-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #53783 üzenetére
Szegi Józsi tolta itthon egy Blacktop swappelt Hachival.
Same rules apply!
-
veterán
válasz tomiii. #53776 üzenetére
Linkeljetek egy frankó (= bevált) tolómérőt plíz, régóta szeretnék venni egyet amatőr felhasználásához. Kína rulez.
Kornél: nekem (XII. ker.) is van profilmélység-mérőm - kb. 20 Ft-os analóg, a Lidlis keréktárolóhoz mellékelték. De egyszerűbb beugrani az első gumishoz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
válasz Evil Snowman #53790 üzenetére
aztán sokat bele is tett, de a végén nagyon randán összecsukták, épp csak megúszta...
-
válasz tomiii. #53787 üzenetére
Áhh hálás kis dög. Csak egyre jobban érzem a 22 paripa hiányát a Nissan után. Aztán mindig tudatosítani kell magamban, hogy ezt arra vettem, hogy 5,5 literrel ingázzak 70 km-et a hét 5 napján. Így is ~50k-t elköltök havonta lónyálra. Hát még ha egy 4A-GE lenne benne.
@Jaffa75: ja igen a 4A-GZE variáns. Szerencsés ember. Most irigy vagyok kicsit.
-
Jaffa75
őstag
válasz Evil Snowman #53786 üzenetére
ilyen volt az egyik haveromnak a 90-es évek közepétől, csak ettől egy kicsit izmosabb: 1.6 Roof kompreszorral ha jól emlékszem, ezüst színben - svájci volt az autó. Tetszett nekem is nagyon, de még mot is jó lenne eszetlenkedni vele...
-
tomiii.
aktív tag
válasz Evil Snowman #53786 üzenetére
Van kontakt japán importra, szólj nyugodtan. Csak a YTS-t meg ne hallja, mert a tengerbe dobatja a blokkot.
[ Szerkesztve ]
-
-
tomiii.
aktív tag
válasz Evil Snowman #53783 üzenetére
Mindez egy rendes autóban: [link] 0:40-től elmebetegség.
[ Szerkesztve ]
-
a8l
aktív tag
válasz Richard! #53779 üzenetére
Kicsit sok a 3L. Nekem A8-ason cseréltek fékfolyadékot de 1L-nél csak kicsivel ment bele több. 1L-t számláztak most néztem meg a számlán.
Géppel cserélték, ezzel érdemes, nem kell légteleníteni. Kerekenként kb 0.25-0.3L ment át rajta.
Nem hiszem hogy egy A4-es esetén sokkal több nedű van benne.
Gt-R-nél is kb 1-1.5L-rel cserélték le gép nélkül jócskán pocsékolva.[ Szerkesztve ]
-
Egy kis hanporesz aki érez hozzá affinitást. A kamera beállítás epic. 1600 ccm, 4 henger, 20 szelep és 160 paci. [link]
-
kaszaking
tag
Audi A4 b5-be mennyi fékfolyadék kell a teljes rendszer feltöltéséhez és lecseréléséhez? (1996 1.6 ADP)
-
raczger
őstag
válasz Kornel #53770 üzenetére
Inkább digitális tolómérőt vennék a helyedben ennyi pénzből, az másra is használható lesz.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #53773 üzenetére
Nem koptak.
Még a szőrök is rajta vannak, kivéve a jobb szélen, mert az egyik helyen a gyökerek nem be, hanem előállították a futóművet.
Csak arra lennék kíváncsi, hogy mennyi kopott a jobb szelebol, szemre nem sok, csak a szőr nem látszik már jobb szélen, de biztos ami biztos.
Elvileg most faszan be van állítva.Fél mm körüli eltérés is érdekelne a fenti történetbol kiindulva.
Mondjuk úgyis hátra kerülnek, de csak bassza a csőröm.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
Gumi profilmélyseg mérő van-e valakinél, amivel ma rá tudnék nézni a gumimra?
Vagy lehet valahol normális áron (Kína + 20-30%) venni digitálisat?Ez vajon ér-e valamit?
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz BigBlackDog #53766 üzenetére
-
rbalint88
addikt
válasz raczger #53763 üzenetére
bármelyik autó tök könnyen ki tud gyulladni elektromos hiba -amihez elég egy kis nyestrágcsa- vagy egy szakadt benzincső miatt is. a legjobb amit tehetsz abban az esetben, ha kigyullad az autód, hogy minél gyorsabban kipattansz belőle, miután olyan helyre vitted, ahonnan lehetőleg nem terjed át a tűz másra.
haladó ninják még esetleg a csomagtartóból is kiszedhetik a nélkülözhetetlen cuccukat, de ha csak nem egy táska kp van bent, én nem kockáztatnék... -
raczger
őstag
válasz EQMontoya #53761 üzenetére
Kíváncsi lennék a tűz okára, neten szétnézve, már égett ki egy pár Panamera. Még csak nem is nyári forróság volt, illetve lefelé ment, valamivel kevésbé melegszik a technika.
(#53762) B-L-A-C-K: biztos nem, egy 15 millás autóra már nem éri meg kötni
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
válasz Jaffa75 #53753 üzenetére
Az a kedvenc színem, annyira jól néz ki a civic-en!!! Illetve a másik a csokis-meggy (sötétbarna, közelebbről pedig bordón csillog) szín.
A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele, hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #53750 üzenetére
ezért volt a Civicből a jó kolbászzsír metál...
-
rbalint88
addikt
válasz BigBlackDog #53750 üzenetére
van sárga festékem és teddyhengerem, odaadom szívesen
egyébként lelkes támogatója vagyok a színes autóknak, tényleg jól feldobják az utcaképet mondom ezt úgy, hogy a 8 autómból 3 fekete volt -
Peter.70
addikt
válasz BigBlackDog #53750 üzenetére
Át kell festeni
-
BigBlackDog
veterán
#napibulvár > Most megyek sírni a sarokba a fekete ajutómmal...
-
BigBlackDog
veterán
válasz Richard! #53747 üzenetére
Simán. MKB egyébként is kivonul, ha jól tudom, gondolom így akarják elérni, hogy ne legyen sok új és régi ügyfelük. Mondjuk azt sajnálom, aki náluk ragad véletlen...
Jövő évre nálam is a Union a győztes összeg alapján. De ez eddig évente változott. Komolyan olyan érzésem, mintha minden évben meg lenne, hogy melyik biztosítónak kéne kijönnie a legkedvezőbb összeggel (az év "sztárja") és ezt mindenki más is tudná.[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Richard!
addikt
Érdekes számok jöttek ki... Lehetséges ekkora szórás? [link]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Richard!
addikt
Olyat lehet csinálni, hogy a külföldi rendszámos autómra kiszámolni, hogy itthon mennyi lenne a biztosítás?
(#53746) aero. Azt gondoltam, hogy csak forgalomban lévő rendszámot lehet beírni. Mást nem fogad el. De akkor megpróbálom kamu rendszámmal.
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed háralévő része
-
Peter.70
addikt
válasz Motion_Blur #53740 üzenetére
Az enyém is duplájára nőtt volna, váltottam is
-
-
EQMontoya
veterán
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Február végén fordul a kötelezőm, kaptam a jelenlegi biztosítómtól egy várható díjat, ami majdnem a duplája mint a jelenlegi. (18e vs. 32e Ft/év baleseti adóval).
Nem tudom mik a trendek, azt gondolom hogy nőttek a díjak, de ez reális lenne?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Snoop-y
veterán
-
-v-
addikt
-
Jézus, most nézem tényleg egy 7 éves cikk. Érdekes mert egy hete futottam bele. Nos akkor mea culpa ezt benéztem, örülök, hogy azóta változott a helyzet.
Ne aggódj légből kapott dolgokra nem szokásom alapozni, mondjuk erre a kuglis cikkre valóban rászaladtam most.
Mindent összegezve és visszatérve az eredeti témához, azért szeretnék majd idővel látni pár összehasonlító adatot erről az új útról szemben egy mezei aszfalttal (fékút 50 km/h-ról 0 km/h-ra száraz, nedves, havas körülmények között pl.).
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #53732 üzenetére
Nem offolnék tovább, de ebbe az egybe bele kell kötnöm megint
Kuglit használom, bár most olvastam egy tanulmányt, hogy egy mezei kereséssel 7 gramm széndioxidot termelünk [link]. [cinizmus ON] Úgyhogy lehet a jövőben offolni fogom [/cinizmus OFF].
De ez 2009-es, amit linkelsz.. picit le vagy maradva azóta a gugli 100% megújuló, csak mondom .. (vagyis még nem teljesen szó szerint, de mind1 .. ) - a cinizmust a valós tényekre érdemes alapozni, ha sima tájékozatlanság van a mögötte, akkor nem a cinizmus fog átjönni, hanem ... más
ebben nem látom a rációt
Nem is kell, ez applied research
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Peter.70 #53731 üzenetére
3 hengerest elvből nem vennék (ezért vettem Jazz-t anno a Polo/Fabia/Ibiza helyett). Az 1.5t meg turbó drága.
mod:
Amúgy használtam egy kis ideig egy 3 hengeres C3-ast, annak egész jó hangja volt fordulaton. Na de azért van az a szint ami alá nem megyek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Nem vagyok az értelmes fejlődés ellen, de ebben nem látom a rációt és azt sem, hogy hosszú távon ezek az utak mennyire lesznek fenntartási szempontból "szufficitesek".
Bár nem összehasonlítható a kettő, de sokkal több értelmét látom a norvégok által elképzelt modellnek, miszerint azt tervezik, hogy a komplett úthálózatukat be szeretnék "vezetékezni", hogy mint egy indukciós töltő töltse a rajtuk haladó elektromos autókat. Na annak látom értelmét.
Cinizmusom miből fakad, azt inkább hagyjuk.
Kuglit használom, bár most olvastam egy tanulmányt, hogy egy mezei kereséssel 7 gramm széndioxidot termelünk [link]. [cinizmus ON] Úgyhogy lehet a jövőben offolni fogom [/cinizmus OFF].
Ne aggódj a többi fórumon is kipuffogtam magam jó pár más emberrel egyetemben.
"Mint írják is, pontosan az és nagyjából azokra a kérdésekre szeretnének választ kapni" - Ez tök jó, el is fogadom, ha legalább a bevezetés előtt mást nem is, de a biztonságtechnikai részt minimum egy fél évig tesztelték volna. De nem hiszem, hogy örülnél annak, ha úgy mérnék fel ennek az útnak például a nedves körülmények közötti tapadását, hogy hátulról valaki beléd rongyol, mert a nedves aszfaltnál megszokott féktávot vette mögötted.
A nádpálcás nevelést szerintem most hagyjuk, arról egyszer kifejtettem itt a véleményemet, többet nem fogom, mert még OFF-nak is OFF lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
-v-
addikt
válasz Evil Snowman #53722 üzenetére
pár adat hiányzik
Tudom, múltkor már kifejtetted, te mindent rossz szemmel nézel, ami manapság megy, és a nádpálcát is visszahoznád az iskolába de ha a hirtelen jött haragodat és cinizmusodat félreteszed (amit nem pontosan értek itt, miből fakad, meg ki ellen irányul), akkor - bármennyire is elítéled az ilyen boszorkányos vívmányokat, mint a gugli - 1 perc alatt akár rá is kereshetsz, és válaszokat találhatsz, például itt:
[link]Tech demonak tökéletes
Mint írják is, pontosan az és nagyjából azokra a kérdésekre szeretnének választ kapni, amiket írsz. Szóval akkor nem értem a puffogásod.. A koléga megjegyzése meg szerintem arra vonatkozott, hogy ironikus, máshol cutting edge technológia van ennyi pénzből (még ha kísérleti jelleggel is, nyilvánvalóan), nálunk meg köztudottan nyugat európához meg mindenkihez képest nevetségesen drága kilométerárakon szoktak épülni nevetségesen szar minőségű utak. Szerintem is ironikus és nem, senki se akarta szerintem (itt legalábbis, a "többi fórumon" dolog az nem értem hogyan érint minket, azoknak ott puffogj lokálisan ) az itert a mátrai erőműhöz hasonlítani
[ Szerkesztve ]
-
-
Jaffa75
őstag
válasz Evil Snowman #53722 üzenetére
nem sértődöm meg...
Nem is mondtam hogy jó, de annyival meg nem drágább, mint amennyi lehetőség van benne!
Az általad említett kopásállóság gondolom megvan, ott se megengedett biztos hogy csak kidobjanak az ablakon ennyi pénzt... de majd kiderül ha megírják hogy cserélni kellett a felét!
-
válasz Jaffa75 #53717 üzenetére
Ne sértődj meg maestro, de ez mókusvakításnak kiváló, másra nem jó. Valahogy a nagy világszenzációs francia bejelentés kapcsán pár adat hiányzik:
- mekkora a terhelhetőség
- száraz, vizes, havas időben mekkora az eltérés tapadásban/fékútban etc egy mezei aszfalthoz képest
- mondjuk 1 hónapos téli időszakot követően mennyit romlik a hatásfoka a gépjárművek által felhordott retek miatt
- mennyi idő után károsodnak annyira a cellák, hogy cserélni kelljen. HA cserélni kell, akkor azt lehet-e elemenként, vagy egy komplett szakaszt kell újra húzni -> ennek mekkora a várható költsége
- stb.Persze lehet itt hasonlítgatni, hogy "úúú hát ez kilóméterenként ugyan annyiba került, mint nálunk 1km autópálya" ahogy ezt olvasom a többi fórumon, csak itt 2x1 sáv kerül annyiba 1 km-en, mint itthon 2x3 + a leálló sáv + szalagkorlát + elválasztó sövény + felfestés valamint opcionálisan az út szélét jelző fényvisszaverő alkalmatosságok.
Tech demonak tökéletes, de szvsz ez egy halva született ötlet.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz K Norbi #53718 üzenetére
Lejárt a szerkesztési időm ezt még hozzácsatolom
Bemész a VW hez, veszel bármilyen gyári szerviz lomot, ott van minden az ajánlás.
Szétvágtam már pár olajszűrőt Mahle olajszűrő Nosss szerkezetileg tuti gyengébb! Viszont a papír az dettó mint mannál erős maradt!
Alig szakadt. Maga ami feszíti a komplett belső szűrőt egy fos rugó.. a visszacsapószelep szilikonja tartós maradt! Tartotta a formáját.
Külsejére 22 kulcs megy ponthegesztéseket leszakítottam mint a szél, Mannra 30 as kulcs megy na azt ütni vágni kellet! El is törtem egy bazi nagy csavarhúzót közbe.. Erősebb a külső ház anyaga!
A visszacsapó szelep rugó ponthegesztése nem nyűgözött le a mahle szűrőnek.
De a képek magukért beszélnek.A mann az 1:1 gyári kívül belül! Mivel az gyártja.
Mahle továbbra is vegyesek az érzelmeim.
Külseje belseje gyengébb, a szűrési képessége attól lehet jó. De ezt nem tudom megnézni.Aki nem tud dönteni vágjon ketté egy ilyet egy olyat.
Ne hallgasson senkire nézze meg a különbséget.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
-
Jaffa75
őstag
ez nem rossz, nálunk ennél majdnem drágábban építik sík terepen az utat...
-
Magnum_
nagyúr
válasz molnarpeter #53715 üzenetére
szmög, Pöst, stb, miatt se?
just a question.
nem értek a lovakhoz, csak úgy csinálok.I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
najólvan fiúk!
szavazhattok, hogy melyik szűrőket rendeljem januárban a kocsihoz.
Olajszűrő: Mahle 1, Mann 2 - árkülönbség nulla, most Mahle van és jó.
Levegőszűrő: Purflux 1, Mann 2 , Mahle 3, JC 4
Üzemanyagszűrő: Mann 1, JC 2, Purflux 3
Elég úgy, hogy adott szűrő + a száma
Olaj eldőlt, 0w30 Castrol Edge lesz
Köszönöm
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz BigBlackDog #53709 üzenetére
nem az árkülönbség miatt kérdezem, mondom, nekem a Mahle a fasza és nem szignifikáns a különbség.
csak az előszűrő réteg miatt kérdezem, mert az szimpatikus, de jó dolog-e, stb.I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
válasz Magnum_ #53706 üzenetére
JC Premium > Az meg mi?Ha jól látom, akkor az ő termékük lesz. Mekkora az árkülönbség? 10-15(-20) % nyereség esetén maradnék a bevált márkáknál. Esetleg keresnék valakit, aki nagyobb kedvezménnyel rendelkezik valamelyik alkatrész kereskedőnél.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #53705 üzenetére
Túl rendes vagy, kap egy nagy plakátot is róla a szobafalra!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
egész jó akciónak tűnik
olajak-szúrőkSrácok, JC Premium szűrők miylenek?
Tudom, Mann az isten, nem veszek, nekem Mahle az isten, de valaki vett már JC Premium szűrőket?
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #53702 üzenetére
Élőben még rosszabb lehet, mostanit láttam már, az is katasztrófa..
Kurva nagy baj van veletek, hogy nektek ez tetszik[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #53702 üzenetére
Csak azért is összedobunk Vilinek egy ilyenre, és minimum 3 évig használnia kell
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-v-
addikt
válasz BigBlackDog #53696 üzenetére
Nem tudok ezen az "autón" napirendre térni, mekkora ízléstelen zsák fos uramisten ..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 3D nyomtatás
- Linux kezdőknek
- Autós topik
- OTP Bank topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Diablo IV
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest