-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #54067 üzenetére
Szép, nekem egyedül a kormány nem tetszik, gondolom újra lett bőrözve, csak ez a szürke bőr elüt a műszerfaltól.
Meg a szürke kályhaezüst műanyag betét sem az igazi, szerintem fával jobban néz ki. -
Emberek, a hahu Nektek működik?
Egy órája próbálom mobilról, semmi...Itt ülök a vonaton és azon töprengek, hogy E39 vagy SAAB 9-3... két szélsőérték.
-
aero.
veterán
válasz
Qtya123 #54082 üzenetére
Kétszer mentem Pestre az elmúlt 1 évben, mindig 155-re lőttem óra szerint a tempomatot, az 149 és 151 között ingadozik a Waze kijelzője szerint, sosem jött csekk, de ezt már számtalanszor kitárgyaltuk és mindig ugyanoda lyukadunk ki.
Ugyan így városban lehet simán 65-özni (kivéve mikor mindkét sávot foglalják és gyökkettő különbséggel mennek egymás mellett), országúton 103 körül szoktam GPS szerint.
Nekem spec. lassú a 130 pályán, ezért megyek inkább 140-150-nel, mert "lehet". Elég kevés az esélye, hogy kiszedjenek.
-
Acheron
őstag
válasz
norrberth #54081 üzenetére
Az autók sebességmérője felfelé csal, általában 5 - 10 km -t, így a rosszabb esetben 143 az 133 - 138 lehetett valójában.
Legjobb tudomásom szerint a trafi a sebességhatárra rászámol 15 km/h -t + 100 alatt 3km/h, fölötte 3% km/h hibahatárt húz.Ezért pályán 150 -ig nemigen cseszegetnek. A fenti kettő miatt én általában óra szerinti 150 -re re rakom a sebességet (vagy bármilyen korlátozó tábla + 20), még sosem volt gondom belőle, bár nem egyszer mentem így el rendünk éber őrei előtt.
Más tészta, ha megállítanak, ilyenkor élő stand up előadást kapsz, de a jegyet ki kell fizetni (nekem 30k volt legutóbb, igaz, én bakiztam, valós 73 -al rongyoltam be egy faluba. Enyhítő körülmény (magamnak), hogy kétidiótanyugodt autóstársamat kellett megelőznöm, akik kilométerek óta tartották fel a forgalmat főút 70 - 80 tempóval). -
Qtya123
őstag
válasz
focvis #54067 üzenetére
Ezt a 151 km/h +3 km/h ráhagyást meg tudom erősíteni a saját tapasztalatommal.
Pályán GPS szerinti 145 km/h környékén szoktam közlekedni (nincs tempomat, így +- pár km/h ingadozás benne van). Kb 3 hónapja utaztunk és a feleségem babrált valamit a rádióval én meg lenéztem és visszaállítottam. Ezalatt picit beljebb nyomhattam a pedált. Mikor felnéztem pont a kipakolt traffinál mentem el. Rögtön a GPS-re néztem és 153-at mutatott és emelkedett a sebesség. Szerintem mikor akaratlanul elkezdtem gyorsítani, úgy 151-152-vel mentem bele. Szerencsére nem jött csekk.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
!Overdose! #54072 üzenetére
Nem EU-ból már senki nem hoz autót.
Focis: elég kevés.
Hivataloktól függ, év eleje van, etc.
-
válasz
!Overdose! #54072 üzenetére
Osztrák vagy olasz.
-
-
válasz
Integrale #54066 üzenetére
151-től büntetnek az objektív felelősség keretében, plusz van asszem 3 km/h rátartás.
Más:
Holnap hajnalban megyek vissza Zegre. Ha élőben is tetszik az e39 525d, akkor elhozom. Tudja valaki, hogy mennyi idő alatt lehet forgalomba helyeztetni (regadó, műszaki, stb.) leggyorsabban? -
válasz
Integrale #54061 üzenetére
- a 86-os km-nél szoktak lenni, pont a komáromi lehajtó után (ha pest felől nézzük).
- ezen kívül szoktak a tatai lehajtó dombjáról mérni (győr felől érkezőket), és a komáromi lehajtó dombjáról is (pest felől érkezőket) mérni. egyszer láttam egyet a tatbánya-óváros előtti pihenőben. máshol még nem, pedig a 0-100-as km között idén letoltam 50k km-t.120-as korlátozás van a nagy bicskei dombnál. meg jó pár helyen 100-as. különösen a tatabánya-bicske közti 100-as korlátozás idegesítő. de ott inkább gyorsan érdemes menni 140-150-nel azon a szakaszon a belső sávban, hogy mást ne tarts fel, mert a külső sáv irtó szar minőségű (inkább kitáblázzák mint megcsinálnák), és a rendőrök meg egyszerűen nem tudnak hova beállni mérni.
-
máyköl
veterán
Autópályán rendőrautóból mekkora távolságra szoktak bemérni?
M1 -en volt egy tegnap este, villogtak szemből, le is lassítottam, néhány száz méter múlva láttam a rendőrautót a szélén. Bár ahonnan én jöttem tele volt fákkal, előtte pedig szabad tér, szerintem azt fotózta ami előtte haladt el, nem visszafele.
Káprázatos egyébként, hogy Tatabánya felé Pestről sosem percenként változik a sebességhatár az M1 -en (100, 120, 130)
Traffihunter nem jelezte, hogy mérnek. -
BigBlackDog
veterán
-
Dot
őstag
Boldog újévet!
Gyors kérdésem lenne. H4-es izzót bele lehet-e faragni valahogy H7-es foglalatba?
Tehát létezik-e valami féle átalakító/ vagy egyszerű házi mod amivel használni tudok egy H4-es xenon szettet a H7-es izzóm helyett.
Azt tudom, hogy a H4-es ben van tompított+ távolsági, a H7-es meg csak sima tompított. Tehát ha a foglalatot valahogy meg lehetne oldani akkor talán az nem lenne gond, hogy az xenonból csak a tompított égne.
'97-es B5 passátba menne. -
norrberth
addikt
-
brumi1024
veterán
válasz
tboldi #54048 üzenetére
Szerintem aki szerint ez nem F10, az nem ért hozzá.
F20 semmiképp (abból nincs sedan az az 1-es), F30-nak pedig ez túl nagy és a lámpából is làtszik, annál az beleér a vesébe. Ez egy line mentes esélyesen faceliftes F10 (az első lámpatestből ez egyértelmű lenne).
Már hivatalosan is BUÉK!
-
-v-
addikt
Azert a matraban sok minden elverzik, ha kiviszed rendesen stressztesztelni
Amugy pl. uj oktavval balatonfelvideken kapolcs fele en autoztam jot, meglepoen nem volt olyan szar mint gondoltam, ha nem venne el a gazt a fekre elvezheto lenne..
Na buek, nem latom mar a betuket -
BUÉK Belétek! Inkább a pia fogyjon, mint a benzin
-
Kornel
veterán
-
tomiii.
aktív tag
válasz
#03969024 #53958 üzenetére
A 2 literes duplaveztengelyes 8 szelepes egység van benne. 120 pacival (2005 környékén angliában 15-en összeálltak fékpadi mérésre, 131-138LE-ket mértek akkor a ~15-17 éves motorokon). Mostani áttétellel 8,5 sec körül tud 0-100-on, de az enyém már hengerfejes lehet.
De van a Fordnak egy 2.3-as motorja a Scorpioban, ami a 2 literes hengerfejjel és egy veztengellyel 180 paci körül van, ezt
beleteszem majd.beletenném, ha legális lenne.Az a jó, hogy akármit összelegozhatsz 1-200 ezer ft-ból és pl. E36 328 szintjén van az autó .
-
Magnum_
nagyúr
Mindenki otthon van, senki nem megy szilveszterezni?
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #54034 üzenetére
ha nem megy a zárt lábbal ülés, akkor el kéne menni urológushoz
btw én is jobb szeretek terpeszkedve ülni, de autója válogatja, van amiben nyújtott/zárt lábbal adja ki.
nekem a zafira A automata váltós verziója volt olyan, hogy nem fért el a lábfejem, de úgy, hogy konkrétan veszélyesen nem tudtam vezetni. -
Kornel
veterán
BUÉK mindenkinek!
Igyatok -
kalmanchris
tag
BUÉK!
-
Kornel
veterán
válasz
Tsebacsi #54032 üzenetére
Én az aktuális fokaban abszolút nem férek el, de tényleg elbsztk ezek szerint, mert nekem ezek mind olyanok, mintha egy börtönben ülnék, nem egy autóban.
trassher: nem csak a lábfej mérete a gond, hanem a láb hosszúsága is, hova teszem a térdem, ha nem akarok összezárt lábbal ülni?
-
trassher
addikt
válasz
Kornel #54026 üzenetére
Ilyen helyzetben nők vezetnek nem férfiak. Akinek átlagos méretű cipő kell, értsd 41-43 annak akár jó is lehet ha tud úgy fékezni, hogy nem emeli fel a lábát a gázról hanem csak a sarkán átfordítja. Na ezt 45-46-os lábbal csinálja meg valaki mert felemelni a lábát nem tudja a kormánytól.
-
Kornel
veterán
válasz
Tsebacsi #54025 üzenetére
Pont jól látszik ebből a kameraállásból, hogy miért nem kellene (új) focus és társai.
A fazonnak nincs különösebben nagy lába, ennek ellenére majdnem összeér a két térde, WTF?
Komolyan, lassan nem lesz olyan autó, amiben normálisan el lehet férni a középkonzoltól?Mondjuk ha az évjáratának megfelelő focussal hasonlítjuk össze, akkor nem is megy rosszul.
[link] -
Kornel
veterán
válasz
!Overdose! #54017 üzenetére
Nagyon nem vagyok otthon ezekben, így meselhetnel kicsit róla
-
brumi1024
veterán
BUÉK mindenkinek!
-
kaszaking
tag
Brembo fékbetéthez érdemes textar tárcsát venni vagy betét és a tárcsa is brembo legyen?
Ui: boldog új évet nektek
-
Valóban nem a 0-ról indulás az erőssége. Az a Vectra ellenben 6-osban is lenyűgöző volt (200 le, 430 Nm). 2000 rpm alatt hulla.
@Bálint: kedden megnézem a 25d-t.
@Z123456789: a bringa nem szerepel a fotókon.
BÚÉK Mindenkinek, köszönöm egész évben a tippeket, segítséget, figyelmet, stb.!
-
Kornel
veterán
Tsebacsi:
Ez olyan rossz lenne?
[link] -
i-sti
senior tag
- 2WD miatt ha nem csont száraz az út nem tudod átvinni az erejét, legalábbis a gyári 215 széles Conti PC5 nem képes erre.
- száraz időben (is) ha nem csak egyenesen akarsz elindulni (pl nagygázzal kikanyarodnál a Hungáriára) akkor az ívbelső gumid felét otthagyod ami nagyon jaszkari csak 1: közben nem haladsz, 2: drága a gumi is
Szóval azon kívül, hogy amikor már mozgásban van lepadlózva alul nagyot tol másra nem jó.Ezekkel én is egyetértek nekem is szintén 125kw motorom van. Egy 2011 B8-as orrában.
Neked milyen autód is van ha nem titok?Nekem 225/55/16 gumim van nyárra de azzal is indulásnál ha nem vigyázok csak pörög.
"alul nagyot tol" - tol az fentebb is
Enyhén nedves úton visszahármaspadlógáznál párszor már villogót a bord -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Kornel #54006 üzenetére
"Azt mondja ő környezetvédő" Akkor járjon továbbra is nyugodtan az Euro 0-ás Ikarusokkal.
Focvis: Engem nem győzött meg. Kormi ugyan nem olyan erős csak 170 Le (@4200) és 350 Nm (@1750-2500) de a bajom az vele hogy:
- szörnyen orrnehéz Mátrában a hurka Bubival tartom a lépést az erősebb MX5-ökkel is lazán, Kormi meg mint egy esetlen bálna, az első kanyarkombinációban otthagynak. Nem kicsit...
- 2WD miatt ha nem csont száraz az út nem tudod átvinni az erejét, legalábbis a gyári 215 széles Conti PC5 nem képes erre.
- száraz időben (is) ha nem csak egyenesen akarsz elindulni (pl nagygázzal kikanyarodnál a Hungáriára) akkor az ívbelső gumid felét otthagyod ami nagyon jaszkari csak 1: közben nem haladsz, 2: drága a gumi is
Szóval azon kívül, hogy amikor már mozgásban van lepadlózva alul nagyot tol másra nem jó.
mod:
Szóval egy ilyen erős 2wd-s sperr nélküli dízel jó utazóautó de a sportos vezetéshez nem jó partner.
-
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
Ennyi.
Nyilván nem hibátlan ennyiért, most megnézve a jobb torony rozsdás, de ha nem volt már párszor TK-s, akkor azért ezek már nem olyan nagy összegből egyben tarthatók.
Nyilván csak úgy hobbiból nem lesz 2 autóm, valahogy meg kell győzni azasszonyt, hogy jobb a kuvik, mint a BKV. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
focvis #53965 üzenetére
8,9s a 0-100 annak a Saabnak. Azt a GTi után mindennek érzed majd csak nem gyorsnak.
kornelka: K. jól néz ki.
És ezek még gyárilag rednes szoftot kaptak nem ilyen elcseszettet mint a G8 Kuvik.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Új, csomagolássérült Catler KM 8020 konyhai robotgép - 2 év bolti garival! -
- Eladó használt XIAOMI Vacuum MOP Pro robotporszívó!
- iCarsoft CR Max autodiagnosztika ELADÓ
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Napi 1000 -ft tól elvihető RÉSZLETFIZETÉS BANKMENTES MSI Cyborg 15 A13VE
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 256SSD+1TB HDD
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest