-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snowy_owl #5384 üzenetére
hideg motornál nézted a túltöltött olajszintet? mert akkor annyira nem probléma, ha majdnem rögtön leállítás után volt ilyen magas, akkor lehet már tényleg sok, de ekkor szerintem már kéken is füstölne.
reggel, hidegen,elso inditas utan, szépen leszivhatsz belole, ekkor pontos erteket mutat a nívó, látod, hogy mennyit kell leszívni
esetleg nézd meg meleg motornál, rögtön leállítás után, lehet ekkor már lemegy max alá, hogy mindenhova eljutott az olaj, ha ilyenkor is magas, leszívsz belőle kicsit -
tomiii.
aktív tag
válasz szőröscica #5455 üzenetére
csak óvatosan, engem nem rég büntettek meg 50 ezerre egy bükki út matt, mert valami sas van a környéken még a rendőröket is kihívta a természetfelügyelő, hogy bírósági ügy legyen belőle, de a rendőrök szerencsére megvédtek, hogy nem láttak semmit és nem tesznek semmt, meg vigyem haza a ripityára tört autó, addig nem néznek oda
-
tomiii.
aktív tag
olyasmi, kb 15km-re voltam a fészküktől, kocsinak hangja se volt, de mondom csak nem gázolom el őket de múltkor már gyalogost meg bicikist is akart büntetni ez a szerencsétlen mikor vártuk a rendőröket elkezdtem szétszedni a karburátort, erre a pisztolyát markolászta, hogy "azonnal hagyja abba, mondom azonnal, tegye vissza" mondom lőj le b.szki...hihetetlen ez az ember
meglepődött volna ha valami nagy sas ficánkolt volna a csomagtartóban keréknyommal a nyakán
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #5483 üzenetére
-
tomiii.
aktív tag
egyetem kezdére úgy döntöttem összerakom az utcai autóm, tavaly óta a veteményes kertben áll szegény, lassan a 23-at tölti és sosem állt garázsban, az aljával kezdtem, viszont a rozsdára ötletem sincs, a felületi rozsdával mit kezdjek? rücsizni semmikép sem akarom majd, így legalább látom, hogy mi van a lemezekkel, a képen látható rozsdával mit tudok tenni? csiszolással hamar ellehet tüntetni, csak ugye a sarkokhoz nehéz hozzáférni.
Arra gondoltam, hogy amennyire tudom csiszolom, átkenem rozsdaátalakítóval, hogy a megmaradt részekkel is kezdjem valamit, majd valami rozsdagátló alapozóval végig kenem szépen az egészet. vélemény?
A bekeretezett részek mind ugyan úgy néztek ki, mint a jobb oldali keretben.
-
tomiii.
aktív tag
fehér alvázvédelemről kinek mi a vélemenye? nagy hülyeség lenne? fekete olyan átlagos, meg mivel minden tisztán , felújítva kerül vissza az aljára, fehér alappal sokkal mutatósabb lenne, nem mintha olyan sokan látnák
-
tomiii.
aktív tag
ugyanaddig ameddig a fekete fekete maradna? kérdésem főleg arra irányult, hogy mennyire néz ki hülyén, de közben találtam képet egyik fordos fórumon, [link] és így magam előtt látva tökéletes a leendő végeredmény retek nem probléma 1-2 havonta letisztítani nem tart semeddig
-
tomiii.
aktív tag
1967-es Galaxie 500 lesz a pontos típus szerintem
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
a záró gondolataidat megerősítve annyit fűznék hozzá, hogy a nem klímásoknal sok esetben nincs elokeszitve, nekem pl huszonx eves automban a tűzfalat szétkene szabdalnom egy klima miatt, sajnos, szóval ez az 5 múlva esedekes alapos felujitasra marad addig meg "460-as klíma"
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
valami jó kis szerelős, autó építős blogot nem tudtok véletlenül? az se baj, ha fórum téma, csak sok kép és szöveg legyen akár angol is jó, na meg főként valami RWD autó legyen az áldozat. pl. a szerelős belsőség blogok tetszenek, de már mint olvastam.
Suli közben nem igazán van időm/penzem az autóimat csinálgatni és már elvonási tüneteim vannak
-
tomiii.
aktív tag
válasz #81556480 #6394 üzenetére
érted, hogy értem van akinek az adott küllő számú sokkal jobban bejön mint a másik
egyébként ezeknél én nem igazán beszélnék küllőkről, szóval igen, van másféle
egyébkérdés?
rászűrni nem, de én most végignéztem a kínálatot és mindegyik 5 küllősnél látszik a kis képen, hogy 5 küllős
[ Szerkesztve ]
-
-
tomiii.
aktív tag
Ford Ecosport tesztnél totalcaron:
"volt a Fordnak már hasonló elhajlása a második szériás, krómrúzsos Scorpióval (amely seggként amúgy egy ámbráscet-fejet hordott), de ember: az egy irgalmatlanul jó kocsi volt!"
tényleg kár, hogy olyan csúnya. van itt akinek bejön?
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
-
tomiii.
aktív tag
egy dolgot elfelejtettem, hogy nálunk ezt a motort mindenki sierrákba pakolja, manuális váltóval szóval így már azért reálisabb a dolog
"Debrecen - Eger - Debrecen 270km volt kb. 11,5L/100km re jött ki a fogyasztás ,150 alatt sehol sem ment az autó csak ahol 50kmh van." a kékkel volt ez, mikor cuccokat hozott egerbe
a 2 literes motor nálam is hosszútávon 6 liter fogyasztott, városban 8. nekem pontos mérési ciklusom volt fiatal koromban, mert nagy matematikusnak hittem magam, de mindig sikerült a benzinkút előtt a négysávos úton, keresztben állva kifogynia a benzinnek
-
tomiii.
aktív tag
Ismerve a tulajt, nem mernék meg esküdni, hogy ez az eredmény autópályán volt
van automatás full-full, cosworth scorpios ismerős, nem sokára pont megyek hozzá alkatrészekért, majd rákérdezek a fogyira azt tudom, hogy a munkás 1.6-os sierrája 1 liter olajat evett kb 200km-en, motort szétszedve senki nem értette, hogy ez még miért működött
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
debreceni autos talalkozon volt valaki?
-
tomiii.
aktív tag
mivel pont emlegettük, hátha van pár ember aki szeret hallgatni egy kis motorhangot ílyen napi használatnál eszik 14-15 litert, a 11,5 L/100km-es 2.9 Cosworth , már amikor épp megy..
-
tomiii.
aktív tag
az a baj, nincs normális képem, de tényleg a szürkéből fekete lett, és itt a festék rajta már majdnem 1 éves
meg, ha már valaki tűzzel játszik tegye rendesen tegnapi alvézvédő kaparás disznóperzselővel a legkisebb lángon, a végén feltekerve már a fél autó égett
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #6775 üzenetére
ismerősöm is ladát épít, pár száz ezer után már megközelíti a 20 ezer ft-os motorom teljesítményét, persze nem olyan tartós
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #7133 üzenetére
Majd ez lesz állat, ha kész lesz de van mellette lada, sierrák. Pénz meg nincs Szóval itt minden homemade low budget
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #7136 üzenetére
azért nálunk is van ellentmondás, én utálom a ladákat, a tobbiek meg utálnak minden mast
de amint veszel valami roncsot, amit kicsit helyre kell pofozni johetsz de csak a legnagyobb hidegben, az udvaron, sötétedés után, lámpák nélkül dolgozunk sierrát csináltunk az elmult két napban. 16:00-hajnali fél 6ig ilyen körülmények kozott, mert a Range a garázsban van. Ennyit még életemben nem karomkodtam
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #7139 üzenetére
Mi se szaladgalunk, van az erdoben aszfat ut, de miutan elkaptak, sorompot tettek oda. pedig a kutya se jar arra, biztositva is volt, meg tompitva volt a kipufogo úgy, hogy halkabb volt mint a termeszetvedo suzukija..
pályára megyunk, meg ugye az off-road autoval a rendor se tud utánad jönni a hegyoldalba. de az év nagy részében a szerelés megy csak akkor van gond, ha tobb auto van egyszerre, akkor csak egy fér a futott műhelybe.
Sierrával bármi kérdésed van, keress meg nyugodtan
-
tomiii.
aktív tag
válasz VegyesTamás #7481 üzenetére
hasonlóan jártam én is, vagy 2 hete, 4 napig este 10-től hajnali 6-ig szereltünk egy udvaron a hidegben egy zseblámpával, autót teljesen szétszedtük és összeraktuk(motor maradt benne csak), mindezt sok sör társaságában és valamelyik hajnalban nem lettek meghúzva az anyák...
este próbáltam haza lopakodni(nincsenek papírok az autón) mikor is a visszapillantóban láttam a kereket, olyan 50-es tempónál. Irányíthatósággal nem volt gond egy pillanatra se, csak nagyobb gáz kellett míg biztonságos helyre mentem 3-an felemeltük a kocsit,kerék vissza és uzsgyi.
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
olyasmi(ez mondjuk haveorm videója saját magáról, ahogy a jégen szerencsétlenkedik), meg ebbe próbálok összehozni valami éppkézláb futóművet, ami típus idegen alkatrészekből áll, ha itt beválik a konfig akkor megy majd az utcaiba, tehát olyan teszt autó jellegű is amikor pedig az utcai a végső összeszereléshez ér, akkor átmegy donor autóba
[ Szerkesztve ]