-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz Akula #142058 üzenetére
Nézz meg egy metszetet mondjuk egy Mcpherson felfüggesztésről. Van egy lengőkarod, aminek a kerék felőli oldala mindig alacsonyabb, mint a bölcső/bekötési pont felőli oldala, ez általában berugózáskor/kanyarodáskor lesz párhuzamos a talajjal különböző okok miatt.
Tehát ha berugózáskor lesz vízszintes, akkor ezáltal a nyomtáv is megnövekszik. (fogj egy hurkapálcát, világítsd meg felülről, és nézd meg a vetületét, ha vízszintes, akkor lesz a leghosszabb, ha ferde, akkor rövid).
A kerék nem maradhat mindig ugyan úgy, hiszen akkor jó, ha mindig a lehető legnagyobb felület érintkezik az úttal.
Továbbá van olyan is, hogy Ackermann geometria, kanyarodáskor a két kerék nem párhuzamos (felülnézetben), az ívbelső kisebb ívet ír le, mint a külső.
Fékezéskor többnyire széttartanak, gyorsításkor össze (ez függ a hajtás helyétől is).
Hátsó felfüggesztésnél van passzív kerékkormányzás is."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Iqos cigaretta
- Reklámblokkolók topikja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- World of Tanks - MMO
- Futás, futópályák
- Suzuki topik
- Autós kamerák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen