-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz molnarpeter #138098 üzenetére
Egyszerűbb anyósülés alá tenni. Anyós amúgy is büdösebb.
-
Elektrosokk
veterán
válasz molnarpeter #138086 üzenetére
francba, akkor még egy merga kesztyűtartót is be kell szerelni!
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
kisza25
félisten
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #138075 üzenetére
beindítja és KRKRKRKRKRKR brbrrrrrr....
Valahogy így?(#138089) kisza25: Fényképbolt.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #138083 üzenetére
Ezt a kesztyűtartóba kell tenni, és az autó "adagolja", így a 3 hónap, napi 1 órával számolva
-
#89309696
törölt tag
válasz Elektrosokk #138083 üzenetére
Ha egy Mercihez ennyibe kerül, akkor a Renault fizet érte, hogy elhozzam.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #138025 üzenetére
Nekem mekkora mákom volt, hogy csak elefelejtették átvezetni a német forgalmiból a magyarba, és egy fillérbe sem került (a taxit leszámítva, még mankóztam, muszáj volt) a pótlás a kormányablakban!
szerk.: Ja, most látom, hogy Qru is megírta már.
(#138039) bbubby00: Én az idén elindult ingyenes lekérdezésből tudtam meg, hogy született egy ilyen bejegyzés még 2015 októberében, a honosításkor, de a forgalmiba valamiért nem került bele. Azóta átment egy műszakin még az előző tulajnál, megvettem én, átirattam, és csak ezután szívóztak velem az újabb műszakin. Mikor ez kiderült, hogy a nyilvántartásban szerepel a megjegyzés, elmentem a kormányablakba a kinyomtatott pdf-fel a kezemben, leellenőrizte az ügyintéző is a számítógépén és szó nélkül beírta.
Amúgy felnit még nem láttam beírva magyar forgalmiban, ha a Mazda által kiadott típusengedélyben szerepel az a méret, minden további nélkül felteheted. Igaz, nekem is szóltak a 175/65R14 helyett 185/55R15-ért, de ott balfaszok voltak, nem tudták, hogy a Jazz létezett ekkora kerekekkel is. Másik vizsgahelyen jatt nélkül átment ugyanazokkal a pacskerekkel.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz tomszli11 #138058 üzenetére
Szia
Nincs ilyen szerintem. A wunderbaum kb 2 hét, ha minden nap használod az autót + utasok is vannak, ha kevesebbet, akkor olyan 1 hónap. Kárpittisztító is 1 hét körül. A tégelyeseket még nem próbáltam, de úgy emlékszem volt innen, aki használ olyat.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz kisza25 #138078 üzenetére
Atomenergiában nagy lehetőségek vannak, azzal lenne jó még foglalkozni.
Az utolsó pillanatra mindig kitalálnak valami működőképeset. A politikusok is meghalnának, ha elcseszik a dolgot, így valami rejtett fiókos ötletük mindig van, meghalni a politikus aztán pláne nem akar, hatalom nélkül maradni meg főleg nem. Valószínű már ma is van megoldás a problémára, csak még az utolsó cseppig ki kell használni azt a felépítést ami ma van, amiből pénzt lehet csinálni. És szigorúan mindig csak minden lépcsőt végigjárva szabad előre haladni akkor is ha hármat tudnánk, mert az is mindig többletpénz. Én nem aggódom ezen, hogy ránk rohad a bolygó. A hozzáállás az viszont katasztrófa. Ma ezt a rendszert nevezzük fejlett, civilizált emberiségnek. Hát végül is az egymást botokkal verjük holtra kőkorszakhoz képest valóban fejlettek vagyunk. De azért ennek még hadd ne tapsoljak.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz kisza25 #138077 üzenetére
Amúgy minél többet olvasok globális felmelegedés témában, annál jobban körvonalazódik, hogy rohadt nagy szarban vagyunk.
Az autók 10-12%-ban járulnak hozzá a globális szennyezéshez, ez a sok pénz amit beletolnak az áttérésbe teljesen máshova kellene tenni, de ez látványos és ezért a politikusok ezt nyomatják.
csak egy példa a teherhajókról
egy másik
harmadik
de ha megváltoztatnánk az üzemanyagot amivel a hajók mennek, akkor sokkal drágább lenne, ami miatt sokkal drágább lenne a szállítás és vele együtt a világon szinte minden termék árát növelni kellene... melyik politikus vállalná fel, hogy miatta legyen minden drágább?
Aztán az erőművek korszerűsítésére lenne költve, az megint sokkal többet hozna... csak hát ez megint nem egy látványos dolog politikai szinten
Az alternatív energiára való áttérés ahogy Németország példája is mutatja nem megoldás, legalábbis náluk pont nem működik
Szóval nagyon összetett a helyzet, az a baj, hogy a politika és pénz mozgat mindent.
Mondjuk én 70 éves leszek akkor, mikorra a modern civilizáció végét jósolják, de a fiam csak 35 , meg azért az sem mindegy, hogy hogyan élem meg a 70-et.
A legnagyobb baj, hogy rohadtul nem is tudják, hogy mit is kellene csinálni, de ha tudják is nem fűződik hozzá politikai, vagy gazdasági érdekmagyarán baszhatjukAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz Tsebacsi #138071 üzenetére
nem volt hozzá kedvem , de itt van egy video, amit már te is láthattál.
Az a helyzet, hogy globális rendszer kellene, nem lokális.
Alapvetően ami miatt az elektromos autók elkezdtek terjedni, az csak lokális problémákat old meg (városban jobb legyen a levegő), globálisat nem (szennyezést átrakjuk máshova), szóval semmi értelme hidrogénre áttérni, ahogy igazából elektromosra sincsen, de ha áttértünk az elektromosra, onnan már végképp 0 értelme lesz hidrogénre.
A full elektromoson már most látszik, hogy tévút, legalábbis az, hogy hosszú távokra is azt használjuk.
A plugin hybrid ami jónak tűnik általános felhasználásra, de felhasználótól is függ (tölti egyáltalán az aksit otthon, pláne, ha kap egy üzemanyag kártyát a céges autóhoz), de ez is csak lokális megoldás.
Ami nagyon jó alternatívának tűnik, az a megújulóval (nap, szélerőmű) szintetikus üzemanyag előállítása és azt használni a jelenlegi autókban, lenne globális hatása is lenne nem csak lokális.
A hidrogénre visszatérve: elektromos áramot előállítjuk erőműben(hatásfok ~32-40%),azzal előállítunk hidrogént(vízbontással ~60-68% hatásfok), a hidrogént össze kell sűríteni 700 bárra (~5-10% veszteség, 90-95% hatásfok) amit a hidrogén motor felhasznál, aminek a hatásfoka ~40% a végén 7,5%-os hatásfokot kapunk.
Ja és akkor még a tüzelőcella előállításáról még nem is beszéltem.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
#89309696
törölt tag
El is felejtettem. Délután megálltam a boltnál. Egy mitudoménmilyen TSI Golfba beül a csaj, beindítja és KRKRKRKRKRKR brbrrrrrr..... Olyan láncveretést csinált a kocsi azt hittem beszarok, a traktror halkabban indul be, mint ahogy az csinált. Odamentem hozzá aztán mondtam neki, hogy vigye el sürgősen szerelőhöz, mert nagyon kellemetlen és drága lesz, bár így se lesz már olcsó. A főnököm TSI-je is szar, ő is szarik rá, de az övé negyedakkora hangot ad csak ki ilyenkor.
Komolyan ezeket hogy nem hallja meg a tulaj vagy miért hiszi, hogy ez normális hang egy egyébként utána síri csendben járó motornál?
-
#89309696
törölt tag
válasz bbubby00 #138032 üzenetére
Én is gondoltam rá, hogy venni kéne és 12k még szerintem se sok érte, sőt. Bár ebbe még belejön a 64 Gigás kari ára.
De aztán lemondtam róla, mert nem látom értelmét az én futásteljesítményem mellett. Bár aztán lehet, hogy az első eset után mikor szopcsizok valami miatt és kellett volna, akkor venni fogok egyet.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kisza25 #138070 üzenetére
Nem kell feladni, ha kinyilatkoztatsz valamit, azt ne OV-an tegyed, hanem legyen valami mögötte, mert így csak "mondok valami nagyot" érzése van az egésznek. És jön Tsébácsi és ki akar majd gáncsolni
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
#89309696
törölt tag
válasz tboy93 #138047 üzenetére
A bejáratás attól függ ki hogyan közlekedik. Aki vadulni szokott az kicsit fogja vissza magát az újjal, de a normális közlekedésből nem kell visszavenni, használható normálisan nyugodtan.
Szerpentinen csapatást hanyagolni kell eleinte. Nekem kb. 1000 Km-t mondtak.[ Szerkesztve ]
-
fecus
őstag
válasz daninet #138059 üzenetére
A Peugeot-hoz ez kell:
Minősítések és jóváhagyások:
PSA B71 2312"Szörnyek léteznek, de túl kevesen vannak ahhoz, hogy igazán veszélyesek legyenek. Sokkal veszélyesebbek az átlagemberek, a funkcionáriusok, akik készek hinni és cselekedni anélkül, hogy kérdéseket tennének fel." (fordította DeepL ) - Primo Levi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #138063 üzenetére
A C2/C3 is mehet bele simán. Nem véletlenül dobja ki a Shell keresője sem.
HTHS:
A5/B5: 2,9-3,5
C2: < 2,9
C3 > 3,5Tehát belefér bőven, cserébe az alacsonyabb hamutartalma (SAPS) miatt sokkal katalizátor/DPF kímélőbb. Én a benzinesbe is C-s olajat használok.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
daninet
veterán
Kézikönyv annyit ír:
D5204T2 – D3 engine 30.000km Approx.: 5.9L ACEA A5/B5 SAE 0W-30Ok akkor keresek A5/B5 olajat, de mivel minden gyártó másképp nevezi el igy kb marad a Shell. Csak őket találtam akik ezt konkrétan a névbe irják. Nem bogarászom ki a többit.A legolcsóbb Lukoilos olajnak is van volvo approval. [link] akkor ennyi
köfi
[ Szerkesztve ]
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
Qru
MODERÁTOR
válasz daninet #138059 üzenetére
Első sorban a gyári ajánlást kövesd (kezelésiben benne van), az a tuti. Egy csomó szabvány "visszafelé" is kompatibilis szóval ez sem könnyíti meg a keresést. De van motorolaj topik, nézz be oda.
#nincsbennetarcsi
-
daninet
veterán
Sziasztok
Olajat veszek a kocsimba, Volvo V60 D3 2012
Legtöbb gyártó oldalán van kereső. Beirom, hogy milyen tipus, pl Total kidobja ezt:
Quartz 9000 0W - 30 ehhez képest a webshopokban van ez: QUARTZ INEO FIRST 0W-30
Shell kidobja ezt: Shell Helix Ultra A5/B5 0W-30 webshopban meg lehet venni ezt: Shell Helix Ultra ECT C2/C3 0W-30most nem szúrom be a többit, de ezt eljátszottam Eneos, Castrol, Mobil 1 vonalon is.
Elolvastam a semmitmondó leírásokat mindegyik olaj megfelel 5000 millió szabványnak, csak épp egyiket a peugeot javasolja, másikat a ford.
Számít, hogy nem pont azt veszem?
Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Tudom elég furcsa kérdés lesz, de szerintem lényeges.
Próbáltam elég sok fajta autó illatosítót, de eddig még egy sem vált be.
Olyat keresek, ami nem csak a szellőzőrácson keresztül jövő levegőnél érzékelhető, hanem ami tartósan bennmarad az autóban.
Van valakinek valami tippje ezzel kapcsolatban?Köszi előre is!
-
veterán
válasz Elektrosokk #138056 üzenetére
Majd veszek, leghamarabb jövőre, miután kijött a Golf 8.
@Doki: A valóságban kb. 35 km, max 40 lehet.
Városon belül igen. -
veterán
válasz rbalint88 #138003 üzenetére
Köszike!
A négyévszakos Nexennel ijesztőbb volt 35 fokban. Pénteken rakattam fel a Michelin Primacy4-eket, mentem azóta kb. 750 km-t, nagyon elégedett vagyok vele: tapad és csendes.
(Tartósságról - érthető okból - nem tudok beszámolni még, de gyanúsan puha a futófelülete + 2 tonna.)Az Elantra elég patent állapotú, látszik, hogy volt gazdája.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz stickermajom #138029 üzenetére
Ha Bp-n belüli mozgás, akkor ki tudsz menni greengoval is.
-
nagyúr
Új tárcsa + betét kombó esetén, "be kell járatni" a féket? Eltérő infókat hallok a dologról, valaki szerint használható azonnal a teljesen megszokott módon, mások szerint érdemes finomkodni vele 4-500km-ig.
-
Micsurin
nagyúr
A kiskapu megtalálva.
Náluk magyar TÜV papírral adják a TA ültető szettet. Ergo 15 ezer az átépítési engedély és 21 a műszaki, ~70-75-ből megúszom (+futómű persze).[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz MunezXBK #138044 üzenetére
Kezdtem a német tanfolyamot, nem véletlen angol, német esetleg spanyollal már ellehetne indulni itthonról nyelv tekintetében...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Ha eladnám egy kintinek papíron megcsináltatnám majd visszavásárolnám is olcsóbban jönnék ki talán....
@bbubby00 Nincs ott több gyári méret megadva? Nekem az öreg Golfon is a gyári 15 colosok mellett van 14-es is a kis táblán.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bbubby00
őstag
Na ez viszont jó tipp lenne nekem, honosításkor nem írták be a forgalmimba, így átvezetés sem történt. 1évvel a történet után lehet tenni valamit ezzel szerintetek???
(15ös felnit kéne beleíratni a gyári 14es autóba, ami kinti papírján szerepelt.)Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Micsurin
nagyúr
[link]
63500ft
TÜV Rheinland GmbH Magyarország egy ezzel foglalkozó kollégájának, aki ezek birtokában kiállít egy hivatalos NKH által is elfogadott szakvéleményt magyar nyelven,
12500ft
átépítési engedélyt
21000
Műszaki
Ja meg átvezetésre 2300... meg a rugók ~30-35 ennyiből valóban kijön egy papírok nélküli Gewinde....Boldi neked marha nagy respect, hogy ezt végig vitted.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
stickermajom
addikt
válasz tboy93 #138031 üzenetére
Nekem anno a reptér - Kőbánya út volt 6k, számla nélkül persze, azóta nem taxizom. Ennyiből Vecsésen van őrzött parkoló, transzferrel. Igazából anyósék hoznának-vinnének, ha arról lenne szó, de már nálam lesz a H Astra eladásra, nem akarnám az utcán hagyni egy hétig a környéken. Így meg lenne oldva az őrzés.
EQMontoya: bud.hu-n kéne foglalni? Egyelőre nekem nem működik az oldal.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboy93 #138026 üzenetére
Köszi lehet ez lesz...
@Qru: Köszi!
Ez egy nagyon vicces állam ám... honosítani a papírokat persze, nem esetleg ideje lenne elvárni a min. középfokú nyelvtudást mindenkitől? A honosítás és a rugók árából már állítható Gewinde szettet teszek a kis Golf alá bakker....Ez mellé ment nem kell fordíttatni, elég a hazai TüV-nek beküldeni.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz stickermajom #138029 üzenetére
Nem olcsóbb egy taxi oda-vissza? Persze Bp-ről indulva.Látom nem
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #138029 üzenetére
En siman a repteren szoktam, kb. 10k, ha idoben foglalsz.
Ceges utnal is siman szoktam ezt elszamolni, a cegnek is olcsobb, a repteri taxizashoz meg lof... kedvem sincs, miutan ott all sorba mindenki, hogy fel ora utan nagy kegyesen 10k-ert hazavigye egy kibaszott taxi.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
stickermajom
addikt
Reptér környékén melyik az ajánlott parkoló egy hétre?
-
gzbotii
nagyúr
Tapasztaltok alapján, augusztus 20-án, M5/M3 BP irányába mennyire szokott zsúfolt lenni?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Micsurin
nagyúr
Ha ültetést beakarok vezetni a forgalmiban, elég lesz a műbizonylat amit kapok a rugóhoz vagy kell papír szakszerviztől is? Röviden opció e, hogy veszek egy szett rugót felemeljük havernál csápossal és alá tesszük.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #138019 üzenetére
Nem, melóra ott van Kormi. Szóval megyek csak nem Bubival. Bubi rokonlátogatásra meg telekre járásra van de télen ezek ritkábbak, mint nyáron. Szóval a városban TDI-vel járok városon kívül meg benzinessel.
Ha Bubi helyett egy V60 Phev lenne azzal se mennék nagyon télen jelen körülmények között. Pedig nagyon tetszik...Munez: Nekik érdemes is, mert a kúthálózat (jelenlegi) hiánya megoldható hiszen a telephelyen töltik fel őket és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz golfvariant #138020 üzenetére
Egy kicsit elírtam, de a lényeget érteni
Annyi, hogy ne kelljen beindítani egy robbanómotort mindig. Jobban szeretem ha egy gyorsítópedállal mágnesen teret tudok generálniA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MunezXBK #138016 üzenetére
Engem a villanyozásban az vonz, hogy nem kell egy járó motort mindig beindítanom, ha 4 métert arrébb kell állnom. Én ezét szeretnék leginkább elektromos autót. Napi 4 km-et járkálok a kocsimmal. Télen esélye sincs bemelegedni az olajnak. Na most ez egy hidrogénes autónál is sajnos ugyanígy fennállna.
Gondolkodás nélkül átülnék egy Nissan Leaf-be vagy Hyundai Kona-ba, ha nem egy kisebb vagyon lenne
Model 3 is nagyon bejön, de nem lenne rá igényem, egy reális középkategóriás villanyos elég lenne.(#138015) Qru: Lényegében akkor csak a munkádhoz használod a kocsidat? 4-6 hétig nem is mész sehova?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MunezXBK #138016 üzenetére
Hehe lesz egy jó kis boszorkányüldözés ellenük is mint a dízelek ellen, majd meglátod.
mod:
Fehér Farkas:
Háát, azért annyit nem szívesen állnék vele töltés nélkül. Minden esetre az tény, hogy a Toyota megvonja a gyári akksi garit ha 30 napnál tovább áll a kocsi. Mondjuk azt nem tudom, hogy ez csak a bimetálosra él vagy a Li-osra is...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #138003 üzenetére
Meggyőző amit a V60 phev-ről írsz, bár én eleve rokonszenveztem vele. Kár, hogy jelenleg nem igen tudnám hol tölteni...
Meg mondjuk a szokásos téli üzemleállást (kb 4-6 hét pihi a garázsban), hogy bírná az akksi. Bár ha töltőn hagyom akkor gondolom átvált csepptöltésre?! Marad a tartalék nélküli.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
stickermajom
addikt
Megkérdeztem amúgy tegnap: Astránál 4év/120000km a légszűrő csereperiódusa, azt hiszem elég lesz felezni.
Két szoftveres kérésem lett volna: kalibrálják a BC-t, hogy ne 1 liter fölötti különbségek legyenek a fogyasztásban, illetve, hogy az automata fényszóró hamarabb kapcsoljon eső esetén. Szerintük ilyeneket nem lehet..
-
Integrale
veterán
válasz aero. #138006 üzenetére
Ki van ez talalva a gyarban eleg jol. Egy eletkepes kompromisszumra van szukseg a fogyasztas es a visszavaltas nelkul dombon fel, kozott.
Hacki87 Bravoja jo pelda erre, facelift elott 130/4000rpm volt, utan pedig 130/3200, 5.-ben megolte a dinamikat, pedig kifejezetten virgonc volt elotte az auto, ha mar beultek paran, akkor autopalyan maximum tartotta a tempot emelkedon."Bad reklám is reklám too"
-
buci30
addikt
válasz #89309696 #138001 üzenetére
Akkor ez nagyon jó 😊
Akkor így ami anno kérdés volt a parkoló okosság is megoldva.
Ha annyira para lenne egy strand közbe és úgy hagyom, nem fog lemerülni az aksi.De akkor én le se állítom mivel a kocsival minden nap megyek szinte max 2 naponta biztos, így az aksi nem tud lemerülni.
De kérdés még, hogy bírja a kamera ezt a 24h felvételt nem lesz baja?
A másik a memória kártya kérdés.
Az 64GB és ha olyan van azt ugy is mentem telefonra róla, de egy ilyen kártya kb. meddig bírja ezt a 24h és 5-6h alatt mindig újra írás?Fényképezőgépbe stb évekig az okés, csak így nagyobb a felulirasi terhelés neki jóval 5-6h-kent és folyamat. 😊
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #138003 üzenetére
Amugy az a valto szivo benzinhez kepest hosszu.
2500-at forog ezek szerint 100-nal, az IS mondjuk 2800-at, pedig nagyobb motor.
Ahhoz kepest, hogy ez egy viszonylag porgos szivo (nyomatekmaximum 4800-nal, teljesitmeny 6300-nal), ez egy kifejezetten hosszu valto.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
na jó, a v60 phev ba$$o. mivel van a családban egy sima d3, így azt tudom mondani, hogy a csomagtércsökkenés nem számottevő, simán együtt lehet élni vele. (max sok cekkerrel nem húzza be az ember a rolót). nagyon szépen, fölényesen megy. nagy tempónál jellemző hosszú ívű kanyaroknál szépen tartja az ívet (pályán 3 sávnyi váltás 180-nal tök stabil), a szűk kanyarokban a súly eltolja először az elejét, aztán utánamegy a segge is. az utastér nem túl tágas, viszont nagyon kényelmes.
verdikt: fain a verdája focvis bácsimegkaptam ma a céges verdát, 2012 Hyundai Elantra 1.6GDI 105e km-rel. kényelmes közlekedőedény* felszereltségben a bluetoothon (és zenestreamen) kívül mindent tud, ami kell nekem - tempomat, digitklíma, ülésfűtés, tolatóradar, esőérzékelő. egy automata világításkapcsolás mondjuk jól jönne, akár egy gyújtáson fixre kötött tompított is megtenné. szerencsére DRL van, úgyhogy törvényileg nem leszek megszekszuálva, csak szeretem, ha világít az autó rendesen.
* a futóműve meglepően buta, vasúti sínen átkelve [Ikörkörösen ]oldalra ringatózik a segge. nem bug, hanem feature, újkora óta ilyen, a többi is a flottában. a motor közlekedni elég, hepciáskodni nem kell vele. váltó nagyon pontos, a fokozatkiosztás meglehetősen rövid, 6-ban 80-nál már 2000-et forog. a fék kicsit hirtelen, azt még szokni kell.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #137976 üzenetére
+Qru Köszi! Sajnos egy vezérlés csere még hátra van a jövő héten de jobb tutira menni... Plussz a jobb első csapágy is cserés. Tolva lett a dolog mivel nem volt ugye kategória de így már nem tologatom.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
#89309696
törölt tag
válasz buci30 #138000 üzenetére
Azt írja a beépített akkuja ~12 órát bír. Gondolom van benne valami átlag 1500 mAh akku. Akkor a kocsidból is ennyit fog kirántani 12 óra alatt, ez 1.5Ah a nagy akkudnak, plusz veszteségek mondjuk 2 Ah. Röhögve kibírja.
Egy egész hétre azért ne hagyd rajta.
Értelme se nagyon lenne annyi ideig, mert max képbeállításokkal a legnagyobb memkártya amit elbír 64GB, az 6 óra felvétel a régieket meg törli. Szóval hiába menne napokig mindig csak az utolsó 6 óra van meg.
Egy éjszakára simán jó.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest