-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Doggy dog #67981 üzenetére
Audi A4 B7 1.9 TDI? Single frame, szóval újnak hat, de még a jól bevált 1.9-es motor, DPF-et kerülni ajánlott, meg ritka a jobban felszerelt, de amúgy jók. Adott pénzből kapni lehet egy szépen karbantartott, normálisan felszerelt, 250-300k km futásút szvsz.
Saint_&rbalint88: thx a mosós biztatást, végül otthon előtt 5km-re elkapott az eső
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #68705 üzenetére
Környékbeli mosónál van waxolós öblítés, de ha véletlenül rámegy a szélvédőre, 2 hétig látszik legalább. A másik eset, hogy a héten fa alatt állt az autó, és ez az esővel kombinálva zavaró kis pöttyöket eredményezett (pár mm-es nagyságban, de egyenletesen mindenhol), talán a virágpor volt? Egyiket sem vitte le a szélvédőmosó. Üvegtisztítót papírral szoktad felvinni/törölni? Mannol utalta már a jutalékot?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Speeedfire #70433 üzenetére
&Tsebacsi - Antarktisz Klíma: Én voltam, aki ajánlotta szerintem nem a legolcsóbb, de normálisan álltak hozzá, kapcsolási rajz és VAG-COM is azonnal előkerült, rutinosnak tűntek.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Gázolaj adalék szerintetek mennyire tud elöregedni? Van itthon több is, összetevők szerint esetleg van jelentős különbség? Legrosszabb esetben megkapja töredék dózisban az MTZ
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisza25 #71825 üzenetére
Ah, ne is mondd. Visszajött (flottából) egy CLA 45 AMG, de még csak Excelben láttam
sky11: nekem is először a vizes IC bökte meg a szemem, ügyes megoldás, és ugyanez az autóról is elmondható 3 dolog tűnt fel használat közben: ajtó hangszigetelés (de én megromlottam a prémiumokat vezetve), hangerő tekerő hiánya (ami kormányról vezérelve igazából mindegy is), és a váltógomb eltekerhetősége (de ezt lehet bolygatták előttem). Inkább a célszerűséget és tisztes megtervezettséget érezni rajta, azt viszont jól adja elő (várhatóan évek távlatában is)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
KGFB témára egy kis kedvesség az Allianztól: official szerződés felmondás online. Utolsó előtti nap jól esett, még ha nem is a legtámadhatatlanabb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Snoop-y #72921 üzenetére
Akkor gondolom B7, az 2006-2008 között készült, B8 csak 2012 után. Motorkód: BNS, a régi V8 alapjain - arról egy elég őszinte cikk: RS6 C5. FSI, szóval kokszosodás lehet mindenfelé, de ha hajtják, kevésbé kéne gond legyen a lerakódás. A vezérláncot szidják ennél a V8-nál, de az RS4 elvileg jobb láncvezetőket kapott, így erre nem jellemző a gond, sőt ennek a részeit rakják az aftermarket "javított" szettbe a többihez. Kettőstömegű van benne, a jelad a kuplungpedálnál hajlamos elromlani. DRC felfüggesztés lehet drága (visszaalakítható spirálrugóra,
ha fontos az ésszerű költségeből fenntartás, esetleg ilyet próbálnék levadászni). Némelyik alkatrész Lamborghini polcról jött. Eleje (sárvédők+géptető) alumínium, drága pótolni. Akkuüreg miatt volt visszahívás, be tud ázni a csomagtérajtónál.
5 oldal a témában, mellé egy és két rövidebb összefoglaló -
molnarpeter
nagyúr
válasz Snoop-y #72949 üzenetére
Motort megnézetném, hűtők állapotára figyelnék, de a többi nem nagy ügy szvsz, főleg rövid távra tervezve. Felfüggesztés ízlés szerint, nem gázabb a BMW Touring légrugónál, csak itt az első két sarokban is van Váltót pl. kifejezetten problémamentesnek mondják, egy automatához képest nem vészes egy kettőstömegű/racsing lekvár szett.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szabonagyur #74008 üzenetére
A Wbg szabályos volt, de az előzők közül úgy veszem ki, egyedül te tartottad be csak, amit kell Citroen onnantól kezdve rontotta el, hogy nem vette észre, miszerint te őt (is) előzöd - amennyiben elég közel voltál, és az indexed is kint volt, de mögötted sem kellett volna kijönni senkinek vonatozni szvsz.
Saint_: melyikben volt?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #74449 üzenetére
2.0 TDCI, az SCTI 5 ajtós volt sajnos
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t72killer #74780 üzenetére
Ha nem elég egy Octavia Combi 2.0TDI vontatható össztömege, akkor szvsz egy pickup lenne a megoldás Ott 3-3,5-ig rendben vagy. Ha ennyire hangsúlyos az országút (gondolom minimális terheléssel), és belefér a keretbe, egy Navara kényelmes lenne - hátul spirálrugós. Kicsit árnyalandó a képet, kint simán vizsgáztatható a dízel is gázosítva, van rá magyar cég, de elég ritka dolog. Illetve idén érkezik az NP300 alapjain a Mercedes X-Klasse, az már remélhetőleg elég személyautós lesz (meg kicsit drágább ).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #77682 üzenetére
Falusi megoldás: 3/4-es cső pont rámegy a gyári kulcsra, a pótkerék mellett elférő 80 centis elég is szokott lenni meglazításhoz
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #77703 üzenetére
Az ufó így minimális értéket képvisel, szvsz megérné forgalomba helyezni - világítás+gumik+rugók+festés ha jó, rsz. kikérni, NKH vizsga+biztosítás, és úgy érhet 50-100k között platómérettől és teherbírástól függően. Ha csilli-villi a festés, kicsit többért is elmehet Kicsi futóknak nincs nagy ára újonnan sem, a friss műszaki segítene az eladásban.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #77829 üzenetére
Az is durva, hogy kvázi aggregátorral hajtani villanyautót mennyivel hatékonyabb a normál belsőégésű változatokhoz képest. Nagyban még jobb a helyzet, szvsz az összehasonlítás mindemellett a névleges és valós károsanyag-mennyiség miatt szintén eléggé csalóka lehet.
Erőműveknél az is szempont lehet, hogy milyen sűrűn lakott területen szennyeznek (még egy érv).
Sokszor felmerül, hogy bírja-e majd a hálózat a terhelést. E tekintetben egyértelműen a kicsiben történő önellátást szorgalmazza pl. a Tesla is a SolarCity felvásárlásával+Powerpack bevezetésével, meglátjuk, mennyire terjed el. -
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #78339 üzenetére
Ha másra nem, alkualapnak jó lesz bontózásnál, legalább nem sérült meg senki. Ön egy Úr
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz xEon1337 #78388 üzenetére
Egyfelől tiszta sor, hogy korlátozottak a lehetőségeink e téren, de másrészt a gigafactory is azért épült ott ahol, mert így a legolcsóbb nekik, pedig a két gyáregységük között 400+ km van. Munkaerő is pénz kérdése végső soron, van az a kedvezmény, amiért megéri ideig-óráig áthidalni a kérdést. Pluszban itt van egy autonóm tesztpálya - ha lesz belőle valami, illetve hasznosítható a fejlesztésben. A Samsung akkuk valószínű más gyártókhoz mennek, pedig az is korrekt lenne. Persze nincsenek lítium-kincseink, de azért így is kicsit kiszámíthatalan az ügy
-
molnarpeter
nagyúr
Főleg Óbuda felé járók: sziget K-hídhoz közel a napokban mennyire esélytelen parkolni? Óbudai VW-nél és Audinál minden tele szokott lenni amúgy is+le is zárják a Mozaik egy részét, MOL kútnál sem szokott lenni hely. Budapest Motors előtt, vagy a mellette lévő benzinkutaknál szerintek érdemes próbálkozni a fesztivállal járó káoszban, vagy ebben a hétben ott is el van foglalva az összes placc?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Fotók, videók mobillal
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Politika
- Milyen asztali médialejátszót?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen