-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Ültem egy újban hasonló felszereltséggel, abban nem így nézett ki az ülés. Ezek a tesztautók azért sok mindent kapnak, de ettől függetlenül csúnya.
(#26654) tboy93: Ha annyi lenne, de az a "fapados" alapár. Az extrázott ára egy jól felszerelt 3-as árával több, 40,5 körüli.
-
brumi1024
veterán
válasz SzlobiG #26678 üzenetére
10 körülre írták a tesztek, ami reális, 6-7 között isznak az 520xd-k.
(#26679) EQMontoya: Legalább mind a 4-et egyenletesen. Ettől függetlenül nem nagyon láttam még a célközönséget gumitfüstölni, de aki ilyet vesz, annak belefér másfél-két évente 4 darab 245-ös gumi.
(#26681) lenko: [link]
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Kornel #26763 üzenetére
Az se biztosan roller egyébként. A családban volt egy ~120k km-en át, ott szerencsére nem volt jelentős probléma. Ha valakiről el tudom képzelni, hogy bebizonyítja a nem rollerségét az bitpork
(#26764) bitpork: A PD-s árait ismerem valamennyire, a CR ennyivel drágább? Milyen felszereltség a cél?
(#26767) kornelka: Persze, nekem nem kell bemutatnod. Viszont bitpork csak egyet vesz, azt könnyebb kifogni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #26864 üzenetére
Ez még a Golfon is így van, csak az A3-on és a Passaton fedett, hogy az MQB-ket nézzük. Valahol meg kell különböztetnie őket a VW-nek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz tboy93 #27089 üzenetére
Itthon a vonaljegy a metrón jogosít átszállásra az érvényességi időn belül, így a központban azért elég sok mindent el lehet érni egy vonaljegy árából (ami 300 Ft, ha 10-esével veszed). Nem fair az összehasonlítás egyébként, Krakkóban pl. metró sincs. A környező, hasonló méretű és közlekedési rendszerrel rendelkező városokhoz képest (hibátlan példa erre Bécs) teljesen reális árú az budapesti tömegközlekedés. Nem az árral van probléma, hanem a minőséggel, de az is javulóban van.
Egyébként én is azt vallom, hogyha szmogriadó van igenis tiltsák ki az autókat a belvárosból. A levegő létszükséglet, az autó nem.
-
brumi1024
veterán
válasz 7Sony7 #27713 üzenetére
Szerintem hasznos feature, mert a legtöbb ledes DRL-t nappal még jobban is lehet látni, mint egy halogén tompítottat, és nem is égeti feleslegesen azt (élettartamra ugye jelentősen hosszabb a LED). Az esti nem bekapcsolás pedig nem szabályos, ott valószínűleg elfelejtette bekapcsolni az illető. REgyébként például VAG csoportos autókon elsötétül a műszerfal, ha sötét van és nincs bekapcsolva a tompított, így hamar észrevehető, hogy valami nem stimmel.
-
brumi1024
veterán
válasz MunezXBK #27772 üzenetére
A nagy autós is kapja az ívet, csak másképp. Főleg ha az prémiumnak tekintett. Előbb-utóbb rááll sok tulaj a sztereotípiában beállított képre, mert úgy kezelik.
(#27771) MMA87: Nem tudsz mit tenni, légy te az okosabb. Nem éri meg másképp.
(#27778) roberto211: Sose lehetsz biztos benne ki ül a másik autóban.
-
brumi1024
veterán
Egyelőre a LED a prémium, főleg a nagyautóknál. Lásd az Audit, aki a faceliftelt nagyobb modelljeinél (nagyjából az összes hosszmotorosnál) a Xenont adja szériában, de a "normális" nappali menetfényt csak a LED fényszóróihoz adja (itt kivétel a Q5, az jelenleg a legidősebb modellje). Illetve a legdrágább opció még a Mátrix LED. Ezek fölé fog jönni a "Laser lamp", de szerintem megmarad ez a szintezés. Amúgy látszik a különbség a Xenon és a LED között az utóbbi javára, ha jobb minőségű mindkettő.
Árban a gyártók szempontjából valószínűleg a LED a kedvezőbb - főleg ha adaptív Xenonról beszélünk, ami maszkolni tudja a képét, nem kapcsolgatni, mint az adaptív LED-es lámpák -, ez látszik azon is, hogy több gyártó az új kompakt modelljénél már egyből ki is hagyja a Xenont, mint opciót (Astra, Leon, stb.).
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz raczger #27930 üzenetére
Az lehet, de itt azért más szempontok is vannak, mint a vezethetőség. Az utóbbi 2x évben nem volt nyertes ennyire az élményautózásra kitalált valami. Ha a fejlődést, a mindennapi használhatóságot és a piacon lévő szerepét nézed nem sok vizet zavar a Mazda, ellentétben az Opellel.
(#27935) EQMontoya: Ültem benne, próbáltam. Azért eléggé megújult az elődjéhez képest.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #27942 üzenetére
Nem rossz (bár nekem nagyon iDrive copy), de sok jobb van ebben a szegmensben, erre többek között pont jó példa az Astra.
(#27948) EQMontoya:
"-Ledes lámpa. Yeah, örülök, ott van az MX-5-ben is, pedig oda aztán nem ilyen csúcstechnológiát kell pakolni."
Adaptív? Nem, mert az nem volt eddig. Sima LED lámpa a Leonban is van pl.
"-Ülés: abban mi a nagy extra? Hogy végre nem egy hokedlit, hanem egy normális memóriás ülést raknak a középkategóriába, csak a szoftver szar még? Hát jó, vigadjunk."
Az AGM a lényeg, az nem volt eddig ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #27955 üzenetére
A Mazda alapárában már simán belepakolható az ülésen kívül az összes ilyen komolyabb extra.
(#27958) EQMontoya: Nem érv, de azt hoztad fel, hogy ezek extrák, amiket nem sokan fognak bepipálni. Az Astrának pont az lett egy előnye, hogy ebben a kategóriában ezek az extrák megfizethetőek lettek. Ami igaz is, mert ilyesmi felszereltség a legtöbb gyártónál jelentősen magasabb árat eredményez. Lásd pl a Golfot, hasonló konfig 8-9 között jön ki. Astrából 6.2-ért nagyon jól felszerelt 150 lovas 1.4-eseket lehet(ett januárban) kapni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #28112 üzenetére
1 hét bizony, már számolom a napokat 10 nappal korábban átadják az első fix időpontos igérethez képest, úgyhogy meg is lepődtem.
Szerk.: 1 hét 1 nap pontosabban. Megyek is le vele kapásból Balatonra
(#28123) focvis: Természetesen annyi legalább lesz.
(#28124) Declare:
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #28149 üzenetére
Nincs kék, nappal hófehér, éjjel a régebbi BMW-khez hasonlóan borostyánságra a teljes műszerfalvilágítás. A faceliftelt verzión alul van egy szürke illetve este narancssárga diszkrét háttér. Kikapcsolt állapotban pedig semmi nem látszik, egészen addig, amíg a sofőr be nem ült a balegyre, akkor szépen kivilágosodnak a számok.
A kékkel egyetértek, az nekem sem kedvencem.
(#28151) w333 és (#28154) aero.: aero.-val kell egyetértenem, nekem nagyon nem jött be a digitális, nem is kértük ezt az extrát anno. Most se venném, és a VW/Audi féle sokkal ügyesebb is.
Amúgy az Audi-féle digitálisnak van mindenféle módja, ott azért meg lehet találni a tetszőt.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #28245 üzenetére
Biztos vagy te abban a sokkal bonyolultabb és érzékenyebb TDI-ben? Én annyira nem.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #28254 üzenetére
A BMW esetén VANOS-nak (Variable Nockenwellensteuerung) hívták, a 90-es évek elején kiadott 3-asokban és 5-ösökben voltak ilyen motorok. Pl ez.
(#28253) EQMontoya: Ja oké, akkor félreértettem.
(#28257) EQMontoya: Vigyázz, az nem ugyanaz. A Valvetronic egy VVL rendszer (variable valve lift), amit általában együtt használtak a VANOS-szal (variable valve timing). Az egyik az időbeliséget a másik a nyitási magasságot szabályozza.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
A VANOS állítja az időt, a Valvetronic a magasságot, bár a legtöbb helyen keveredik.
Egyébként a VVL-es VAG motorra még egy példa az új 4.0 literes TDI. Itt minden szelep egyedileg és függetlenül vezérelt. Na ezt a motort lehet bonyolultnak nevezni: elektromos turbó, V elrendezésű turbók, ráadásul apró V8-as dízel, ami nem segít. De a várhatóan 900 nyúlmókus jól hangzik.
-
brumi1024
veterán
válasz westcoastog #29264 üzenetére
Pont ezt vettem észre ma én is.
-
brumi1024
veterán
VAG-nál úgy jár a 2 éven felül a plusz 2 év gari, ha márkaszervizbe hordod.
(#29788) Integrale: "En pl rosszul vagyok a bal terdnel levo vilagitaskapcsolotol, gyartmanytol fuggetlenul. Irjatok, hogy a nemet logikus, szerintem mindennek lehet mondani, csak logikus nem kulon gombra rakni a kezem ugyetol relative messzire azt, amit nem kene, de ilyen a gyujtas levetelevel is vilagito lampak is."
Én ott szeretem, nekem a bajuszkapcsolón lévő megoldás nem szimpi. De nem ritka az automata lámpa, olyankor egyszer berakod autóba és többet nem nyúlsz hozzá.
A gyújtás levétele után nem a coming home-ra gondolsz? Mert egy pár éve már nem lehet égvehagyni a tompítottat.
(#29790) EQMontoya: Nem Kia, hogy 7 évet adjanak, de a Honda pl 3-at ad, 100k km-es limittel. Ennél több a 4 és 200k km.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz SzlobiG #30214 üzenetére
Golf VII GTI, 2.0 TSI 220 PS, 350 nyúlmókus.
Szerk.: Ez dízelesebb.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #30631 üzenetére
Na ezeket az adatokat alul tudom múlni. A felülmúlás már nagyobb kihívás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Alvin_ti4200 #30650 üzenetére
Én innen hoztam már el két garnitúrát különböző autókhoz, bejött. Ez is rendelős, de szerintem jó minőségű.
-
brumi1024
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Óra topik
- Autós topik
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- GoPro Topic
- További aktív témák...