-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
válasz HellGreg #6215 üzenetére
A roasztó és a központi egy modulba van? Általában külön van a kettő. A motortérben egy kis kulcsos dobozt keress amivel lekapcsolhatod a riasztót. Különben a hangszóró nélkül némán riaszt/villog és leszívja az akkud. Így a központid is megy tovább gondtalanul. Amúgy meg lehet egy riasztóssal csak lejjebb kéne venni az érzékenységet. Sztem pár ezresből megúsznád.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Jaffa75
őstag
válasz HellGreg #51412 üzenetére
Szia
ide vidd el, a C-Maxomat ők szervizelték... közepes ár, jó hozzáértéssel pásrosítva, valamint megspékelve, hogy ott lehetsz végig a javítás alatt / és minden kérdésedre türelemmel válaszolnak!!/
-
rbalint88
addikt
válasz HellGreg #52298 üzenetére
akkor inkább ne használd a kocsit.... annak sincs értelme, hogy tönkrekúrod, mert csak 8 percig köszörülve indul el. Izzítógyertya maga nem nagy tétel, 20ezerből ki kellene jöjjön. HA be van rohadva, akkor tényleg nem egyszerű kiszedni, de meg kell próbálni, hátha simán kijön.
-
Jaffa75
őstag
válasz HellGreg #52306 üzenetére
Nem biztos hogy nagy gond lenne, ha kérnél innen segítséget egy megbízható szerelő személyével kapcsolatban! Lassan tényleg összejön még egy autó ára... vagy egy komplett motoré biztos !
Ha én lennék a helyedben több helyen is megnézetném - jó fizető kliens vagy, előfordulhat hogy vastagabban fog a cerka is! -
Declare
őstag
válasz HellGreg #52294 üzenetére
Jo cucc az a defa, en is neztem es biztosan segit is (motornak is, környezetnek is, soförnek is). Viszont amiket alulra leirtal az autoddal kapcsolatban, szerintem van ennel meg egyelöre magasabb prioritasu dolog is, mint a motorfütes. Elsönek en azokat tennem rendbe.
-
roberto211
őstag
válasz HellGreg #52324 üzenetére
Én is egyet Érden.. De a dízel centrum gyanánt lenne egy kérdésem.
Ugye nem Érden a bzdt dízel centrumba hoztad a kocsidat? Mert azok hangoztatják ennyire,hogy mekkora nagy dízelcentrumok és még azért is elkértek ezer forintot az ügyféltől h ránéztek egy alfába arra h nem mozog a lámpaállító motor. Kb 20mp volt az egész művelet.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
rbalint88
addikt
válasz HellGreg #53932 üzenetére
most megcsináltatod, lesz megint X ft. ráköltöttél kb fél millát, azt senki nem fizeti ki neked. átülsz egy zafirába, ami nem lesz jobb semmiben, cserébe totál lutri.
a fék kopó-fogyó alkatrész, amiatt felesleges sírni. km-t nem írtál, de tíz éves autónál ha beesik egy turbófelújítás, azon nem kell csodálkozni. megcsináltatod, 5-10 évig megint nincs rá gond.
kettőstömegűt nem tudom cseréltél-e már, még az van ami naaagy dízel mumus, a többi ugyanúgy megvan a benzinesben is. (fék, futómű, kasztni, apróbb motordolgok) cserébe a dízelség (=nyomaték) miatt megpakolva is felmegy az emelkedőn, lehet vele előzni országúton és 8literből megáll a fogyasztása.
ha veszel egy szívó benzines zafirát, az azonos körülmények között minimum 2 literrel többet eszik és gyenge mint a fos.
bárhogy is alakuljon, anyagilag szopóágon vagy, mert ezt a kocsit jól eladni nem tudod. ha nagy baja van és hibásan akarod eladni, akkor filléreket kapsz érte, ha megcsináltatod, akkor azt meg nem tudod igazán érvényesíteni az eladási árban. plusz egy rossz eladás után átülni egy bizonytalan autóba, amivel lehet megint beszopod, de fix költségeid magasabbak, cserébe kevesebbet ad, hááát, nem tudom...
a leggadaságosabb döntés, hogy megtartod az s-maxot 5 évig, megcsináltatod rajta amit kell és használod. aztán ha kijártad belőle a felújításokat, akkor el lehet kezdeni gondolkodni a cserén. -
BigBlackDog
veterán
-
Integrale
veterán
válasz HellGreg #53934 üzenetére
Az a motor kifejezetten kenyes az uzemanyagszintre, gyakorlatilag tilos, keves gazolajjal a tankban hasznalni.
300e km-nel ezek nem ismeretlen koltsegek.
Szerintem is tartsd meg, ha csak a Zafira atirasat es a fogyasztasbol adodo plusz koltseget szamolod, mar gyakorlatilag az elobbibol rendbevagod most a turbot es a feket.
Aztan ki tudja, hogy az ujrs mennyit es mit kell kolteni.-secret- FL elotti Hyundai Coupe
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
válasz HellGreg #53934 üzenetére
Nem hiszem, hogy átverés .. az az 1.8 TDCi elég szar motor, itt olvashatsz róla .. ha 300k-val vetted, azok a porlasztók egyszer már valószínű cserélve lettek, ez a delphi ennyit tud (bár lehet ez már a siemens?), ha most rendberakattad semmiképp ne add el, megint jó 150k km-re .. majd előtte add el, mielőtt megint letérdel ezek szerint már elég sok mindent cseréltél, én csak arra figyelnék, akkor már minden legyen kicserélve, ami összefügg, nehogy valami kimarad és az vág haza megint mindent.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz HellGreg #53954 üzenetére
Írtam hogy vidd el az ESS motorhoz, nekem a C-maxot ők javították. Közepes áron dolgoznak, viszont csak Forddal foglalkoznak, ebben nagyon otthon vannak! Megbízhatóak, ha vennék még egyszer (de úgysem ) Fordot csak hozzájuk vinném! Ha utánuk olvasol, akkor láthatod, hogy sokkal messzebbről is viszik javításra az autókat hozzájuk!!
[ Szerkesztve ]
-
kalmanchris
tag
válasz HellGreg #54246 üzenetére
Ha nem gatyaráköltős autót akarsz, akkor szerintem az évjáraton csökkenteni, vagy a vételáron emelni kellene. Esetleg fastra. Golf4 nincs jó ennyiért. Berlingó, ha bejön a kicsit teherautós érzet, jó lehet.
Amúgy a felsoroltakból xsara2 1.6/16v-t tudom ajánlani, de jó példányok inkább 500 felett lesznek szerintem. Vagy a coupe. Valamivel olcsóbban mennek, mint az 5 ajtós és kombi társaik. Igaz gyérebb a választék is.[ Szerkesztve ]
-
-
#94529552
törölt tag
válasz HellGreg #55597 üzenetére
Jó féle márkaszerviz lehet ez is. Telefonon se egyeztettek, hogy mit, hogyan és mennyiből csinálják meg? Addig még ok, hogy termosztát+ fagyállózás, ezt el lehet hinni, hogy az volt a probléma, de a ráadás az érdekes. Még jó, hogy nem egy komplett motorfelújítás lett szó nélkül.
-
#94529552
törölt tag
válasz HellGreg #55611 üzenetére
Csakhogy ez így nem fair eljárás, hanem inkább átverés. Hivatalos szervizben kötelező az árajánlat, addig semmit nem rakhatnak bele, amíg rá nem bólint az ügyfél. Érvényes megrendelés és előzetes árajánlat is szükséges, pl. VAG szervizekben 10%-al lehet csak túllépni azt. Ha már több lenne az eltérés, akkor egyeztetni kell. Én biztos nem hagynám magam így lehúzni, főleg, hogy mondtad az EGR bolti árát. Vagy adnak rá legalább 6 hónap garanciát? Neked gondolom csak az lett volna a lényeg, hogy tudd használni az autót, nem pedig még a tűzoltáson felüli extra javításokat végezzenek.
trassher Az Aldiban is szokott lenni ugyanaz. Amúgy Ilyen esetben érdemes felháborodni rendesen, hogy micsoda átverés, és a fogyasztók megtévesztése, stb. ekkor elkérik a telefonszámot, és hozatnak másik boltból, vagy a központból, és majd értesítenek ha megérkezik. Aldiban 2x is volt ilyen esetem. Pár nap múlva hívtak, hogy lehet menni a dologért.
[ Szerkesztve ]
-
válasz HellGreg #55620 üzenetére
Nem akarlak "beszaratni" vagy bogarat ültetni a füledbe, de ez nekem gyanús így. Lehet valami haverjuknak beszart az EGR a tied meg kapóra jött és kicserélték a kettőt. És ezért jönnek azzal, hogy bontottat tettek bele. Én tuti kikérném tőlük azt a mérési eredményt szépen egy hivatalos (pecsetelt, aláírt) szerviz munkalapon, ahol számokkal alá van támasztva, hogy indokolt volt a csere. Arra figyelj, hogy a munkalapon a te autód adatai szerepeljenek.
-
Jaffa75
őstag
válasz HellGreg #55620 üzenetére
Nem szeretnélek nagyon hergelni, de az 1.6 Tdci-be a csont új EGR szelep bevizsgálással/cserével 72k volt Gödön... Semmi köze az általad leírt füsthöz egyébként, ha vacakol, akkor annyit tapasztalsz, hogy nagyon nem megy az autó - mintha tökig le lenne fojtva! Ha rádugja a stekkert, és megnézi a motor működését, akkor úgy fog kinézni a görbe, mint a badacsonyi hegy (nem csúcsos, hanem levágva a görbe teteje...).
Egy klasszikust idézve: "... szerintem ezzel speciel átbasztak..."
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz HellGreg #55590 üzenetére
Ha van saját hőcserélője, akkor simán kilyukadhatott. Ha dobsz egy évjáratot, pontos típust, motorkódot, akkor megnézem azt az EGR-t.
Declare A DPF nem fárad el és nem tömődik el, ha a befecskendező rendszer, katalizátor, és a turbó rendben van. Ahogy a fent említett dolgok kopnak, úgy telik a DPF is. VW-nél legalább 250 000km-ben van meghatározva a szűrő élettartama, utána csere, de nem csak a szűrő, hanem a többi is. a CR befecskendezők kb 50 000km-ig újak, utána romlik a befecskendezési kép. 150 000km fölött meg minden nap ajándék nekik. Ha kezd megtelni a DPF, nem kell halogatni, le kell cserélni a fent említett dolgokat, a DPF ilyenkor még menthető. Ha nincs elrepedve belül a szűrő, ki tudják tisztítani, mintha új lenne... onnan megint 250 000km.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HellGreg #78404 üzenetére
Nem mert az egyes kerekek terhelése nem adható össze. A súlyelosztása nem tökéletes a kocsinak eleve az orra nehéz a háta (üresen) könnyű. Ha beül előre két felnőtt akkor még több súly jut az első tengelyre. Na most 775 kg a 99-es és neked most 690 kg-os van fent... De azért nézz rá a manula-ra is mit ír minimumnak. Azért ne pakold meg túlságosan a gépet...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
raczger
őstag
válasz HellGreg #85246 üzenetére
Ismerős autószerelőhöz szoktak menni ezzel a problémával, ő nagyfeszültségű nyestriasztót szokott beépíteni, szerinte ez a legjobb az elriasztáshoz.
Patkánymérget nem ajánlom (szomszéd macskája is belemehet a motortérbe) vagy ha ott döglik meg az állat, és rossz helyen van a tetem, akkor még komolyabb kárt is tehet amikor indítod az autót. Rokonom beindította az autót, mikor épp a szíjaknál volt a nyest, nem volt olcsó.Nálam a kutyaszőr egyébként bevált, nekem is a szigetelést zabálták meg a rohadékok.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
veterán
válasz HellGreg #85254 üzenetére
Először alaposan takarítsd ki a motorteret, mert irritálja az egyik nyest szaga a másikat, ezért felül akarja jelölni, territoriális állatok.
Pumpás spray, felhigítom duplájára vízzel. Alaposan befújom a géptető burkolatot és minden szövetet, műanyagot a motortérben. Kb. egy hétig hatásos.
Ha valaki tudja, hol lehet retró WC-rudat venni, a szúrós szagút, ne tartsa magában.
Szerk: itt jól leírják a használatot. [link]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz HellGreg #85246 üzenetére
Nyest, én ezt a spry-t használom, nekem bevált.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi