mégegyszer
Rendes, normál, átlag autókat néztem. Nem játszós/szép/papa/sportautókat (bocs, mint tudjuk a szedánokat nem nekem találták ki), hanem átlagjuzerek átlagautóit (nagy volumenben eladott átlagautók). Nem törpe villamost, de nem is buszt vagy hegyomlás suvot néztem, szerintem leginkább a kompaktok reprezentálják ezt rendesen.
Hatchback Hatchback ellen, nem egy dízel szedánt.
2020 Renault Megane IV (Phase II, 2020) 1.3 TCe (115 Hp) FAP 1156-1263 kg [link]
Fl előtt 1231kg 1,33 140LE FAP [link]Nem a 40es akkumlátoros változatot hasonlítom ezekhez, hanem a 60-ast, mert nem annyira hasznos infó, hogy langyos tavaszi száraz napon 100-0%on 300km-t tud egy EV, ez gyakorlatban 180-200km lakotton kívül használva. De igen, 40es be tud csúszni picivel 1,6t alá. [link]
hossz 4200mm. Nem a Kadjar az ellenfele, utas és csomagtérben a Megane hb (4358 mm) áll hozzá a legközelebb. Némileg fura amúgy hogy a töltőkábel helyét is megadják mint üres hely.Átlag autók, van elektromos utódjuk, és ezek a gyártók nem szoktak sokat csalni az adatokkal. Az én 5 (azaz nem 4,25) személyes nagycsomis egyterűm 1.3t.
Legközelebb ehhez elektromosból a modell Y van, de ez megint picit almát körtével, azért nem ilyet írtam. Enyaq lehetne hasonló ha nem b..ták volna el a bővíthetőséget, de árban és súlyban hasonlók.BMW M3 súlya hót hidegen hagy, de azt sztem nem olvastam. És értem az eszmefuttatásod, de te kákán csomót keresel, én meg autót. Nagy különbség.
Azt nézem, hogy mennyibe kerül megvenni és fenntartani adott célra (kompakt egyterű vagy hasonlóan bővíthető crossover, mindegy nekem mindek hívják/álcázzák) egy járművet. Kurvára nem mindegy hogy 120 vagy 420e egy szett gumi, amiből max 4 évente két szettet veszek (könnyű autókkal még eladható a régi ilyenkor mert még 5mm-es). Nálam a matek úgy adta kik hogy a kisautóból lett volna pratikus ev-t vennünk.
Plusz a mi útjainkon sem mindegy a súly (repedések, padkák, hullámok, stb).
Igen, vannak nehéz ICE autók, olyat se veszek, mert a legtöbbnél pazarlás, ritka amikor indokolt.Nagy egyterűt nem azért nem veszek mert nem tetszik a színe, hanem mert volt a családban és sok ismerősnek és elg tapasztalat gyűlt velük. Plusz fél tonna, féktől, gumitól kezdve minden szar sokkal drágább rá és sokkal sűrűbben is fogyasztották. Keményebb rugózás, hajósabb érzés, lefejezésre alkalmas csomagtérajtók, stb.
Akinek az a plusz kell, tartsa fent; nekem nem.
Nyilván sejthető, hogy az értelmetlen suv mániát sem csípem. Vannak univerzálisabban használható praktikus illetve tágas suvok, de a nagyja sajnos divatból készült olcsón kevés mérnöki/anyagi ráfordítással, és khm, hagyományos értékrendel nézve egy fos lett az eredmény.De autónként 3-4-500kg pluszt nagyon sok helyen nem lehet figyelmen kívül hagyni. Bár legalább megfelelő méretűek lesznek a parkolóhelyek ha csak 70-80%át engedjük be ugyanarra a helyre
.
-
válasz
macilaci78 #274066 üzenetére
Lehet én is úgy vettem 2x is. Könnyű, működik emailt küld ha le fog járni akkor is, korrekt rendszer.
-
rbalint88
addikt
válasz
norbert1998 #274063 üzenetére
Ez inkabb telefon, mint autospecifikus dolog. Lattam mar olyat, hogy nem engedte, de lehet megoldottak mar ezt az ujabb verzios android auto appok.
-
macilaci78
nagyúr
Akartam már kérdezni, szlovén pályamatricát lehet online venni? Az összes fizetős útra érvényes?
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
norbert1998 #274063 üzenetére
Az egy felfújt Clio, csodát ne várj tőle.
-
norbert1998
nagyúr
Holnap indulunk Krk mellé, apósjelölték Captur-jával, a hátsó ülésről csodálhatom az utat
Kicsit furi, ohgy 1.2 tCe csak, de hangosabb a kipufogó és motorhang, mint a 2.0 tCe Megane-ban, pedig 10 évvel fiatalabb a Captur.Amúgy fullos, majd az android autot kivetítjük rája. Közben az a telefon nyomkodható amúgy? Tehát lehet az én telefonom a navi a hátsó ülésről kivetítve, miközben én hátul akár nyomkodhatom is?
Sóginénijelölték meg egy hírhedt N46-os E92-vel kísérnek.
Csak ők tudnak külföldiül, apósjelölték meg nem, így nekünk maradt a Captur
Nameg a Megane-ba nem tudom őket bezsúfolni
-
brumi1024
veterán
Arpad hid: 171 es 158 km/h.
-
brumi1024
veterán
válasz
Vismajor01 #274047 üzenetére
-
Reggie0
félisten
-
válasz
Vismajor01 #274045 üzenetére
Mind1 másról szól a cikk, mint hittem.
-
Reggie0
félisten
válasz
Vismajor01 #274047 üzenetére
Mivel hasznot szed belole ezert logikus, hogy felelosege is legyen. Az nem normalis sehol a vilagban, hogy mindenert csak a markat tartja, ha meg baleset van akkor koze sincs hozza. Az elonyok es kotelezettsegek egyutt jarnak. Vagy ne legyen vadasztarsasag es akkor legalabb nem kovetel senki karteritest.
A legviccesebb, hogy mar pofatlanul kirakjak az autopalyara is a vadveszely tablat...
-
Reggie0
félisten
válasz
Vismajor01 #274045 üzenetére
Mert nem csak azert van a vadgazdalkodas, hogy nehany gazdag hobbibol halomra olhesse az allatokat, hanem azert is, hogy a vadkarok okozasat megelozzek. Peldaul a gazdak nem szeretik, ha lelegelik a foldeket.
De ezt leszamitva is pofatlansag, hogy a vadert meg penzt is kernek. Az autosnak ugyan ugy nem hibaja, ha kirohan ele a nyuszi. Arrol nem is beszelve, hogy kifizeted a "karukat" es ezzel meg az altalad kifizetett hushoz sem jutsz hozza, azt szepen elviszik majd ki is fizettetik veled.
Ehhez kepest, ha nem vaddal gazdalkodsz, hanem disznoval, akkor a gazdalkodora raverik, ha megszokik a teleprol a diszno es kart okoz. Akkor miert nem kezelik ugyanugy? Elvegre neked mindegy milyen fajta szalad ki az auto ele, a szituacio ugyanaz. -
Vismajor01
addikt
válasz
Peter.70 #274022 üzenetére
Nem is értem eddig miért nem így volt, hol a vadász hibája h kirohangal eléd a nyuszi? Oké ki lehet táblázni amerre általában járnak de mivan ha nem arra megy mer mé ne..
Szal ez olyan h defektet kapsz random valahol. Vagy elveri a jég az autot. Szerencsétlenség, bárkivel megeshet, szívás, de ez van.
-
#214
aktív tag
válasz
macilaci78 #274021 üzenetére
Lehet ezt még tetézni: ittas vezetés.
-
válasz
brumi1024 #274031 üzenetére
Tegnap megkérdeztem a LR RWD teljesítményét, nem tudta. Mondtam, kérdezzen meg egy kollégáját, az se tudta. Akkor mennyi van a forgalmiba írva... főnöke mondta, nézzen meg egy bizonyos laminált lapot, azon ott van minden... állítólag megnézte, bár nekem nem mutatta, elmondása szerint 208 kW. (Itt megkérdeztem, szerinte hogyan kell átváltani a kW-ot lóerőre, nem tudta
, sült krumpli vagy apple store.)
208x1,36= 283 le.Szerk: A most pihenni, érlelődni fog a téma, megyek haverok, buli, fajta, jövő héten munka.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #274032 üzenetére
Igen, mi még csak fácánt ütöttünk el. Abból mondjuk utána nagyon jó levest főztünk otthon. De ha egy szarvas köszön be a szélvédőn akkor...
-
norbert1998
nagyúr
válasz
brumi1024 #274031 üzenetére
Biztos benne van a spórolás is, de a flottaátlag lehúzás meg még sokkal inkább. A villanyautó nullás flottaátlagot ad, ráadásul 1-nél nagyobb szorzóval. Ha a villanyautó még nehéz is, az még egyszer rálapától egy nagy szorzót, hiszen a nehezebb flottára több flotta co2 kibocsátás engedhető meg, emiatt konkrétan célja a gáyrtóknak a nehéz döhöm villanyautó.
-
brumi1024
veterán
válasz
brumi1024 #274029 üzenetére
283 -> 279
#274030 norbert1998: Nem hogy nem up-to-date, sosem volt 300 folott az alapmodell.
Eliras lehet, Tesla valamiert rejtegeti a teljesitmenyt. Ettol fuggetlenul nehezebbek a villanyautok, minden mas gyartonal legalabbis, es ez nem feltetlen azert van szerintem, mert ennyivel jobb lenne a Tesla gyartastechnologiaja. Egyszeruen amit lehet kisporolnak belole, ott volt pl Antinal a Model S Plaid 50+ millioert es a videoban rakosgatta vissza a leeso kedergumit.
-
brumi1024
veterán
válasz
norbert1998 #274027 üzenetére
Alap, 2021-tol kaphato Model 3 279 loero, nem 325, es 1762 kg (2021 elott volt 1645, gyanitom az akksi nehezebb), M340i pedig joval erosebb (gyorsabb is, 100 folott a Performancenal is).
Mondjuk ugy konnyu a Tesla, hogy szinte minden alul van meretezve rajta, meglehetosen filigran hatast kelt.
[ Módosította: radi8tor ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz
norbert1998 #274027 üzenetére
Szedán E merci 380 lóerővel, 20 centivel hosszabb, mint a Model 3, 2265 kg. A kisdízel belőle 1915 kg.
A merci 1580 kg úgy, hogy 20 centivel kisebb, mint a Model 3, 20-szal több, mint a Megane IV csapottsegg. A 115 lóerős alapmotorkával 1465 kg.
Nem KELL, hogy a villany nehéz legyen, csak a gyártóknak nem kéne csalni, főleg duplán, a flottaátlagon.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
MC Pite #273991 üzenetére
Igen, újrahasznosítják azt ami még tűrhető. Ahol sérült a karambolban, vagy tönkrement egy része, stb stb, az kuka.
Ez nekem új infó. Nem úgy van eleve, hogy bedarálják apró szemcsésre az egészet és aztán válogatnak mindenféle eljárásokkal? (Nem tudom, ennyire nem mentem bele).
Egyelőre értékes vizet használunk ehhez.
Pedig elvileg nem lenne muszáj.Mi van?
EZ a bullshit!
Megane IV 1.33: 1185-1265 kg (1403-1493 kg!!), a picike ezres benzines is 1280-tól indul és felszereltségtől akár 1372 is lehet; ha a csapottvalagú szappantartót nézed akkor helyes az adatod
Megane V: 1624-1636kg (wrong, 1537-1636)
Difi: 400kg
Bruh
Szóval hol az ordas különbség?
A Megane V-nek inkább a Kadjar (1692 kg) meg a Koleos (1770 kg) alatt, a Captur (1564 kg plugin + 1.6, 1327 kg kisdízel) felett a helye. Az első kettő nagyobb, utóbbi méretben stimmel, de jóval fapadosabb azért egy Megane-nál.
De azt is leírtam, hogy miért ne a hagyományos autókat gyártó cégeket nézd. Átbasznak mindenkit a flottaátlagukkal. Leírtam. Azt így nem dívik elolvasni?Model 3 - BMW M3 súlya? Nem rémlik?
Model 3 nagy aksival 1913 kg, kis akksival 1655 kg. Ez egy 325-513 lóerős szedán ezzel a súllyal. A Megane IV szedán dízellel meg 1493 kg. Hát nem tudom, háromszoros teljesítmény, harmadolt 0-100, és nehezebb a kicsit nagyobb Tesla 160 kg-mal?
BMW 340i, pontosan akkora, mint a Model 3 szinte, 1725 kg. Nehezebb, mint az alapmodell tesla? Menjenek már
És gyengébb is. 330i 1600 kg, az épp könnyebb kicsivel, mint az alap tesla. BMW M3, ami a Model 3 Performance-szal összevethető 1790 kg, 120 kg-mal könnyebb, mint a Tesla.
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #273998 üzenetére
Siófokon a fiatnál totál kezdő volt a srác amikor vettem a tipot.
Én mondtam neki mi hogyan, de a főnök (tulaj) az nagyon jó arc. Igazából már azzal megbeszéltem mindent, a srác az már csak a papír részét intézte.
Egy testvérpár, az egyik az értékesítésen van, a másik meg a szervizet viszi
A szervizes is nagyon jó arc, imádják az autókat
Székesfehérvár kia, szerintem mindenben kb a legdrágább, de akkora arc az értékesítő, hogy Fater még egy javítófestékért is képes oda elautózni 2x. Eddig 2 autót vettünk onnan és be is számítatta Fater
.
Fonyód Skodánál volt egy nagyon jó értékesítő, mindent tudott (ha nem akkor nagyon jól adta elő)
Ott vettem a skodat.
Már Keszthelyen van a kia-nál, vele tesztvezettem annó a kia rio-t.
Veszprém hyundai fiatnál is nagyon képben van az értékesítő srác, vettem már ott egy i20- at, de azóta is voltam már ott 2x, meg nemrég beszéltem vele.
Ápolni kell a kapcsolatokat -
norbert1998
nagyúr
válasz
macilaci78 #273976 üzenetére
A 32 amper alanyi jogon jár mindenkinek. A probléma ott kezdődik, hogyha magántulajdon belsejében (aka társasház lépcsőháza) fel kell újítani a hálózatot. Nálunk ez megtörtént, 32+16 amper H tarifával igényelhető minden lakásban az egész 4 lépcsőházas, 4 szintes, szintenként 3 lakásos társasházban. Egész pontosan 50 lakás (nem 54). A magántulajdon belsejében történő felújítás a közös képviselet és a lakók dolga, illetve nekik kell megpénzelni.
Nálunk ez megoldott annyiból, hogy nem nyugdíjasokkal van tele a ház, akiknek a Dallas kell csak a tv-be meg lámpakapcsoló. Sajna csak 32 amperig van ingyen a bővítésed, a H tarifa február óta beleszámít, így ha még azt a 32 mellé akarod, akkor fizetni kell amperenként nettó 2850 ft-ot, ha jól emlékszem. -
Peter.70
addikt
válasz
macilaci78 #274021 üzenetére
Megint az autósokon akarják elverni a port
-
macilaci78
nagyúr
-
válasz
pècsimunkás #273994 üzenetére
Ha rögtön kellene dönteni, akkor vennék egy IS38 turbót.
Mindegyikből jön a frissített kiadás, tehát nem kapkodok, csak megfigyelek, van 2 autóm.
A 40 hetes szállítási határidő túl hosszú, addig 5x meggondolhatom magam. A Tesla jobban érzi a bizniszt, és vélhetően az a jövő. GTI-ből pedig nem lesz több.Ja, és a Tesla elsősorban használtként érdekel, de kíváncsi voltam az akciós modellre.
-
-
MC Pite
veterán
válasz
brumi1024 #274011 üzenetére
+1. Számítok komplexebb dolgoknál a tapasztalatukra, de sokszor nincs érdemi.
Örülök annak ahol van, hozzá tudnak tenni, és inkább ilyen helyen vásárolok/rendelem meg, mert ha baj lesz, akkor is hamarabb lesz fogalmuk a dolgokról.
De nehéz (orvosokkal meg még nehezebb) ilyet találni.
Sokak szerint vakon kéne bíznom az értékesítőkben, mesterekben
és orvosokban.
Túl rövid ehhez ez az egy élet, hogy vakon rájuk bízzam magam... -
Dare2Live
félisten
btw hamár customer care... én ugye kocsi nézőbe vagyok édesanyának Lexus is fent volt a listán. Ha nagyon megtetszik neki belefér a 16-18misi.
3* írtam a Lexus Budának itt. [link]Kaptam tőlük automatikus levelet, hogy "Munkatársaink hamarosan megkeresik a megadott elérhetőségek egyikén."
De nem sikerült nekem se írniuk se visszahívniuk.
No de sebaj fel is hívtam őket. Megadtam az elérhetőségem. Mondjuk úgy nem segített.
Nem gyenge. Be is írok most mapsba egy véleményt...
-
MC Pite
veterán
válasz
Tsebacsi #273998 üzenetére
Most komolyan, igazad van.
De 20-ből 19 eladó, rohadtul nem ért ahhoz amit árul!
Millió példát tudnék mindkét oldalról. (Vevőként, meg értékesítő ismerősök is vannak.)Néha visszajut hozzám az infó ha érdeklődök valamiről, hogy óbaxxameg, megint egy mérnök.
Itthon igénytelenek vagyunk, megfelel hogy nincs kínálat, átkúrnak, szarul csinálják meg a dolgokat, és senki sem reklamál, max fintorogva kifizetjük. Ja, meg azt hisszük, hogy a benzinkutas, eladó, gumis, brangaboltos, euronicos, mesterember ért hozzá, nem is csekkoljuk. Max egy motorkár után gyanús hogy nem a kutastól kellett volna várni hogy hasra válasszon motorolajat. Jó, szervizektől jogosabb az elvárás, jobb is az arány, mert csak 70-75%ban választanak szar olajat.
Sajna mindegy hogy milyen portékáról van szó, nagyon kevés ahol tényleg értő az értékesítő.
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB Rampage SHIVA Chieftec 700W
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Dell G15 5530
- LG 45GR65DC-B - 45" Ívelt 1500R / 5120x1440 / 200Hz 1ms / Adaptive Sync / AMD FreeSync / HDR 600
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest