-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
-
#94529552
törölt tag
válasz Termi16 #40917 üzenetére
"Elmondásuk szerint beszámitáskor leszervizelték az autót, mindent megcsináltak amit kellett, semmlyen egyéb dolgot nem kell vele csinálni, tökéletes müszaki állapotban van."
Micsoda? Az ilyen megvezetést nem szabad elhinni, ez csak nepperduma. Meg lényegtelen, mert a kötelező dolgokat akkor is meg kell ejteni rajta.
A kuplung működtetéssel lehet probléma, de hogy milyen szinten, azt messziről nehéz diagnosztizálni (hogy bowdenes vagy hidraulikus működtetésű azt se tudom róla, de errefelé kell keresgélni, meg más súlyosabb dolog is lehet). Meg kell nézetni szakival.
Az úgymond kötelező vétel előtti átvizsgálásnál mi volt? Ha elmaradt, akkor próbáld meg holnap bepótolni, és nézesd át a kocsit teljesen. Ha nagyon rossz esetleg, akkor elállnék a vételtől. -
gzbotii
veterán
válasz Termi16 #40920 üzenetére
Mindenféleképpen menj vissza és addig verd az asztalt amíg ezeket nem javítják vagy nem adják vissza a pénzt. Ez így vicc kategória. Egy ügyvéd + fogyasztóvédelem megmentése csodákra képes.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Skillet
addikt
válasz Termi16 #40923 üzenetére
Én átvizsgáltatnám az autót valahol, hogy tudjam, mi van vele. Aztán az erről kapott papírral mennék vissza a márkakereskedésbe. Hiszen, most visszamehetsz a kuplung miatt, de ki tudja, még mik fognak kiderülni, amit most nem tudsz.
Az meg egy dolog, hogy a márkakereskedésben mit mondtak, de papírt is adhatnának az elvégzett javításokról.
De pl hacsak nincsen számlával igazolva egy nagyszerviz, akkor a helyedben beneveznék egy teljes vezérlés cserére, összes folyadék, szűrők cseréje... stb stb.
Persze, csak ha úgy alakul, hogy megtartod az autót.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
SzlobiG
félisten
válasz Termi16 #40917 üzenetére
Kipróbálás nélkül? Ejnye. Ha mentek vele a telepen pár karikát ezek mind kiderültek volna. Mi amikor a vitarat elhoztuk azzal is csak a telepen lehetett menni, természetesen éltünk is a lehetőséggel. Legközelebb nyugodtan mennyetek vele nen az a lényeg mennyit megy végre.
-
Termi16
őstag
válasz Termi16 #40917 üzenetére
Sziasztok,
az előző pénteki törénet folytatását osztanám meg veletek, illetve kérnék további segitséget.
Dióhéjban az előzmények: Fiat Linea 1.4tjet, márkaszervizből vásárolva, szerintük tökéletes állapotban, átnézetve, első nap kuplung beragadást produkál többször.
Előző péntek este kapott tőlem emailt a márkaszerviz, hogy szar a kuplung, oldják meg a problémát azonnal, ingyen és bérmentve. Mivel szombat délelőtt nem kaptam választ, felhivtam őket, és azt a tájékoztatást kaptam, hogy természetesen megoldják a problémát, vagy azonnal, vagy maximum 1 napot kell otthagyni náluk az autót a javitás idejére.
Szombaton nincs szerviz, ezért hétfőn vittem be az autót. Itt már azt mondták, hogy nem tudnak azonnal ránézni, de még aznap megnézik, hogy mi a probléma, és legkésőbb másnapra megoldják. Hivom őket kedden, megállapitották, hogy a kuplung munkahenger szar, ezt kell cserélni. Csak épp nincs nekik raktáron, ezért 1-2 munkanap, amig megjön, még aznap megcsinálják és mehetek érte. Hivom őket csütörtökön, hogy mivan már, közlik, hogy csütörtök délután megjött az alkatrész, pénteken megcsinálják, de még nem tudják pontosan, hogy mikorra lesz kész, ezért szóljak oda péntek délelőtt. Ma hivom őket, hogy mi a fene van, az a válasz, hogy bár ők jó alaktrészt rendeltek meg, de mégse azt kapták, ezért újra kell rendelni, szóval majd jövőhéten lesz valami....Erre persze "kicsit" kiborultam, és elmondtam a kedves ügyintéző hölgynek, hogy ez igy nem megfelelő, oldják meg azonnal vagy kiverem a balhét. Ez volt reggel 10 körül, azt mondta, hogy megbeszéli a főnökkel és keres, azóta se hallottam felőlük.
Nekem ebből elegem van, eladtak nekem egy balesetveszélyes állatpoban lévő autót úgy, hogy az szerintük át lett nézve, amit kellett azt cserélték, és minden szép és jó...ezek után első napon már szar, és 1 egész hét alatt nem tudják megoldani a problémát.
Kérdésem a következő, szerintetek mi a leghatékonyabb megoldás ezek után? Ügyvéddel menjek, hivjam a fogyasztóvédelmet, vagy mi legyen?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Termi16 #41508 üzenetére
"...leghatékonyabb megoldás..."
Gyors, alacsony költségű, biztos pozitív kimenetelű. Ebből a listából válassz kettőt! Szerintem a Te helyzetedből nem lesz egyszerű pozitívan kijönni, ha ilyen a sztori eddig. Addig kell ütni a vasat, amíg nem fizettél még semmit sem.
Ügyvéd költséges és szerintem hosszú idő, amíg lesz valami abból. Fogyasztóvédelem meg véleményem szerint még több idő lehet és egyáltalán nem biztos a Számodra is abszolút pozitív végeredmény.
[ Szerkesztve ]
-
Termi16
őstag
válasz Termi16 #41508 üzenetére
Megint sikerült elodázni a dolgokat az én drága Lineámmal...
Most ott tartunk, hogy szerintük szerdán lesz kész a kocsi, akkor mehetek érte.
Én szerdán átveszem, csütörtökön és pénteken szabad vagyok, úgyhogy tesztelgetem egy kicsit, aztán elviszem egy független szervizbe átnézetni, és ha bármi baja van még, akkor leverem rajtuk.
Mindentől függetlenül kértem találkozót a kereskedés tulajával csütörtökre vagy péntekre, elmondom neki a véleményemet és megkérdezem ,hogy hogyan is szeretne kártalanitani.Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Termi16 #58105 üzenetére
Alapból nem használja ki az akkut kopptól koppig az élettartam miatt, a legegyszerűbben a hatótávból lehet következtetni az állapotára. Leaf pl. jelzi is a műszerfalon, milyen állapotúak a cellák. Tesla esetén vannak jobban tapasztalatok, lm-től függően nem csökken vészesen a kapacitás (a cserélt akkuk az eleinte kicsi gyárott darabszám miatt szvsz nem túl relevánsak az Opelre vetítve). Mintha lenne az Ampera eseteén egy adott elhasználódás, ami alatt (gariidőn belül) cserélik a pakkot.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Termi16 #58112 üzenetére
Egyfelől azért írtam ezeket, mert nincs tele a net 0 hatótávú Ampera-tömegekkel, másrészt ugyanúgy Li-Ion akku van mindben. Ha találsz egy leinformálható, hosszabb távokat futott, alacsonyabb futású darabot, azzal hosszú távra is simán terveznék Facebookon ajánlom az "Elektromos autó tippek és kérdések" csoportot, ott van néhány tulaj, illetve Volt owners' club néven találsz még pár releváns csoportot, fórumokra pedig ott a Google Amiket nemrég írtunk, azokon kívül nem sok hibája van, ha jelentős hirtelenséggel öregedne az akku, biztosan elterjedt volna a híre.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Termi16 #58153 üzenetére
Bp-n belül simán elmegy akkuval, ha töltő sincs messze, akkor ingyen is. Amíg nincs mindennap fullról nullára merítve, sokkal jobban bírják a cellák, otthon kisebb árammal töltve (kevesebb A) is kíméletesebb,igy tartósabb Hőmérséklet miatt előny, ha garázsban állhat. Egy konkrét gyors összehasonlítás: [link] (~150 ezer km alatt 8 km hatótávot vesztett az autó).
Reaper: kerékcsavart autón én a gyári kulcsra ráállva szoktam meghúzni, hosszabbítást csak lazításhoz (meg traktornál megtépni a 2 méteres csővel) használunk
EQMontoya: ha nem szerviz csinálja majd 100%-ban, műanyaghegesztő vissza tudja tenni pl. a kis rögzítőfüleket, de a lököst is meg tudná menteni valószínű (én még a dobbetétet is megmutatnám, ha drágán lenne csak).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Termi16 #65945 üzenetére
Pár éve arrafelé béreltünk egy házat, egészen pontosan az Átjáró utcában, ott nagyon durván hangos volt az M0, hiába van zajvédő fal.
A bejutás fél 9 után már nem olyan vészes, de előtte bármi lehet befelé a 6-os városi részén.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
szőröscica
addikt
válasz Termi16 #65945 üzenetére
Attól függ, mennyire hosszú az a 2-3 utca.
Én légvonalban vagyok másfél km-re a nullástól a XVII. kerületben (tehát ez már nem a legforgalmasabb szakasza, mert az M5, sőt a négyes főút utáni szakasz az M3 felé), nappal semmi nem hallatszik, éjjel viszont van nagyon pici alapzaja. Engem az konkrétan megnyugtat, szeretem hallgatni nyári estéken. De ha közelebb laknék, valószínűleg zavaró lenne.
-
pit stop
addikt
válasz Termi16 #65945 üzenetére
Dugó az van, de szerintem normálisan be lehet jutni. Ha nagyon áll a város, akkor pedig Kelenföldön (jelenleg ingyen) le lehet tenni autót, és lehet tovább metrózni. Szerintem jó, hogy több főút is van befelé, így ha az egyik elesik sem vagy meglőve és tudsz másfelé menni.
M0-nál pár éve emelték zajvédő falakat, azóta valamivel jobb. Nyilván van egy alapzaj, de szerintem nem több mint egy belváros.
Kintebb én nem mennék - pl. Biatorbágy ehhez képest halottra beáll reggeli és délutáni csúcsidőben.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Termi16 #67344 üzenetére
Mazda CX3
Subaru XVKia NiroHyundai Tucson
Mitsubishi ASXmod:
lorcsi: Kocsi elé/mögé/mellé körberakod. Az a lényege, hogy a palackban lévő víz meg-meg csillan ami elijeszti az állatot. Sajnos ha rájön, hogy ez csak egy olcsó trükk akkor onnantól hatástalan.
Nálunk a szomszéd pl a Superb-je tetejére teszi, hogy ne járkálják össze.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Termi16 #67344 üzenetére
Ha már itt vagy, áruld el kérlek, hogy mi késztet arra, hogy vegyél egy kicsi, de magas autót?
Tényleg kiváncsi vagyok, hogy ki a franc veszi ezeket, szóval itt a lehetőség, most szeretném megtudni!Egyébként Rav4-et néztél? Igaz, az nem ennyire divatsuv, de legalább tényleg elmegy valamennyire terepen is.
Qru: Tucson volt korábban is, de az nem a CX3 méret.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz Termi16 #67357 üzenetére
Mennyire gáz az az út? Én ilyen célból egy öreg touareget vettem, olcsón. Viszont hiába a robusztussága, és a jó terepképességei, az elátkozott út már most elkezdte megenni a szilenteket Ez még az allroaddal készült, sajnos este, de a lényeg érezhető. Az allroadon 1 év alatt a teljesen új szilenteket szétette. A Touaregnél majd 2 év kellett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Declare
őstag
válasz Termi16 #70549 üzenetére
Nem csinaltam meg ilyet soha, de ha elolvasod a cikket, akkor ott az van irva, hogy "Tennivalóid a következők:" ....es nem szerepel semmi olyan, hogy Magyarorszagon barmit is intezned kell. En is erre tippeltem volna. Nemetorszagban kervenyezed a rendszamot es forgalombahelyezest es ök lekartyazzak, amit kell.
Forditott esetben kell semmit kezdened a Nemet hatosagokkal, ha jol tudom.
(#70550) focvis Remelem is
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Termi16 #70546 üzenetére
Èn kint adtam el az autómat . Otthon ki kellett jelenteni a kormányablaknál . Kellet a rendszám , forgalmi , adásvèteli . A te eseted kicsit más , de szvsz valami kijelelentèst neked is kell csinálni .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz Termi16 #70977 üzenetére
Azért vettétek ott, hogy utána az állam elvegye autópályaépítés címén?
Az ötleteket pedig tessék levédetni, ezek a hibbantak ott a fehér épületben még ellopják őket, és egyszerre lesz híd-alagút-reptér-űrállomás
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-
-
veterán
válasz Termi16 #74895 üzenetére
Csak hasra ütve modnom, hogy egy CX-7 ára 3-4 millió Ft, aztán lehet, hogy kevesebb.
A 4 m-hez képest a turbófelújítás költsége bakfitty 80-150 ezer Ft. Szintén hasra, egy zsír új turbó 250 ezer Ft. Engem ez nem tartana vissza a vásárlástól.
Sokkal gyomorszorítóbb gondolat számomra egy 4x4-es, turbóbenzines, 1,8 tonnás SUV üzemanyagszámlája. -
bajnokpityu
félisten
válasz Termi16 #77661 üzenetére
beszélj a szervizesekkel. elég bonyolultak a mai kocsik,van, hogy egyszerűbb egy különálló utángyártott cucc,mint a gyárira felfejleszteni. és az is lehetséges,h pár szenzor+felprogramozással gyári lesz.
és simán lehet évjáratfüggő is. én pl fejegységet akartam cserélni (ill cseréltem is, majd vissza) gyáriról gyárira, és olyan pechem van, h enyémnál már a rádió adja ki körben a tolatók hangját, amit korábbi gyártású gyári fej nem adott ki, mert akkor még külön hangszórók voltak pittyegésre.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
veterán
válasz Termi16 #77661 üzenetére
Ránéztem a linkre; szvsz ez nem gyári, max. a gyári helyére megy be.
Fel lehet természetesen szerelni; vélhetően kábelezni is kell.
Kell kijelző is.Sajnos ennyiben kimerült a tudományom. A tavasszal elgondolkodtam vmi hasonlón, végül hagytam a fenébe.
A kamerát féláron is meg tudod venni Kínából, gari nélkül.
Kérdezd meg a boltot, hogy kit ajánlanak beépítésre. -
tomcsi23
veterán
-
bbubby00
őstag
válasz Termi16 #80277 üzenetére
Én 160nál is kimegyek a külsőbe, ha van rá lehetőségem és úgyérzem, most 1percig nem érem utol a következőt. És igen sokan csinálják azt, hogy szöttyög 100 max110el, meglát egy kaminyont kb 3km távolságból és indokolatlanul, tükörbenézés és index nélkül bevág eléd a belső sávba. NA EZT MÉ KELL???
Az ilyen nyomingerek szerintem még sosem vezettek pesten vagy autópályán kívül máshol. Párom is ilyen... amikor összeismerkedtünk és mentünk le hozzánk a viharsarokba, megkérdezte, hogy sima főúton mennyivel lehet menni, mert nincs kitáblázva. Az ilyenekre inkább nem mondok semmit. Pesti és sokéves jogsi lévén nemtudta, h mi a különbség ez a két tábla között.
Na és úgy vezessetek, hogy ilyen emberek mászkálnak köztetek az utakon.
Nem lenne hülyeség, hogy minden jogsimegújításnál egy rögtönzött KRESZ tesztet is bedobjanak a feltételek közé.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5