-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kisza25
félisten
mondjuk pályán 140-nél 7,2-t bekért, viszont 75km pálya után beérve Blellére, ami nem nagy, a házig vissza hozta 6,7-re az átlagot, ez is igazán helyben tud jól fogyasztani, vissza lassítottam 55-re onnantól full elektromosban gurultunk a körforgalomig.
Fater az előbb próbálta ki, sose vezetett még automatát azért is én hoztam haza az autót, nagyon tetszik neki, most vitte el Muttert városnézésre
Majd lesz mit olvasgatni, adtak az autóhoz két lexikon méretű használati útmutatót.
Van benne sávtartó, adaptív tempomat, telefon tükrözés, meg az ég tudja még mi, én eddig nem igazán foglalkoztam a dologgal.
Ami meglepett, hogy egy hibrid rendszernél is van külön vízhűtő köre az elektromos résznekAlfa Romeo Giulietta Sprint
-
Gabesz87
veterán
válasz Big_Boss #199478 üzenetére
Igen, a mostani, Recaro olyan, hogy a 2 Isofix pont az ülésen, plsz a padlón lábbal támaszkodik. RÜhelljük ezt a megoldást, mert baromi sok helyet foglal, amikor jól felvagyunk pakolva, oda is tudnánk tenni ezt-azt, de az a nyomorult láb elfoglalja a sok helyet Mondjuk szerencsére a Passatban azért már jobb a helyzet a nagyobb hely miatt. De még egyszer ilyen lábon támaszkodósat biztos nem veszünk.
-
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #199486 üzenetére
Persze a pénzügy dönt valójában nem a szakértő.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #199486 üzenetére
Zsellér Tomi lehet, hogy olcsóbban adja, azt mondta, neki is van egy gyári lámpája elfekvőben. Oda is adtam az SV-nek az elérhetőségét.
-
félisten
-
MC Pite
veterán
válasz Gabesz87 #199462 üzenetére
CBX Xelo vagy Yari, elvileg az utóbbi is elég, és később ülésmagasítónk is használható, elvileg nem kell már több ülést venni. A topikot linkelték.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
kisza25
félisten
válasz Motion_Blur #199470 üzenetére
Kia niro silver sima hybrid
1,6 141 ló 265Nm DCT és 7M Ft volt
Nekem most ez elég jó kis élmény volt, eddig életemben 1x vezettem automatát, azt is vagy 15km-t (x5 35d xdrive)
Vicces ahogy full elektromosan gurulsz vele városban és mivel dct, nagyobb gyorsításnál sem béget, Fater nem is érezte mikor vált, hangja akkor is alig van mikor megy benne a motor
Városban nagyon virgonc, pályan már kevésbé[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
válasz Big_Boss #199478 üzenetére
ezt a gyerekkel együtt kell bekötni az autó biztonsági övével
Nekünk is ilyen van, pajzsos. Amíg nem éri el a 18kg-ot addig a pajzsot is elé kell rakni és úgy bekötni, hogy ne vágja a gyerkőcöt az öv. Amint elég súlyos/magas, a pajzs már nem kell és elég az öv.
Most vettük amúgy nemrég, Cybex Pallas-ra esett a választás, apukás topikban többeknek van.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #199431 üzenetére
Engem is zavar a fényezés, lehet (valószínű), hogy a jövőben foglalkozom majd vele, de egyelőre a lámpa fontosabb.
Autót nem akarok cserélni egyelőre, ahogy Qru is írta, sok cash van már ebben a Jazz-ben, na, meg jelen helyzetben nem is tudnék érdemben jobbat venni helyette.Amúgy ma vettem át az új izzókat, a régieket megsemmisítették a törött lámpával együtt. Oké, én sem szóltam, mikor odavittem, de azért észrevehették volna, hogy nem olcsó darabok voltak bent. És a 4000K-s Osram LED-et már nem is lehet kapni.
Vagy valakinek kellettek, és lenyúlta?
Lett egy pár Philips GT200 H4, egy pár Philips +30% WY21W és az említett Osram helyett egy pár Philips 4000K LED W5W.Már csak a fényszóróval kell dűlőre jutni, az imént dobtam nekik egy emailt, hogy van-e remény arra, hogy ők szereznek egy jót, vagy magamnak kell gondoskodnom róla.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gabesz87 #199462 üzenetére
Szerintem 9-36kg-os jó lehet neked. Van belőle isofixes, 2 féle. Olyan ami 3 pontos isofix, tehát fent is kell legyen bekötőpont az autóban és olyan ami 2 pontos + biztonsági öves kivitel. Utóbbinál elég a 2 pontos isofix az autóban alul és a harmadik rögzítési pont maga az autó biztonsági öve.
-
Gabesz87
veterán
Gyerekülés témában segítenétek? Mert nekem a sok összevissza szabály tök homály. Hogy most mikotról, meddig, milyet Lényeg, hogy most a 3,5 éves gyerekünknek egy Recaro Optiafix ülése van. Ez elvileg 9-18 kg-ig (úgy 4,5 éves korig) jó, ill. némelyik oldal (a saját honlapon sem láttam ezt az infót) feltüntetni, hogy max 105 cm. Na itt lehet a bibi, ugyanis a gyerek már ettől magasabb, és az öv hiába van a legmagasabb poziban, hátul már a válla mögül felfelé jön, és ezért le is csúszik a karján, szóval nem kényelmes már neki, és a feje is valamivel túllóg már a fejtámlán (ami a legmagasabb poziban van). Szóval ha jól sejtem, csereérett. CSak azt nem tudom, most mi a köv. lépcső? Midnenképp olyan lenne jó, ami ISOFIX-es, nem foglal túl sok helyet, és hosszú ideig jó! Na és persze azért biztonságos! Van erre esetleg jobb topic? Mert nem nagyon találtam.
-
stickermajom
addikt
válasz bulikavagyok #199458 üzenetére
Szerintem is ez néz ki a legjobban. Csak a fehér színért kár, sokat elvesz belőle.
-
nagyúr
válasz kisza25 #199455 üzenetére
A három modell közül szerintem is ez a legszebb, nekem is tetszik! Annak ellenére, h amúgy nem vagyok oda ezért a kategóriáért. Bár valamelyik nap azon kaptam magam, h már a harmadik Mustang Mach-E tesztvideót nézem, és az is tetszik. Pedig minden kritériumnak megfelel, ami miatt "utálnom" kéne azt az autót: full villany, SUV és ráadásul "amerikai". Őrület!
bandus: Ez áprilisi rendelés, jövő februári átadás. Mondtam is havernak, h én addigra százszor meggondolnám magam. Plusz akkora már nagyon aktuális lesz a facelifit is. Nincs ez így jól...
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
bandus
veterán
válasz bulikavagyok #199432 üzenetére
nekem 30-34 hetet mondank a golfra, szóval ennek fényében ez még nem is annyra meglepő. kolléga cla kupéja és kb. 40 hét alatt jött meg.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
kisza25
félisten
-
Gabesz87
veterán
Állok épp egy XI. kerületi töltőnél, a másik helyre beparkol egy Mazda 6 Sebaj, felhívtam a köztereseket. Lehet, hogy g..i vagyok, de ez azért parasztság. Mert nem 2 percre ugrott be valahová!
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #199451 üzenetére
B*szod, lájvolod a topikba az átvételt?
Sztem fasza kis croccover, jó kis autó. Ioniq is, de ez többeknek tetszik.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
kisza25
félisten
válasz bulikavagyok #199449 üzenetére
És focvis nagyon tetszik, most vagyunk a kuton, rohadt jó vezetni (értsd kényelmes)
Minden magától értetődő helyen van[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
nagyúr
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #199445 üzenetére
Ahhhhá, ezért volt az SE-m anno olyan kurva lassú, mert ugyanonnan szerzik be a chippeket
Sztem is inkább árat emelnekPixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
félisten
-
brumi1024
veterán
válasz bulikavagyok #199432 üzenetére
Az autógyártók egy dolog, de már az Apple-t is érinti a dolog, figyelmeztették a befektetőket, hogy bevétel visszaesés lesz a következő negyedévben.
kisza:
[ Szerkesztve ]
-
-
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #199432 üzenetére
Mert mindig a legújabb, legjobb procikat tervezik bele, aminek kiforratlan a gyártás, és csak kevesen képesek ilyen procik tömeges gyártásra.
Ja, nem.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
senior tag
válasz bulikavagyok #199432 üzenetére
Szinte az összes EU Ford gyár áll, talán a héten VW Bratislava is leállt. VGTT franciaországi gyára most nyitott ki 3 hét leállás után. Rengeteg autót legyártanak a hiányzó alkatrész nélkül és parkoltatják az udvaron.
-
Doki16
addikt
válasz bulikavagyok #199432 üzenetére
Múltkor beszéltem a kecskeméti Mercedes gyár egyik mérnökével és ő mondta, hogy azért áll a termelés egy része, mert a fedélzeti rendszerekhez nem jönnek meg időben a számítógépek. És ő is a chip hiányt mondta.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
Mindenki kétségbeesetten kongatja a vészharangot: a globális chiphiány hatalmas károkat okozhat az autóiparban - jól összefoglalja a kialakult helyzetet. Durva, h például egy GLE Mercire már több mint 10 hónapot kell várni.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
MC Pite
veterán
válasz rbalint88 #199398 üzenetére
Most mijé, nem is csúnya az autó, meg nekem ez a 16-os is tetszik Már ha erre vonatkozott a mindegy
tboldi: Vagy fényeztesd le és/vagy cserélj lámpát, vagy cserélj autót. Ha belefér, a bbválaszt jelölném meg. Én nem járnék ilyen fényezéssel ha az enyém lenne.
Veron Gumis nézzen rá, de innen éppen cserésnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
félisten
-
Zsombe
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #199418 üzenetére
Nem gáz (szövet nem látszik): [link]
Még ez sem (folytonos szövet szálak látszanak, épségben maradt): [link]
Rossz (puklis, vagy bármilyen mértékű szövet szakadás=szál vége látszik, sajna utóbbiról hirtelen nem találtam tökéletes képet): [link]
Talán itt jobban látszik a sérült szövet réteg (egyértelmű kuka): [link] vagy [link][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Veron #199417 üzenetére
Bele kéne nézni szemből, látszik-e a teherviselő szövet rétegnél sérülés, illetve oldalról, hogy van-e dudor. Valaminek nagyobb hasonló sérüléssel is eljártam, szerkezetileg ép maradt a gumi, csak lifegett egy kis darab a külső részén. Ha csak egy év van már benne, és esztétikainak minősül a dolog, azért lehet inkább hátsó tengelyre tenném, hogy tuti nyugodt legyek felőle. Ha viszont az a pár szál, amit látni vélek a résben, belül komolyabb szövet sérülést takar, akkor csere (jófogáson, ebayen szoktam egy darabos abroncsot lőni, ha megéri)
Bővebb leírás képekkel [link][ Szerkesztve ]
-
Veron
addikt
Mit gondoltok ez a gumi kuka vagy kibír még egy kicsit? [link]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #199404 üzenetére
Elvileg igen.
Nekem inkább búra kellene.Többiek: Nem, ez a lámpa nem maradhat, nagyon ramatyul néz ki élőben, a képek sajnos nem adják át.
-
Teasüti
nagyúr
válasz tboy93 #199335 üzenetére
Nemtom miről beszélsz. Motoron a hangos kipuff is fülre megy itt. Ha nem bántja a szerelő dobhártyáját, akkor átmegy. Haverom motorján nyitott dob van. A város másik végéből hallani lehet ha jön, és sosem kötöttek bele műszakin. Meg sincs neki az eredeti dob. Én meg led szalagokkal (programozható, szóval váltakozó fényű ráadásul) kivilágítva közlekedtem rendőrautó előtt-mögött-mellett-felett-alatt és sosem szóltak érte. Van aki még előre is színes helyzetjelzőket használ, stb.
Hivatalosan ezeket elvileg nem lehetne, volt is rá látszat intézkedés, hogy mérnek hangot az út szélén, stb. De én még nem hallottam senkiről, akit megbüntettek volna ilyennel. Itt pont fordítva működik a hatóság. Van némi publicitása ezeknek, de igazából tesznek rá nagy ívben.
A motor fél indexszel ment át most (ledes index kapott egy pofont és kiment több mint a fele a ledsornak), csak megjegyzés mezőben említették meg, meg megígértem, hogy kicserélem azonnal. Tuning autó meg kb minden utcasarkon befordul egy. Custom fényezés, body kit, leültetve, hangos kipuff, túlméretes felnik, tán még szélesítve is van. Azokat tuti nem alakítják vissza műszaki előtt.
Air Ride-nak még nem néztem utána így, de a gyártó honlapján GYIK-ban azt írják legális, ha szakszerűen van berakva a kit és nem jelent veszélyt. Ez utóbbi megállapítása itt a vizsgáztatótól függ, de amúgy elég laza a kultúra ilyen szempontból. Csak elméletben probléma a hangos kipuff és társai, de ha nem hajnali kettőkor tolod neki a város szélén F1 hanggal, akkor igazából senkit nem zavar. Persze az embereket azért megosztja, de a netes komment húszárok amúgy is imádnak vitatkozni mindenen, ami közlekedés.A magyar bürokrácia meg arra van kiépülve, hogy senkinek ne kelljen tartania a hátát semmiért. Ott meg se lepődök rajta, ha egy vizsgáztató beleköt mindenbe, ami nem gyári.
Persze a műszakit azt itt is komolyan veszik (de valahogy a füstölő dízelmozdonyokat nem akarják megbuktatni itt se... ), még a pedálon lévő gumit is kicseréltetik veled, ha kopott. De itt megvan a hatáskörük és józan eszük döntést hozni az ilyen dolgokban.
Ha a tesztpadon a fék tökéletes munkát végez, akkor nekik az már mindegy, hogy miből van.
A határérték legyen meg, oszt mehet a dolgára.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz bitpork #199400 üzenetére
Ha tehetném, most rendelnék gyári xenont, de sajnos RHD.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Path of Exile 2
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Milyen monitort vegyek?
- Black Myth: Wukong
- Lexus, Toyota topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest