-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
-
bbubby00
őstag
válasz
B-L-A-C-K #76097 üzenetére
Nekünk is ez volt. Viszont kőfelverődésnél nem cserélnek, csak javítanak. Egyszerűbb ha magad elintézel egy repedést (énis ezt akartam de pont kaptunk egy jó nagy kavicsot és megrepedt a szélvédő, így nem kellett a kalapácshoz nyúlnom) , casco díjunk nem nőtt (talán párszáz forinttal) a Carglassos "ingyen" cserétől.
A mi szélvédőnk olyan volt, mintha csillámporral leszórta volna valaki, állítólag a sok német autópályázás hatására lesz ilyen (kintrő' behozott példány). -
B-L-A-C-K
titán
válasz
kisza25 #76096 üzenetére
Ez így jól hangzik, én is Aegonos vagyok jelenleg.
Ha már feljött ez a szélvédő, van két kőfelverődés rajta, meglehetne csináltatni, de én inkább kicseréltetném az egészet, ilyenkor ha cascoba kicseréltetem, nem tudod/tudjátok nőni fog nekem a havi díjam, vagy marad annyi amennyi volt?
-
kisza25
félisten
válasz
B-L-A-C-K #76093 üzenetére
de lehet, nekem pl kérdés nélkül küldték a pénzt, mikor elvitték a kia ceed visszapillantó tükrét (75eFt-ot küldtek, mondjuk 2 ajtó fényezése is meg volt húzva)
én meg azt hittem számla után fogják küldeni, már meg is csináltattam addigra a KIA-nál 55-60eFt volt, már nem emlékszem pontosan, de ezt tudom, akkor nem kérek teljes cserét, csak a tükürlapot cseréltettem volna, annyira nem volt nagy a sérülés rajta
ez Aegonnál volt,
korábban hungariás casconál felhívtak szélvédő cserére felajánlottak egy összeget, de azt is megrendeltem már elötte, így amúgy jobban jártam, mert 70eFt lett volna, fizettem 7eFt-ot (mert gyárit kértem, utángyártott ingyen lett volna), ők meg 36eFt-ot ajánlottak fel, hogy rendezzem magam
Amúgy autónál 4 éves korig térítenek teljes árat, utána avultatás van. -
szekra
addikt
válasz
B-L-A-C-K #76093 üzenetére
Nem tudom, én nem foglalkoztam ezzel, sielés előtt volt 1 nappal.. Elvittem a legközelebbi szervizbe, hogy mire visszaérek csinálják meg.
A végszámlát csak e-mailben megküldték nekem is, amit a szerviznek átutaltak.
(#76094) t72killer:
Éppen parkoló előtt mentem el és oldalba kapott, szóval szépen lepapíroztuk helyszínen, nem volt gond. Női sofőr, zsír új 1 hetes xc90, telefon másik végén hallottam, hogy a férje üvöltött.. -
válasz
szekra #76092 üzenetére
Ilyenkor van az, hogy elvileg a másik tag biztosítójának kéne fizetni, csakhát ritka az az úriember, aki kiszáll és otthagyja a névjegykártyáját a szélvédőn
.
Nekem egy horvát nőcihez volt "szerencsém" jópár éve aki képtelen volt kiparkolni úgy, hogy 1m volt köztünk. (nem javítottam a csíkot, mondván úgyis járok még horvátban...) -
szekra
addikt
válasz
szabonagyur #76090 üzenetére
Belém egy xc90 tolatott tavaly januárban, 340k fizetett a biztosító.
Szerk.: persze ez túlzás, saját zsebből nyilván nem lenne ennyi, gondolom ott húzták le ahol csak tudták a biztosítót..
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #76090 üzenetére
25-50 attól függ, hogy hova viszed
-
EQMontoya
veterán
válasz
szabonagyur #76087 üzenetére
Nem mindegy, mennyi lesz? Betétlap, puszi.
-
Értem, viszont itt is felmerülnek a nitrogénoxidok is, meg persze hogy van-e szoftveres trükközés vmelyik gyártó részéről. - Ezt akkor veszi le a politika a polcról, amikor csak akarja. (szükségesnek lát még egy rúgást, h az emberek 'vegyék má azt a nyomorult villanyt'.
Amin újra elgondolkodtam kicsit, az a normál szívóbenyás elgázosítva. Viszont úgy számolom, h a dízellel szemben (legalábbis mifelénk) évi 30e km futással soha nem térül meg.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
szabonagyur #76084 üzenetére
Gondolom annyi mint nekem.
Mi történt?
-
Cry0
őstag
Sziasztok!
valaki vett már Ebay-ról vagy esetleg AliExpress-ről autóra való fóliát ? illetve ha nagy méretbe nem lehet akkor megbízható magyarországi boltokat tudnátok mondani ahol nem ő maguk szeretnék felrakni a kocsira ?
Konkrétan fényes fekete fóliát szeretnék a tetőre.
válaszotokat előre is köszönöm -
-
dnelb
veterán
válasz
B-L-A-C-K #76067 üzenetére
Látszik nem hallottál még a piros hondás tagról, aki most már piros alfával nyomja. Több száz embert lehúzott, 2-12k közötti összegekkel. Ezek ebből élnek, nem csak 1 embert húz le hanem napi szinten 30at.. Úgy meg már elég sok az a "semmi 5ezer".
hacki87 : megelőztél. Nem csak benzint kér, valakit gyertyával húzott le pl..azt csodálom nem verték még össze a majom fejét.
-
hacki87
senior tag
válasz
B-L-A-C-K #76067 üzenetére
Miért a hondás majd alfássá vált csóka mit csinált? Benzinre kért pénzt mindenféle indokkal. Most ez v az van kórházba oda indult de kifogyott a nyál a gépből stb. Én azzal az emberrel találkoztam anno tököli gyorsulásin is ott is márvaz volt, hog nincs benzin a gépbe, hogy fog haza menni...
-
raczger
őstag
válasz
norrberth #76064 üzenetére
"Jobb az ilyenekből kimaradni."
Nagyon rossz hozzáállás. Én már egy ideje nem hagyom magam, persze ez nem azt jelenti, hogy megveretem magam.
(Pl ha valaki szabálytalanul előzött, veszélyeztetett engem vagy másokat és később látom az út szélén akkor odamegyek hozzá és közlöm vele tényszerűen, mit csinált rosszul. Ma is volt egy ilyen eset, rendesen végighallgatott és elnézést kért.) -
raczger
őstag
Mai sztori:
Bringával jöttem Esztergom felől Visegrád felé (idén több km-t tekertem, mint amennyit vezettem
), Szobi rév elágazásnál szembe a megállóban állt egy piros bolgár rendszámú G Astra felnyitott motorháztetővel (amin egyébként egy ponton gyanús fekete folt volt).
Integetett egy középkorú úr, meg beszélt is valamit, megálltam, odajött hozzám: "Sprechen Sie Deutsch?"
Mondtam neki igen, egy kicsit, aztán jött a mese. Kifogyott az üzemanyag, de nem tud tankolni, mert nincs készpénze. Mutogatott a bankkártyájára is és közben mondott valamit "Heute nicht arbeiten" (persze, hétvégén nem működik a bankkártya?...).Csak 5.000 Ft-ot szeretett volna üzemanyagra, cserébe odaadta volna a 2, azaz kettő aranygyűrűjét cserébe (megjegyzem, néhány foga is aranynak tűnt), gyakorlatilag már szedte is le az ujjáról és a kezembe akarta nyomni (a megállás óta egy perc sem telt el), a névjegykártyájával együtt (valami autókereskedős névjegynek tűnt, Ahmed névvel).
Ekkor mondtam, hogy ne haragudjon, de nincs nálam készpénz, csak bringázni mentem el, nem tudok neki segíteni. Elköszöntem tőle, aztán továbbtekertem.
15 perccel később felhívtam az Esztergom Rendőrkapitányságot, elmeséltem nekik a sztorit, mondtam, ha van rá lehetőségük, érdemes lenne ránézni, mert 99%, hogy csak az átverésre játszik. (Mellesleg a benzinkút onnan még 5km-re volt, ahol persze lehet bankkártyával fizetni, ez a része nem igazán stimmelt.)
Mikor megláttam, éreztem, hogy pénzt akar kérni, gondolom egy bringást egyszerűbb volt leszólítania, mint egy autóst.
Egy nagyon hasonló régebbi sztorit találtam a neten: [link]
-
-v-
addikt
[link]
gyönnek a model3-mak
-
válasz
t72killer #76057 üzenetére
Apropó benzin: előbb-utóbb a CO2 is téma lesz, akkor a külön tartálykocsit igénylő benzineseket annyira nem fogják szeretni. Persze itt menekülőút az LPG, amire talán nem szállnak rá, ha nem lesz túl sok gázosított kocsi. Szval natúr szívóbenyás gázosítva még befigyelhet, bár nem tzdom mekkora gáztartályok kellenének egy tuaregre, h egy töltéssel menjen 1000km-t, mint a sima dízeles tesója a 75l-es tankjával.
-
válasz
kisza25 #76049 üzenetére
"3 évesen a benzinesért többet kérnek" - ez tényleg elég meredek.
Amúgy a turbóbenzinesek is tolják magukból a mocskot rendesen, idő kérdése csak, hogy rájuk szálljanak.
Használt dízelt fogok venni, azt már annyira lealázták, amennyire csak lehet - csak full le be tiltsák az utakról (ez azért a köv. 10 évben nem valószínű). A dolog árnyoldala, hogy amitől megválok, az is dízel.
-
EQMontoya
veterán
válasz
szőröscica #76053 üzenetére
+1. És ha a belsőből nyílik a harmadik, akkor logikus, ha a belső is szűnik meg. Szerintem legalábbis.
Vilike: M3 azért kezd rémálom lenni, mert néhol már majdnem olyan szar rajta az útminőség, mint az M1-en. Ami valahol érthető, a Füzesabony előtti szakasz azért nem ma épült, csak most már akkor neki kellene állni kicserélni az aszfaltot. Elvégre ezért fizetek évi 43k-t.
M1-en meg ugye a 100-as táblával kátyúzáson ma is felbasztam magam... -
-v-
addikt
válasz
szőröscica #76053 üzenetére
M6 meg M3 kivetelevel mindegyik palya remalom itthon ...
-
szőröscica
addikt
válasz
EQMontoya #76052 üzenetére
Egyértelműen jobb megoldás, ha a belső sávból nyílik a harmadik, mert így van esély arra, hogy aki eddig a külsőben ment, ott is marad. Míg ha a harmadik sáv a külsőből nyílik, az autósok 90%-a nem használja, hanem csövezik a középsőben.
Egyébként az M5 rémálom, én idegbajt kapok rajta, a sok román, szerb, és egyéb emberke gondolkozás nélkül rántja ki a trélert 90-el a belsőbe. Teljesen felesleges erős autó itthonra (ha csak azért nem, hogy a belsőből a világért ki nem húzódóakat jobbról gyorsan kikerüld), óra szerinti 150-et nem lehet nyugodtan menni. 115-tel sokkal nyugodtabban hazaérek, mert nem idegesítem fel magam annyira az idiótákon.
-
EQMontoya
veterán
válasz
xEon1337 #76046 üzenetére
Én abból a szempontból jó ötletnek tartom, hogy a kapaszkodó megszűntetésével a leglassabbakat kényszeríted besorolásra, a belső sáv megszűntetésével perdig remélhetőleg a leggyorsabbakat - akiknek nyilván a legkönnyebb ezt megoldani.
Szóval szerintem maga az ötlet igenis rendben van, csak tudni kéne vezetni. -
-
válasz
kisza25 #76047 üzenetére
Én is erősen agyalok az alternatívákon, de valszleg marad a dízel:
1. Senki se garantálja, h a benzineseket nem szivatják meg
1b: uez áll az lpg/cng kocsikra
2. Ny-EU-ban kb 30% az előny üzemanyagktg-ben, a franciáknál ez inkább 40%
3. A "jövő" villany egyelőre csak nevetséges, nekünk használhatatlan, masszívam túlárazott prototípusokat vonultat fel. Persze, értem, a politika kiny@lja a villanyosok hátsóját, de nincs az az adórendszer, ami egy 100eEUR-s teslát értelmes alternatívává tesz.Szval úgy néz ki, a politika belesz@rt a levesünkbe, és elintézte, hogy nagyobb legyen az áresés.
-
válasz
MunezXBK #76043 üzenetére
Már látom, köszi
. Vicces, ahogy a németajkú lakosság tüdeje "egyre érzékenyebb" a szennyezőanyagokra
.
Tanulság: eur5-öst nem érdemes venni, mert az ugyanúgy kiesik a pixisből, mint a 4es... EUR 6-osra beruháznák szívesen, ha vmi politikusidióta garanciát vállalna rá, hogy nem találnak ki 2 év múlva vmi baromságot, ami miatt 1 perc alatt 20%-ot zuhan a kocsi értéke. - Ezt persze nem fogják megtenni, mert mindenki meg van őrülve a villanyért.
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #76037 üzenetére
Nálam újkora óta konstans automatán van (ez lenne a lényege az automatának), csupán beraktam későire az aktiválást a menüben, így a rövidebb alagutakra/hidakra nem reagál, a hosszúaknál meg jó, ha felkapcsol. Ez már nálam az autó van értem és nem fordítva kategória, egy pár Xenon izzó azért nem megfizethetetlen összeg. A családban volt egy B6 Passat viszonylag hosszú ideig, az újkorától fogva 7 éven át ebben az üzemben ment, semmi problémája nem volt a Xenonjának.
Ennyi erővel egyébként a fénykürtöt se szabadna használni nappal, az pedig azért egy elég alapvető kommunikációs forma Budapesten.
-
Peti78
őstag
Persze. Én belövöm a tempomatot 130-ra és csorgok szép csendesen. Akit utolérek, azt megelőzöm, aki ilyenkor gyorsabb, azt beengedem, vagy ha még előzésben vagyok, akkor odalépek, hogy lehetőség szerint ne akadályozzam. Ha még nem kezdtem meg az előzést, inkább lassítok, menjen csak a belsőben 200-zal. Ráérek. Igaz, mennék én is 200-zal, de fizetni nincs kedvem ezért
-
Szerintetek mennyire gáz manapság eur4-es dízelt venni? Nézegetem a tuareg-árakat és elég jelentős a különbség az eur4-es és a kicsit fiatalabb eur5-ös között. Ha jól látom, a németeknél ezek még megkapják a legjobb, zöld matricát, csak a jelen hisztis környetezpolitikai helyzetben nem tudom, mennyire lutri...
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
tboy93 #76034 üzenetére
"...seggembe maszik vagy nem tudok/nincs ertelme kimenni jobbra"
Sokszor akadok olyanokba hogy ketten 3-an mennek előttem bal sávban 120-szal, az utolsó azért nem akar kimenni jobbra mert az előtte lévőt várja kimenjen, de nem villogja le, nem megy rá, hanem megvárja fél órán át míg kitér, és ilyen sajnos nem 1 van...
-
szőröscica
addikt
válasz
brumi1024 #76029 üzenetére
Az enyémben a DRL csak akkor ég, ha a kapcsoló az automata állásban van (és ez is kikapcsolható).
Én általában a sima nullán tartom, úgy nem kapcsolja fel. Át kéne állnom az automata állásra, csak a nyugati utak miatt belém rögzült, hogy az automata rossz, mert az alagútban felkapcsolja, majd lekapcsolja a fényszórót. Ezt a Genova-Nizza útszakasz kb. 200 alagútján 200-szor láttam az Audikon és BMW-ken. A xenon imádja az ilyen használatot.
Persze itthon nincs alagút, nyugodtan használhatnám az automatát. Majd átnevelem magam.
-
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
BigBlackDog #76028 üzenetére
Csak 3400-at, sz@r dízel nem pörög sokat...
-
brumi1024
veterán
válasz
BigBlackDog #76030 üzenetére
Megeshet, hogy egy éve lejárt.
Az aktuálisat nem kaptam meg másfél hét alatt postán, csak emailben, a papíros változat az indulás után 1 nappal érkezett. Emailben már nálam volt, de azt meg nem fogadták el - ott helyben kinyomtatva jó lett volna (csak az adatok érdekelték őket), de aznap merő véletlenségből zárva volt az "agency" (volt ez hétfőn délben). Érdekes, odafele nem problémáztak a dolgon, csak visszafele.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tboy93 #76012 üzenetére
Engem itt azért szoltak le áprilisban, hogy hogy mertem szóvá tenni, hogy van olyan kcsög aki egy méterrel jott a seggemben az M0-an, belső sáv fullba, külső meg kamionokkal. És még én lettem leghülyzve, hogy biztos én voltam a balfasz. Szóval csak csinyan az ilyen kijelentéssel, mert a végén kiderül hogy te vagy a hunyó
-
brumi1024
veterán
válasz
szőröscica #76000 üzenetére
DRL nem égett? Mi végigjöttünk Bosznián és Montenegrón át egy E60 5er és egy Civic 6gen társaságában, nekem meg az 5ernek csak a DRL-je égett, mégsem szóltak egyszer se. A Civicet állították meg, hogy nem ég a tompított, de ott a szép mosolyra (és az abban a pillanatban épp női vezetőre) tekintettel elengedték annyival, hogy tessék lámpát kapcsolni.
Engem a bosnyák-montenegrói határon húztak le 20 euróval, nem tetszett nekik a zöldkártyám. De azt a tanakodást, ami előtte ment, hogy mennyit kérjenek... Azt hittem a 100/200 eurón gondolkodnak, erre benyögték, hogy 20, ennyiből itthon még szabálytalanul sem parkolhatok.
Mondjuk ez a "határ" két hegy közt egy völgyben volt, mindkét oldalon 1 óra araszolásra volt a legközelebbi aszfaltos rész (és az első ház is, nem település!), a kecskék közt a kavicsos szerpentinen, a határ pedig egy kétszemélyes, épphogy nem összedőlő faházikó volt, mellette aknamezővel. Kalandos, na.
Ja még találtam egy képet:
-
szabonagyur
félisten
válasz
mdani01 #75971 üzenetére
Ha érdekel írj rám és mutatok neked maps-en jó parkolóhelyet az óvároshoz nagyon közel, 2 kuna (~80 Ft) egy óra, bentebb meg kb 12 kuna (500ft). Zárt parkoló, van még őr is és hely is akad bőven, annyi, hogy cash only.
Vagy ha érdekes másoknak is berakhatom ide is.
(#75972) tibbike01: amire figyelni kell, hogy a hülye kapuknál be dug dugulni rendesen a forgalom a horvát szakaszon.
-
kisza25
félisten
válasz
roberto211 #75996 üzenetére
-
EQMontoya
veterán
Ebből olyan zseniálisat láttam tegnap, hogy nem tudtam, sírjak vagy röhögjek.
M1-en Győr felé valahol Tatabánya környékén van egy olyan 3 sávos szakasz, aminek a végén a belső szűnik meg.
Na, mi történt?
A 3 sávból ugye az összes birka ment a középsőben, majd megszűnt a belső, így ezek a belsőben találták magukat. 120 körül vonatozva, négyen.
Megelőztem őket jobbról (előtte a megszűnő belsőben jöttem, szépen soroltam kettőt jobbra, és elmentem). A tükörben egyet láttam, akinek leesett, hogy nem jó helyen van, és kiment. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
bajnokpityu #76020 üzenetére
Én láttam Görögországban kis Polskit...lengyel rendszámmal.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
roberto211 #75974 üzenetére
Mi renault masterrel lenyomtunk egy athen odavisszát. Visszafele Románia, Bulgárián keresztül. 2x2órát pihentünk helyben, amúgy váltott sofőr. Végsebessége 136 volt.. 52 óra vezetés
-
Magnum_
nagyúr
hosszú utazós témához, saját tapasztalat.
én bírom, sosem érreztem azt, hogy mindjárt elalszom, még akkor sem volt ilyen parám, amikor még a hőskorban, államvizsgák előtt fent voltam már 24órája, lezúzni Pécsre Bp-ről, levizsgázni és vissza, DE szerintem ez ritka, hogy így bírom a vezetést és nem érzem azt, hogy elaludnék. Anyukám annó, amikor még a nyugdíj előtt rengeteget vezetett, volt, hogy megállt fél órákra, jobb a békesség.
1000km+-os utakon inkább álljon meg az ember kicsit, mint hogy baj legyen (én nem szeretek megállni, inkább alszanak mellettem az autóban), 4-500km-ként húgyszünet nekem elég
ésmég valami, ami miatt nem szeretek megállni: gecire unom az autópályákat, mielőbb a végére akarok érni :-) -
#94529552
törölt tag
válasz
roberto211 #75974 üzenetére
Hát igen. Ilyen elalvásos dolog ellen hasznos lehet majd az éberség ellenőrző funkció, vagy ahogy nevezik, ha elterjed. Kamionosoknál sem véletlenül van a korlátozás, taxaméter. Sokszor a felfrissülés, x ideig alvás félúton, de egy frissítő kendő használata is életeket menthet. Ha éjszakai vezetés is van benne, akkor az még jobban fárasztó.
-
Jobbra tartas alap. Viszont ha kivul-belul telitettek a savok, elottem is 800 auto, akkor mi a raknak jon ram a nyomorult hatulrol?
Latja hogy nem bírok gyorsabban menni, mert elottem is sor van. Ezek a majmok allnak neki utana jobbrol centizve cikazni, esetlegesen a leallosavot is hasznalva
-
hacki87
senior tag
válasz
rbalint88 #76010 üzenetére
Én ezt nem értem sok autónál, hogy van benne mindenféle sípoló genyó, hogy rajta hagytad a lámpát... nem lett volna egyszerűbb úgy kitalálni, hogy a síp helyett a gyújtás levétel után a lámpa is lekapcsol? Főnököm így merítette le többször is az akkumulátort az autóban, hogy a síp tönkre ment ő meg elfelejti lekapcsolni.
-
rbalint88
addikt
válasz
szőröscica #76000 üzenetére
Az olasz szaron ott lehet hagyni tompitotton, mert a parkolofeny mashogy aktivalodik, nem fogyaszt kihuzott kulccsal, igy biztos nem felejtem el felkapcsolni (meg amugy is fel kene, mert palyazom meloba menet), de egyebkent is reflex, hogy inditas, lampa, ov.
Szerintem az uberinteligens bmw-n is bekapcsolhato, hogy automatikusan tolja a tompitott'. -
a8l
aktív tag
válasz
tboy93 #75993 üzenetére
Egyébként én alapvetően elégedett vagyok az autók nagy része lehúzódik magától, van aki éppen kijön a belsőbe, de meglátja(talán a DRL-ek egyedi formája miatt) hogy igen gyorsan közeledik ez a valami és gyorsan vissza is megy. Jobbra tartás kéne hogy legyen, ha mögöttem is jön valami 250-el akkor én is lehúzok azonnal hatállyal ahogy tehetem és nem tartom fel a lassúcska kis 200-as tempómmal, addig is gázt adok ne tartsam fel. Ha kicsi a forgalom akkor szoktam azért jobban is menni, de 230-240-nél többel itthon nem érdemes, mert nincsenek felkészülve az ehhez hasonlókra.
200-ról bármikor lelassítok 100-ra pillanatok alatt, még csak túl korán se kell elkezdeni fékezni.
Sajnos csak 258-al megy a gép gps szerint, ott le van szabályozva, ha lejárt a gari akkor úgyis kap tuningot meg fel lesz oldva a korlát.lancerboy:
Mennék én ott is, de annyira nagy a forgalom a németeknél hogy képtelenség rendesen haladni. -
válasz
roberto211 #75996 üzenetére
Azok a kulsoben slattyognak, altalaban a teruleti kepviselos dizel octaviak akarnak nagyon menni
-
válasz
szőröscica #76000 üzenetére
No offense, ez most csak eszembe jutott ennek kapcsán!
Sosem értettem, hogy az miért jó, amikor a település határát jelző táblánál tekergetik az emberek a világítást fel-le? Olyan marha drága az izzó?
(Most a DLR-t ne keverjük ide).
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
420A Indítóáram elég 1,6-os benzinmotorhoz?
-
tboldi
nagyúr
válasz
roberto211 #75996 üzenetére
Úgy látom, nincs benne túl sok benya. Weight reduction?
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladnád a telefonod? KÉSZPÉNZES OKOSTELEFON FELVÁSÁRLÁS azonnali fizetéssel!
- REFURBISHED - DELL Thunderbolt Dock WD19TBS docking station (210-AZBV)
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 MAGYAR - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest