-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboy93 #52686 üzenetére
Én nem is merek pont ezért rendelni semmit. Jó olajat szűrőt nyilván de pl a vezérlést azt a szerelő rendelte meg. Hozott alkatrészre sok helyen nem is vállalnak garit (jogosan szvsz).
közszolgálati:
mod:
Declare: Most miért?! Legalább nem kell a gyerekzárral vacakolnod.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomiii.
aktív tag
válasz Declare #52689 üzenetére
Egyetértek, haver is mondta, hogy van kedvezménye, termosztátot majd ő megveszi (skoda 1.4 mpi). Mondtam, hogy inkább én, neeem majd ő. Hozta is. Cserekor látom, hogy ez szar, de a régi háza is elvolt törve ugye, mondtam, hogy ha elbaszta, kocsikázzon. visszatettem a régit, elküldtem. Elment vagy 4-5 liter fagyálló, visszajött, vett másikat meg egy plusz tömítést. ... Mondom ember, nem jó a termosztát a kocsihoz, majd én megrendelem inkább. megtákoltam a régit kicsit, még 5-6 liter fagyálló, mire megérkezett és érdekes módon jó lett... A végén csak annyit kérdeztem:
-Olcsó volt az ismerősöd kedvezményével az alkatrészcsere?
Az biztos, ha hozzám szart hoznak én nem minimalizálom a költségeit, amire előre fel lett hívva a figyelme. Így járt.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52690 üzenetére
Kb milyen célszerszámok léteznek? Mikre kell(ene) figyeljek mikor cseréltettem. Legalább tudjam, hogy amivel csinálja az célszerszám, vagy aliexpress-ről rendelt műanyag bigyuszok.
Most ahol voltam, csavarhúzó és villáskulcson kívül nem láttam. Ja, és mindent csavart kompresszor pisztollyal húzott meg, jól, adjál neki, megszorult a csavar de még húzzuk a ravaszt hogy biztos ne essék le.
Szegény autót sajnáltam is.Novum Forum Siculorum
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #52688 üzenetére
Pedig a Q5 jelentősen kisebb, mint az X5 (10 centi tengelytávban, 20 centi hosszban), és az X5 egészen közel áll belsőben a Q7-hez. (Rengeteget nézegettük mindkettőt, hasonlóan mint a szomszédunk, aki végül X5-öt vett.)
X1 - Q3, X3 - Q5, X5 - Q7, és az X4, X6 kakukktojás, mert az Audi szerencsére még nem ment bele ebbe a coupé SUV őrültségbe.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Declare #52689 üzenetére
Az a bajom, hogy az egyik szerelom csak gyarit hajlando rendelni, a masik meg ha megveszi nem adja at a kedvezmenyt. Sulyos penzeket nyerek azon ha viszem az alkatreszt, meg ugy is ha picit tobbert csinalja ha en viszem a cuccot. Foleg, hogy TypeV a crxforumon nagyon jo aron ad mindent.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #52685 üzenetére
1 fog eltérés és dízelnél nem megy be a célszerszám a helyére. Annyit nem tévedhetsz, mert a dugattyúk eleve túlnyúlnak a hengereken. Nem sokon múlik hogy bele érjenek a fejbe, csak a megfelelő vastagságú HF tömítés választja el a bezárt szelepektől. 1 fog és összeérnek. 2-3 fog, hajlik a hajtókar, görbülnek a szelepek. Pontos munkát követel, ezért én mindig megszámolom a fogakat a régin és az új szíjon is.
De, hogy pontos legyek, minden cserénél 2 főtengely fordulatot a szerelőnek kell hajtani a motoron beindítás előtt, és a feszítőt újra ellenőrizni. Na most ha nem jó a szíj, a motor megakad és nem szabad tovább fordítani, hanem vissza alap állapotba és a célszerszámokkal ismét rögzíteni. Ebből már el lehet dönteni, hogy ki hibázott.
Hozott anyagból is dolgozok, de a felelősség akkor is az enyém, amikor szerelek.
100 euró körül van a munka ára egy vezérlés cserénél, változhat motortól függően, de minden felelősség a szerelőt terheli.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz trassher #52685 üzenetére
Persze, egy jo szerelönel igy nem jarsz....de erted, a fogorvoshoz sem ugy mesz, hogy viszed a tömö anyagot Ö a szaki, akkor rabizom. Lattam mar olyat is, hogy ki van irva, hogy hozott alkatreszekkel nem dolgozunk...meg tudom erteni.
(#52686) tboy93 szerelöre kell bizni en azt mondom. Annyit ugysem nyersz rajta, elvileg a szerelök igen jo aron tudnak rendelni.
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52683 üzenetére
Nekem is ez gyanús. 2 - 3 fog az már pár centi. Értem, hogy fel megy, de a feszítő már alapból a minimum kellett legyen, vagy nem is rakott feszítőt, mert hát ide nem is kell így.
Nem rég cseréltettem vezérlést egy 1,4 MPi-n.
Én vittem mindent. A szerelő levette a régi szíjat és méretre összehasonlította az újjal, csak utána szerelte fel.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
nagyúr
válasz Declare #52684 üzenetére
En is jartam ugy, hogy vittem alkatreszt es nem lett jo Hozzateszem alvazszam, motorkod alapjan rendeltem, nem is en valasztottan ki, emailben lett egyeztetve. Szerelonel derult ki a buli Utana visszavették egyebkent, de egett a pofam hogy szart vittem
[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #52682 üzenetére
Nem a fogakat kell megszámolni ez oké. Én nagyon ritkán veszek szerelőtől alkatrészt mert ő szerelő és nem alkatrészkereskedő. Vezérlésnél letelefonáltam a bolttal alvázszám alapján mindent majd mentem a szerelőhöz a cuccokkal. Egyből mondta, hogy akkor most megyünk a gép elé és megnézzük, hogy passzol e valóban. 5 perc kattintgatás és nincs probléma.
Declare: Ezért nem kell ismeretlen szerelőhöz járni. Azt meg, hogy a vásárló vagy a bolt tévedett már nem tudjuk. Ha a vásárló tévedett akkor így járt és benyeli a javítás költségét, ha pedig a boltban adtak neki rosszat alvázszám alapján akkor lehet verni ott az asztalt. De én még most is azt mondom, hogy egy normális szerelő megnézni mit szerel be az autóba.
Mágus2: Reméltem, hogy hozzászólsz te is mert ugye te a másik oldalról látod a dolgot. Érdekes, hogy rakták fel a szíjat ha kevesebb fog volt rajta. Annak már ránézésre is rosszul kellett állnia felfűzve.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz trassher #52681 üzenetére
Egy ismeretlen szerelö alapbol felszivja magat valoszinüleg, ha hozott alkatresszel kell foglalkoznia.
Ha ismerös a szerelö es jo, akkor nyilvan szol, de amugy nem erzem feltetlen kötelessegenek....nem korrekt, nem szep, de nem tudom hibaztatni. Minek artja magat valaki olyan dologba, amihez nem ert (vasarlo, aki vitte az alkatreszt).
En max az olajat viszem, de csak azert, mert itt kint joval olcsobb, az amit hasznalok. Ezen kivül max ha valamit itt tanacsoltok, amit megfogadok, akkor tolmacsolom a szerelömnek, hogy pl az üzemanyag szürö legyen Bosch stb...
Szoval a szerelö sem jo szaki az is biztos, de en alapbol azt mondom a vasarlo is hülye volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #52681 üzenetére
Levették a szíjat, összehasonlították a régivel, és kiderült hogy kettő vagy három foggal (nem emlékszem pontosan) kevesebb van az újon mint a régin
Nem lehetett minden jelen, ha ez igaz. Vagy ha mégis, oda sem vinnék vezérlés cserére semmit, mert célszerszámokat hírből sem ismerik. A fehér filctollal felrajzolt csíkokat nem nevezném jelnek.
roberto211 Márpedig megszámolom, mindig. A szerelési útmutató is ezt írja elő egyes VAG típusoknál.
Egyértelműen a szerelő hibája.
Velem már előfordult, hogy a contitech dobozban nem a készletbe tartózó szíjat talátam. PD-be való szíj volt az adagolós motorhoz cimkézett készletben. És igen, szétszedés után állt két napot az autó, de egy 15 eurós alkatrész miatt nem ment tönkre a motor.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz trassher #52681 üzenetére
Hozott alkatrésznél max annyit néz meg h az adott tipushoz jó-e vagy sem... Nyilván nem fogja egyesével a fogakat megszámolni... Ha ő rendelte és adta az alkatrészt akkor az már más, ott köteles felelősséget vállalni.. Ez a tapasztalat része..
Jogi részét nem tudom de szerintem nem hibás a szerelő...
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
trassher
addikt
Csak én gondolom úgy, hogy tisztességes szerelő megnézi mit szerel be az autóba? TC Autójogász
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz brumi1024 #52675 üzenetére
Hogy jön a panamerahoz a TT? A panamera egy 5 ajtos, 4 felnött szamar full kenyelmes auto, 500l es csomagtartoval, a TT kb 1 m er rövidebb, kettö ajtos, 2 szemely + 2 "SOS" ülessel hatul, kb csomagtarto nelkül. Hat valoban mint két tojás (pont, mint egy TT hatso ülese )
(#52676) Qru majdnem jo, de ez is 2 ajtos (jo 3), hatul tuti nincs ugy kihegyezve a komfortra, es csomagtarto is kisebb az tuti, meg van benne egy lepcsö, ami ugyancsak rontja a praktikumot.
[ Szerkesztve ]
-
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52643 üzenetére
Kb nekem is 6-6.5 km után majdnem 90es vonalon volt. Igaz 50% 1esben mentem, 25% 2esben, 10% 3as néha a maradék 15%ban pedig álltam a lámpáknál és vártam hogy az összefagyott gyalogosok átsétáljanak előttem.
Most akkor rendesen melegedett nem? Mégis jó lenne a termosz?Novum Forum Siculorum
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #51954 üzenetére
Bővült a "flotta", ma már egy fekete keménytetős példányt is találtam. Mondjuk az utóbbi napokban az ezüsttel nem találkoztam...
-
Declare
őstag
válasz #03969024 #52667 üzenetére
Nekem ezzel nincs bajom en a sportkombikat nem szeretem, de egy ilyen az jöhetne.
(#52665) mdani01: legalabb nem nyulod le elölem, ha felkerül egy bitang jo vetel a mobile.de re
(#52668) brumi1024 kerdes mit nevezünk csaladi autonak. Nekem az a csaladi, amibe 2 felnött, ket gyerek kenyelmesen behuppanhat a hetköznapokban, elmehet nyaralni, sielni. Ezeket a panamera teljesiti. Ha a 7 szemelyes csaladi kisbuszt erted a csaladi alatt, akkor azt nyilvan nem
-
z123456789
addikt
válasz molnarpeter #52656 üzenetére
Miért rézre? Elvileg ez gyári alátét, vagyis jobban mondva így szoktam rendelni, hogy akkor egy gyári csavar alátétet is lécci'! Nem is tudtam, hogy ezekből is van többféle. Az alu könnyebben törik vagy miért jobb a réz?
A szűrőbe töltött olajat más is írta, jegyzem. Bár itt majd vízszintesen van a szűrő, szóval nem tudom mennyi maradna meg benne. Legközelebb kipróbálom.
Azért is nem akartam írni nyomatékot a szűrőre, mert fogalmam sincs. De lehet legközelebb kikísérletezem, hogy a kézzel behúzott kb mennyi Nm-t jelent.
Köszi a tippeket neked is.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #52666 üzenetére
Szép, mondjuk belülről érződik, hogy Q5 az alap és nem a Q7. Viszont ha nem buszt szeretnél, hanem valamit amit élvezet vezetni (mert a Macan-t tényleg az), akkor az X5 viccnek is rossz.
(X5-Q5 között van egy jelentős kategóriaugrás, meg nagyjából egy jó 10-es árkülönbség.)
(#52667) lancerboy: A Panamera annyira családi autó, mint amennyire egy 911 kishaszon.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #52662 üzenetére
Az csak egyenesben, 200 alatt. A német pályán már nem biztos, hogy érdemes emberkedni a Model S-sel. Illetve megállni és kanyarodni ne kelljen.
Meg hát limuzinságot tekintve nem kérdés, hogy a Panamera a jobb. A Tesla belsőtérben elmarad az A6-5er-E osztálytól (szerintem elég rendesen), a Panamera meg kettővel ezek felett van. És az VAG tud belteret gyártani, főleg ha Porsche néven kell eladni.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
Ugy ertem van azert meg olyan hogy Lamborghini Aventador....azert az valszeg elkeni a panamera szajat, de hat a kettö auto teljesen masrol szol.
Söt a porschen belül is azert a 911 szeriaban is biztosan van gyorsabb....de hat az megint nem egy hetköznapi hasznalatra valo auto.
Ezt a videot akartam is Neked linkelni, csak elkallodot a link es nem talaltam hirtelen gondoltam, hogy eleri az ingerküszöbödet
(#52662) EQMontoya azert a teslas hasonlat az elegge alma vs körte dolog ennyi eröböl egy sugarhajtasu repülögep is gyorsabb vegülis
-
Declare
őstag
válasz mdani01 #52654 üzenetére
Mit lehet tenni, beismerem Nekem a best jelenleg ez az auto. Design, technika, kenyelem, praktikum es ez valoban premium
Van ennel gyorsabb, talan szebb is, de mint komplett pakett az a panameranal a full nekem.
Klassz dolog egy ferrari mondjuk, de annak nagyon eröltetett, feltünösködö feelingje van azert, meg ugye praktikumrol ott nem lehet nagyon beszelni
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem is reális, kárpótol érte minden más. Amúgy itt tudsz nézni a többiek által mért értékeket.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz z123456789 #52655 üzenetére
-alátét réz/alu legyen (én rézre szavazok)
-új szűrőbe friss olajat tölteni, ha a konstrukció megenged valamennyit (1.9 Dénes pl a szűrőbetét berakása után 3 decit elfogad kb)
-szűrő meghúzásra egy kb. nyomaték, ami hülyebiztos -
z123456789
addikt
-
-
Dashes
őstag
grande punto 1.4 16V.
lassan melegszik be.. konkrétan be sem melegszik, ha mégis elindulna üzemmeleg felé menetszél esetén hűl le folyamatosan. zárt helyen alapjáraton több perc után eléri üzemmeleget, de gázadásokra ugyanúgy hűl vissza.
termosztát? -
Declare
őstag
Hat basszus ebböl a Porsche Panamerabol nem tudok kikeveredni
Van benne tartalek (a video elsö fele ami jo, aztan csak karattyolas...)
-
Mágus2
Közösségépítő
Az olaj nem is fog jobban bemelegedni, ha csak nem kezded el rúgni, az normális ebben a hidegben. A hűtővíz el kell hogy érje az óra szerinti 90 fokot, a valóságban az óra 79 foktól 90-et mutat egész 110 fokig.
Mindegy hogy van beépítve a motor, be kell melegednie. Sőt, talán a hossz motor még jobban is melegszik.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Mágus2 #52643 üzenetére
Láttad a képeket a 2 polikarbonát "lemezről".
Még nem vettem le őket.
Akkor szerintem nem is melegedne be.
Mikor az olaj 70 fokos lett akkor állítottam be a klímát 19 fokra, AC nélkül, csak AUTO-t hagytam. Így tettem meg még 15km -10 fokban.
Mikor megállítottam, ahogy írtam 79 fok volt az olaj.Lehet hülyeséget kérdezek, de a kereszt motoros vs hosszmotoros szerelés nem befolyásolhatja ezt?
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Nekem is tervben van, hogy módosítsam a számítógép mérő skáláját.
Nekem akkor eltérések vannak amit mutat és amennyit tankolok, hogy kb 110% kell kezdjem
Ez a tank lesz a mérvadó, ez után fogom először módosítani utána már csak optimalizálni fogom.
Nekem is a cél 1-2 decis eltéréssel megtudni, hogy mennyi az annyi.Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
Hogyan lehet megtudni, hogy ha a termosztátom nyitva állásban halt meg?
Kb mikor 70 fokot mutat a tű, akkor meg kellene nézzem a hűtő kivezető csövét (amit még nem tudom melyik oldalon van)? És ha meleg, akkor vágjam bele a fejszét?
20 km út után, fele város, fele külváros, mikor megállítottam olaj 79 fok, és a víz tű is kb annyit mutatott.
Úgy, hogy teljesen le van takarva az eleje!!Kinti hőmérséklet -10 volt/van.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
EQMontoya
veterán
Túl jó a hűtő a kocsiban, bakker.
Gondoltam, légtelenítek ma, ráálltam a garázsfelhajtóra, hogy az orra legyen felfelé, sapka a hűtőn lecsavar, aztán járjon. Bakker, le kellett csuknom a motorháztetőt, hogy beinduljon a venti, mert 0 fokban, nyitott motortér mellett egyszerűen nem melegedett annyira, hogy szükség legyen rá.Same rules apply!
-
a8l
aktív tag
válasz brumi1024 #52637 üzenetére
Jól fogyaszt nagyon. Én beállítottam vcds-el pontosra a fed komp kijelzését, mert kb fél liter eltérés volt a valóság és a kijelzett között. Most 104%-os beállításon pontos, vagy 1-2tizeden belül van mindig, ez lehet a nem egyformán tele tankolás miatt is.
Nekem 15,63L az elmúlt kb 28e km átlaga. (TFSI 4.0L V8), papíron ez is keveset eszik, biztos velem is van gond, de ragaszkodik a 15,5L környéki fogyasztásokhoz. Országúton elvileg 8L alatt kéne ennie, ezt sehogy sem lehet összehozni, autópályán sebhatáron belül 10L összejöhet, városi(agglom.) finoman haladva dugó nélkül vannak 12L-es etapok, de ha kicsit is nyomom és vagy dugó is van akkor már megy is felfelé 15-16régióba. Autópályán is 15 körül eszik mert 200-al megyek. 230 meg már 20L, 160 még csak 12L. Hát ez van. A lényeg hogy nem eszik 20felett. Ez elfogadható egy 5.3m hosszú 2tonnás autótól. Jövőre tervben van egy kis tuning hogy jobban harapjon, bár így sem megy rosszul. ZF8-as nagy részt vállal a jó gyorsulásban.[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
válasz Integrale #52638 üzenetére
Nem még. Fura, ha rendszeresen használja az autót ez biztos nem fordul elő, elég sokat állhatott, ha ennyit felhalmozott a kis rágcsáló, na ja és ha akkor beindította már mindegy volt.
Durva egyébként, hogy a vezess.hu mekkora egy hulladék click-bait oldal lett mióta megújult (szar is a dizájn). Az a baj, hogy emellett vannak tűrhető minőségű szakmai cikkjeik is, anélkül már rég kukáztam volna.
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
brumi1024
veterán
Azaz. Nyilván ez nem egy reális érték, azért átlagosan többet eszik a sok város miatt, de jelentősen nehezebb a lábam. Hosszabb utakon (most volt egy abszolút téli útviszonyok közötti Zakopane négy fővel, megpakolva, dinamikusan haladva) viszont lemegy szépen 6 körülre (mérve).
(#52635) z123456789: Azt már nem tudom, erre régről emlékeztem, hogy valami ilyesmi volt és a honlapról szedtem ezt az infót.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Na tessék, haverom közli, hogy a jegy áráért betolta volna nekem tecsőn a banda egyik lemezét és még ordítozott is volna a fülembe, Te pedig az utazás szépségeit ecseteled...minek az embernek ellenség...
brumi1024:
Ez egy jó hír, a 4 jegy nem lesz meg, de 5 euró nem a világ és az az időintervallum nekem megfelel.
Köszönöm![ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
z123456789
addikt
válasz gooool #52628 üzenetére
Hát így hirtelen ingyenes megoldásnak az tűnik, hogy a Donau Zentrumnál lebököd erre a placcra, aztán bemetrózol. Viszont itt elég nagy az autómozgás, lévén, hogy egy nagy inygenes parkolóról beszélünk egy bevásárló központ mellett. Jól mondja Vili. Előre be kell írnod, hogy mennyi időt akarsz parkolni, és nem olcsó. Meg kell pár kört menned, mire találsz helyet. P+R, vagy ez a DC parkoló, amit tudok neked most ajánlani.
-
gooool
őstag
válasz z123456789 #52627 üzenetére
Nekem bármi jó, csak némi városnézés és a koncert erejéig le tudjam támasztani az autót költségmentesen.
Üdv, Balázs
-
kalmanchris
tag
Én utoljára nyáron tankoltam. Fogyasztás nőt decikkel, mást nem vettem észre. Gondolom az oktánszámnövelő alkoholok meg miegymás miatt, ami ugye ront a fűtőértéken és megbontja az egységes szénhidrogénláncot, ami a jó égés feltétele.
Tudtommal nem az oktánszám határozza meg legfőképp a benzin minőségét. -
gooool
őstag
Sziasztok!
Aki jártas Bécsben, az megtudja nekem mondani, hogy bent a városban (Wiener Stadthalle környékén első sorban, vagy attól pár km-es távolságra) van lehetőség ingyen parkolásra?
Az egyértelmű, hogy kijutni kitudok matrica és egyebek nélkül, ez az egy ami kérdéses.Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv, Balázs
-
McSzaby
őstag
Hi,
mi a helyzet a kormánykerékcserével nem légzsákos és légzsákos autók esetén? Lehetséges cserélni egy típuson belül különböző kivitelű kormányt papírozás nélkül? Légzsák megmarad persze.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dellfanboy #52619 üzenetére
Vagy ha nem szeretsz gyakran izzót cserélni akkor Osram Ultra Life.
mod:
Kicsit sárgás a fénye de városban a közvilágítás miatt úgy sem annyira a látni mint inkább a látszani a lényeg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz dellfanboy #52619 üzenetére
Jó kompromisszum az Osram Silverstar 2.0, ami ugyan csak +60%-os, de tovább bírja, mint a nagyon kihegyezett társai.
"Less but better" - Dieter Rams
-
barnam_
nagyúr
válasz dellfanboy #52619 üzenetére
Ha emelt fényerejűt szeretnél, akkor pl. a Tungsram 120% jó árban van.
Vagy kicsivel drágábban Osram Night Braker/Laser.Ha sima izzó kell, akkor jó egy alap Osram/Tungsram.
-
dellfanboy
őstag
most hogy kiegett a polo6n (1999) verdamba az izzo, gondoltam lecserelem valami jo ar/erteku termekre.
mit ajanlotok? evi kb 20k km-t megyek nagyreszt varosban.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
lsc
nagyúr
válasz z123456789 #52607 üzenetére
Nálam a jobb oldali szokott először kimenni /osram nightbreaker/, de azért fél évet minimum ki szokott bírni. Raktam fel nappali menetfényt [link], így kevesebbet van bekapcsolva a fényszóró, szerintem mást nem nagyon tudsz tenni.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lenko
aktív tag
Legyen egy blokk is...Valamint itt is szerepel. top-10-unortodox-motorok
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
lenko
aktív tag
Az enyém 5 hengeres, hőterhelés is kisebb valamivel, nagyobb a hely a motortérben, azért mégiscsak könyebb leadni a hőt, mintha nem lenne hova, és benne van a pakliban, hogy lehet cserélni kell a hengerfejtömítést, nem egy nagy kaland úgy gondolom...Elég sokan cseréltek az itt olvasottak alapján egy szar 1.2-es motornál is...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
Qru
MODERÁTOR
-
zoo8800
veterán
-
Richard!
addikt
válasz Evil Snowman #52611 üzenetére
A Prius önmagában is hányás. Ezzel a bódiguszti tuning-gal pedig.......
Ma kezdődik életed háralévő része
-
-
bandus
veterán
válasz szőröscica #52586 üzenetére
most kíváncsivá tettetek az elmúlt 50k km alatt sima shell dízel ment főként a kocsiba, néha 1-1 tank prémium, de a következőnél megnézem az auchant mit tud.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
z123456789
addikt
Emeltfényű izzó téma.
Utolért engem is.
Sajna a szervízes dokumentációm részlethiányos, szóval nem tudom pontosan megmondani, hogy melyiket mikor cseréltem, a lényeg, hogy nem hogy 1 évet nem bírnak ki, de valószínű a bal oldalim kb 4 hónapnál nem húzza tovább.
Mik azok a folyamatok, amiket végig lehet zongorázni az ügy érdekében?
Osram és Tungsram emelt fényű izzókról beszélünk.Előre is köszi.
[ Szerkesztve ]
-
pit stop
addikt
Nem tudom mi bajuk az öt ajtós kivitellel Tipo-ból. Szerintem sokkal jobban sikerült forma, mint a szedán. Kíváncsi leszek eladásokra.
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Skillet
addikt
válasz z123456789 #52520 üzenetére
Nem tudom, mennyire belpiacos... de ez a 4A92 moci volt eu-s vasakban is, semmi extra.
Tudtommal
De természetesen köszönöm az infót, még jól jöhet
Írok is neki.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
kovacsroli
senior tag
válasz kovacsroli #52600 üzenetére
Kicsúsztam sorry...
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
-
Magnum_
nagyúr
válasz kovacsroli #52600 üzenetére
Amelyik meretben jo es teljesitmenyben nem marad a gyari alatt.
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest