-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
[link] half-a-romeo
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #86646 üzenetére
1.1 85LE szívó van már csak, most nézem. Mondjuk az 1.0 EcoBoost is jó, de kérdéses, hogy bírná a ridegtartást (cégesekben semmi gond nincs mondjuk). Főleg a kedvezmény miatt lehet érdekes.
Toyota vonalon a hibrideket nézzétek meg jobban, ha már az automata felmerült. Azok lennének a legjobbak ilyen üzemre. Ott a pöttöm Aygo, meg Corsa méretben a Yaris is (utóbbi 4,7m most listaáron).
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
A 2018-as új A osztály is megkapja a széles dupla kijelzőt, mint az E és az S modellekben van. [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pècsimunkás #86781 üzenetére
Már csak a Qi töltés hiányzik a sorból
-
molnarpeter
nagyúr
válasz focvis #87071 üzenetére
dízel büdös
Néhányan amúgy is szoktak dízelhez 2T olajat tenni, na itt az ínyenc megoldás Amúgy meg csak a V12 TDI -
molnarpeter
nagyúr
válasz brumi1024 #87194 üzenetére
Nekem a legnagyobb?ux design? hiba, hogy a hangerő állítás érintőgombokkal van megoldva. Mármint ott van a kormányon rendes gombbal is, de attól még miért? Az android auto és carplay meg ilyen kijelző mellett legalább értelmet adna a dolgoknak, tolatókamerán kívül másra nem használható így különösebben
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Reaper #87384 üzenetére
A Sorento megvolt. Csak azért kérdeztem, mert VAG-nál pl géppel kell légteleníteni, de ha van kézi pumpád, jó neked Egyszer kifogytam egy CR dízellel közvetlenül a kút mellett (szó szerint 2 méterre, leállítottam és utána nem indult már be, csak röffent kettőt), tankoltam, és a szokásosnál picit hosszabb indítózással ment is, szerencsém volt
-
molnarpeter
nagyúr
válasz j.bravo #87507 üzenetére
Régi dízelek, 15W40 olajjal, rengeteget számít, fokokat nem néztük még. Fél órát szoktuk hagyni dolgozni, szokott lenni ezekben védelem, időzítőre érdemes rádugni, de pl defa megadja a hőmérséklet különbséget időarányosan. Munkahelyen tuti nem lehet megoldani, pl őrbódé mellé állva? Milyen motor?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Magnum_ #87528 üzenetére
Szerintem is, a belseje overall elég jól sikerült, infotainment is korrekt. Az automata nem annyira precíz, mint a DSG, bár csak 2.0 TDCI-vel próbáltam. A 2.0 SCTI előző generációban egy régivágású motornak érződött, ízlés kérdése, csak mint plusz infó mondom. A nagy benzinnel az lesz a gond, hogy talán kevés manuális váltóval rendelt lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polcsy1 #87549 üzenetére
Mérd le a csonkok átmérőjét, illetve a könyök két szárát, aztán túrd fel katalógusban, pl powerbelt. Kartergáz csőnek tűnik Ha az, olajálló cső lenne a legjobb, már ha tudsz szerezni. Lehet MTZ termosztát könyököt tennék fel, szemre olyasmi méret, és vmi 500
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz csipszikutya #87592 üzenetére
Pedig VW topikban lehet lenne rá érdeklődés
190 ló?[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #87623 üzenetére
Ez is jó cucc Nekem először mexa+Lada trafó volt, de vadásztam hozzá babszi Gyulát, nem kell állítani kritériumon kívül jobban pörög (magasabb alapjárat és kevesebb nyomaték árán), meg elbírja a világítás tekercs a HS1 halogént, akku nélküli rendszerben Robogó trafón nekem csak egy kábel van, blödsicher rendszer
-
molnarpeter
nagyúr
Faluhelyen 80% tákol, 10% márkaszervizbe jár, másik 10% normális szerelőt keres Mi is majdnem Fordot vettünk, mert annak van kereskedése legközelebb (meg ismeretség is van). Végül a hozzáértő független szerviz miatt (is) lett VW 1.9 dönci. Egyik-másik gépünk éveket áll, ha nincs olyan szakember, aki ért hozzá és tudja vállalni... Ezek fényében, meg az általános szűkebb látásmód miatt elhiszem, hogy 10 évre tervezve egy ilyet el tudnak tákolni, mert minden bokorban van alkatrész (olcsó gagyi), idő is van rá ezek szerint, nameg bíznak az új autó mítoszban.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tboldi #87801 üzenetére
Ők árulják a Chiront
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #87840 üzenetére
Nem személyautó traktor, mármint rendes Lassú jármű, a fogyasztás nem számít, csak tényleg sokáig tart bármit szállítani. Mondjuk még mindig olcsóbb lenne pótkocsit mögé akasztva fuvarozni, mint egy nyergest fogadni, csak gépkezelő nem nagyon van. [link] mondjuk egy ilyen már jobb is lenne, mint egy kamion
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen