-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Skillet #13465 üzenetére
köszi FBS van, úgy hogy az nyer. eltávolítani úgy látom oldószerrel kellene majd, tényleg kérdéses, hogy a fűtőszálakat nem bántja-e
én városban (ahol olyan a helyzet) nem egyszer megyek a belső sávban folyamatosan. nem akarok én feltartani senkit, de a külső sáv hullámvasútján, kátyútengerein, csatornafedelein sem akarom kinyírni az autót.
akinek nem tetszik, reklamáljon ahol kell, hogy csinálják meg az utakat patikára.szégyen nem szégyen ezt én is gyakorlom ha muszáj. törekszem az előzékenységre és az élni hagyásra, de a kocsimat nem fogom tönkretenni más kedvéért.
-
deicide
veterán
válasz Skillet #14261 üzenetére
A 6-oson merre? Azért kérdem, mert én meg a 62-n futottam össze nemrég egy BMW-vel, akit az zavart, hogy ő megy kb 120-al én meg elzúgtam mellette, aztán elkezdte felvenni a sebességem és jönni a seggembe. Ott 180-ig volt bátor, aztán visszalassított. Azt nem értem, miért fáj neki, ha elmegyek mellette?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #14263 üzenetére
Ott azért szépen lendületet lehet venni.
Decide: Visszafelé Veszprémnek jöttem, bekóstolt egy Passat CC de nem bírt elmenni mellettem (igaz 3-as padlón érkeztem mellé magas fordulaton). Gondolom a 140 lovas TDI volt mert ha vmi combosabb akkor nem bírtam volna vele...
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
válasz Skillet #14261 üzenetére
Nekem meg az ilyen hszek ütik ki a biztosítékot, rendes gyerek vagy, de nevelési ceélzattal X5öst alázol és 60 lóval egy astrában mész 200-at, amikor az az autó gyárilag ennek a háromnegyedét tudja... És mindezt ide kiírod álszenten? Ezzel a fórumozókat szeretnéd hülyének nézni az én olvasatomban.
A mi 1.6-os H astránk ment 180-at rendesen mérve és az biztos több ló volt, persze folyamatosan, nem 10%os lejtőn... Bár ez már régen vót.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #14266 üzenetére
Én az említett részen közlekedek. Egy fekete Rover 45.
A villogástól én is kivagyok a 6-on. Főleg hogy én 90-110 között közlekedek de sokszor így is rám állnak és villognak. Azért 70-es úton ne már... Kerüljön ki ha nem tetszik. Viszont a 40-el megyek a belsőbe típusoktól is elered az orrom vére néha.A 6-os végénél érd előtt múltkor 100-al teli sor végig de a szakadt kettes golfos gyerek beelőz. Értelme nincs de egyel előrébb van. Az hogy a kanyarba xart se látott én meg fékeztem hogy beférjen az nem számít. De egy kétszer akkora autó elé bevághatott... Sok a barom ezen a szakaszon IS.
Burt1793Az Érdi lejtőn a szemét kinyomva könnyen karcolhatta a 200-at. Saját erőből persze ez valótlan. Viszont nekem az 1.1 saxo 187-et ment ott és tudtam volna még nyomni.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
-v-
addikt
válasz Skillet #14261 üzenetére
kik vannak itt fórumos autósok budafok környékéről és milyen vasakkal? Hátha szoktuk látni egymást
Engem könnyű megismerni a kék focussal, mindig elég gyorsan megyek
(#14276) Rivaul: nekem igazából csak attól gurul el a gyógyszer, hogy késő este, szó szerint teljesen üres az út, és megy két autó egymás mellett 70-el, egyik kint másik bent, mennek egymás mellett kilométerekig, elmenni nem lehet mellettük... értem én, hűdeszabályosan közlekedik, de rohadjon meg mit fájna neki ha lehúzódik, és 70-el a szélén megy? Igen igen nincs jobbra tartási kötelezettség városban, akkor ugye lehet is rá szarni, természetesen bent megy mert miért menne le, én meg a csúnya boyracer vagyok aki többel akarna menni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Skillet #14266 üzenetére
Szituacio függö a dolog. Nem ismerem azt az utat, sem a helyzetet.
Egysavos utnal nyilvan helyesnek nem helyes , de ha el tudna menni nem is villogna. En ugyancsak agygörcsöt tudok kapni ilyen helyzetekben, ha valaki a megengedett sebesseg alatt szedeleg, mert ö hej de nagyon raer. Tipikus suzuki swift es dacia logan mögötti kocsisorok föutakon...mert ugye 70 el csak jobban fogyasztEn is van ugy, hogy nem sietek es mondjuk nem megyek 100 al, csak 80 al csordogalok hazafele, de csak es kizarolag akkor, ha ezzel nem tartok fel senkit. Autobahnon is ha nem is sietek, de odalepek a belsö savban ha arrol van szo, hiaba elözhetnem akamionsort 125 tempomattal fütyürszve, nem teszem, mert figyelek a környezetemre.
Szerintem ez total alap lenne, hogy hogy figyelek masokra, mas is figyel ram es azonnal kevesebb hajmeresztö elözes lenne. szvsz
(#14276) Rivaul ha Neked fekezned kellett, hogy beferjen, akkor azert Te sem tartottad be a követesi tavolsagot ram is villogtak mar ilyenert (irtam multkor), hogy 3-4 autoval a kamion mögött, nyilegyenes uton senki nem elöz es en meg mondom ezt azert meg sem (100 a megengedett, helyette 70 el mentünk). Ugyan ez, hogy elözök, szepen indexelek visssza, mert jön egy kanyar, de fekeznie kell, mert a masik seggebe megy mindegyik es ezert villogat...hat mondom baratom, követesi tavolsag...
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz Skillet #14290 üzenetére
Őő, az 2,5 turbós 280 paci, 4wd? Lájk disz?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #14304 üzenetére
Nah én meg őt nem szoktam még látni. Bár ahogy írtad nem száguldozol, én meg a tükörbe nem szoktam visszanézni Amúgy tetszenek ezek a gépek kifejezetten
deicide
Kanyarodó meg szembe sáv Zavar hogy az előtted lévők idióták erre... Ah hagyjuk.Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Burt1793
veterán
válasz Skillet #14332 üzenetére
De ugye gps-szel stabilan mérted azt a 240-et a galanttal?
2.2-es csipszes mazda 6 kombi (gh) jó 180 lóval (eredeti 163, ez a biztos, de azért csipsszel érezhetően jobban ment) gps szerint verte alulról a 240-et, az óra 260-at mutatott szinte, ehhez képest egy antik galant megy kettőnegyvenet?Az ilyen 90 ló, 210 km/h, 4 személlyel haver mesélte jó vicc volt, felnevettem. Igaz, a mazdikában nem tudom hányan ültünk, de most az a +- 1 km/h nem számít, ilyenkor a légellenállás számít... Mint az új bugattinál, 420-nál fogyaszt percenként 30 litert. 420-at nem tud a haver 320d-je? Ha a 90 lovas autó annyit tud mint egy 320d, akkor a havernak többet kell behazudnia a kocsmában.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #14335 üzenetére
Az sem sok, nekem a szívó 2,5-öm is bekér erőltettet menetben 14,5-et... De legalább nem is megy cserébe.
Avia-s benyó helyett most Shell-t tankoltam és egész jó lett a fogyim. Pedig korábban azt nem szerette. Lehet változtattak benne/rajta vmit...
Snoop-y: Rövid attételes, amúgy menne az többet lazán végre.
#nincsbennetarcsi
-
Burt1793
veterán
válasz Skillet #14344 üzenetére
Igen, a végsebesség függ a váltó áttételtől, a homlokfelülettől, légellenállási tényezőtől, levegő sűrűségétől, teljesítménytől. Szóval már csak a fizika törvényei miatt sem tud egy 60 lovas astra 200-zal menni. Persze nem tudom a pontos adatait az autónak, de 60 ló nem elég 200 km/h-hoz egy ilyen formájú autóban. A galanttal meg mérd meg a gps szerinti százat tempomattal és nézz rá az órára, ne lepődj meg, ha közelebb lesz a mutató a 120-hoz. Én sem akarok vitázni, csak rá szeretnék jönni, hogy milyen féket kell még kiengednem, hogy ne tudjon annyival menni egy 60 lovas astra, mint egy mazda 6-os.
-
EQMontoya
veterán
-
válasz Skillet #14549 üzenetére
Az Astrámban is kellett anno egyszer cserélni a külső-belső levegő keringetés között váltó műanyag szirszart, mert valami eltört benne, és nem lehetett átállítani. Szerintem itt is hasonló gond lesz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #14862 üzenetére
Azért, ha mechanikai szépséget nézünk, nekem nem igazán jön be az itt is jelenlevő sok műanyag és zsúfoltság. Én ezekre mondom azért hogy szép motortér:
-A "falusi" egyszerű: [link]
-High-tech "egyszerű": [link]Bár ezeknél nem volt sok minden a motortérben.
Ezért egy turbós, ezt egy hét alatt dobták össze gyorsba', poénból, hogy egy 3x éves, gyári motor mit bír(100hp @300+hp, még hengerfej tömítést sem cseréltek ): [link][ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz Skillet #14879 üzenetére
"Alapvetően sokan szeretik robbanómotornak hívni a benzinmotort, de az a helyzet, hogy normális esetben, amikor a szikra gyújtja meg az üzemanyagot, égés zajlik, maga a lángfront 10-40 métert tesz meg másodpercenként, és nem 100-1500 métert (360-3600 km/óra), ahogy az öngyulladásos égésnél."
Give them hell Ukraine!
-
tomiii.
aktív tag
válasz Skillet #14887 üzenetére
a dieseleseknél kompresszió gyújtásos égés van, amit szintén nem árt szabályozni, egy robbanás pedig elég önfejű lenne Csak végig kell olvasni a szakirodalmat es egyertelmu minden.
motortérre pedig reagaltam is, hogy szamomra amit linkeltel, az tul muanyagos, kusza, zsufolt es linkeltem harom nekem tetszo peldat is
-
rbalint88
addikt
válasz Skillet #15040 üzenetére
Etanolozásnak már nincs értelme, alig olcsóbb, mint a rendes üzemanyag és feloldja a lerkódásokat az üzemanyagrendszerből. Eddigi autós pályafutásom egyetlen trélerezését ennek köszönhetem, megállt tőle az AC az 1.8T Passatban...
Inkább tankolj 100-ast
Gáz érdekesebb téma, de én a VR4-et nem rontanám el ezzel, inkább mellé vennék egy ütős-vágós autót, ami már gázos, akár gyárilag. -
Rivaul
addikt
válasz Skillet #15045 üzenetére
Teli átállás helyett add neki részbe az etanolt. Sajna megölték az értelmét átlag autózás szempontjából. Viszont kis plusznak egy 70/30 benya/eta arányba lehet még értelme és nem hiszem hogy így előjönne rozsdásodás. Fénykorába sokat jártam 50/50-be etanollal minden baxtatás nélkül. Soha semmi bajom nem volt vele. Kollégám viszont telenyomta az a8-at hogy az olcsóbb és jó lesz minden elektronika nélkül. Meg se moccant a dög míg le nem szívták és fel nem töltötték benzinnel
Runner_fxrNah ez már kezd megfelelőbb vonal lenni. Pont ezt a leont néztem én is pár órája. Ha engem is érdekelne ezt még meg is nézném.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #15096 üzenetére
9 ezrenként cserélek olajat total-al minden autómba. 130-200ekm-ig hajtott gépeim vannak általában de motor terén soha egyikkel se volt problémám hála az égnek. Szerintem ha az olajcserére, megfelelő olajra és a hidegen nem taposásra odafigyel az ember akkor az már elég egy motor hosszú élettartalmához. A többi pedig mind ráadás erre
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Rivaul
addikt
válasz Skillet #15109 üzenetére
A legtöbb böngészőbe be lehet kapcsolni a helyesírás ellenőrzést. Bár láttam olyat is akit az sem zavart hogy piros díszítősor hullámzott az egész képernyőjén. Én is borzalmasan írtam még 9 éve mikor ide keveredtem. Bekapcsoltam az ellenőrzőt és javítottam mindent amit talált. Mostanra már csak akkor jelez ha nem érzékeli a szóközt a bill és egybe írok valamit, esetleg a kapkodás miatt folynak össze a szavak. A lényeg hogy vagy van rá hajlandósága az embernek hogy javítson magán, vagy nem. Ha nincs akkor mind1 hányan szólnak neki, akkor sem fogja érdekelni.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Futás, futópályák
- OpenWRT topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Politika
- GoPro Topic
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- További aktív témák...