-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zsuha
aktív tag
Sziasztok,
sajnos ma meghúzták a kocsim (2007 Auris metál), és persze leléptek. Nincs kamera stb.
[kép] [kép] [kép]
Úgy látom, 2 elem is sérült, horpadás is van, illetve kiszakadt is egy kis darab, továbbá sztem a polír sem lesz elég ehhez (2. kép közepe).
Van cascom 88e önrésszel.
Mit javasoltok? Ez az egész buli kb mennyibe fog fájni összesen? Csináltassam meg cascora? (és bőven túllépi a 88e önrészt?) Illetve, azt sem tudom, hogy ezesetben mennyit drágul a casco, de már az autó is nemsoká 15 éves lesz (asszem addig lehet rá kötni, generali).
Bónusz kérdés mi van ha csak lepoliroztatom? 2 év és rohadni fog?
Köszi. -
válasz
Reggie0 #141968 üzenetére
Gondolkodtam a témán; a helyes válasz: besoroláshoz kevés önmagában
, ahhoz nem árt a "power mode"; ugyanakkor normál városi közlekedéshez elegendő.
Kevésbé stresszes vele dugóban araszolni, mert csend van (jó a hifi) és jól esik a tudat, hogy nem gyilkolod közben a finom és érzékeny technikát (DSG & Co.).
-
Coyot
őstag
válasz
Akula #142090 üzenetére
Mikor először olvastam a témáról, annyira érdekelt hogy utánaolvastam még egy kicsit amiből egyértelműen kiderült, hogy kb semmilyen formában nincs létjogosultsága. Több indokot is láttál itt hogy miért.
Az arcképemnyi hsz-t meg kb. 15 év alatt szereztem meg. Sok sikert kívánok neked is ahhoz hogy ennyire kevésszer koptasd a billentyűzeted és inkább olvass mielőtt fullba tolod.
bitpork
Érdekes az első átgondolásig kb. Mert leesik, hogy ez nem űr meg nem nano-technica, hanem inkább ,még annál is messzebb van mint gyakorlatban működő dolog. Jelenleg az a helyzet, hogy azt sem tudjuk eldönteni, megéri-e akksis autókat gyártani. Nemhogy egyből akksikat töltő utakat amik nem ölnek meg senkit a puszta létüktől és mondjuk még meg is éri mind anyagi mind a ződbolygó témakört figyelembe véve. -
válasz
Akula #142092 üzenetére
Ez már Svédországban is volt vizsgálat tárgya, asszem akörül amikor az elektromos kampós kamionokat is bizirgálták a Merkelországban. A hatásfoka nagyon alacsony a bekerülés mellett. Sokkal többet jelentene a napelem parkok, különböző méretű tehénhűtők és az otthonok szigetelését és elektromos autók vásárlását ösztönző programokba forgatni a pénzt. Akkor hosszabb távon több maradna otthon amit el lehet másra költeni. Szerintem.
-
Akula
őstag
válasz
bitpork #142091 üzenetére
a témához csak kicsit kapcsolódik, mert itt nem arról van szó, hogy a kocsi energiát kapaz útból, hanem az út termel energiát azzal, hogy használják.
mindenesetre igenis lehet különleges utakat építeni. lehet, hogy lemaradt neki az elejéről, de most ötleteket gyűjtünk, hogy jobbá tegyük a közlekedést a meg nem épülő stadionokra szánt pénzből. -
-
Magnum_
nagyúr
válasz
sugarforce #142085 üzenetére
-
kisza25
félisten
Audi reklám (yt!)
Nekem ez kimaradt eddig -
Akula
őstag
válasz
Reggie0 #142082 üzenetére
az indukciós is jó ötlet.
meg az is, ha mondjuk az a bizonyos fényforrás csak akkor működne, ha kocsi van fölötte. ad egy jelet az első lökhárító mögött, durva fény ON, majd áthaladva tölt, amikor pedig a hátsó tengelyhez ér, egy másik jeladó OFF jelet küld a fényforrásnak. lennének ilyen spec sebességel áthaladva töltő szakaszok. nem vakulna meg senki.
-
Reggie0
félisten
válasz
Akula #141976 üzenetére
Nem azert veszelyes, mert latjuk, hanem mert kiegeti a retinat. A kozeli infra pont ezert veszelyesebb is, a kozep es tavoli meg nem igazan hasznosithato.
Vezetek nelkuli erdemi es veszelytelen energiaatvitel nincsen, legfeljebb az indukcios ami szoba johet, de azert ott is kritikus kerdes az egeszsegugyi haterertek betartasa.
-
kisza25
félisten
ja amúgy tuti a helyi MOL kúttal van valami, mert most induláskor akartam tankolni a Shell kúton, de le volt zárva, mert töltötték Veszprém felé útba eső MOL kúton tankoltam és 7 alatt lett a fogyim az elmúlt 150 km-en (6,5-6,6 BC szerint).
-
Magnum_
nagyúr
válasz
stickermajom #142076 üzenetére
Koszonom
-
Magnum_
nagyúr
válasz
focvis #142071 üzenetére
Ha nem tuzi telibe a nap pont szembol, akkor tok oke. Ha pont azt suti meg szembol a 14.00 orai nap, akkor nem 100%, de tudom, mi az oka ennek (mar 1/3 alatt volt a flakon, amikor masodjara megfujtam a szint 2. Retegben, kicsit szemetes lett, a lakkozas viszont masodjara lett jo, elsore azt basztam el - pontosabban lehetett volna jobb is). De egyebkent vallalhato, mar azt a reszt nem piszkalom.
Bevallalnam, hogy korbemaszkolom a lokost (le se szednem) es durr neki. Teli flakonbol ez jo lenne, erzem
Ami a gondom: nem leszek balcsin a hetvegen. A teremgarazsban por van most, nem tudom fellocsolni, udvarra ki tudnek allni, de meg ott is csak fold van, felek a portol.Ha meg lesz jo ido szeptemberben es megyek balatonra (tervezem), akkor mehet
-
Integrale
veterán
válasz
Akula #142058 üzenetére
Nézz meg egy metszetet mondjuk egy Mcpherson felfüggesztésről. Van egy lengőkarod, aminek a kerék felőli oldala mindig alacsonyabb, mint a bölcső/bekötési pont felőli oldala, ez általában berugózáskor/kanyarodáskor lesz párhuzamos a talajjal különböző okok miatt.
Tehát ha berugózáskor lesz vízszintes, akkor ezáltal a nyomtáv is megnövekszik. (fogj egy hurkapálcát, világítsd meg felülről, és nézd meg a vetületét, ha vízszintes, akkor lesz a leghosszabb, ha ferde, akkor rövid).
A kerék nem maradhat mindig ugyan úgy, hiszen akkor jó, ha mindig a lehető legnagyobb felület érintkezik az úttal.
Továbbá van olyan is, hogy Ackermann geometria, kanyarodáskor a két kerék nem párhuzamos (felülnézetben), az ívbelső kisebb ívet ír le, mint a külső.
Fékezéskor többnyire széttartanak, gyorsításkor össze (ez függ a hajtás helyétől is).
Hátsó felfüggesztésnél van passzív kerékkormányzás is. -
Akula
őstag
értem, értem.
azt hittem, hogy a dízelbotrány után olcsóbbak azok a vasak, mint a benzinesek. de 1,2M tényleg nem térül meg hamar, pláne ha belekalkuláljuk a javítás és váratlan javítás felárát isrövid szakaszra tényleg nem jó a füstös. mondjuk arra a benzines sem. 10km alatt esetleg anyámék 1.0-s yarisa melegszik be.
-
válasz
Akula #142058 üzenetére
Az audi légrugójának működése közben nem 1 centiről van szó. Amikor a légrugó felfújódik, a multilink is megfeszül. És ráadásul nem is lehet beleavatkozni, mert a szoftver sebesség és terep függően magát állítja. Amikor pl városi hasmagasságom valahol az alap és offroad állás között van aszerint h mit érzékelt a kocsi jónak addig pályán leengedi magát -1,5 - 4 cm-t! Van ugyan a lengőkarokon silent de egy üresen 2.5 tonnás reterátot megtartani miközben mozog a lába nagyon nem könnyű.
MOD
A teljes magasságállítás kb 10 cm -ből gazdálkodik a Q7nél. -
kisza25
félisten
válasz
Akula #142061 üzenetére
4,8 a diesel induló ára és 5M lett volna a kért extrákkal
Tehát 1,2M drágább, abból 400Ft-al számolva, 3000 liter benyát veszek, nálam fogyaszt 8-at, a diesel nálam 5,5 litert evett, az 2,5 liter különbség, de legyen 3 liter nagyvonalúan.
Akkor 100 ekm megtétele után térülne meg, ami 6,5 év, ha 15 ekm-el számolunk egy évben. Eddig legtovább a két új autómat tartottam meg, 5,5-5,5 évig
Nem tudom, mond meg te
Amúgy volt i30 1,4 crdi-m és hiába volt euro 6, büdös volt, ja és az én felhasználási módom kinyírná a dieselt.
Lehet kap egy gáz szettet, ha így folytatom, de annak is kell 50ekm kb, hogy kitermelje az árát -
Magnum_
nagyúr
Sracok, nagyon gondolkodom, hogy a hetvegen ujrafenyezem a hatso lokost. Van 2 engem zavaro hiba rajta. 6k anyagkoltseg + kb 2x 1 ora melo.
-
válasz
tboldi #142049 üzenetére
Húúú bazz, ezt hogy néztem be, észre se vettem.
Valószínűleg köze lehet ahhoz, 3 napja szívok azzal, hogy próbálom kívülről elérhetővé tenni a céges cuccainkat, mert a kollegina, aki állapotos nem tud bejönni. Előtte hetekig téptem a számat, hogy kéne ez és az, hogy ne legyen gond. Főnök: még nem tartunk ott.... Ja, tényleg nem.
-
Qru
MODERÁTOR
-
sugarforce
addikt
válasz
MasterMark #142041 üzenetére
igazad van
Bevallom így van -
válasz
MasterMark #142041 üzenetére
-
válasz
norrberth #142036 üzenetére
Azért az sokat elárul, hogy cincogós "gengszter" zene szól közben, de az igényesség csúcsaként még a kormányoszlopon is ott ló ga Wunderbaum "new car" illata, hogy kevésbé hasson lefingottnak a gép, amikor felhajtja a bulákat....
Szerintem az ilyen nincs tisztában azzal, hogy mi történik a hülye agyával egy ilyen tempójú balesetnél. Pont elég lenne annyi, hogy valaki megilyed a holttérben a semmiből felbukkanó autótól és picit ráhúzza. Esetleg a leállósávban otthagyott fémdarabon átfutva durrdefekttel letarol egy-két családot...
-
gzbotii
nagyúr
válasz
sugarforce #142040 üzenetére
+szerintem még 4-5-6 hónap letöltendőt is érdemelne*...de ez max egy párhuzamos univerzumban.
*Ha egy FAstrát, Saxot letarol, mi marad azokból - és utasaikból? Mindezt miért? Lehet janizni a haveroknak FB meg Instán. -
MasterMark
titán
válasz
sugarforce #142040 üzenetére
Csak irigyek vagytok, hogy nem tudtok ilyen jól vezetni.
-
válasz
aero. #142038 üzenetére
Igen? Az gáz, nálam ez visszatartó erő holott az autó előtt megemeltem már nem1x a kalapom, BBD-é különösen tetszett.
(#142037) Integrale: Én az ilyet ott helyben lelőném, komolyan, erre nincs mentség, semmi. Az a baj, hogy nem az ilyen végzi egy kamion alatt...
(#142041) MasterMark: Szerintem ez itt most nem a szar poénok helye...
-
norrberth
addikt
Ezek a BMW-sek
Leállósávban előz, sűrű forgalomban, fél kézzel a kormányt fogva, 200 km/óra felett.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #142034 üzenetére
Nyugi mire ez begyűrűzik ide, addigra eleszi a rozsda.
-
válasz
aero. #142016 üzenetére
Én szeretem és támogatom az 5 hengert, DE:
A cikkben előnyként említik a részecskeszűrő hiányát, holott azzal környezetkímélőbb lenne az autó. Értem én, hogy hibaforrás, de ha volt pénz majomra...
A másik, ami miatt örülök, hogy az öregem is eladta a 270-es mercit: Ha bejön a hirig, és büntetni kezdik a dízeleket a dugódíjal és a szmogriadóval, akkor ezek a régi, alacsony besorolású dízelek szívni fognak (mármint a tulaj). -
válasz
BigBlackDog #142023 üzenetére
A Saabomon volt vmi sportos Nokian, talán ZLine; emlékeim szerint 2-3 éves. Mind a 4 kuka volt: repedezett és kezdett elválni az oldalfal a futófelülettől. Ejjj.
Viszont az importőr - a Marso Kft. - nagyon korrektül helytállt a garanciájával; így ezek után összességében pozitív kép alakult ki bennem a márkáról. Arra kell figyelni, hogy a magyar nagykertől (Marso) származzon a gumi.
-
Richard!
addikt
Az emberi hanyagság túl megy még a kolbászos kerítésen is.
Hátul 8 éves Conti sportcontact2 feszült -
Doki16
addikt
válasz
gzbotii #142024 üzenetére
Szerintem minden csak karbantartás kérdése. Nekem volt Nokian gumim és semmi baj nem volt vele. Ezeken a képeken egy 2 éves téli látható. [kép] [kép] Minden elrakás előtt lekezeltem az összes gumi oldalfalát és a futófelületből egyesével kipiszkáltam az összes követ. (igen azt is ami a képen látszik
)
Imádtam gumit cserélni, egy kis szertartás volt mindig -
szabonagyur
félisten
válasz
BigBlackDog #142023 üzenetére
De ez nyari Nokian, de teli is hasonlo volt, nagy csalodas
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szabonagyur #142003 üzenetére
Saját gyűjtemény: [link]
Mindkét kép télen készült, szóval extrán nagy like a gazdiknak.Szerk.: akkor Nokiant se veszünk
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #142022 üzenetére
Amit én láttam, igza télit, 2 nyári szezon után kirepedezve, az is Nokian volt. Mondjuk a nyárinak tényleg nem kéne így kinéznie.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
BigBlackDog #142020 üzenetére
Ez nem téli, szóval, érdekes.
Meg nekem van több ismerősöm is, aki télit felrakatja, aztán 6-7 év múlva kukázza, azzal jár folyton. Azok nem néznek így ki.Anyumék Alfájára került olyan gumi, most tavasszal, amin még a régi DOT szám van, tehát 2000 előtti, szűk 2mm profilmélységgel. Téli, de a manus úgy adta el, hogy all season
. Persze ez a vatta új télik helyére. Most voltam otthon, amikor megláttam, hogy, hogy átverték őket, majdnem dobtam egy hátast.
-
aero.
veterán
Ha jól láttam még nem volt:
-
-
válasz
CactuS #142006 üzenetére
Poénkodtak...
Ezért írtam hogy minek nekem ellenség.
A következő jó kérdés mi lesz, de ha az Istenek is úgy akarják akkor valami hátsókerekes vagy quattro német csoda.
Pl. az új dízel Audi S4 kombi is jöhet
Bitmalac: Ha én azt tudnám...
SzlobiG: Hát nekem minőségben az Astra-val sem volt bajom.
-
SzlobiG
félisten
válasz
stickermajom #142000 üzenetére
Erre gondoltam én is, hogy ott válthat mert eléggé érezhető engem zavart aztán biztos megszoknám, ha napi szinten használnám.
Hamardikba kihúzattam ott szépen lép azért csak el kell forgatni kb 6000-ig.
Akkor lehet egyedi lesz a szél zaj, majd figyelni fogom egy másikba, lízinges autók nincs gazdájuk.
Tseba: Szvsz a fóka egy szinttel jobb mint az Astra nálam nem lenne kérdés, hogy melyiket válasszam.
-
válasz
CactuS #141999 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a szép szavakat, már megérte megvenni
Cactus: Kollégák ugyanezt mondták "Ha taxizas közben baj lenne csak lekapod és belevágod az illetőbe" Minek nekem ellenség
SzlobiG: Fókával egy árban egy kicsit jobban felszerelt Astra volt a kalapban. Bánom is meg nem is hogy nem azt vettem.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Bomba ár! HP EliteBook 850 G2 - i5-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULL HD I Cam I W10 I Gari!
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 - 6 hónap Garancia
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest