-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Puma K
nagyúr
Ilyen egy BMW, ha megadnak neki mindent – BMW 520xd (2014) – MűhelyPRN 163. - videó
Említésre kerül a fenti videóban a múltkori műhelypornós VW Phaeton V10 TDI-s srác : 13:31
-
Manitou
veterán
Autóüvegre került lakkréteget mivel lenne célszerű leszedni szerintetek?
Fényezőnél járt kisebb kasznis javítás miatt az autó és utána vettem észre, hogy bizonyos szögből nézve az egyik oldalsó üvegen van egy sávban valami mattabb de átlátszó réteg. Elég idegesítő ha éppen látom. Gyanítom nem sikerült jól a maszkolás és az üvegre is került valami. -
BigBlackDog
veterán
válasz
diegho #240094 üzenetére
Jut eszembe... 150 lovas, DSG-s, eTSi Golf: nemrég Biatorbágy-Gyula útvonalon jött ki egy 5.49 l/100 km-es fogyi. Volt benne M5 és M6 is "normális" tempóval. Ennél lejjebb azért már csak nehezen tudom tornázni.
5 alá hosszú és sík terepen, országúti tempónál, autópályán tud könnyen bemenni.
-
7Sony7
addikt
válasz
Puma K #240085 üzenetére
Ezzel nem tudok, és nem is akarok vitatkozni. Bár én, ha a sajátom mögött jövök, nem érzek semmit, de attól még nem állithatom, hogy szagtalan. Lehet, hogy más érzi.
Bár én meg azt szoktam érezni, mikor jól meghúzatnak egy benzines, de jó állapotú katalizatoros kocsit, nagyon jellegzetes szaga van. Bár az engem nem zavar, nem büdös, csak jellegzetes. -
megvolt az elso alkalom, hogy nem tudtam tankolni, a meszaros utcai mol kuton nem volt mar 95-os (vagyis csak egy kuthoz altam be, a tobbinel lehet, hogy volt, de nem hiszem, gondolom ugyanabbol a tartalybol szivjak).
-
válasz
szabonagyur #240046 üzenetére
akkor a c corsa 9 lityo nem is sok
-
7Sony7
addikt
válasz
tboldi #240076 üzenetére
Köszi, ez megnyugtató. Akkor talán nemmvalami motorhiba, remélhetőleg csak ezért más a szaga. Eddig prémcsivel ment, de mióta ekkora az árkülönbség, simát tankolunk.
grizlisandor: Láttam már ezt a beírást, jól fel is húztam rajta magam.
Meg is haragudtam akkor Vilikére, de aztán rájöttem, hogy vagy
-nem ült még normális dízelmotoros autóban vagy
-teljesen máshogy használjuk az autóinkat (Van, hogy a benzines jobb) vagy
-csak simán vicces kedvében volt.Egyébként amivel most járok diesel céges autó, na arra ez teljesen igaz, az egy sz@r.
Viszont a privát autóimba jó dieseleket igyekeztem választani, ég és föld a kettő. -
kisza25
félisten
Na úgy néz ki legalább ez megoldódott
https://m.hvg.hu/kkv/20220810_Mol_Baratsag_vezetek_kifizetes_ujraindulas_olaj_olajszallitmany -
grizlisandor
veterán
-
7Sony7
addikt
Srácok, létezne, hogy a prémcsi és a sima gázolajnál másabb a kipufogógáz szaga? Kicsit büdösebb most, bár akig érezhetően. Garázsba beállaskor tűnt fel.
-
bigmasterg
addikt
válasz
rbalint88 #240070 üzenetére
1.8as, szívó bnezin mx5öm fixen 12 litert evett, de akkor fiatal voltam (23-25éves) és bohó, két állású volt a gázpedál.
Utána E60 535D, az is 12 evett, de főleg városban volt használva így fél év múlva be is számítattam a fiestába. Na az még most péntekig a nevemen van, 2016 óta. Az viszont már beérte kb 10 literrel vegyesben, de mostanában már elkezdtem normálisabban közlekedni, így lement kb 8ra. -
diegho
nagyúr
5,5-el jöttem le a horvát tengerpartra... Tudom kapjam be
-
rbalint88
addikt
válasz
bigmasterg #240069 üzenetére
Nekem is ez van a cegesben, csak az i30, nem ceed, illetve nekem meg jutott bele mhev rendszer a DCT valto melle.
Kezivaltoval biztos reszponzivabb, meg talan a kuplung se csuszik meg visszaosszes padlora… a DCT nem a duplakuplungos valtok gyongye (es ez eleg polkorrekt megfogalmazas volt). Hetfon a szomszeddal gangolunk egyutt a melohelyre, igyekeztem nem nagyon utban lenni az M4-nek
igy kijott a Margit hid-Budaors tavon egy 11,5l-es atlag
-
bigmasterg
addikt
válasz
rbalint88 #240062 üzenetére
4 henger, turbo, 160 ló, 253NM
Közlekedni szerintem pont jó, sportolni kevés.
De utóbbi pár évben már sajnos a fiestával is több volt a közlekedés, mint a csapatás.Nézegettem erősebb kocsikat is, de ennyiért jóval idősebbek vannak, na meg 800ft-os benzinár mellett nem biztos hogy most a 300 lovas családi a kombi a legjobb megoldás.
Ésszerűen gondolkozva nézegettem hybrid, plugin és full elektromos kocsikat is, de annyival drágábbak, hogy nálam 10 év alatt sem hoznák vissza a fogyasztásbeli különbséget.
Kb 10 ezret megyek évente.Elgondolkoztam azon is, hogy megtartom hobbi kocsinak a fiestát, de akkor meg csak állna a garázsban. Teljesen indokolatlan lenne és ahhoz nem is elég különleges, "csak" egy kis játékos hot hach.
Volt korábban NC Mx5-öm, eddigi kocsijaim közül azt szerettem legjobban, de annak a vásárlása teljesen érzelmi döntés volt. -
3F update. Kb. 1 hónap múlva lesz belőle valami. Talán. (Több infót nem tudok megosztani, nincs is nagyon mit.)
Jártam Keszthelyen, Shell 8 kútfej, 3 autó, minden pisztoly működik (nincs letakarva). Nem messze a noname automata kúton csak a benzin ára volt kiírva, senki nem volt (én se mennék oda).
Legfontosabb; a helyi (falusi) dohányboltban 359 Ft a hűtött Soproni óvatos duhaj meggy. Most ittam meg, az Aldiban vettem néhány nem hűtöttet 379-ért.
-
-
rbalint88
addikt
válasz
bigmasterg #240051 üzenetére
Szivo 1.5 kombi? ST utan turelemre fog tanitani
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #240059 üzenetére
Jazz-nel en is gondolkoztam rajta. Bubit nem csufitanam el vele meg jobban...
-
válasz
bigmasterg #240051 üzenetére
1.5T 7DCT SW Gold + ADA
az en automatamat 1 ev alatt gyarottak le, vartam ra sokat
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
bigmasterg #240051 üzenetére
Az eleg jo deal.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bigmasterg #240051 üzenetére
Mondjuk az 1.6 EB pont hengerhüvely repedős, lehet jókor szálltál ki belőle
-
bigmasterg
addikt
válasz
tboy93 #239858 üzenetére
Köszi a beszámolót.
Milyen felszereltségi szint a kocsi? Gold?Én hétfőn mentem be Kia szalonba szétnézni, mentem egy kört a tesztkocsival, erre most pénteken már kézhez kapom a kocsit.
Ceed sw, 1.5 gold, kéziváltós
Kicsit sajnálom az elődöt (Fiesta ST, 1.6 ecoboost, 3 ajtós, 6 éve vettem), de ideje praktikusabb kocsira váltani. A ceed nyilván nem megy úgy, nem fordul úgy, nem tud olyan élményt nyújtani. De praktikusabb, nagyobb, kényelmesebb, több extrával szerelt. Hosszabb utakra jobb kocsi, belseje rendben van és ár/érték arányra ez tűnt most a legjobbnak.
Ez egy fél éves autó, 550km van benne és közel 1 millióval olcsóbbra jött ki mint egy új és nem is kell várni rá. -
Qru
MODERÁTOR
Muszaki pipa. Fogyit nem neztem (meg)...
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #240046 üzenetére
A mai körömmel sikerült letornáznom 8,9-re.
-
barnam_
nagyúr
válasz
Puma K #240036 üzenetére
Nekem ugye 124-es 300D van, de az is nagyon jó retro élmény.
Mostanában felváltva vezetem a W124-et és a W205-öt, nem meglepő de ég és föld a különbségA 124-ben kényelmesebbek az ülések, hajószerűbben rugózik; de cserébe nehezebb a kormány, a féket taposni kell, gyorsulás meg lényegében nincs. Igazából csak az erő, automata váltó és csend(esebb) hiányzik belőle - egy keveset futott 300E valószínűleg hozná azokat amit a W205-ben szeretek.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Puma K #240036 üzenetére
Szomszéd srácnak volt 190-es Mercije, nagyon kellemes volt belül. Tágas, igényes, kényelmes.
Puma K: Battonyán anno a '90-es években kirabolták a postát, kb 800k-t vittek el. Menekülőautónak a tsz-elnök verdáját, egy pickup-ot választottak, amivel a Román határ felé elakadtak a szántásban.
-
Puma K
nagyúr
válasz
Petyyyyy #239984 üzenetére
Nagyon sajnálom, hogy anno az 1987-es, díszléces és nem teli oldalas 2.0 benzin 190E-től meg kellett válljak: [kép]
Azon a képen nagyon látszik a használat.... akkoriban hetente 1400 km-t mentem vele.
Bárki aki ült benne jobb egyben vagy hátul a padon egy idő után megjegyezte, hogy milyen kényelmes és jó benne ülni.
2 első elektromos ablak, elhúzható vagy billenthető tető, 4 sebességes kézi váltó, benzines 4 hengeres és 118 lóerős volt.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
xEon1337 #240021 üzenetére
A tesztpad vízszintes, az út jobbra lejt többek között a csapadékelvezetés miatt. Ha a tesztpadon az egyenesfutást valóban az egyeneshez állítják, akkor az úton enyhén jobbra fog húzni. Az út lejtését kompenzálni kell kellene a beállítások során.
Szeged környékén a kanyargó pályán meg van döntve az útpálya, nagyívű bal kanyarban balra lejt, messze nem kell annyit balra húzni a kormányt, mint mondjuk az M0 bal kanyarjaiban.
-
-
válasz
BigBlackDog #240022 üzenetére
Az első két hónapban is ezt csinálta még a baleset előtt.
-
-
válasz
BigBlackDog #240020 üzenetére
Nekem a Corolla már új kora óta (22 hónap, 56.000 km) kicsit jobbra megy középállásnál, pedig volt már 3 szezonális kerékcsere és mindig az ment előre, ami előtte hátul volt. Szervizben nem tudják beállítani, szerintük nem észrevehető és elvileg futóműállításnál is minden rendben volt. Már leszarom, céges.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Ádám16 #240017 üzenetére
Én is gyűlölöm, ha nem képes egyenesen menni az autó középre állított kormánnyal. Nálam már több esetben is volt olyan, hogy gumi-, vagy felnicsere esetén változott a helyzet. Ha rendben van a geometria, akkor felcserélném az első két kereket, vagy egymással, vagy a hátsókkal. Ha így változik a húzás mértéke-iránya, akkor valószínűleg megvan a hiba forrása.
-
kisza25
félisten
Van egy olyan érzésem, hogy mókulnak valamit a kutakon🤔
A seat a BC 6,2-re tankolva 7,5- öt evett, az opel bc 8,2- re tankolva 10,5- öt evett, szoktak csalni pár decit bc-hez képest, de ez már gyanúsan sok -
Ádám16
addikt
válasz
Ádám16 #239495 üzenetére
Nos, az Audi működik, szerelés nélkül.
Valószínűleg elpárolgott a víz az érzékelő(k)től, nem tudom. A szerelő tegnap egész sokat használta, én is mentem vele 10 km-t, de tökéletesen működik a /km óra, az alapjárat, minden egyéb. Hétvégén megyek egy 500 km-s etapot vele, remélem, marad is ez az állapot.Viszont az autó maradt ott...
Volt ugye 4 lengőkar cserélve benne 2-3 hete, ezután futóműállítás. Ahogy kigurultam a szervizből, tapasztaltam, hogy nem tökéletesen középen áll a kormány úgy, hogy egyenesen megyek. Ha behúzom tökéletesen egyenesbe a kormányt, már erősen megyek el jobbra. A kormányt elengedve elhúz az autó jobbra. Nem nagyon erősen, de elhúz.
Nyilván jeleztem ezt, de elvileg tökéletesebb nem is lehetne a geometria, 2x megnézték.
Ilyenkor nektek mi lenne a next step? Ültessem be a szervizvezetőt magam mellé?#240004 Qru: Nekem ezt olvasva [itt] ment el eléggé a kedvem az alacsonyabb kategóriás (?) Merciktől, miközben szerintem dizájnban most mindennek odavernek.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #240013 üzenetére
Annak csak anyázás lenne a vége ha épp nem én hanem apum ül benne.
boldi intenzitásra/időzítőre értem az FRV kapcsoló amit anno ajánlottál.
Kár pedig marha jó lett volna ha erre is van valami bemókolható egyéb alkatrész. De akkor marad ilyen. Lassan úgyis erősen agyalok, hogy mi legyen... VFR800 tavaszra vagy egy Golf5, mert a cégnél lehet nyírják a flottát és akkor a Jazz maradna egyedül otthon ergo ha akarok jönni menni rendszeresen fog kelleni valami ami nem osztott használatú közlekedő edény otthon.Néztem 406 Coupe-kat is mert cuki a formájuk főleg szürke/ezüstben, de szerintem ott hamarabb nyúlnék darázsfészekbe.
De a sima 406-nak is tetszik a formája gyerek korom óta Samy Naceri rossz hatása lesz ez
csak nem tudom bele mernék-e vágni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #240013 üzenetére
Azt a Lanciában sem szeretem.
Jobb a többállású kapcsoló (A⬇-⬇-0-⬆-A⬆).Az ablaktörlő, amit Micsurin említett, az tök egyszerű volt, a facelift előtti, még automata törléssel nem rendelkező FR-V bajuszkapcsolója plug&play bemegy, és dizájnban is 100%-ig passzol. Az elektronikát tartalmazza az egység, úgyhogy sima alkatrészcserével lehet varázsolni állítható szakaszos törlést a Jazz-be. Alapból csak 4 vagy 5 mp-enként töröl egyet, ezzel meg 7 állásban szabályozható 3 és 13 mp között.
-
molnarpeter
nagyúr
-
-
molnarpeter
nagyúr
Focus mk3 csoportban épp posztolt egy taxis, 700.000 km-nél tart
1.6 Ti-VCT szívó benzin, nemrég kért egy katalizátort.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #240005 üzenetére
Am lehet itt is belekokanyolt mar a markaker azert ilyen.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #239997 üzenetére
Igen, rendelet írja is [link]. Automata kúton meg egy fénymásolt/fotózott forgalmival kb bármibe úgy megy, nemrég egyik alkalommal önkiszolgálón láttam egy gyanús szlovák rendszámos kocsit
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
macilaci78 #239996 üzenetére
Hibáztam sajnálom.
-
-v-
addikt
válasz
macilaci78 #239996 üzenetére
Erre nyugodtan rákattinthatsz ez nem videó: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
- Wacom Cintiq DTK-2260 - Digitális rajztábla
- Csere-Beszámítás! Custom vizes számítógép játékra! I7 12700KF / RTX 3090 / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- Bomba ár! Dell Latitude 7420 - i7-1185G7 I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" 4K I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged