-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z123456789 #36065 üzenetére
Az előttem említett epoxy gyurma szerintem is jó lenne, esetleg vidd el műanyaghegesztő szakihoz
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem:
-nem az emberek orra alá pöfög a szennyezés, hanem jóval messzebb
-nap/szélenergiával nem fogjuk tudni tankolni a belsőégésű motoros autót, a villanyt meg de
Persze gumi ugyanúgy kopik, karosszéria és beltér is kell, szóval ez a közlekedés dolog valahogy eredendően környezetszennyező nagyrészt[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Összességében az is probléma szvsz, hogy egy nagyvállalat max profitot akar termelni, az egyéni felhasználót sokkal könnyebb rávenni a szennyezés csökkentésére ily módon. Persze mindkét véglet (és a kettő között) ugyanazzal a problémával ütközik: drágább védeni a környezetet. Kisebb ipari léptékben szintén: hiába tetszik az egyszeri mezőgazdásznak az irány, ha nincs elektromos traktor, pláne olyan, ami 0-24 tud menni pár perc szünettel. Dízel-gáz átalakítás nagyon gyerekcipőben jár, talán az engedélyezés miatt, talán a nem megnyugtató számban jelen lévő töltőállomások okán nem látom terjedni, pedig ott azért lenne néhány évtized pl. a közúti fuvarozásnak, amíg el nem fogy.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z123456789 #36411 üzenetére
Kettőből egy jót csinálni (emellé egy nem krómos jó kerettel), vagy lökhárító javító szakiknak szokott lenni spec anyag/festék, amivel tudják utánozni a nyers műanyag felületét.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz trassher #36718 üzenetére
Sosem forgatom úgy, szóval nem fenyeget ez a veszély, kiveszem mindenképp a rácsok közül. Sajna viszont kicsit szétfeszíti a rácsokat, szóval nem tökéletes, de legalább futó navival sem forr fel a telefon, mivel alig takar ki a hátlap felületéből Reszelővel vagy összepréseléssel tervezem kicsit keskenyebbre fogni a helyigényét.
lancerboy: jófogásra nézz fel még esetleg, hátha
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pomorski #36720 üzenetére
Jó cucc, ha nem jársz nagyon extrém hőségben/hóban - itt keress rá
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #36905 üzenetére
Rakd a Public mappába -> Share -> Copy public link
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #37019 üzenetére
Ha be vagy jelentve az adott céghez dolgozónak, akkor törvényes tudtommal a P rendszám is. Trailer magánszemélynek kevesebb utánajárás szerintem, bár drágább valószínűleg (esetleg csak a szállítójárművet kibérelni lehet érdemes, ha belefér a 3,5 tonnába minden a jogsi miatt).
-
molnarpeter
nagyúr
Illetve ha teljesen biztosra akarunk menni, a légzsákok felé menő kábeleket is érdemes ellenőrizni, mert léteznek kis elektronikák, amik légzsák jelenlétét szimulálják a hibakód ellen (bár ezzel inkább olyan módon találkoztam, hogy pl lufis ülés helyett raktak be anélkülit).
-
molnarpeter
nagyúr
Volt olyan is, ami gyárilag ment már egész tűrhetően Igaz, földi halandó nem igazán jutott hozzá, de az alapból is reszelt Wartburg-blokkal egzotikus kis vas lett (Melkus RS1000). Maga a hang tegnapról ismerős, lemerült a Waresz akkuja, és rövidesen a sok alapjárat miatt elkezdett kihagyni 1 henger - na ilyenkor minden van, csak alacsony fordulat és nulla füst nem, de legalább az aksi töltődött
(#38015) focvis: Tekeredik az S-Cross, X5 akar lenni Nekem a bimmer-vesékre hajaz a hűtőrács kicsit, illetve a Volga M21-re (kár, hogy meg sem születtem még, mikor fater azzal járt ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #38067 üzenetére
Az volt csak a baj vele, hogy sokat evett. Anno egy Merci teherkocsi dízelét hozta be az osztrákoktól darabonként, aztán rakta össze, hogy jó gépészmérnökként a Volgába építse be. Később a kettő UAZ közül az egyikben képzelte el a gázolajos blokkot. Teltek az évek, az a bizonyos motor azóta is egy raklapon pihen, a Volgát eladta a ruszkiknak, mikor hazamentek, az UAZ-ok helyett pedig Warbi van terepre, Citroen Jumper teherre.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #38081 üzenetére
"eddig kétévente töltöttem bele 3-4 decit" - nem 2 évenként kell cserélni?
-
-
molnarpeter
nagyúr
Nekünk Re-cord DOT 4 ment bele, mondjuk Hungaroringen volt már egyszer a kis SDI NFM veetéstechnikai tréningen.
bandus: Örülök, ha segíthettem Majd hosszabb távú tapasztalatot írj valamikor, a beépítés milyensége okán érdekelne (nem lüktet a fék, nem esett le a kerék, stb ).
-
molnarpeter
nagyúr
Kétszer is voltam, 13,5-nek mondjuk a fele lehetett max, de csak mert sokat ketyegett alapjáraton Fiatalabbik csoportban voltam a 'ringen, és mivel az előző alkalommal (drivingcamp) ESP-vel mentem, a tanpályán már kivettem a biztosítékot. A lejtő-hajtű-emelkedő részem az "asszonyt viszed szülni" feladatban asszem nekem nyikkant csak a gumi, lehet azért sietni 68 lóval is Volt a csoportban egy kocsi, ami ledobta az egyik vízcsövét, Trabi is akadt (természetesen nála volt szerszám), ültetett Golf mk2 (1.6 szívó D), Corolla E12... Motorerőt tekintve kb közepes volt az SDI a társaságban
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Keef_Lee #38533 üzenetére
Az előző csere alkalmával is szólt az autó? Nullázták a szervizintervallum számlálóját?
Mikor volt az előző olajcsere?Milyen használat zajlott azóta (város/pálya stb)? Más periódussal nem esik egybe a km állás vagy az autó kora, tuti olaj miatt küldene szervizbe az autó? Csapágyak csere, a VAG topikban visszakeresve találsz pár példát rá[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #38780 üzenetére
Vidékből indultam ki, már az jelent egy 0,5-ös szorzót Általánosságban végülis szolgáltatás, néha azt látom, hogy aprót inkább nem kérnek, aztán vagy ingyen csinálják, vagy tisztes összegért. Esztergálást illetően annyi egyedi dolog szokott kelleni, hogy sokszor nem is keresünk gyári megoldást, és szerencsére van a környéken néhány szaki, illetve gépműhely, konkrétan hasonló átalakítót 500-1500 között tudnék elképzelni. Egyébként nem érné meg otthonra egy hajnyíró gépezet?
Krisz79: Kéne tudni a menetek tulajdonságait, amiket össze akarsz hozni (emelkedés, stb), hátha valamilyen szakboltban tudnak adni direkt ilyet, általában az a legolcsóbb. Ha nem, akkor gépműhelyben egyedileg megcsinálják minta alapján (vagy műszaki rajzról), bár előtte kérnék egy kb árat rá, nehogy olcsóbb legyen a 10m cső
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Krisz79 #38908 üzenetére
Ebay.com -> karcher 10m keresőbe -> price&shipping: lowest first, ennyi volt a linken. A legolcsóbb postával együtt 25.5 GBP lengyelektől.
(#38915) kornelka: méterre vehető ablaktörlő gumicsík?
(#38916) Tsebacsi: úgy valahogy, először az adaptert érdemes leszedni, aztán középtájt le lehet fejteni
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Qtya123 #39126 üzenetére
Mikor Kecskeméttől délre jártam, akkor ez inkább 100 feletti sebességnek tűnt a forgalomban részt vevők nagy részétől Mintha autópálya után mindenkinek megmaradt volna a tempó gyakorlatilag. Az út viszont embertelen nyomvályús volt, és csak a felső réteget marták fel, hogy kicsit egyenletesebb legyen a felület.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Jaja, nekünk pl még pont egy váltás előtti, '84 végi alkatrészekből' 85-ben összerakott hátulhűtős van, nem akartam túlbonyolítani A melegedés terhelésfüggő volt, 1T körüli utánfutóval, nyaraló felszereléssel, 3 fővel kérte már a vizet néhány emelkedőnél, mert nyár közepén fűtést nem kapcsoltunk Egyszer eszembe is jutott, hogy milyen profin be lehetne építeni egyszerre az első és a hátsó hűtőt is, ha teherhordó autó lenne, esetleg megtoldva venti nélküli hengerfejjel, és hátulra is hőmérséklet vezérelt légkavaróval télre gondolva.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ironizer #39161 üzenetére
Félreértettem, azt hittem, menet közben történik. Egy időkapcsolóval vezérelt elektromos vízpumpa talán spórolna akkor valamennyi benzint Melyik kasztba tartozik, járatja/lekapcsolja a ventit levett gyújtásnál? Mire fent vagy a hegyen, a leömlőn finomat lehetne sütni ebéd gyanánt, TC-n volt is talán cikk, bár az alufólia nem a legjobb ilyen célra.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz roberto211 #39477 üzenetére
Hosszabb karú gyertyakulcs?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #39479 üzenetére
Ha csak a menetes rész van bent, egyből több szerszámmal fér hozzá az ember. Mondjuk szerintem előbb szakad meg a menet egy alu hengerfejben túlhúzás miatt, mint hogy a gyertyának bármi baja legyen Nem láttam még beletört gyertyát, csak izzítóknál hallottam, bár ott is gondolom főleg acél blokkba rohadnak bele, és kisebb átmérőjű a cucc is.
roberto211: Csavarlazító/rozsdaoldó spray, esetleg aceton/petróleum megérne egy próbát, illetve meleg motornál is megnézném, ha eddig hidegnél voltak a próbálkozások (hátha segít a hőtágulás)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #39482 üzenetére
Mondjuk ha behullik valami a hengerbe, az gáz
-
molnarpeter
nagyúr
válasz roberto211 #39901 üzenetére
Csak sajna rohad a legtöbb G3 Ismerős is kiment, hogy hoz egy 3-ast,de 4-es lett belőle
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kornel #39972 üzenetére
Ha a fényszórót fel tudod kapcsolni bal kézzel, a váltás sem lehet gond Tényleg nem nagy dolog, nekem a pedálok elhelyezése volt furcsa inkább, más a kuplung mellé tenni a lábad, gáz szinte a doblemezen, stb.
TheProb: ha már kínai, tolatókamera szett tükörre tehető kijelzővel megáll 10k alatt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TheProb #39985 üzenetére
YouTube-on vannak videók, én még nem építettem be helyére. Mondjuk érdekes lesz, furgon hátsó részére fordítva lesz felrakva, szóval a kijelző is fejjel lefelé lesz valószínű 3000-en belül volt, annyit még így is megért. Hasonló, doboz azonos, kamera más fajta (nagy menettel, azon belül van a kábel, így jobban tömíthető).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz westcoastog #40018 üzenetére
Amíg nem volt aknán / csáposon, nem rendelnék semmit Ha nincs konkrét tipp, nézz végig mindent alaposan, esetleg akár kiiktatva (pl lengéscsillapítót kiszedve egy tesztkör, hogy maradt-e a zaj). Esetleg valamelyik lengéscsillapító porvédője szabadult el? Környékbeli futómű állíttatásos pozitív tapasztalatom nem sok van a közelmúltból. Nógrád megyében mozogsz, jól rémlik?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz westcoastog #40037 üzenetére
Bgy-n máshol 3x is sikerült ferde kormánnyal beaáálítani, és nem néztek alá, hogy nem-e véletlenül szilent miatt, vagy hanyagságból. Akkor szerlő=pék, futóműves=erdész Köszi a tippet egyébként, utánajárok.
Skillet: óbudai piacra hordjuk most a szilvát pont
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Elemlámpa, zseblámpa
- Peugeot, Citroën topik
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Asztalos klub
- Windows 11
- Witcher topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!