-
Fototrend
Autós topik
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #341753 üzenetére
(rögzített hozzászólás)
🎺 Az eremények alapján 2 tali leszt 🎺:
Egy Bp-hez közel, május 13-án kedden 17:00-kor, a Budaörsi Auchan totem oszlopánál (47.4530292, 18.9443333) [kép] [kép] [kép]).
És egy Győrben május 17-én szombatot 16:00-kor a győri ETO parkolóban [link].
Köszönöm mindenkinek a részvételt és a konstruktív hozzáállást!
Találkozzunk minél többen, remélem plusz meglepetés vendégek/tagok is lesznek majd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
ParmaBoy #342548 üzenetére
Azért csak óvatosan! Bár többen megerősítették, de a NAV-tól nem kaptam erről írásos állásfoglalást. Ezért írtam, h elvileg.
molnarpeter: Jó gondolat, de a családtagod lehet, h rosszul járna egy ilyen manőverrel. Elvileg őt (mint első magánszemély tulajdonos) még ugyanúgy megtalálhatják. Az autó nálad marad, de az áfa befizetésére kötelezhetik őt.
-
-
válasz
weiss #342522 üzenetére
Azért mert így elvileg már nem tudják tőled elvenni az autót. Több nagy értékű autót vettem már "készpénzért", alaposan utánajártam a témának. A NAV-nál, jogászoknál, autókereskedőknél, stb.
Szerk.: Jóhiszemű vásárló vagy aki magánszemélytől vásárolt, így elvileg nincs jogalapja a lefoglalásnak.
-
válasz
cOxeR #342466 üzenetére
Én sem értek egyet azzal, h a gyártók folyamatosan növelik az autóik méretét, de amit leírtál sok esetben inkább az átgondolatlan várostervezés hibája. Nem egy olyan projektet ismerek, ahol hatalmas üres területet parcelláztak fel egy település szélén, lett volna hely bármire, de csak szűk utcákat és mini (5-600 négyzetméteres) telkeket alakítottak ki. Ja és persze sok helyen egy ilyen kis telekre is kiadják az ikerházas építési engedélyt.
Qru: Én komolyan aggódom az európai gyártókért.
Autóvásárlás cégtől: Többször vettem már így autót, minden esetben extra odafigyeléssel. Sajnos az nem igaz, h miután a nevedre került az autó már nem érhet semmi baj. Áfacsalásnál például simám megtalálhat a NAV, akár hónapokkal (évekkel?) később is. Baráti körben többször előfordult már. Az egyetlen megoldás - ha biztosra akarsz menni -, h az adásvételnél közbe kell iktatni egy másik magánszemély tulajdonost is. Én így vettem az M4-et is. Ez kb 350 ezerbe fájt a tulajdonosnak, de ő belement, én meg örültem.
-
-
Jaja, elhiszem.
Épp most nézem Joe Achilles legújabb videóját, az M4 CS is (bőven) túlteljesíti a gyári gyorsulási adatát. 3.2 helyett 2.83 a 0-60 mph. Nem értem a BMW-t, h ez miért jó nekik?!
-
válasz
cOxeR #341579 üzenetére
"AI számolja"
Huh, neked tényleg nincs egyszerű dolgod!
Nekem nem kéne hozzá sok minden, de valahogy mégis mindig elmarad a mérés. De ami késik, nem múlik.
Jól értem, h csak egy kb 10%-os tartományban adja le a maximum teljesítményt?! Mondjuk gondolom, h utána is csak pár századot romlik a gyorsulás... de azért meglepő.
Qru:
Hja, ezek eléggé odafigyelős kerekek. Nekem általában sikerül megóvnom őket, de én is hibáztam már. Nagyon tud fájni...
-
válasz
cOxeR #341573 üzenetére
Nagyon komoly idő! Elvileg az enyém is hasonló 0-100-on, de továbbra sem sikerült lemérnem.
Pedig ott van a Dragy a kesztyűtartóban. A 0-200-ról viszont lövésem sincs.
BigBlackDog:
Más: Ma este találtam egy jó szpotot! Nem nehéz kitalálni, h hol van.
Lehet, h itt tilos megállni, ne jelentsetek fel, pls!
Ide még vissza fogok térni más napszakban is.
-
-
-
-
-
-
VÉDA kapuról jut eszembe: én eddig úgy tudtam, h csak a közeledőket figyeli, de Google Street View alapján mindkét oldalon van rajta kamera.
Elképzelhető, h egy kicsit korán léptem a gázra pár napja, miután elhaladtam alatta. Most izgulhatok megint...
99-ben vagy 2000-ben büntettek utoljára gyorshajtásért, de amióta Pesten élek minden hónapban van egy ilyen necces helyzet. Egyelőre mindet megúsztam (kopp-kopp)
_NCT: Simán szereltethetsz rá vonóhorgot! Utána vizsga, és bekerül a forgalmiba is.
-
válasz
rbalint88 #341086 üzenetére
Gyönyörű szép, gratula!
Képek alapján hibátlan! B9-ből ez volt a kedvenc színem! Ebben a színben adja ki legjobban az alumínium (ezüst?) A-oszlop és tükörburkolat. Ja! És ehhez a színhez elég jól passzol a piros vászontető is...
Mondjuk az piros belsővel lenne az igazi.
-
-
-
Nem hiszem, h drift volt... Kinek jutna eszébe driftelni egy 330e-vel?!
Az eladó csak annyit mondott, h az egyik felni cserélve lett padkázás miatt. Azt viszont elfelejtette megemlíteni, h elől-hátul kitört a futómű.
szebe: Ezt nem lett volna könnyű kiszúrni! A rétegvastagság minden elemen gyári volt (mivel csak a futómű sérült). Egy alig egy éves autónál meg nem nagyon nézel mást.
-
-
válasz
radi8tor #340882 üzenetére
Például én.
Nem véletlenül fizetek érte... Egyszer már megmentett egy méretes bukótól.
-
válasz
bulikavagyok #340878 üzenetére
Elkelt.
-
Valakinek nincs szüksége egy CarVertical jelentésre? Tegnap jelezték, h holnap lejár a két korábban megvásárolt kreditem. Nagy szemétség ez tőlük, gondolom lejár a szavatossága és megromlik.
Szerk.: Természetesen ingyen adom.
-
válasz
focvis #340602 üzenetére
Szuper volt a tali, köszi a résztvevőknek!
Szerintem sokkal jobb volt így, mintha húszan lettünk volna. Ez nekem csak a második alkalom volt, az elsővel pont az volt a baj, hogy nem tudtam beszélni mindenkivel, és több autó is kimaradt a programból. Sőt, akkor kb. 10-15 emberrel beszéltem, de csak hármat vagy négyet tudtam megjegyezni a nevekből. Azóta sem tudom, h kivel beszéltem, és kivel nem.
Nagyon kínos, de évről évre egyre rosszabb az arc- és névmemóriám.
Viszont ma két dologgal is meglepett a BMW. Az egyik, hogy az autó nem csak hideg motor esetén korlátozza a teljesítményt. Miután elbúcsúztunk és elindultunk, erősebben gyorsítottam, de 3000-3500 körül leszabályzott az autó. Valószínűleg azért, mert előtte több mint egy órát állt a motor, és az olaj visszahűlt 75-80 fokra. Ilyet eddig még nem tapasztaltam, legközelebb jobban odafigyelek erre.
A másik mai meglepi, hogy egy ilyen lehűlés után mennyire elhalkul a kipufogórendszer. Se durrogás, se rotyogás. Szerencsére gyorsan visszajött a hangja, így ArthurShelby is meghallgathatta. -
-
válasz
tboldi #339917 üzenetére
Tegnap én is megjártam Ausztriát, Hegyeshalom kishatár, reggel 9 körül nulla várakozás. A rögzítő deszkák tényleg nem kicsik, de szerencsére megúsztam falakadás nélkül. Viszont azon meglepődtem, h visszafelé is át kellett hajtanom egy szőnyegen. Azt hittem, h mi nem védekezünk...
Az M1-esen már beindult a nyári szezon: nem kevés útépítés miatti forgalomkorlátozás, két hatalmas dugó hazafelé (mindkettőt sikerült kikerülni), plusz egy méretes porátfúvás Biatorbágy környékén.
Viszont ezeknek köszönhetően 9.2 lett a napi fogyim! Ráadásul úgy, h nyitott tetővel is mentem kb 50 kilométert. És volt egy kis durrogtatás is...
hellomi: Gratula! Hajrá, várunk sok szeretettel!
-
-
-
válasz
ParmaBoy #339850 üzenetére
Bringa vásárlás előtt mindenképp teszteld le a Bubit! Ha nincs szintkülönbség simám lehozható a 6 kilométeres táv izzadás nélkül! Én imádom ezeket a bringákat, ide a belvárosba elképzelni sem tudok jobbat. Pedig volt már pár komoly bringám (most is van kettő).
Előnye a saját bringával szemben, h nem neked kell karbantartanod, illetve nem kell bajlódnod (aggódnod) a tárolásával sem.
cOxeR: Én mindenkit megpróbálok lebeszélni a rollerről.
Kis kerék + sz*r utak -> "életveszély". Nekem is volt már rolleres balesetem, ha nem muszáj inkább már nem állok fel rá.
-
válasz
radi8tor #339813 üzenetére
tboldi: Most olvasom, h már 24 kilométeres kocsisor van az M1-esen.
-
-
-
-
válasz
szabonagyur #339736 üzenetére
A szlovén határt néztem, de az nekem nagyon nagy kerülő lenne.
A Google Maps szerint egyébként az M85 is le van zárva. Pedig elvileg az a határ nyitva van.
-
-
-
-
-
válasz
szabonagyur #339708 üzenetére
Már volt róla szó? Erről lemaradtam.
Nekem csak jövő héten kell mennem, addig biztosan megtudom valahonnan.
-
Valaki járt a napokban az osztrák határon? Milyen formában történik a fertőtlenítés? Láttam ilyen "fertőtlenítő medencés" videókat is, nem szívesen hajtanék át egy olyanon.
A soproni határátkelőnél kellene átmennem.
Más: Mi lesz a tavaszi talival? Nekem oké lenne a keddi és a szerdai időpont is, később viszont valószínűleg már nem leszek a városban. Részemről Etyek és Budaörs is oké lenne.
-
-
-
-
Jogos! Kivéve ha....
macilaci78: Jó felvetés, korábban én is gondolkodtam már ezen! És arra jutottam, h valószínűleg nincs túl nagy különbség a két tevékenység között. Bubizás közben (15-20km/h-s sebességnél) a 48-as nyugalmi pulzusom kb 60-ra "ugrik". Nem igazán szoktam kapkodni a levegő után...
Valójában észre sem venném ha az órámon nem látnám a változást.
A saját bringámmal már más a helyzet, azzal simán tartom a 35-40-es tempót, jóval magasabb pulzussal. Az már tényleg nem túl egészséges a belvárosban.
-
Jaja, sajnos...
Amúgy én kedvelem a politikusokat! A kedvencem a piti kis államtitkár aki kék villogóval "kerüli" a dugót a Skodájával.
barnam_: Én itt is imádok tekerni (védett bringaúton). Mondjuk az Üllőin szinte soha, de a körúton annál inkább. Sajnos igazad van, nem túl egészséges, de ez van. És még mindig jobb mint az autóban ülve ötször annyi ideig szívni ugyanazt a levegőt.
-
Az Üllőin mehet a racse!
...nyomodban a zsarukkal -
válasz
ArthurShelby #339176 üzenetére
Én benne lennék!
Micsurin: Gratula! Sok balesetmentest!
rbalint88: Audi V8?! Ezért jár a szuper gratula!
-
válasz
barnam_ #339156 üzenetére
+1. Ilyen esetben szinte soha nem használom.
Csak hosszú percek után, abban az esetben ha nagyon bealszik előttem valaki.
Szerintem kimondottan nagy parasztság több száz méterről levillogni az előttem haladó kocsisort. Nem vagyok rá büszke, de az ilyeneket néha "büntetni" is szoktam.
-
-
-
-
-
válasz
ArthurShelby #338783 üzenetére
Ez jó!
Autókkal mondjuk nem könnyű pénzt keresni, de nem lehetetlen! Én mondjuk annak is örülök ha 10-12 hónap használat után bukó nélkül tudok kiszállni egy ilyen autóból. Igazából mindig ez a fő cél, általában sikerül is teljesíteni. Ez a kabrió novemberben bomba vétel volt, most pluszos lenne (2-3M), de
sajnosnagy a szerelem, így nincs szívem eladni.Pár hónapja egyébként egy olyan projekten dolgozom, amivel évente két autót is tesztelhetnék, ráadásul kereshetnék is rajtuk egy keveset. Nem az évszázad üzlete, de nem is ez a lényeg.
-
válasz
pit stop #338662 üzenetére
Ez nagyon szomorú.
pècsimunkás: A busz nálam is felmerült! Leginkább a bringám miatt, de az "alvás opció" is jól jönne néha. Egyik haverom évek óta építget magának egy T5-ös Transportert, nagyon tetszik az övé is.
ArthurShelby: Audi a kedvenc de a másik kettőt majdnem ugyanúgy szeretem.
Sőt, most a BMW-t egy kicsit jobban. Egyébként jó okom volt BMW-t venni, ugyanis nincs más ehhez hasonló kabrió a piacon. Audi S5-öt is kerestem, de túl öreg a típus, nem is gyártják már. Utód egyelőre nincs (nagyon remélem, h lesz). Megnéztem pár E53-at is, de ugyanaz a bajom vele mint az S5-tel. Maradt a 8-as és a 4-es kabrió. Esélyes volt a 840d és az M440i-is, de ez lett végül. A következő jó eséllyel megint egy Merci lesz (CLE).
-
-
Lehet, h menőbb, nem tudom. A kupé valószínüleg igen. Nekem a beltér minősége miatt tetszik sokkal jobban a Porsche.
pècsimunkás: Korábban én is sajnáltam rá a pénzt, és amúgy nem is az én kategóriám egy ilyen autó, de annyira imádom őket, h "muszáj" bevállalnom. Viszonylag könnyű dolgom van, nincs se család, se gyerek (plusz soha nem kellett még odaadnom a cuccaim felét egy csajnak sem
), szóval ezzel ajándékozhatom magamat.
-
válasz
pècsimunkás #338650 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Nekem az Audi a kedvenc gyártóm, plusz soha nem volt SUV-m, szóval azért nem volt olyan nehéz rábeszélni. Bár majdnem Cayenne-t vettem.
-
válasz
norbert1998 #338646 üzenetére
Engem a haverjaim beszéltek rá a Q8-ra mondván, h milyen fasza, h magasan ülök, meg milyen könnyű beszállni, stb. Ki- beszállni tényleg könnyebb, de annak, h magasan ülök semmi hasznát nem éreztem. Egy rohadt jó hosszútávú utazó autó, de kb ennyi az össz előnye. Ezt viszont tudja egy S6-os Audi is, és az legalább nem tol annyi szelet maga előtt az autópályán. A sokkal jobb úttartásról nem is beszélve. Plusz városban is sok hátránya van egy ilyen nagy dömpernek, szóval amíg Budapesten élek addig köszi, de inkább nem.
-
-
válasz
norbert1998 #338625 üzenetére
Az a baj, h kell. De remélhetőleg ez is elmúlik egyszer.
-
válasz
tboldi #338584 üzenetére
Aha látom, pici lakk hiba.
Kár érte, de így is nagyon menő!
norbert1998: Tetszik ez a hozzáállás, maxi respect nekik! Egyszer még lehet, h lesz egy Alfám.
Szerk.: Csekkoltam a modellpalettájukat, meglepően szűkös. Se egy kupé, se egy kabrió...
SUV dominancia náluk is. Szomorú.
Szerk.2.: Montreal Zöld 10/10
-
válasz
tboldi #338553 üzenetére
250-ből a teljes szett?? Az nagyon jó ár! (manapság) Szerencsére nagyon ritkán kell ilyeneket kifizetnem, nem vagyok tisztában az árakkal. A Q8-cal mondjuk pont belecsúsztam egy első fékbetét cserébe, arra 160k volt a gyári szett (nem márkaszervizben). Még 23-ban.
brumi1024: Azt hallottam, h a kerámia nagyon drága - szerintem még véletlenül sem vennék olyat.
-
-
-
-
+1. Mondjuk ezzel is vannak rossz tapasztalataim. Az S5 volt az első autóm amiben benne volt ez az extra. Otthon tolattam ki a kapubeállóból, szerencsétlenségemre pont arra járt egy másik autó (rohadt messze, ráadásul az út másik oldalán), erre úgy beba**ta a féket az Audi, h azt hittem hogy izomból nekimentem valaminek. Mínusz egy év az életemből.
tboldi: Igen, ez jogos! Ebben az esetben a Mercinek kellett volna dudálnia!
Tsebacsi: Én nagyon ritkán adok ilyen visszajelzést. Általában chillben vezetek.
radi8tor: Ez még oké lehet. Bár szerintem ritkán van rá hely.
-
-
válasz
focvis #338091 üzenetére
Ilyet még nem tapasztaltam egyik autómnál sem. Elölről már jött figyelmeztetés nekem is, jaja, hangjelzéssel együtt.
De ezzel nem mész sokra, max az övedet tudja előfeszíteni. A lámpa villogás mondjuk segíthet a baleset elkerülésében, de kis eséllyel fogja megakadályozni az ütközést.
tboldi: "Természetesen..."
- én biztos, h nem dudálnék egy ilyenért.
-
válasz
macilaci78 #338083 üzenetére
Oké, de hogyan? Hogy lehet egy ilyen (ráfutásos) esetet kivédeni?
Az új Audik kapnak most egy olyan funkciót, h ha állsz a lámpánál és közeledik hozzád egy másik autó, akkor automatikusan felvillantja a féklámpát. De ez egy egészen más eset.
-
Így duruzsol a Dodge elektromos izomautója - szép új világ
-
-
Hja, úgy könnyű!
Nekem soha nem volt céges autóm (munkahely híján), de fateromét sokat vezettem.
f4lcon: Szép számok! Akkor mi pont ellenkező utat jártunk be. Én a 90-es évek végétől 2010-ig mentem nagyon sokat, azóta viszont egyre kevesebbet. Bár az elmúlt egy-két évben újra nőni kezdtek a számaim.
radi8tor: "Hátulról érkezők ellen csak a Tesla véd" - hogyan?
Lincoln76: Esetleg kérdezz rá egy gumisnál! Szerintem nem minimálisak az eltérések.
-
válasz
cOxeR #338022 üzenetére
Szép teljesítmény! Én utoljára a 2000 években hoztam magasabb számokat, évi 40-50k volt a max - ha jól emlékszem. Azóta nagyon lecsökkent, mostanában sokkal kevesebbet használom az autót (nincs rá szükségem).
Amúgy tényleg nagyon jó lenne, ha le lehetne hívni a statot, h mennyi kilométernél járunk!
Idén decemberben lesz 30 éves a jogsim, gyors fejszámlás alapján én is bőven 500k km felett járok már.
BigBlackDog: Ajjaj, sajnálom! Azért ez veszélyesebb volt mint egy sima koccanás, ebből akár nagyobb baj is lehetett volna. A lényeg, h megúsztátok!
-
-
válasz
cOxeR #337985 üzenetére
Hja, ez már öt számjegy!
Nálad más a helyzet, mert te több évre vetted - ha jól emlékszem. Plusz ezeknél az autóknál eladáskor különösen fontos az alacsony futásteljesítmény.
Mindegy, most már 20k-ig nyugi lesz. Úgy döntettem, h idén megmarad, jövő tavaszig meg megpróbálom 20k alatt tartani. Sok esély nincs rá, de hátha sikerül.
-
-
-
A BYD azt állítja, 5 perc lesz feltölteni az autóikat - Magyarországon 55 perc
-
-
válasz
Tsebacsi #337878 üzenetére
Ez is nagyon szép, de az alap kék színek közül nekem továbbra is a Portimao Blue a favorit. Az Individual színekből pedig sokáig a Yas Marina Blue volt az abszolút kedvencem. Haveromnak öt-hat éve volt egy M4 kabriója, konkrétan ez a példány. A képek nem adják vissza, de élőben elképesztően ütős az autó.
cOxeR : Ez nagyon jól néz ki! Jaja, nagyon észnél kell lenni az ilyen autókkal. Nekem a hátsó kipufogódob is veszélyeztetett.
-
-
Ma voltam kötelező szervizen a Rack Autónál, ott láttam ezt a gyönyörűséget (M4 CS). Riviera Blue metál fényezés... a Porschénál ez a kedvenc színem (náluk Mexico Blue).
-
Durva stat Borsodból: Minden napra jut egy baleset ittas vezetés miatt
-
-
válasz
stickermajom #337552 üzenetére
Korábban gondolkodtam már ezen, szerintem egy sör után nem nagyon tudnak mit kezdeni veled. Oké, kimutatja a szonda, de mi van akkor ha én nem ismerem el, és megkérem őket, h vigyenek be vérvételre? Hol lesz már az az alkohol, mire leveszik tőlem a vért...
Ez persze csak egy elmélet, én senkit sem biztatnék arra, h egy sör után autót vezessen. Itthon legalábbis. Spanyolországban én is vezettem már autót egy kis üveges sör után.
-
válasz
ArthurShelby #337542 üzenetére
Igen, olvastam róla, h mostanában már ez a jellemzőbb. De talán nincs is ezzel baj, mert az alkoholnál nem sok pusztítóbb dolog létezik a világon.
Nem vagyok álszent, én is fogyasztom néha, de az elmúlt években igencsak lecsökkent az alkalmak száma.
-
-
-
-
-
-
-
Éljenek!
-
-
NAV Facebook -
válasz
szabonagyur #337044 üzenetére
Ezek szerint nem!
Itt láthatsz róla képeket is. Egyébként nem is "AO", hanem egy A és egy tojás.
focvis: Úgy tűnik, h egyelőre csak zöld táblákon...
bitpork:
Ez most sajnos egy ilyen időszak. Tapasztalatom szerint ilyenkor már jobb minél gyorsabban lenyelni a keserű pirulát. A Q8-nál én is megtettem. Nagyon szerencsétlen időszakban vettem azt az autót, és pont belecsúsztam egy nagyobb áresésbe.
-
válasz
kisza25 #336986 üzenetére
Garázs Ep. 1001.!?
Tegnap láttam én is.
bitpork: Még megvan a Q7?? Elég rég óta hirdeted - ha jól emlékszem.
Más: Ma láttam először "AO"-s rendszámot (egy Teslán). Az AI sokkal jobb volt! Plusz annak legalább van értelme.
Új hozzászólás Aktív témák
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro Max - Gold - Használt, karcmentes, 100% akku
- Xiaomi Redmi Note 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bowers-Wilkins Pi7 S2 (2195084) (ELKELT)
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad P73 - i7-9750H I 32GB I 256SSD I 4K I Nvidia 4GB I W11 I Cam I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest