-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #103034 üzenetére
Kívülről nem sok érzelmet váltanak ki belőlem az Audik általában (a négy karika, mint márkajelzés tetszik), de a belső tér tetszik, amolyan németesen rendezett.
De nekem sem kéne. -
kisza25
félisten
válasz EQMontoya #103025 üzenetére
nekem 40eFt a 10%/50 eFt és 54eFt lenne a 10%/20eFt pont most számoltattam, lehet átkötöm 20eFt-ra
más: euro 6.2 mennyire buzerálja a benzinmotorokat, miben merül ki a változás tudja valaki? már láttam egy listát ahol minden motor 6.2-es volt, eddig meg 6
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
Arcképgyáros
válasz dellfanboy #103041 üzenetére
Mondjuk az sem hülyeség és fel sem kell ragasztani akkor.
-
Arcképgyáros
válasz szőröscica #103037 üzenetére
Akkor csak bedobom a kesztyűtartóba, köszi!
-
Arcképgyáros
Srácok, júli elején megyünk Horvátországba és nem eu-s még a rendszámtábla a kocsin szóval ha minden igaz H betűs fekete fehér matrica kéne a kocsira. Ha felragasztom akkor utána könnyen lejön?
Ha visszaértünk nem akarok fél napot azzal tölteni, hogy vakarászom a matricát.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz B-L-A-C-K #103032 üzenetére
Abban ezüstben sz@rnám le én is ha lenne egy ~300 ezres kocsim, de ilyen 1-2-3 millás kocsinál alap hogy kötök.
Szerintem ez racionálisan nem így működik. Hanem megnézed a kockázatokat (mennyi kárt hozol össze X idő alatt, esetleg mekkora nem térített kárt okozhat más, mennyit ér a kocsi), illetve a biztosítások díjat, és ez alapján döntesz. Ha van egy 5+ millás új autód, aminél egy fényszóró 400-ba kerül, és évi 100e a casco, akkor nincs kérdés, nyilván megkötöd.
Ha régebbi autód van, nagyot változik a story. Kijön, hogy ha csapsz egy őzet, akkor mondjuk 200-250-ig vagy nullán (éves díj + min 100e önrész), de létezik bontottan egy csomó elem, az autó orrát (mondjuk egy lámpa, mocitető, lökhírátó, hűtőmaszk) összerakod ennyiből.Ha azt mondaná valamelyik biztosító, hogy az új autók harmadát sem érő kocsira egy új autóhoz mérten féláron ad teljes körű cascot (még így is rohadtul megérné nekik), nyilván kötnék. A jelen formájában viszont szerintem lehúzás, ha nem viszonylag fiatal autód van.
Arról nem is beszélve, hogy mind nagyon jól tudjuk, mekkora f@sztaligák a biztosítók, amikor véletlen fizetniük kellene.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #103033 üzenetére
Reggel olvastam már. Képek alapján már el is kezdett csorogni a nyálam rá (mondjuk valami érdekesebb motorral szerelt változatra), de elolvasva a cikket az jött le, hogy a válasz a "nem". Legalábbis ilyen ársávban azért van kevesebb problémával küzdő alternatíva is, ha a konkrét példányt nézzük.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
-
B-L-A-C-K
titán
válasz EQMontoya #103029 üzenetére
Az a gond, te mindig olyan alternatívákat mondasz hogy hogy nem jön vissza az ára. Ez nem egy fix hozamú banki befektetés....Mondom nekem pl -200 ezer lesz. De mi van ha 2x veri el a jég 2 év alatt, vagy mondom mi van ha totálkárra verem akár önhibámból (15 éve van jogsim kocsira, 1 balesetem nem volt még, de nem mondhatom hogy nem lesz soha, mert jós nem vagyok). Szóval van olyan helyzet hogy buknám az egész kocsit mint írtam, utána fogjam a fejem, hogy jaj de jó lett volna azt a havi 8 ezret inkább kifizetni Utána már b@szhatom, te meg azt nézed hogy jön vissza az ára vagy hogy nem, de ez nem erről szól.
Abban ezüstben sz@rnám le én is ha lenne egy ~300 ezres kocsim, de ilyen 1-2-3 millás kocsinál alap hogy kötök.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #103027 üzenetére
Lopásra van cascom, ezek teljesen jogosak.
Black: a probléma az, hogy még ha a jég szétveri, és ki kell húzni a tetőt, meg szerezni egy csomagtérajtót, mocitetőn, az nyilván lesz 3-400e, de az még mindig csak két éves casco. És az egész autó 1.5 millát ér.
Nyilván egy viszonlag új, 4M+-os kocsira én se szarakodnék évi 100 rongyért fullos cascot kötni, ilyen minicascom most is van, ami 6000/év, de ha beleveszem a saját töréskárt, akkor nem évente ennyi, hanem kéthetente.
Same rules apply!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz B-L-A-C-K #103026 üzenetére
Ja jut eszembe meséltem Apósomék hogy jártak tavaly... Na itt se ők voltak a hibásak ugye, és megállapították a közútkezelő sem felelős, nem tudtak mit csinálni (pedig rámentek minden lehetséges dologra), de volt casco, így az fizetett, de ha nem lett volna ők is csúnyán megszívják, mert ugye a kocsi totálkár lett.
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz EQMontoya #103025 üzenetére
Imádom mikor ezt meg kell magyarázni....
Nekem úgy 8 hogy lehető legrosszabb konstrukcióba vagyok, azaz nem nagy bónusz, BP-i lakos....Vidéken laknék ez lenne 4-5. De tök mind1 legyen akkor 10.
Magyarul, ha két évente egyszer törtem a kocsit, akkor 300e alatti kárnál bukóban vagyok.
Az a baj ez nem csak az összetöröm a kocsiba merül ki. Mi van ha ellopják? Mi van ha kapsz egy defektet és totál kár lesz a kocsi? Mi van ha a jég szarrá veri az egészet? Soroljam még?
Nekem is 2 éve van meg lassan a kocsi, csak a Casco ~200 ezerbe lesz, úgymond kidobtam az ablakon 200 ezret igen, de mi lett volna ha a fentebb leírtakból egy bejön, akár az egész kocsi árát bukhatom...Nekem ez a napi 270Ft megért ennyit hogy ne aggódjak emiatt.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz B-L-A-C-K #103024 üzenetére
azt a havi 3-8 ezret rá.
Minimum 8 az (pofátlan árak vannak), ráadásul 10%, de min 100e önrész mellett. Magyarul, ha két évente egyszer törtem a kocsit, akkor 300e alatti kárnál bukóban vagyok.
Az a probléma a cascoval, hogy pont ugyanannyiba kerül egy 10 éves autóra, mint az újra, évi 100-150e, ami nyilván nonszensz egy 1-1.5M értékű autónál.
5.5 éve megvan az IS, ha most totálkárra törném, akkor a roncs értékén túli bukta alig lenne több, mint hat évnyi casco díj. Nevetséges.
Same rules apply!
-
-
Termi16
őstag
[kep]Huhh gyerekek, az M3-as Pest felé a 41es km-nél elesett.
Fordítják vissza az autókat....
A kamion sor több kilométeres.[ Szerkesztve ]
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tomics #103016 üzenetére
Annak egy része Heves egy része Nógrád. De mindegy is igazából.
Péntek éjjel mentem fel és nagyon örültem, hogy egy Vitara "törte" az utat előttem. Amúgy meglepően jó tempót ment a kanyarokban én tuti lassabban és középen mentem volna ha sorvezető vagyok. Mondjuk így is középen mentem asszony szólt is, hogy meg akarom előzni? Mondom dehogy, ettől jobb pajzs nem is kell.
#nincsbennetarcsi
-
Tomics
addikt
Hali.
Volt ma reggel egy vadkárom.
Konkrétan hajnalban, szinte felhőszakadásban kb. 40-el haladva az autó oldalának rohant egy vaddisznó, de a visszapillantóban láttam hogy továbbment, nem lett semmi baja valószínűleg.
Viszont az ajtó és a küszöb szépen horpadt, nem valószínű hogy egy kihúzzással javítani lehet, tuti fényezni kell vagy csere az egész..Na már most ha van valakinek vadkáros+casco tapasztalata/tanácsa azt szívesen veszem.
Elméletileg a casco ÁSZF-je szerint vad által okozott kárt be kell jelenteni az illetékes vadásztársaságnál.
Viszont a vadnak nem lett baja, elszaladt a bozótosba és a felhőszakadásban amúgy sem tudtam volna semmit csinálni/dokumentálni a helyszínen és nem is találtam a neten sem infót, hogy vajon az a terület melyik vadásztársasághoz tartozik.Mit tegyek a kár bejelentésén kívül?
PH! addikt since 2004
-
Cicero
őstag
-
szilva01
őstag
válasz gzbotii #103008 üzenetére
Bizony. Ismerősi körömben van egy ember, akinek 3 kispolákja van, de egyikkel sem áll be a garázsba, mert az tele van alkatrészekkel. Mondta, hogy az innen-onnan összeszedett (gyári) csavarokat hordja el felújíttatni! Mondjuk ő nem a pénzért csinálja, csak hogy 20 év múlva is legyen alkatrész, ha megállna valamelyik...
-
Cicero
őstag
válasz molnarpeter #103003 üzenetére
Nincs kultúrája vagy nincs pénz rá?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #102998 üzenetére
Felszínesen követem csak a dolgokat, de azt vontam le,hogy keleten nincs kultúrája, relatív kicsi összejövetelek vannak csak, kevés eladó példánnyal. Annak lehet értelme, hogy nyugati igények alapján, keleti áron restaurált járművel lépsz be a körbe. Keret és értéknövekedés alapján pár típusra rá kell állni, típus fb csoportban kifejezetten érdemes nézelődni. Pár tipp: T1-2, E46 M3, S2000, NSX (bár az új modell megjelenése nagyobb figyelmet irányított rá), MX5 NA, W198...
[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz bitpork #102998 üzenetére
Szerintem ilyet nem találsz könnyen, ha valami annyira kész van, hogy befektetési céllal is megvehető, az zömmel kimegy a nyugati börzékre vagy klasszikus autókkal foglalkozó szalonokba, esetleg hobbizgató gyűjtőkhöz. Parkoló Parádékon beszélgettem olyan autók tulajdonosaival, akiknek a kocsija még veterános szemmel filléres (Manta, Capri, öreg Renault-k), de lassan áttér a youngtimerek világából a veteránokéba, mindenki azt mondta, hogy ami normális állapotú, az visszaszivárog Németországba, jönnek és veszik.
A Facebook esetleg segíthet. Ha leszűkíted egy-két típusra, amit keresel, neten beleásod magad, és megkeresed azokat a Facebook-csoportokat, ahol a típusrajongók vannak, a legjobb eséllyel fogsz ki normális állapotú kocsikat, amiknek az értéke tényleg mehet felfelé.
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Filmvilág
- Külpolitika
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Natív ARM Android appok futtatása emulátoron
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest