-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Magnum_ #142200 üzenetére
nekem az vált be, hogy kikapcsoltam a city módot
(#142202) Saint_: inkább azt mond meg, bütyköltél-e valamit ma az autón?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Magnum_ #142187 üzenetére
A videóval csak magát égeti. Egyértelműen látszik, hogy nem akarta beengedni a buszt és ezért sem fékezett időben. Amikor eléri a kocsisor végét, akkor is még 65-tel megy GPS szerint - az óra szerint kb. 75 kb. egy Fiestaban -, úgy, hogy kb. 6 autónyi hely van előtte. Ez ugye kb. nagyvonalúan 5 méter +1 méter követési, 6x6= 36 méter. Ő meg 18 m/s-es sebességgel halad egy taknyos, vizes úton, úgy, hogy előtte, a busz előtt is áll a sor. Amikor elkezd hirtelen fékezni, akkor a busz az autó seggében van, szóval a busz kb 16 méter lehet, mögötte mondjuk 5 méter hely, meg egy 4 méteres Fiat. Az 25 méter. És itt megy 15 m/s-es sebességgel (54 km/h). De nem veszélyeztet senkit....
A busz meg azért ment a belsőben a következő megállóig, mert a szélső sor áll Taksony felé, neki meg kb. tartania kéne a menetrendet...
Csak egy idióta barom, aki begörcsölt azon, hogy kijött a busz elé, ezért nekiállt tombolni. Nem kell jogsi az ilyen embernek.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Gsx-rr #142206 üzenetére
De gondolom azért nem állsz meg előtte a következő megállóban tombolni nyitott motorháztetővel.
Egyébként itt kb néhány száz méterről van szó, mert a következő megállónál már balhézott ez a hurka.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
Akula
őstag
válasz molnarpeter #142194 üzenetére
első kerekek 4 bar, hátsók 3.5 + kamion mögött végig "araszolgatva".
a románok mikor hozzák a bömöst hamburgból, az még ennyit sem eszik. felteszik trélerre. kb. ennyit ér ez is.
ja, meg keinen stau éjjel."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Gsx-rr
veterán
válasz bitpork #142209 üzenetére
Persze de annak meg nem kell szantszandekkal feltartania a tobbieket.
Mar felmerult miert mennek a megengedett sebesseg felevel, allitolag a menetido miatt.
Vegre kiersz a varosbol ahol 90 el megindulhatnal erre cammog elotted. Nehez toleralniCactus: Napi problema tehat mar inkabb probalom megelozni valahogy
[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #142186 üzenetére
Már egy ideje lehet tudni, hogy kooperálnak. De igen, jók a Suzuki motorok.
Stump Bandi így fogalmazott az S-Cross tesztjében:
"Egyre biztosabb vagyok benne, hogy a Suzuki – legyen szó akár motorkerékpárról, akár autókról – a motortervezés Mozartja. Gyárthat a Ferrari kakaduhangon rikoltozó V12-eseket, mi az ahhoz képest, ha kis pénzből, kevés anyagból kell százezres darabszámban olyan remekműveket előállítani, amelyek tartósak, megbízhatóak, keveset fogyasztanak és még jól is működnek." -
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #142191 üzenetére
Akkor jó, mert nem szoktam beengedni őket. Némelyik 7700-as Volvo olyan füstöt ereget, mint egy 80-as évek beli kelet-német szénerőmű.
mod:
tboldi: Japók amúgy is együtt fejlesztenek, a Suzuki a Subaruban is társtulajdonos (6%), ahogy a Toyota is (17%).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
válasz Gsx-rr #142211 üzenetére
Nem szánt szándékkal mennek annyival elhiheted. Dunaújvárosi és helyközi viszonylatban tudok beszélni. Édesapám már 40 éve buszsofőr. Olyan kivénhedt szarok vannak, hogy egyszerűen alapvető karbantartásokat nem végeznek el rajtuk. Fék mint olyan felejtsd el, újra-újra-újrafutózott gumik. Tényleg nem vicc, volt olyan nem egyszer, hogy a komplett köpeny vált el egy óriási durrdefekt következményében. Volt olyan is, hogy épp a kereszteződés előtt adta meg magát a fék és nem tudott meg állni a kolléga. A "modern" buszok felében nem müködik semmi biztonsági elektronika még a legalapabb ABS sem. Na most te egy ilyen busszal mernél menni 90-el?
Mesélte apukám amikor hordták ki Csehszlovákiába a zsír új Ikarus buszokat, hogy simán vitték a 120-at. De ma már annyira rossz állapotban vannak, hogy esélytelen velük normálisan menni.
Egyébként meg a másik az üzemanyag pénz. Muszáj hozni egy kvótát, mert ha túl sokat fogyaszt az amúgy is retek rossz állapotban lévő motor akkor büntit kapnak. Na ezért is van az, hogy a helyközi 12 éves Volvo is 60-70-el megy nagyon max. Hozzáteszem nem is mehet többel 70-nél. De amikor már a sofőrök begyűjtenek pár rossz tapasztalatot a technikával akkor ennyivel sem kockáztatnak inkább.
De mondok ellenpéldát is. Szerencsére ott tudta hagyni a Volánt és eltudott menni egy magánvállalkozóhoz ahol normális 1-2 éves mercik vannak. A forgalmijában van benne a busznak, hogy 100 km/h a max engedélyezett tempó neki. Ha bármi elromlik rajta, ha egy kicsit már melegebb a klíma, azonnal szerviz. Minden ki van rajtuk javítva és hibátlanok. Na ezek nem is fognak feltartani téged
No offense, csak azért írtam le, hogy lássátok a másik oldalt is.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #142218 üzenetére
Pesten se jobb a helyzet. A BKV-s buszok ugyanilyen szar állapotban vannak. Sokszor engednek ki olyan buszt amit nem is lehetne de egyszerűen nincs helyette másik... Ha megnézet ott is 10-ből 9-en világít a chcengine és/vagy az abs hiba lámpa...
Az alvállalkozós buszok viszont jók, pl pár éves Mann és Merci buszok (mondjuk a Mercikkel sokkal több gond, van mint a MAN-al), rendesen karbantartva. Minden 2. tél előtt kapnak új 4évszakos gumit (pedig pont ezen tudna spórolni az üzemeltető, lásd BKV/Volán).[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
TRW, Kayaba, vagy Sachs lengescsillapito?
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #142220 üzenetére
Elég szarok azok a Mercik ahogy hallom. A DPF szűrővel pl sok a gond. Nyilván az lesz, hogy kidobják majd belőle, lásd füst okádó Volvo 7700-asok...
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #142223 üzenetére
Ez az opcio nem jo, mert all az auto. Na meg a ketto Kayaba 18e Ft, nem penz erte, Sachs a gyari, de az nincs :(
Szoval lehet teszek egy probat a japanokkal, remelem nem lesz rosszabb a komfort.tboldi: allitolag kemenyebb, de te mit tapasztalsz?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
tboldi
nagyúr
válasz Integrale #142225 üzenetére
Azt, hogy jobb lett, mint az elfáradt gyáriakkal volt.
Amúgy semmi különöset. Egyelőre csak hátul cseréltem, kevésbé pattog a hátulja az úthibákon, meg a garázs küszöbén való áthajtás is simább lett.Sajnos a többi márkával nincs tapasztalatom, így összehasonlítani sem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #142226 üzenetére
A hatsokat cserelem en is, 4 fovel mar erezni, hogy nem az igazi, bar muszakin azt mondgak, hogy bôôven jók, de zavar, hogy nem 100%-os.
Na mindegy, megrendeltem. Brutal Unixos kesvezmennyel az eredeti ar 30%-at kell kifizetnem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
kaszaking
tag
válasz Integrale #142221 üzenetére
Én legutóbb Denckermann cuccot vettem mert nagyon kellett. Újonnan a 2 volt 10 ezer. Eddig egész fasza. Jó ez amíg nem lesz felújítva a régi gyári ami benne volt.
Nekem azt mondták 100%-os eredményt soha nem fog produkálni rázó padon az új lengéscsillapító mert az azt jelenti hogy beton kemény és nem mozdul meg. Azt mondták 70-80% a jó csillapítás
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Magnum_ #142229 üzenetére
A GM-olajjal szerzett rossz tapasztalatom* miatt, inkább a Castrolt mondanám. De úgyis hamarabb cseréled, így nyugodtam venném az olcsóbb gyárit.
*Betartottam a 30 ezres periódust + toltam neki mindig + csipsz -> turbócsere 100-110 K km környékén.
Fiatal és bohó voltam...[ Szerkesztve ]
-
válasz focvis #142231 üzenetére
tartottad a 30ekm periódust+ toltad neki+ csipsz és az olaj volt a sz@r?
én is tolom neki mikor már meleg, de 3500-nál volt olaj csere (addig nem is kapott 100% terhelést), most van benne 10ekm, következő 15000-nél lesz, tartom a futást, akkor lehet fél időben is lesz cserélve a következő is, nekem tutira nem lesz gond a turbóval[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Shummo
aktív tag
Sziasztok. Tudnátok egy olyan kérdésben segíteni, hogy a stabilizátor pálca ha elkezdett városban nyikorogni, akkor merjek még vele menni egy hosszabb utat? (kb 600km - ebből 500 sztráda).
(amit hallok amúgy, hogy egyenetlen úton, áltaban városban apró kattogás hallható, korábban azt hittem a műszerfal, de már biztos hogy a jobb első futóműnél valami, 85 % hogy a stab pálca)Utána úgyis esedékes az olajcserém, gondoltam egy füst alatt meglesz, de a biztonság kedvéért más véleményére is kíváncsi lennék. (B7 passat kombi )
-
válasz Tsebacsi #142236 üzenetére
igazából kivárod a 30ekm-et, még nem is kellett volna olajat cserélned (bocsi, nagy labda volt )
amúgy érzel bármi különbséget a két motor között?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #142237 üzenetére
Ugyanolyan lassú mindkettő, ugyanannyit eszik, szóval ez a csere nem jött be
Megvárom a november elejét az olajcserével (nem viszem el 5000-nél), majd akkor kap egy váltóprogram resetet vagy frissítést, mert az nem tetszik néha.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Tsebacsi #142238 üzenetére
akkor nem kifogtál egy sokat fogyasztót, hanem ez ilyen, legalábbis te nálad pont ugyanannyit eszik
Nem megy jól 150 lóval? Nekem ez olyan fura, mert a mostani csak 95 ló, de még így is mindenki feltart városban, ha 150 lovas lenne, szerintem már elvették volna jogsimat
mondjuk 1190 vs 1445 kg[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
nagyúr
válasz kisza25 #142240 üzenetére
Fú. 2 napig használtam asszonypajti 80 lovas Corsáját, hogy ne csak bokorugrásnyit menjen, de a végére már minden bajom volt. 1 órás út alatt beáll a hátam abban az ülésben, akármilyen fokozatban vagyok, klímával padlógázra sem gyorsul és a hab a tortán, hogy sikerült "kiugrasztani" a helyéről a jobb első el. ablak gombját Rányomtam, hog húzza fel, erre kiesett a gomb a helyéről. Wtf.
Földöntúli élmény volt visszaülni az Accordba.
-
#76500480
törölt tag
Ha nagyon poros helyen használom az autót, légszűrőt, pollenszűrőt milyen gyakran cseréljem? Évente szoktam ami így is szigorúbb, mint a kötelező szerviz...(turbófeltöltős motor, motorolaj 5w30/0w30)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz #76500480 #142248 üzenetére
A szervizkönyved nagy eséllyel azt írja erre a felhasználási módra (kb. minden autónál), hogy felezd a csereperiódust.
Szerintem kb minden utcai autóban 10 ezrenként érdemes lecserélni mindent (olaj, szűrő, levegő szűrő, pollensz.), pollen szűrőt akár évente többször is.
szerk: ha nagyon-nagyon sokat autópályáznék, akkor lehet kicsit bővebbre merném ereszteni a csere periódust, ~15k környékére, de 20k fölé akkor sem mennék semmi pénzért
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban