-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
zoo8800
veterán
Egyik ismerősnem vasaló Swiftje van, 1.3-as, 280K km-rel, viszonylag jól karbantartva. Autópályán forralja a vizet, amit ki is nyom a kiegyenlítő kupakján. Lehet más oka ennek, mint hogy hengerfejes? Vízpumpa, hűtő, termosztát, venti jó.
rip and tear, until it is done
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #139886 üzenetére
És nem előre meghatározott váltás van, mint hyundai/kia-nál, hanem azt is figyeli, hogy finoman nyomom a gázt, vagy jobban tolom neki, máskor kéri a váltást és a visszaváltást is kéri
Amúgy ebben a 6.-ban az olyan, mint a normál 5 sebességes autóban az 5. csak minimálisan hosszabb. Rövidek a fokozatok nagyon, legtöbb esetben 3.-ban lehet kanyarogni városban, nem kell vissza rakni 2.-ba[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #139885 üzenetére
Ez az alacsony fordulat Leonnál is érdekes volt. Papíron 1400-tól már megvan a max nyomaték, de ~1700 alatt eléggé morgós még és nem annyira akar megindulni. Ennek ellenére 55-60 körül már kéri a hatost, mert ott már kb. 1400-nál van a fordulat, tehát megvan a max nyomaték a lehető legkedvezőbb fogyasztásnál (legalábbis ő úgy gondolja ).
Mondjuk a Tiéd szívóbenya, szóval ott tényleg nem értem, hogy miért akarja annyira alacsonyan tartani a fordulatot (persze értem, hogy papírforma szerint az a jó).
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz bányászpocok #139883 üzenetére
Bejáratási időszakban is már így lett használva?
Alacsony fordulaton, alacsony a kenés is. 70-80- 6.-ban az 1400-1500-as fordulat?
Hyundai pl 90-ig nem is kérte a 6.-at
Tipo kéri már 60-nál, de szerintem 70-nél is fura hangja van 6.-ban[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #139881 üzenetére
Na ez a sz@r a céges autóval, 2év/30ekm már az első olajban is, meg utána is, mondjuk a cégesben sokszor 8-9 hónap alatt beleraknak 30 ezret
Más: változik a magyar benzin és gázolaj[link][ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
BigBlackDog
veterán
válasz kisza25 #139880 üzenetére
Nem, nem, még mindig azt hajtom, csak már
régenegy hónapja volt utántöltve. Érdekes mód, azóta nem akar apadni az olajszint, pedig hetente azért ránézek. És, ahogy észreveszem, fix 30e kmre/2 évre van állítva a szervizintervallum. Mondjuk az olaj már eléggé érdekes színű lett (igaz még nem fekete).[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz bányászpocok #139878 üzenetére
Nem, olajat azt nem, de cserébe nekem 6,4 liter volt a legalacsonyabb fogyasztás és 10 liter is volt már
Nem használjátok tulzottan alacsony fordulaton? Az a 4,5 literes fogyi elég hihetetlen, nekem 8 liter az átlagom.
Kb 70-80- al kellene mennem folyamatos tempóban 6.-ban, hogy esélyem legyen rá.
Mondjuk most van benne 9100 km
rbalint88: ja hogy ez a mostani céges, annyira múlt időben írt, azt hittem valami korábbi autójáról van szó[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #139877 üzenetére
Ceges a leon meg mindig ott meg ugye az van, amit a flottauzemelteto kitalal, ok meg nyilvan leszarjak, gari leteltr utan cserelik az autot ugyis.
Nalunk ilyen szempontbol elony a kis ceg, mindenki figyeli maganak, de itt is a gyari ciklust tartjuk, ami az 1.7d tucsonoknal 30k km, a benzineseknel (1.6gdi, 1.4tgdi) 15k km. -
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #139875 üzenetére
Jól értem 8,5 dl 8ekm megtételén?
Nem cseréltél benne olajat mikor megvetted?
Nekem a garis i30-at is képesek voltak visszatekerni 114ekm-ről 88ekm-re, pedig km korlátozás nélküli a garancia. Papíron még 20ekm-et mehettem volna a következő szervizig, de a valóságban visszatekerték. Ezt utólag tudtam meg, de én csináltattam egy köztes olajcserét, amit jól is tettem, mert mint később kiderült már 30 ekm volt az olajban[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #139873 üzenetére
Akkor ott folyamatos volt az olajcsere mondjuk én 20 e km biztos nem várnék az olajcserével.
Első csere megvolt 3500- nál a következő meglesz 14-15ekm-nél utána muszáj lesz évente/15ekm cserélni, mert úgy lesz ingyenes, aztán meglátom milyen olaj jön le belőle, meg, hogy eszi-e. Lehet besűrítem 10-12ekm-re, ha nem eszi és nem színezi el nagyon, akkor lehet tartom az éventét, 15ekm megyek el max, nekem sok a rövidtáv és egy ideig ez az autó lesz.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #139873 üzenetére
1.4 TSI?
-
BigBlackDog
veterán
válasz brumi1024 #139870 üzenetére
Csak, hogy szélsőséges példákkal éljek; nálam a Leon ~20e km/1 év körül bekért 8.5 dl olajat, ha jól rémlik. Bár igaz, még nem volt olajcsere. Viszont az S60 ~195e kilométernél 12 évesen sem fogyasztotta az olajat 10-11e kilométer alatt (aztán jött az olajcsere).
[ Szerkesztve ]
-
-
speedernet
aktív tag
Rendben. Köszönöm a véleményeket.
Akkor nem piszkáljuk feleslegesen.
Ha nagyobb baja lessz azt úgy is ki adja. -
Jaffa75
őstag
válasz bitpork #139862 üzenetére
egy hagyományos TSI motornál az 1L/1000 km teljesen normális olajfogyasztásból .
Egyes vélemények szerint az sem teljesen mindegy, hogy egy dízelmotornál a gyűrű éppen elfordult-e valamelyest... A Hondánál volt hogy 4000 km-en semmit nem fogyott, az olajcsere óta 4500-on elkért 4 decit. Sok motornál van szabványos (és elfogadott) olajfogyasztás, és itt nem is elsődlegesen a DPF-es olajhígulásból való dolgokra gondolok.
Az hogy a Tied nem eszi, annak örülök, sokba fájna bármelyik dízelnél ha elkezdené enni az olajat!
-
veterán
válasz pit stop #139859 üzenetére
Csak a felvételkor, hogy tutira mindent bejelöljön. Tavaly azt írta rá, hogy az autó nagyon rossz általános állapotban van - mondjuk kicsit szégyelltem is azt az autót, annyira ütött-kopott volt 1-2 évesen.
Leadáskor talán gyanút keltene, hogy miért jattolok, mit rejtegetek.(#139860) speedernet: Nekem nem tűnik vészesnek; ha nem lenne kompresszió, akkor enné az olajat, gyenge lenne.
[ Szerkesztve ]
-
-
Integrale
veterán
válasz speedernet #139860 üzenetére
3dl nem tragikus szerintem, messze nem. Nincs olyan, ami nem eszik olajat, maximum felhigul uzemanyaggal, foleg a DPF-es motorok.
"Bad reklám is reklám too"
-
bitpork
nagyúr
válasz speedernet #139860 üzenetére
Szerintem az azért nem megnyugtató. Nekem csőlemozdulás kellett ahhoz h 12000km után a nívón látható utántöltés kelljen ami volt kemény 2 dl és iszonyat retkes volt a lelazult cső környéke. 300kt futott dízel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
speedernet
aktív tag
válasz focvis #139853 üzenetére
Az olajat csipegeti
Kb 1600 km en olyan 3 dl fogyott.
Abbol tudom ugye hogy a minimum maximum közt 1 liter van elvileg.
Es nagyjábol 2,5-3 dl.
Könyve szerint 1000km en 6 dl még teljesen normális.
Fater KIA Ceedje sokkal több olajat eszik de azt nem lehet meg mozdítani sebességben, bár az más teknika, láncos DOHC.
A fogyasztása teljesen normális szeintem. Átlagban 7.7- 7.8, ez vegyes, napi 25 km oda vissza plusz város keringőzés klímával.
Nyaralás alatt 7.3 volt az átlag.
1.6 os motorhoz képest szerintem normális, főleg úgy hogy alapbol is elég éhes a Cruze. 😀[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz speedernet #139852 üzenetére
Olajat eszi?
Sokat fogyaszt?
Ha egyik sem és még gyengének sem érezni, akkor vélhetően nincs baja.Más.
Ma végre sikerült átíratni az autót; az előző tulaj elkeverte a törzskönyvet. 4 hét telt el.[ Szerkesztve ]
-
speedernet
aktív tag
válasz focvis #139851 üzenetére
Szíjas. Gondolom annak se egészséges.
Nem is nyektetem, kéziféket húzok.
Csak érdekelne hogy mi lehet a hiba.
Kell e vele foglalkozni vagy maradhat így....
Sajnos jelenleg nem vagyok el eresztve olyan szerelővel aki rá ér kutakodni, tudom a válaszát akihez tudnám vinni.
Azt mondaná hogy huzzam be a kézit de hogy mérjen egy komlressziót vagy bele nézne azt csak sokas könyörgés után tenné.
Kell keresnem egy másik szerelőt ha foglalkozós a dolog.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz speedernet #139849 üzenetére
Nem a konkrét kérdésedre válaszolok; ha az a motor vezérműláncos, annak biztosan nem tesz jót.
@ brumi1028: Ilyen ez a popszakma.
-
speedernet
aktív tag
válasz Reggie0 #139773 üzenetére
Megforgatja a főtengelyt.
Minimális emelkedőn ha hátra menetbe hagyom akkor szépen lassan kúszik egy darabig, utana már csak szándékosa tudom át fordítani.
3x 4x meg hintáztatom, mindig fordulnak kicsit a hosszbordás szíj tárcsák és egyszer csak át ugrik.
De nagy erő nem nagyon kell hozzá.
El megy a kompresszió valahol? -
Szoszo94
őstag
válasz stickermajom #139836 üzenetére
Én Kanizsán állok majd meg százas Shelles nyálért, azzal elvileg ki kell érjek Starigradig.
Hazafele meg INA, valahol csak találok arrafeleLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #139846 üzenetére
Ja az úgy okés, nem tudtam, hogy van éjjelre is fix áram már. Régi házban csak vezérelt volt bojlernek, villanykályhának, a kályha fix bekötésű volt szóval mehetett róla. Meg legtöbb helyen így volt, aztán a bátrabbak drótozgattak ahogy kedvük tartotta.
Most egy óra van csak, 3x10A, sima nappaliról megy minden. Mivel külterületen nincs vezérelt se, nem tudom miért azt mondták nincs, de annyira keveset fogyasztunk, hogy nem is szarakodtunk vele komolyabban.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #139845 üzenetére
Nem kell folyamatos 8 orat adniuk. Igy szol a torveny: "naponta összesen minimum 8 óra, nyári időszámítás idején összesen minimum 7 óra időtartamra köteles a villamosenergia-ellátást biztosítani, amelyből munkanapokon legalább 5 és legfeljebb 6 óra, nyári időszámítás idején legalább 4 és legfeljebb 5 óra eshet völgyidőszakba. A csúcsidőszakba eső villamosenergia-ellátás alkalmankénti időtartama nem lehet rövidebb 30 percnél."
Szoval ejjel 5 vagy 6 oranal tobb sosem lehet, evszaktol fuggoen.
Ez csak hocserelokre van kitalalva, veletlenszeruen nappal is bekapcsolhat, elvegre a hotarolok idoallandoja baromi nagy. Ejszaka is megszakadhat rovidebb idore, az 5/6 orat nem kell egyben kitolteni. A volgyidoszak ugye az ejjeli 8 ora.
Ez nyilvan nem valo autora, mar csak azert sem, mert nappal egyaltalan nem biztos, hogy lesz benne aram(nyaron csak 3 orat kotelezo a 16-bol legfeljebb fel oras darabokra felbontva akar elszortan biztositani), es hat egy autotoltot azert szukseg szerint is kell hasznalni. Erre jo az ejszakai aramos A2, aminel mindig van aram, csak ejszaka olcsobb, nappal dragabb.
Ha valaki rendszeresen tolti ejjelente az autot, akkor a nappali dragabb dijszabas egy atlagos csaladihazzal elhanyagolhato dragulast eredmenyez az ejszakai nyereseghez kepest.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz Reggie0 #139796 üzenetére
Már jó ideje megy nappal is, éjjel 8 órás folyamatos üzem, mert a bojler, fűtés (ha nincs téli órád fűtéshez) az máshogy nem működik rendesen, de általában túladják ezt még nappal is csorgatnak több órányit, hétvégén meg van, hogy végig tolják. Bár biztos, hogy főváros és vidék között nagy különbség lehet ebben.
Amúgy meg magyarosan tipikusan vannak akik rákötnek más fogyasztót is és a kutya nem ellenőrzi. Társasházban rizikós, de saját kertes házban szarik rá a villanyszerelő, az óraleolvasó, mindenki. Nem megy be a házadba, hogy megnézze a vezeték vajon leágazik-e, be se mehet. Hacsak nem produkálsz többszörös fogyasztást rajta ami gyanússá teszi. De ez ellen is lehet kitérőt tenni kamu bojler kapacitás növelés címszóval, kihívod, vezetéket bővít, biztosítékot emel, új plomba, papírok és utána már senki nem nézi, hogy te két bojlert használsz vagy egyet és egy autót töltesz róla és gyanús sem lesz. Persze vajon megéri-e, mert egy ilyen bővítés is pénzbe kerül.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz stickermajom #139826 üzenetére
Horvátban mindig 100-as INA-t tettem én is, osztrákoknál ENI 98-as.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Alg
veterán
válasz Magnum_ #139840 üzenetére
A1 a normál, A2 ami nappal drágább éjjel olcsóbb, a B a éjszakai, a H meg a téli (napelemhez, hőszivattyúhoz).
Szerk: off
Szerk2:
A2 azért nem jó mert ott meg nappal drágább mint a rendes. A B lesz az ami régen éjszakainak volt nevezve, azt a normál A1 mellé is lehet igényelni csak most "vezérelt"nek hívják. A feltételeknél látszik ha rákattintasz a táblázatban.
[ Szerkesztve ]
"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #139840 üzenetére
A1 kedvezmenyes: 36.23Ft/kWh
A1 normal: 37,55Ft/kWh
A2 csucsidoszak: 42,48Ft/kWh
A2 volgyidoszak 32,19Ft/kWhBarhogy nezem en az A2 volgyidoszakot latom legolcsobbnak. Az az ugynevezett ejszakai aram.
Itt olvashatsz leirast az A2 tarifarol. Ott is azt irjak, hogy ebben van az ejszakai. [link]
Szerintem most nagyon osszekeverted a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #139831 üzenetére
Nem kell a tolto a fogyaszto vagy az auto kerdeskoron rugozni. A jogalkotoi szandek egyertelmu lasd NFM rendelet
4. § (3) Az „A2” és „A3” árszabást akkor lehet alkalmazni, ha a villamosenergia-fogyasztás zónaidőnkénti mérése megoldott.
(5a) * Ha a felhasználó az elektromos gépjármű üzemben tartója vagy tulajdonosa és ezt a tényt az egyetemes szolgáltatónak előre, évente igazolja, akkor az „A1” árszabás mellé - a 4. § (3) bekezdésben foglalt feltétel fennállása esetén - „A2” árszabást is választhat.
(5b) * Az (5a) bekezdés szerinti esetekben az „A2” árszabásra vonatkozóan az egyetemes szolgáltató köteles a szerződés megkötésekor megállapodni a szerződő féllel a bejelentés módjáról és részleteiről.
Szoval elektromos auto mehet A2-es dijszabassal, azaz hetkoznapi neven ejszakai arammal.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #139836 üzenetére
Akkor tényleg marmonkanna kell. Bubié 64 liter, pályán kímélőben 750 km simán megvan.
Amúgy Letenyénél van MOL, a kedvezmény karival ott sem olyan horror a benyó.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #139832 üzenetére
De es tetszik is, ahogy gondokodsz. A Vet. definialja a felhasznaloi berendezest, de abba _szerintem_ beleferhet.
Felhasználói berendezés: a felhasználó használatában lévő, villamos energiát termelő, átalakító és kapcsoló berendezés, vezetékhálózat és villamos energiát felhasználó berendezés a tartozékaival (készülékeivel) együtt;
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #139826 üzenetére
Én sehol, egy tank bőven elég Zadarig, ott meg helyben van 2 Ina kút is.
#nincsbennetarcsi
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #139831 üzenetére
Akkor ez így kihasználható megoldás lehet... Persze elterjedésig. Mondhatni szokásos már ez.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
bbubby00
őstag
válasz stickermajom #139826 üzenetére
Horvát autópályán ugyan az lesz az ár végig, tehát minden kúton ugyan annyiért tankolsz.
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
veterán
válasz stickermajom #139826 üzenetére
Ha nyitva van a letenyei kishatárátkelő, akkor nem szopnék az autópályás átkelővel, és a kedvező árú letenyei MOL kúton tankolnék.
INA = MOL.
Asszem a Tifon is részben a MOL tulajdona.[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
addikt
válasz stickermajom #139826 üzenetére
20 lityós kanna hátra
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #139825 üzenetére
Várj. Elbeszélünk. Tehát van egy Tesla Powerwallnak megfelelő bazi nagy akkupakkom ami a falra van szerelve. Ez éjszakai áramról töltődik... Fix nem leszerelhető fogyasztó. Én ha erre az akkupakkra kötöm a kocsit, akkor az már nem ugyanaz. De ha nappal kötöm rá a kocsit akkor meg technikailag sem valósul meg az éjszakai áramról való töltés mert nappal nem is jön áram azon a körön. Viszont a fali akkupakk meg le tudja adni azt amit éjszaka felvett.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
stickermajom
addikt
Horvátországba menet hol érdemes tankolni? Végig autópálya lesz Zadarig. Nagykanizsán gondoltam még telerakom, de aztán homály. INA pl. gondolom MOL minőség, ők 100-ast is adnak.
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #139822 üzenetére
Akkor egy fali akkumulátor mint amit pl a tesla is árul...mert igazából én a fali akkut töltöm éjszakai áramról. Az akku meg tölti a kocsit... Ez így okés lehet?
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Magnum_
nagyúr
válasz MrSealRD #139819 üzenetére
Fixen kotottnek kell lennie, mint pl a bojler. Azaz nem levalaszthato. A toltobox pl fix, de nem az a fogyaszto, hanem az auto akkuja. Az meg praktikusan levalaszthato ugye :-)
4/2011 NFM rendelet 5. § (1) * A „B” árszabás szerint számolható el - közvilágítási célra vételező felhasználó kivételével - a felhasználó által meghatározott bármely, szakaszosan is biztonságosan üzemeltethető, külön mért - az elosztó vezérlőberendezésével vezérelt felhasználói áramkörre állandó jelleggel, megfelelő segédeszköz hiányában állagsérelem nélkül nem leválasztható módon, nem dugaszolhatóan csatlakoztatott - felhasználói berendezés fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #139818 üzenetére
Tudom, ezt mar itt leirtam neki az elobb.
(#139817) brumi1024: A varosban az, mint ahogy errol szolt az eredeti kerdes is. Ezek zabalnak araszolasnal, foleg a ~6-8 eves automatavaltosok(azt is hasznaltam), egy adott sebesseg es fordulatszam alatt, de nem allo helyzetben kiugrik vagy 20 literre a pillanatnyi, mert nem vitorlazik. Kb. 5 km/h korul, alatt. Az ujabbak mar lehet, hogy jobbak ebben. De baromi nagy meretu/tomegu dog, raadasul belul annyival nem nagyobb. Varosba nem valo az fix.
[ Szerkesztve ]
-
mycso
veterán
válasz focvis #139743 üzenetére
Hi, sz@r akkuval voltak nekem is hasonló anomáliák.
~7éves, gyári akku, amikor vettem az újat, azért az akkus emberrel rárakattam a tesztert, teljesen gatya volt.
Elfelejtette az ablakokat, néha a kártyát is, eldobálta a kerékszenzorokat, most úja kkuval semmi hiba.
Viszont indítani, indított.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #139813 üzenetére
Nem értek hozzá. De ezt nem lehet megkerülni azzal, hogy nem az autó a fogyasztó, hanem egy akkumulátor, vagy egyéb szerkezet... és arra megy rá az autó?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #139812 üzenetére
Erről jut eszembe, múltkor felfestették nálunk a helyeket a parkolóban. De valami nagyon béna banda lehetett, mert néhol olyan kicsi helyeket csináltak, hogy egy Smart jó ha befér.
Csináltam egy képet a tolatókamerából. [kép] És ez még egy normálisnak mondható hely ahova beálltam, de már itt is ahogy látjátok a kocsi szélességjelző egybe esik a felfestett vonallal(#139814) Qru: De van, nem is egynek. Csak ők a gazdagnegyedbe laknak
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bbubby00
őstag
válasz MontyCrew #139760 üzenetére
Van most 2db NA is nálam
Igaz Békésmegye, de segítek szívesen
Plussz, kis olvasnivaló![ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Magnum_
nagyúr
válasz focvis #139795 üzenetére
Akkor nincs kerdes. Szolsz a villanyszerelonek, hogy 3x4mm2-s kabelt vigyen le a garazsba a kismegszakitodbol.
A lakasban hany A van? Ha 16A, akkor kb 60k a 32A-ra bovites (1fazison)Echarge-on keresztul tudsz tolteni es regisztracio se szukseges, koteles "eseti toltes" szolgaltatast is nyujtani (bankkartya kell hozza)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest