-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
#majomblogol
Megjött a határozat/végzés a kerítésnek tolató kisteherautósról. 30k bünti. Külön tetszett az ez a mondat a bíróság részéről: "közlekedési morálja nem az általában elvárt, a cselekmény súlyát az eljárás egész tartama alatt nem fogta fel."
Más: mi most az ajánlott nembosoko ablaktörlő lapát, ami itthon polcról elérhető? A gyári közel 3 évig bírta, most kezdett csíkozni. Mondjuk, ha belevesszük, hogy tavaly alig volt használva és garázsban áll az autó, akkor annyira azért nem jó.
-
-
Snoop-y
veterán
válasz
BigBlackDog #200089 üzenetére
Mami mobil szigoruan oviba jarashoz
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
pècsimunkás #200082 üzenetére
Igen, még érkezés előtt (csak a venti megy) mert különben belerohad a kondenzvíz és begombásodik hamar. Auto módban jó, csak akkor a hőfokot kell fel/le tekergetnem. Ha meg megunom akkor manuális módba rakom mint te.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #200077 üzenetére
Igen és a digit klímásnál is így megy.
-
válasz
pècsimunkás #200082 üzenetére
csak automatában használom, manuálisan vagy meleg lesz, vagy hideg
-
pècsimunkás
addikt
Mielőtt leállítod az autót, lekapcsolod a klímát?
Én igen. Meg a rádiót is, meg ha sötétben megyek, akkor a világítást is.
Amúgy - ahogy írtam is múltkor, továbbra is úgy használom a klímát, ahogy eddig. 22 fok, lábra, és szélvédőre menjen. Mint ahogy a manuális klímát.
Automata módban talán ha 3x-5x használtam a 4 év alatt.
Próbáltam esélyt adni az automata klímával, nem jött be.
-
aero.
veterán
válasz
aero. #200080 üzenetére
Bár valamilyen szinten ez is túlmisztifikált, amikor látom, hogy munkatársam 50 ezer km-t csavart bele a Mondeoba mindig hideg motorral (szar a termosztát) és mindjárt 300 ezernél jár, nem füstöl, szépen jár, akkor néha elgondolkozok, hogy sokat kibírnak ezek. A felhasználási szokásaimon nem változtat, csak érdekes.
Első tank átlaga tankolásos méréssel 9.6, board szintén ennyit írt.
-
aero.
veterán
válasz
MC Pite #200070 üzenetére
Én krónikus módon figyelek az üzemi hőmérsékletre és az autóim műszaki állapotára, de nap, mint nap látom a környezetemben, hogy az emberek azt sem tudják, mi van az autóban, vagy mi az az üzemi hőmérséklet. Már meguntam okítani bárkit is ezügyben. Ha valaki figyel ilyenekre, az nálam csak plusz pont.
-
Integrale
veterán
válasz
T0mBd1gg3R #200068 üzenetére
De ebben mi az összefüggés? Digitális nem egyenlő az automatával, és kék-piros tekerősből is van automata.
Kb az összes 2000 utáni Fiat és társai tud minden irányba fújni.
Qru: Nálam kizáró ok az egy zóna.
-
-
-
MC Pite
veterán
válasz
aero. #199972 üzenetére
Nem a 3k számít, sőt. Amíg nem meleg az olaj, ne nagyon essen 1800 alá a fordulat, gyorsításnál meg inkább 2200-2400 alá (sacc/kb, hajtáslánc függvénye).
Sokan pont ott baltázzák el, hogy még a sűrű olaj vánszorog, kenés így alig van, és még alacsonyabb fordulaton csesztetik a gépet mint szokták, holott pont magasabb fordulaton kellene az elégséges kenéshez; csak nem mélyrenyomni a pedált, hanem kicsit óvatosabban gyorsulni, hogy ne legyen nagy nyomatékigény.Ez általánosságba, nem pont neked, nem tudom hogy csinálod, de legtöbb ismerős így öli a gépet egy féligazság alapján.
Vag tulajok huddal: Rendes autót, vagy vacak szemüveget kell venni.
Sokszor olvastam, hihetetlen fatális marhaság.
Qru: Emuláld a digitklímát. Levegő mehet 2-3-akárhányra, a hőmérsékletet tekerd magasabba manuálklímánál. Mint a digit/automata klíma is teszi.
Megdöbbentő amúgy hogy a legtöbb user on-offozik vele (klímakulpungot is szétcseszi).
Bár igaz, sokan a digitet se tudják használni, 20⁰ra állítják, majd mikor mindenki lefagyott ac off, ha mindenki izzad ac on, és így megy végig... -
aero.
veterán
válasz
Snoop-y #200011 üzenetére
Megpróbáltam lemérni, de ezt telefonnal már nem lehet, nem bírja. Se az indulást se a 100-at nem bírja időben rögzíteni.
Olyan érzés volt, mint a körhintán ... 5-6s körül a gyomrod érzed, itt már a tüdő és a mellkas is bizsereg, tippre bőven hozza a teszteredményeket, ami 4.2-4.4s -
válasz
zoo8800 #200009 üzenetére
Nekem pont a digitklíma az ami legkevésbé érdekel, úgyse jó sehogy, úgyis belenyúlok. Egy luxusautóba is ellennék "piroskék" "hovafújjon" meg "mennyire" tekerentyűkkel.
Amit viszont még csak i30-ban láttam, hogy tud EGYSZERRE fújni ablakra, lábra és arcra. Na az királyság, full manuálba elfogadnám. -
válasz
stickermajom #200063 üzenetére
Komolyan pár embernek kijárna a...
-
stickermajom
addikt
Na ma kifogtam én is egy agysebészt a régi 6-oson. Már sötétben a barom kamionos fényhíddal reflektorral mindennel jött szembe. Persze ezt honoráltam, erre mikor közelebb ért ránk rántotta a kormányt. Ha nincs ott asszony és a kölyök lehet megért volna egy visszafordulást az eset.
-
kisza25
félisten
válasz
AMD Power #200056 üzenetére
Amúgy szerettem az összes kia/hyundait, de már be vannak azok is árazva. Tipoból az 5ajtós volt először, imádtam, csak el kellett adni, most meg a sedan ezt is imádom, presztízse az 0 de nagyon jó kis autó.
A vicc az, hogy a 2010-es 1,4M Ft os Seat ibiza sport mindenkinek tetszett, meg uuuu meg ááááá, egy fostalicska volt, jól nézett ki, de mint autó... elmentem vele győrbe a Tipoért a barátnőmmel és visszafele a tipoval csak annyit mondott, hogy egy másik dimenzió... kb a seat mint egy szekér... -
kisza25
félisten
válasz
3L1T3 #200052 üzenetére
Nekem amúgy kia kb minden modellje tetszik, leginkább a proceddet venném megint. De Fater niroja is nagyon finom kis szerkezet lett, ott érzem a 4,5 vs 7M Ft-ot. Nagyon lefedték a piacot a hyundaial karöltve, ügyesen csinálják és tényleg sokat fejlődtek, de árban is sokat mentek feljebb. Mikor a kia pro ceedet vettem 2011- ben az volt a bestbay 2,69M Ft volt az alap és 3,15M Ft volt felextrázva, most meg a tipo 4,45M Ft-ért.
Az 5,2M ért kinált i30- ban a 4,45M Ft tipohoz képest nincsen digit klíma, 4 vs 2 elektromos ablak, tolató radar, tempomat, 16" alufelni, b oszloptól extra sötétítés, könyöklő, teljes pótkerék, 7" központi egység telefon tükrözésel, kihangosító, metálfény, ködlámpa... és az a drágább ezek nélkül... -
kisza25
félisten
válasz
AMD Power #200049 üzenetére
Elmondjam, hogy mennyivel igénytelenebb megoldások vannak benne? Amit nem látsz oda már filcet sem tettek, pl műszerfal alá, a hangszoligetelés is gyengébb
Az alkatrészek sokkal drágábbak, mert rá jön a vám+szállítás (hajó) stb. Ezt a kereskedő is elismerte.
Mondta is hogy nem is érti, hogy a hyundait mennyire viszik 6M Ft +, mikor a tipo mekkora bestby volt 4-4,5M Ft-ért, de neki végülis mindegy -
válasz
Snoop-y #200047 üzenetére
Ne viccezzémán! A Touaregnek 75cm a gázlómélysége a Q7nek meg 50xm. A gyári adat.
-
kisza25
félisten
válasz
3L1T3 #200045 üzenetére
Volt nekem i20 (2015), i30(2013), kia pro cedd(2011), faternak kia carens (2018)és most kia niro(2021)
Mikor 2011- ben kihoztam az új kia proceedet azt se tudták az emberek a kia-ról, hogy az egy autómárka... fel extrázva vokt 3,1M Ft!!! 5,5 évig használtam, szerettem
ma meg mindenki nyomja, hogy uuuu, meg ááá, tényleg nem rossz, de ár/érték tipo jobb. Mondom ezt úgy, hogy 5,5 évig volt a kia ceed és 1-1 évig i20/i30, itt már hyundai/kia bérencként voltam számon tartva
Vezettem kia rio-t és kia stonic-ot is -
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #200039 üzenetére
Az szép....
kisza25 Hyundai azért az mégis csak egy Hyundai.
Holnap megyek ablakokat sötétíteni a kocsin. Majd lövök róla képeket. -
norrberth
addikt
válasz
szabonagyur #200027 üzenetére
Nyiregyen nagy eső után állandóan ez van.
-
gergo5991
őstag
-
AMD Power
titán
válasz
szabonagyur #200027 üzenetére
Ez bitang!
Mai kép?
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #200030 üzenetére
Helyette elkorrodál a testkábel.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #200025 üzenetére
Mondjuk attól nem kell félni, hogy hydrolock lesz egy ilyen kísérlet vége
-
Snoop-y
veterán
válasz
szabonagyur #200025 üzenetére
Plane, hogy ezekkel az autokkal csak gumi peremig szabad vizbe menni...
-
válasz
szabonagyur #200027 üzenetére
Elterelték a Tiszát?
Szép tócsa!
-
Gergőke88
addikt
válasz
szabonagyur #200025 üzenetére
Hol volt ekkora eső?
-
rbalint88
addikt
Csak legyen meg vegre. Egy honapja mar itt kellene legyen, de meg csak mostansag gyartjak…
Egyebkent a szalonban egy kb olyan volt kiallitva, mint amit osszekonfigoltam magamnak, teljesen kellemes a beltere. Csak ez a szovet az ajton olyan becsipodes nekem, mint a mindenhol villanyablak
focvis: pedig jo am a polaros
egy barna lencsessel siman elvagy, mivel leszedi a csillogasokat, igy nem kell hegesztouveget hordani, mint simabol. Es mivel nem tul sotet, arnyekos reszen/rovidebb alagutban se kell lekapkodni, hogy ne vakon menj.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
zoo8800 #200009 üzenetére
Nekem sem a B6 Passatban sem a mostani Superb-ben vhogy nem találja el a digit klíma jól a dolgokat, állandóan gépészkednem kell. Vagy a lábam fagy le, vagy fentre nem nyom elég hideget. A parasztklímát meg benyomom ablakhoz/lábhoz, ventit 1-esre és kész. De lehet csak a hőérzékelésem nem elég fejlett a digit klímához.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz
Snoop-y #199962 üzenetére
Nem tudom, hogy mi van a Golf8-ban.
Az én Golf7-esemben gyárilag:
- max. 1 év / 30 e km az olajcsere intervallum, ez dinamikus, azaz használat függvényében csökken (ez most át van állítva fix 1 év / 15 e. km-re);
- az átvizsgálásos szerviz pedig max. 2 év / 30 e. km fixen.Nincs fotóm, majd készítek.
-
Snoop-y
veterán
válasz
bulikavagyok #200005 üzenetére
Mert meg nem ultel GT3 Track edition-ben.
Abban nincs semmi. Kurblis ablak es egy kb 20mm vastag "szonyeg" az egyetlen extra
. Igaz ez nem sporolas hanem sulycsokkentes miatt de akkor is vicces volt.
-
zoo8800
veterán
válasz
bulikavagyok #200005 üzenetére
Inkább ez, mint egy manuál klímás B8 Passat. (nemrég láttam egy ilyet)
-
3L1T3
addikt
válasz
rbalint88 #200002 üzenetére
Ez nem kérdés, hogy mint autó előrébb valóbb nálam is egy Golf mint egy i30, de ár érték arányban nem ennyire egyoldalú a dolog.
Ugyanakkor az első autóm egy 2016 VW Jetta 2.0 TDi Comfortline felszereltségű volt, imádtam. Mai napig az egyik személyes kedvencem, az a futómű, váltó. Zseniális volt. 130K km-t toltunk le együtt, nem is kell annál jobb autó. -
3L1T3
addikt
válasz
bulikavagyok #200005 üzenetére
Jézusom!
-
válasz
bulikavagyok #200005 üzenetére
hát ez nagyon csöves
még a szerencsétlen 2008-as kia proceedemben is voltak kombok a kormányon.
-
válasz
bitpork #200003 üzenetére
Az eddigi legviccesebb "hiányosság" amivel valaha találkoztam szerintem ez volt:
Havernak kerestem pár éve X4-es BMW-t, rengeteg ilyet láttam. Alig több mint 5 éves autó! Hihetetlen, h a BMW legyártotta multikormány nélkül. OK, azt hagyjuk is, h valaki megvette így...
Azért nem egy olcsó autóról van szó (márkán belül sem).
-
rolcsi910
csendes tag
Szevasztok!
Mitsubishi eclipse véleményeket kérhetek?
Olyan autót szeretnék ami pörgős és hosszú távra is alkalmas. (pl balaton)
Vagy ha esetleg tudtok valami ilyen autót akkor légyszi Írjátok le
A keret az 1,5-2 millió forint lenne, és benzines kéne mindenképpen.
Előre is köszi -
válasz
bulikavagyok #200000 üzenetére
Ne már a kamerát. Amikor lassan két hete látom a szomszéd utSZában az a7-t fél Szenonnal... Még ha rendeli is valaki mac 4-5 nap. Igaz h kicserélni nem lehet állítás nélkül de megcsinálják a bolondok.
-
rbalint88
addikt
válasz
3L1T3 #199992 üzenetére
Nem rossz a Hyundai, de azert egy Golf komolyabb auto
Szerencsere a Golf nem tetszik es amugy is csak Hyundait lehetett valasztani cegesnek, de azert azt el kell ismerni, hogy a VW komolyabb autokat gyart. Az megint egy mas kerdes, hogy a felszereltseg az erdemben er-e valamit vagy csak hosszabb tole a lista. Alapvetoen a Hyundai is jon egyre feljebb, de pl a gyari tolatoradar az a VW termekekben tok jol hasznalhato a 2000-es evek elejen is, mig a 2012-es Elantraban sokszor mar elore megyek, mikor elkezd pittyegni…
A muanyagoknal latok hanyatlast a VW-nel Golf 6-tol kezdodoen, mikozben a Hyundai egyre igenyesebb lesz ebben nem hogy generaciovaltasonkent, hanem modellfrissitesenkent - ennek kisse ellentmond, hogy az Elantraban meg jutott szovet az ajtokra alapfelszereltsegkent, mig az i30-ban a fullos felszereltsegben is egy muanyagpanel az egesz ajto, mubornek imponalni akaro texturaval, a szovetboritasu ajtokhoz mar Tucsont kell venni.
A Kia szerintem europaibb belteret ad a kompaktok kozott, de pl az uj Tucson elegge a kategoria teteje minden szempontbol.Egyebkent a 7,2M-s alaparu hyundai i30-ban meg manualis a klima, nincs ulesfutes , nincs derektamasz es meg csomo minden aprosag. Ja meg lefenyezve sincs, a feher fenyezes is fizetos, 60k. De tolatokamera van
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyedi ékszerdobozka
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beszámítás! Apple Mac mini 2023 M2 Pro 16GB 512GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged