-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Elektrosokk #77892 üzenetére
Mióta januárban becsúsztam egy kínai csaj seggébe
Hogy jön ez ide?
Senki nem kíváncsi a szexuális életedre.
-
Elektrosokk
veterán
válasz szőröscica #77867 üzenetére
én a gyökér taxisoktól készülök ki. . hogy index nélkül bevágnak elém. pár hete egy barátomat hoztam el a reptérről, 3 kutya is volt a kocsiban. Mióta januárban becsúsztam egy kínai csaj seggébe azóta jobban figyelek a követési távolságra. Hungárián megyünk dugóban, a taxis bevágott elém de épphogy befért és satuznom kellett. Persze index nélkül. 5 méter múlva meg visszament a jobboldali sávba. Akkor átszóltam Neki hogy ne csináljon ilyet... erre vissza szolt. Ami utána történt az nem ide való, de megértette hogy ki az erősebb.
Lassan váliumot kell szednem a sok gyökér miatt ha a belvárosba megyek.
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
-
Akos1994
aktív tag
válasz tomcsi23 #77876 üzenetére
Egy autós hűtő menne szivargyújtóról,leginkább álló motornál (is), és lenne hozzá egy kütyüm ami adott fesz.nél lekapcsolja az egészet, hogy ne merítse le teljesen. Az autó egyébként 1.6 benzin, 44Ah akksi, természetesen nem téli hőmérséklet..stb.. de akkkor lehet marad a kísérletezés..
-
Speeedfire
félisten
-
Akos1994
aktív tag
Sziasztok!
Kb milyen akksi fesz.-nél indítható még biztosan egy autó? Valami 11.5v rémlik..
-
szentkuti11
addikt
válasz szőröscica #77867 üzenetére
A személy- és járműleírásnak megfelelő gyökérbe szoktam belefutni délelőttönként a Váci úton, akinek pont akkor kell tolnia egy visszakettő-padlót, mikor mögé érek motorral. Meg tudnám fojtani az ilyet, szerencse, hogy ennél hidegvérűbb vagyok, annyit adnának érte, mint egy emberért.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szőröscica #77867 üzenetére
Ez ilyen tipikus facebookos volvós csoporttag lehetett. Csak a D5-ös motor, lehetőleg valami 2005 előtti, 500.000-et futott fostalicskában, amihez 5 forintért vadásszák a bontott alkatrészeket az igénytelen, ízléstelen barmai. A csoportok 90%-a ilyen emberekből áll.
"Less but better" - Dieter Rams
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #77867 üzenetére
Ma reggel a BAH környékén egy néhány éves 1.9 tdi Jetta közlekedett alapjáraton kisebb, gázadásra jelentős mennyiségű fehér füsttel. Szerintem hengerfejes volt, de a tulajt láthatóan nem zavarta.
Először én is azt hittem, hogy új pápa van...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
Ja hétvégén jót "röhögtem",
M7M1-en is 100-as tabla aztán lementem a régi 1-esre Győr előtt és ott is 100-as tábla vt...mod:
Speeedfire Igen.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
Mondjak itt neha paran, hogy ok nem azonosulnak a BMW/Audi vasarloival, az o kifinomult izlesuknek a Volvo kell. Jo azonosulast kivanok azzal a V50-es kollegaval, aki ma reggel a nullason harom sav kozott cikazva elozgetett, mindezt olyan kormolassal megspekelve, hogy barmelyik Viliwagen Ikarus megirigyelne.
Mindenhol taplok vannak, ne kepzelt markaimazs alapjan valasszatok autot, szarjatok le, azt kell venni, ami tetszik. 550i kell.
-
lenko
aktív tag
válasz Tsebacsi #77860 üzenetére
Van ilyen eset is, de M3 on jöttem valakivel aki ezt használta, elvitt olyan faluba, olyan útra, mintha szétlőtték volna az utat, kösz nem kérek ebből. Így is szarok a főutak is....
(#77862) gzbotii
Aká hiszed akár nem, be...
Óra szerint 40-el megyek tt, mint ahogy minden táblánál +10. Slussz passz.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
nagyúr
Érdekes, én pont az M7-esen mentem le, és a waze időben levitt a hetes útra, ahol szépen megnézve a Velencei tó környékét nyugodtan autózva visszavitt a pályára, de tőlem más állhat a dugóban is, ha az neki jó
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Speeedfire
félisten
válasz Speeedfire #77398 üzenetére
Végül a vidéki mellett döntöttem, árban is jobb, meg minőségben is.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
tboldi
nagyúr
válasz Snoop-y #77853 üzenetére
Imádom a hátsó üléseit.
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz gzbotii #77845 üzenetére
Ezek lézeres cuccok, jó látási viszonyok között (ha nincs köd) akkor több mint egy 1 km-ről is bemér simán.
mod:
Fényképet (bitzonyítékot) viszont nappal (jó látási viszonyoknál) max 600 méterről, éjjel a beépített infra fényvetővel (jó látási viszonyok mellett) max 150 méterről tud csak lőni.
Tehát ha előbb elkanyarodsz akkor megúsztad.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
gzbotii
nagyúr
A kirakott, három lábú trafi, milyen messziről képes bemérni?
Berettyóújfalu és Debrecen között van egy szakasz, ahol helységen kívül 60as korlátozás van, ez után bő 1, inkább 1.5km ki volt rakva egy fehér Toledo mellé a cucc, mellette a rendőr. Bemérhetett, esetleg?[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
pècsimunkás
addikt
Hètvègèn lesz Wartburg találkozó Eisenach- ban .
Ha nem esik az eső , kimegyek , aztán , ha kint leszek csinálok pár kèpet , amit feltöltök ide is .[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
zolynet
veterán
No akkor én is hozzátettem a házi rpm táblázathoz.
Life is too short to stay stock!
-
félisten
-
Magnum_
nagyúr
válasz EQMontoya #77836 üzenetére
felhívtam rá a figyelmet.
amikor kell menni, akkor majd elmegyek vele, amúgy jappánt akart 800ig.
10év alattit.
klima nélküli 1.0 Aygokat nézegetett.
(klima nélküli aygo tuti rajta is maradna, hobbiautónak a válság után )az ő számára ennyiért egyszerűen nincs jobb a G astránál. koomolyan.
csak napi 30km, elővárosi használat, igénytelen, olajat, vizet kapna, de ennyi.asszonynak vett egy celeriot 2016-ba'.
tavaly ősz óta nem volt lemosva[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #77834 üzenetére
Biztos az oláh lámpa meg a logó a maszkon.
G Astra olcsón fenntartható legalább, csak a motor fos, szóval majd az olajbetöltő nyílást azért mutasd meg neki...
Az a baj, hogy ennyiért tényleg nem nagyon van jobb. Korabeli Corollának ugyanúgy olajzabálós az 1.4 és 1.6 szívója, Mazda3 híresen rohad, Golf IV alap benzinesei vállalhatatlanul gyengék, szóval kb. mindegy, mi vesz.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
havernak kell válságautó, 800k-ig (azt sem tudja, mi az a vezérlés).
jó, akkor G astra, 600k körül (átírással ofc, bőven belefér)
megmutattam neki 1 jót hahuról, meg az alkatrész árakat.
deal.nade..
ebbenmi opc?[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #77829 üzenetére
Az is durva, hogy kvázi aggregátorral hajtani villanyautót mennyivel hatékonyabb a normál belsőégésű változatokhoz képest. Nagyban még jobb a helyzet, szvsz az összehasonlítás mindemellett a névleges és valós károsanyag-mennyiség miatt szintén eléggé csalóka lehet.
Erőműveknél az is szempont lehet, hogy milyen sűrűn lakott területen szennyeznek (még egy érv).
Sokszor felmerül, hogy bírja-e majd a hálózat a terhelést. E tekintetben egyértelműen a kicsiben történő önellátást szorgalmazza pl. a Tesla is a SolarCity felvásárlásával+Powerpack bevezetésével, meglátjuk, mennyire terjed el. -
bitpork
nagyúr
válasz EQMontoya #77829 üzenetére
Sa fődgáz mennyi ideig nyújt megoldást? Illetve nem-e véletlenül kapcsolódik jó részének a kitermelése a kőolajéhoz, illetve különböző sajtolós technikákhoz? Arról nem beszélve, hogy egy ilyen méretű infrastruktúra gázosításához a jelenlegi egyéni gázzal fűtős renCert is igen csak át kellene gondolni, nem?
A villanynál meg az akkumulátor gyártás miatt (pl a ritka földfémek, de ugye a műanyag miatt olaj sem árt) a szennyezés lehet h megszűnik a városban, de ahol kinyerik ezeket a fémeket , bizony nem a zöldség lesz a szempont. Szerintem.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
EQMontoya
veterán
válasz bitpork #77827 üzenetére
Tisztában vagyunk vele, hogy csak a szennyezés helyét tolja el.
Azért ez így nem igaz.
Ha mondjuk földgázzal állítjuk elő a delejt, akkor is egy helyen, egy közel állandó fordulaton forgó turbina égése után kell katalizálni, tisztítani az égésterméket.
Nyilván technológiailag is egyszerűbb és nem kicsit gazdaságosabb egy helyen egy nagyobb mennyiségű égésterméket tisztítani, mint minden egyes autóba beépíteni egy ilyen rendszert.Szóval ezzel azért ne áltassuk magunkat, még akkor sem, ha jól hangzik.
Az viszont egy jogos felvetés, hogy a személyautózás a mindenféle káros gázok kibocsátásának egy marginális részéért felelős, nem itt kellene kezdeni a nagy keménykedést.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
bitpork
nagyúr
válasz kisza25 #77826 üzenetére
Tisztában vagyunk vele, hogy csak a szennyezés helyét tolja el. De látszatintézkedésnek kurvajó és hát valamit csak kell az egyéségsugarúkeményendrogozókisembernek aki nyomja ész nélkül a fújjabelemgyönkisz@rfoschdízel szöveget
vili: nemtom mennyire helyi de itt állandóan hallom
mérőmókus: nekem a legtöbb autóm az újraértékesítés réme nélkül vett. Pon' leszarom mi lesz később.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Vagy mérgező valami, vagy nem. Nem lehet kicsit terhesnek lenni
MOD
Nem mellesleg, a csuklós feszt megy a városban le föl és még az euro normák alját is alig teljesíti a legtöbbje.
MOD
(#77824) [vilike]: nem haragszom meg. Ha az euro 4 busz maradhat, akkor minden más euro 4 is marad. Pont. Vagy veszek egy v8-t, és szándékosan elállítom az égését, oszt azzal járok.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
-v-
addikt
válasz bitpork #77821 üzenetére
a tömegközlekedési belsőégésűeket is lesznek szívesek kitiltani
Egy csuklóson elfér 163 ember, csúcsidőben van is annyi. Fogyaszt mondjuk 60 litert, az emberenként 0.36 liter. Azért az nagyságrendi különbség
Én amúgy nem bánom, ha felpörgetik a villanyautózást, és hamar versenyképes ára lesz
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
[link] Lesz ez még sokkal, de sokkal rosszabb is autós szempontból. Viszont ha a dízel autókat kitiltják és ezt át akarja venni pl kicsiny hazánk, megyek Strasbourg-ba hogy akkor a tömegközlekedési belsőégésűeket is lesznek szívesek kitiltani.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #77810 üzenetére
hetente lehet belül is takarítani, szóval szombaton nekimehetsz megint
*Dr. Saint_ ajánlásával.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #77813 üzenetére
A klasszik automata előre is kúszik, ha jól tudom. Ez csak hátrafelé. Vagy ha nem egypedálos módban vagyok, akkor előre is ment volna magától? Ezt nem próbáltam, de mindegy is igazából.
.
-
F_Zolee
veterán
válasz szőröscica #77810 üzenetére
Legfontosabb hol marad? Láthatósági mellény mosva/vasalva?
-
szőröscica
addikt
Na, felkeszitettem az autot belulrol a nyaralasra: portorles, muszerfalapolas, porszivozasas, ulesek lemosva, bor leapolva.
Muszakilag rendben van, meg szombaton kap majd egy alapos kulso mosast, aztan vasarnap irany Gorogorszag!
-
Arcképgyáros
Valaki meg tudja nézni a fizetős HD képeket HA-n?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest