-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Snoop-y #328783 üzenetére
Hajrá, hajrá! Nagyon várom már! Mostanában egyre több ilyen videót nézek a YT-on! Pár napja például azon kaptam magam, h egy órája 812 Superfast videókat nézek. A V12-es Ferrari hang egyszerűen fantasztikus és ámulatba ejtő. Felér egy terápiával... csak szólok.
Nemrég tudatosult bennem, h nekem ez okozza a legnagyobb örömöt az autózásban. Nem az erős motor, vagy a jó futómű. Azok közel sem adnak annyit.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Snoop-y #328568 üzenetére
Ez biztos? Szerintem az nem kamu!
hobizoli: Szerencsére a legtöbb sportos modell még igazi kipufogókkal érkezik.
Qru: Ultra gagyi ez is, de itt legalább nem "világít" az autó alján az igazi kipufogó.
Micsurin: Tényleg jól néz ki! Gunmetal szín az új kedvencem.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Pedig szerintem ez a legnagyobb gáz vele... És ettől a gyártótól ez "vállalhatatlan". Azon persze lehet vitatkozni
(bár felesleges), h rendben van-e a forma, szerintem nagyjából oké. Ennek ellenére én sem venném, viszont az 53 AMG-t igen! Az azért eléggé ütős - nyilván az extra kiszélesítések miatt.Mondjuk abba a modellbe is bele tudok kötni: a beltér minősége egyértelmű visszalépés mindkét elődhöz képest. De azért nem vállalhatatlan.
Sajnos kabrió/kupé vonalon egyre kisebb a kínálat, meg kell becsülni ezeket az autókat.
Szerk.: Főleg hathengeres motorral.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
Hatalmas fekete pont a Mercinek tőlem, CLE 450 pár napja a körúton. Tetszik az autó, elég jól ismerem már, de így utcán, hátulról még nem volt hozzá szerencsém. Eleve hatalmas szégyen, h ilyen autókra is felkerülnek a kamu-kipufogók, de a Mercedes még ennél is mélyebbre süllyedt: a full levágós kamu kipufogó alatt az autó alján látható az igazi kipufogó is! Nem feltűnő, de jól látható.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #328349 üzenetére
Te jártál már úgy BMW-vel, h nem sikerült aktiválnod a launch controlt? Ma szerettem volna tesztelni a BMW gyorsulását, de sehogy sem sikerült. Úgy csináltam, ahogy a kézikönyv írja: DSC off, váltó S3-ba, full fék majd gáz, és go. De már a launch control feliratot sem sikerült a műszerfalra varázsolnom. Kétszer próbáltam, de miután összevissza táncolt az autó hátulja, plusz sebességet sem váltott (ez fájt egy "kicsit"), így inkább elengedtem a dolgot. Mi lehetett a baj szerinted?
Így utólag belegondolva nem elképzelhetetlen, h a gázpedál nem találkozott a padlóval - de ennek viszonylag kicsi az esélye.Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz kisza25 #328261 üzenetére
És valószínűleg itthon ez még inkább érezhető lesz - számolva a forint további gyengítésével.
macilaci78: +1
cappa72: Most jóformán nincs várakozási idő! Szenvednek a gyárak, a raktárak is tele. Most keresek sógoromnak autót (Ford), fullon vannak a kereskedések is új autókkal.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Fájdalmas drágulás jöhet: elképesztő tervvel álltak elő az európai autógyártók - szuper terv, szuper kilátások
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #327666 üzenetére
A mai 20-as fogyiban azért elég sok dugózás volt. Szerintem az Alfád is kért volna egy tízest! Nagy átlagban 12-13-mal eljárok Budapesten, ami elég korrekt szerintem. Ha sokat állsz a dugóban vagy nyomod neki, akkor jobb ha utánakötsz egy benzinkutat.
De egyébként megéri minden csepp benzin... és az a lényeg.
Qru: Jaja, csakhogy nekem nem jön ki a matek! Ezeknek az autóknak elég rövid az opciós listájuk.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Emunem #327641 üzenetére
Szerintem mindkettőt korlátozni kéne! (jogsi és teljesítmény)
Snoop-y: Vicces, de valószínűleg nem sokkal kevesebb mint a tiéd. Gyári adat 1920 kg, a forgalmiba viszont 1995 van beírva. Ez mondjuk egy kicsit furcsa.
BigBlackDog: Én is úgy tudom, h jelzik a jogsin.
Shadowbull: Két másodpernél lehet, h tovább, mert kevesebb mint 6 másodperc kell neki a 0-200-hoz. De amúgy teljesen jogos!
kisza25: "0 vezetési tudással " - jaja, ez benne a legijesztőbb.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz focvis #327621 üzenetére
Jaja, megértelek!
ArthurShelby: "Btw kezdem azt hinni, hogy minél nagyobb a fogyasztás, annál élvezetesebb az út" - Áááá, nincs összefüggés!
Más: Az 1548(!) lóerős "agyrém" volt már? Szerintem ideje lenne elgondolkodni valamiféle korlátozáson. NEW Xiaomi SU7 Ultra (2025) Tesla's Nightmare?Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz cOxeR #327208 üzenetére
Szívesen, de sajnos nem leszel beljebb vele: Miskolcon.
ArthurShelby: "Kihagytam pár (1800+) hozzászólást" - most egy kicsit irigyellek! A tegnapi napot én is inkább kihagytam volna...
A fogyi nagyon durva! Szinte hihetetlen egy ekkora autótól.
Napi fogyi tőlem is, ma kivételesen több dugóval:
És ennyi a hosszűtávú átlagom (kb amióta ezzel járok):
focvis: Nekem ma meg sem fordult a fejembe a nyitás, de jövő héten lehet, h megteszem majd. Keddre 11 fokot jósolnak!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
Váratlan pálfordulással mentik meg az európai autóipart? - Mégsem tiltanák be a benzines autókat - reméljük a legjobbakat
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz macilaci78 #327177 üzenetére
Igazából nekem csak egy ezüst autóm volt (Lexus IS), de azt négy-öt méterről szinte bármilyen állapotban tisztának láttam. Mondjuk már akkoriban is volt egy lightos tisztaságmániám, szóval nem engedtem nagyon összekoszolódni, de az biztos, h sokkal kisebb odafigyelést igényelt a tisztán tartása.
hdanesz: +1. Mondjuk ehhez az is hozzátartozik, h az egy viszonylag fiatal autó volt.
tasiadam: Van ennek a témának egy Insta oldala is! Csak ilyen fullra pakolt M3-as kombik vannak feltöltve rá.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz focvis #327133 üzenetére
Közben én is végignéztem már. Komoly az a kereskedés, korábban nem láttam még hasonlót sem. De így jobban belegondolva van benne ráció.
kisza25: A fekete tényleg szívás, nekem annál a porral is meggyűlt a bajom. Fehér is volt már három, nem különösebben kedvelem azt sem. Nehezebb mosni, illetve az apróságok is sokkal jobban "világítanak" rajta. Tisztán tartás szempontjából az ezüst a bajnok, ez nem kérdés.
hdanesz: Nekem volt javítás a metál fehér a Q8-ason, elsőre hibátlan lett!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Emunem #327118 üzenetére
Jaja, persze! Erről meg az jutott eszembe, h egyik haverom most vett egy kb másfél éves I20N-t. Nem ismertem az autót, szóval elolvastam néhány tesztet. Kiderült, h nagyon fasza kis gép! És a lényeg: elég szépen durrog is ha kell! Remélhetőleg a héten tesztelni fogom.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Jut eszembe! Ezt a videót hogyhogy nem linkelte még senki? (focvisnek) Kopasz megtalálta a német GTI Paradicsomot!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Snoop-y #326777 üzenetére
Custom track? Ez valami spéci automata beállítás? Elég jól hangzik!
De az én ujjaim hadd zsibbadjanak csak! Kb egy hete írtam a BMW topikban, h számomra egy kicsit minden hasonló autó olyan mint egy hangszer, amin a váltófülekkel és a gázpedállal tudok játszani. Őszintén szólva én ezt imádom benne a legjobban.
Használt autó eladás sok pénzért borsodi érdeklődőnek: Nagyon sajnálom, h lemaradtam erről.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #326716 üzenetére
Az tényleg elég lesz... Gondolom így is közelíti az egy millát.
Launch control: nekem le sem esett, h kizáró ok a manuális váltó.
"Mindig azzal indultam volna" - ez is olyan mint mondjuk egy dízel SUV-ben a váltófülek a kormány mögött: max egyszer ha kipróbálja az ember... Nekem az előző négy vagy öt autómon volt ilyen funkció, de csak az S5-ön próbáltam ki egyszer. Lehet, h kétszer. Az M4-en mondjuk biztos, h tesztelni fogom (előbb vagy utóbb).
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz MunezXBK #326387 üzenetére
A te TT-d is 230 lovas volt gyárilag? A legújabb videójában egy ilyen autóval megy Misha! 440 ló és 560 nyúlmókus. Elég jól szedi a lábát. A futóműre "panaszkodik" egy kicsit (szerinte túl puha), de amúgy tetszett neki.
Mondjuk nem volt szerencséje, jött egy sárga zászló, erre megérkezett rá két GT3 RS...
NOT an RS?! This Audi TT Surprised Me! // Nürburgring
Kickass: Jogsi nélkül?! Remek Részvétem!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz radi8tor #326266 üzenetére
Farkasszemet??? Te nem szereted a bringásokat, ugye? Szerencsétlen srác, remélem jól van. Elég szörnyű belegondolni, h ez akár én is lehettem volna. Kora tavasztól késő őszig majdnem minden nap bringázok (főleg a belvárosban), és akár hiszed akár nem, betartok minden szabályt (mint a bringások 80-90%-a). Teszem ezt a saját testi épségem megóvása érdekében is. De így is gyakran szembesülök néhány autós őszinte gyűlöletével, és néha sajnos úgy érzem, h egyesek az "életemre törnek".
"...szembe ment a KRESZ-el"
Micsurin: Ezt te csináltad? Nagyon jó lett, gratula!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz kisza25 #326208 üzenetére
Az osztrák Alpokhoz még nem volt szerencsém (hóban), de Bánkút és Bükkszentkereszt/Hollós-tető legalább ötvenszer megvolt fiatalabb koromban. Miskolcon nagy kultúrája van a havas autózásnak, főleg ladás vonalon. Bár mostanában olyan ritkán esik értelmezhető mennyiségű hó, h szerintem már kihalófélben van ez a műfaj is.
Ja! A korábban említett Clio nekem is 1.2-es volt (első kerék hajtással), de a virsli gumikkal hibátlan volt hóban. A kézit persze húzogattam lelkesen.
focvis: Skoda 120L (ha jól emlékszem) is király volt a hóban! Persze a Bükkbe azért nem merészkedtem fel vele.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Nekem a legszebb havas emlékeim egy 93-as Clióhoz kötődnek (97-98 körül). Most csekkoltam, 155/80SR13-as gumik voltak azon az autón! Apám intézett rá egy új Goodyear téli szettet, soha nem felejtem el, h milyen jókat autóztam vele a miskolci éjszakában.
brumi1024:
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz brumi1024 #326138 üzenetére
Na jó, de azért a szöges gumi teljesen más! Tényleg érdekes lehet a launch control havas pályán... Én még szárazon sem teszteltem, egyelőre nem találtam megfelelő helyet hozzá.
Ez gyári élményvezetés volt?
kisza25: Jaja, ezen a képen jobban látszik. Még mindig tetszik! RS Skodában láttam hasonlót.
Snoop-y: Igen, erre gondoltam. Ha jól emlékszem 255 volt a max amit vezettem, de már az sem volt túl "ügyes".
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz brumi1024 #326106 üzenetére
Szuper kép! És a széles gumik mennyire szeretik a havat? Az enyémen elöl 275, hátul 285-ös abroncsok vannak - ezek szerintem téli gumi ide vagy oda, nem igazán kompatibilisek a hóval.
gooool: Baszki. Részvétem.
BigBlackDog: Jobb már, de közel sem tökéletes. Utánaolvastam külföldi fórumokon, állítólag idővel még jobb lesz.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz cOxeR #326092 üzenetére
Köszi a tippeket! Hát nem is tudom... Régen (10-20 éve) nagyon szerettem friss hóban autózni, most már sokkal jobban féltem az autóimat, szóval ha lehet inkább kihagyom.
"...nem esik be semmi" - az eső is ilyen: kb 60km/h felett már nem esik be az utastérbe. "Sima" eső, persze.
Sérülés: ez nem szép. Hogy tud oda ilyen erővel felpattanni egy kavics?
Blindmouse_: Nem vagyok különösebben fázós. De legjobban a forró nyári éjszakákat kedvelem, üres utakon a belvárosban (is).
F_Zolee: Miskolcon van egy kézi mosó, faterom verdáját szoktam ott mosni, és általában nem törlöm szárazra. Majdnem foltmentesen szárad. Csak pár helyen látni néhány foltot mosás után.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboldi #326082 üzenetére
Tök jó! Mondjuk a karbon is műanyag - tulajdonképpen.
Más: Majd el felejtettem, ma találtam egy nagyon jó mosót, szerintem nem is keresgélek tovább. Minősített Ehrle mosó a Budaörsi úton, a Shell mellett. Nagyon koszos volt az autóm, de aktív habbal és sima samponos mosással tökéletes lett a végeredmény (szárazra törölve). Részemről ajánlott mosó!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Nem is sejtettem, h ilyen beteges autók ezek. Az én C400-asom is 19-es volt, viszont nem volt benne sok méter (25k km ha jól emlékszem). Lehet, h ezért úsztam meg a hibákat. Bár az eladás előtti átvizsgálásnál találtak egy olajfolyást a futóműnél, de nem volt komoly hiba.
kisza25: Gratula! Tényleg nagyon szép a belseje! Karbon betétek, jól látom?
cOxeR: Mármint nyitott tetővel a hóban? Na az eddig kimaradt. A mai viszonyokat figyelembe véve lehet, h az már sok lenne nekem. Ma 10 fokban kabrióztam, oké volt, de sokkal hidegebb időben már nem nagyon szeretnék menni. Bár nem voltam téliesen öltözve...
De most legalább már tudom, h mi vár rám tavasszal. Pár kilométert pályáztam is, 150-ig szinte tökéletes a szélvédelem. És a lényeg: nyitott tetővel még durvább a "koncert", kb háromszor olyan hangos a "rotyogás". A durranások hasonlóak mint zárt tetővel. De tényleg úgy van, ahogy mondják: Ebből nem akarsz kiszállni.[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz focvis #325931 üzenetére
Jaja, én általában nap közben használom az autót, elkerülve a csúcsforgalmat. Plusz tízből legalább nyolcszor Budaörs irányába indulok (a Petőfi hídtól), szóval viszonylag keveset ülök dugóban.
Én a vasárnapi napot néztem ki magamnak! De ma is mozdulok majd, ha lesz rá alkalom, nyitni fogom a tetőt.
Qru: Foshalom?? Miért?
Tsebacsi: 11.5-12 liter az eco-s verzió nálam is! De szerencsére ehhez nem igazán kell megerőltetnem magamat. Az utóbbi években sokkal nyugisabb vezetek, nagyon ritkán sietek valahová... plusz amúgy is szeretek krúzolgatni.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz kisza25 #325928 üzenetére
Meglehet.
Más (napifogyi): tegnap délelőtt jöttem vissza Miskolcról, szinte végig köd volt az M3-ason, plusz mellettem ült a mindenki mellett "rettegő" 70+-os faterom, így ECO módba tettem magam... 130 tempomattal jöttem végig (óra szerint), fogyasztás: 9.9 L/100km.
Vannak városi adataim is korábbról: full nyugiban nagyobb dugók nélkül 11,5-12 körül el tudok járni Budapesten, kicsit lendületesebben (vagy több dugóval) 13-14 liter körül alakul a fogyasztás. Lendületesen szerintem 16-18 körül fogyaszthat, de ezt még nem próbáltam (Budapesten nem is nagyon fogom).
14.5 volt eddig a max amit nap végén a műszerfalon láttam.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz kisza25 #325921 üzenetére
Jaja, sajnos elég sok a wannabe Schumacher az utakon.
Szerk.: Bár hozzáteszem, h szerintem az elmúlt években egy kicsit javult a közlekedési morál a hazai utakon. De az is lehet, h csak azért érzem így, mert mostanában már nem vagyok úgy kihegyezve mások fa**ságaira.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #325878 üzenetére
*városban
Tasadiam: engem meglepett, mert korábban nem ezt tapasztaltam. Milyen Skodáról van szó egyébként? Nem szeretnék általánosítani, százból 90-95 normálisan közlekedik, de autópályán legtöbbször nekem pont velük van a legrosszabb tapasztalatom. Autópálya belső sáv, két méterre a seggemben egy másik autó tízből legalább ötször egy Skoda.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Ha már levillogás a téma: pár napja Miskolc felé az M3-ason én is kaptam a seggembe egy villogó idiótát. 140 körül mentem a sor végén (minimum 6-7 autó volt előttem), láttam hogy gyorsan közeledik egy fehér Kodiaq, meg is jött a villantás, utána indult az index. Nem mondom, h nem lepett meg a dolog, de megértem, mert biztosan egy nagyon fontos személyiség lehetett, akinek az ideje sokkal drágább mint az enyém! Viszonylag gyorsan tovább engedtem, de volt olyan paraszt, hogy meg sem köszönte. Korábban előfordult, h leckéztetés lett egy ilyen sztori vége, de mostanában szerencsére egyre kevésbé tudnak felbosszantani az ilyen idióták.
Egyébként BMW ide vagy oda, korábban nem volt még olyan autóm amivel ennyire előzékeny lett volna a többi közlekedő. Inkább nem részletezem, de alig pár hét alatt elég sok kellemes meglepetésben volt részem. Autópályán és városba egyaránt.
cOxeR: Nem is láttam még így felpimpelve az autódat... tetszik! Kép alapján tényleg illene az a küszöb rá!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz hdanesz #325595 üzenetére
Számít a kor! Legalábbis a márkaszerviz szerint. Nekem cseréltek már gyertyát nagyon kevés futott kilométer után. De a másfél év biztos, h nem indokolja. Benzines Mercinél három év volt - ha jól emlékszem.
Szerk.: Közben beugrott, Audinál is három év!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Jaaa, h neked több van beírva?! Csodálkoztam is, hogy hogy lehetsz a határon.
radi8tor: Oldják meg valahogy, nem olyan bonyolult dolog ez. Egyébként én idén elég sokat mozogtam a belvárosi kerültekben, szerintem eléggé ritka az autós turista. A többi kerületben nem tudom, h ki a helyzet.
pit stop: Szerintem jól néznek ki! Mondjuk én elfogult vagyok, mert imádom a hármas formáját.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Bocs ha már volt: Itt vannak a rendőrség új, 23 milliós autói – Galéria
M Sport csomagos autók!
Qru: Nem hinném...
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz focvis #325086 üzenetére
Jaj, szegénykém! Szerintem nincs gond a fekete csíkkal! Ha gyári, akkor oké.
#325101 cOxeR: Nem olyan könnyű azt lerúgni! Ez jól néz ki amúgy. A tisztán tartás viszont problémás lehet (kép alapján).
Más: Holnap újra tankolnom kell (gyorsan fogy), ezzel kapcsolatos kérdés: a százasból még mindig az ÖMV a nyerő? Ők még mindig osztrák üzemanyagot árulnak? Legutóbb MOL-on tankoltam. Vagy mindegy milyen, csak 100-as legyen? S5-be ment anno Auchan 98-as is, azzal sem volt bajom.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz brumi1024 #324894 üzenetére
Azért az a 90 kWh sem rossz 100 kilométerenként. Gratula hozzá!
szőröscica: Sok érv van pro és kontra, nem vagyok érintett, így inkább nem foglalok állást a zöld rendszámos parkolással kapcsolatban. A parkolóórák offolásával egyetértek, viszont akkor töröljék el a tranzakciós díjat is.
Shadowbull: Jobban belegondolva neki sem lett volna meg a hat kör. Folyamatosan nőtt az átlagfogyasztás, ezt az értéket a kör végén jelezte az autó. A következő kör végére valószínűleg már 50 L/km feletti értéket mutatott volna.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Kari Geri FB:
"Városból otthon –hatékonyabb, egyszerűbb és igazságosabb parkolási renddel az élhető Budapestért. Parkolási rendszerváltó csomagra teszek javaslatot a Fővárosi Közgyűlésnek, az elmúlt hetekben annak tartalmát egyeztettük több kerületi polgármesterrel, közgyűlési képviselőkkel. A javaslatom megszabadítja a várost a parkolás „szent teheneitől”:
1. Legyen olcsóbb a parkolás annak, akinek van BKK bérlete.
2. A BudapestGO váljon egy általános közlekedési applikációvá, amivel a parkolást is intézhetjük, a bérletes kedvezménnyel ösztönözzük a bérletvásárlást és a közösségi közlekedés használatát.
3. Legyen olcsóbb a parkolás üzemeltetése! Szűnjenek meg a parkoló automaták, amiket egyre kevesebben használnak, de a fenntartásuk nagyon sokba kerül. Maradjon ez a pénz a kerületeknél
4. Legyen igazságosabb a parkolóhelyek elosztása! Szűnjön meg a zöld rendszámú autók ingyenessége, ami ma már a parkolóhelyek pazarlását eredményezi, és amivel a kevésbé tehetősek fizetik a jobb módban élők kedvezményeit."Élni és élni hagyni
-
nagyúr
"Napi fogyi": tegnapi Misha, M3 Comp. xDrive, minimál tuninggal. Érdemes megnézni, elég jó kört futottak egy kicsit erősebb (és könnyebb) F80-as M3-mal. A fogyasztási adaton megakadt a szemem: így épphogy csak kijön hat kör a Nordon. Viszonylag sokat mentek forgalomban, szóval inkább csak öt kör a biztos.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz brumi1024 #324783 üzenetére
Jó eséllyel gyári, 6300km-rel vettem át az autót. Bár egy M-es BMW-nél sosem lehet tudni... Nagyon jó állapotúak egyébként, ezt direkt csekkoltam vásárláskor.
Köszi ezek hasznos infók! Azt mondjuk tudtam, h a Sport Cup egy semi slic gumi, amivel esős időben jobb inkább otthon maradni.
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz pit stop #324715 üzenetére
Áremelkedésre számít vagy csak csökkent a motivációja. Esetleg megunta az alkudozókat.
ArthurShelby: Kicsit kevesebbre számítottam, de végül is 40-ért sem olyan rossz a Bálna.
brumi1024: Ilyen jó a PA5? Nemrég kerestem téligumit, találtam több típust is amik elvileg halkabbak nála. Én is azt vettem egyébként a BMW-re, jövő hét kedden szerelik fel. Ezek után kicsit kevésbé tartok tőle, h hangos lesz. Mondjuk nálam nem Pirellit hanem Michelint fog váltani. Attól sanszos, h hangosabb lesz.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #324699 üzenetére
Jaja, valamennyire nyitott az oldala. Esetleg még a Bálnában kérdezz rá, hátha. A napi díjuk elég kedvező.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #324678 üzenetére
Full biztonságos helyen szeretnéd tárolni, vagy elég ha fedett helyen áll? A Soroksári úti Tesco parkolójában láttam nemrég kiírva, h tök korrekt áron árulják a havi bérletet. Nincs meg a pontos összeg, tizenvalahány ezer havonta - ha jól emlékszem. Ha érdekes lehet megnézem neked.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Szada85 #324446 üzenetére
Úgy van, ahogy írtad: nagy hülyeséget csinált a srác, ez nem kérdés! Eszem ágában sincs felmenteni őt, részemről ez csak szimpla együttérzés. Extrém esetben élete végéig fogja fizetni egy olyan ballépésnek az árát, ami valószínűleg csak egy "izgalmas kalandnak" indult. Nem szívesen lennék a helyében - ez volt a második gondolatom. Az első nekem is az volt mint kb mindenki másnak.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz hdanesz #324429 üzenetére
A linkeden úgy van, ahogy írod, viszont ezekkel a paraméterekkel egy új keresés már csak három találatot hoz. Mondjuk az ár itt sem stimmel. Én nem szoktam megyére keresni, szerintem engedd el.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz venom8888 #324258 üzenetére
Először én is azt hittem, h csaló, de ha az lenne, akkor nem 200 ezret írtatok volna a szerződésbe. Sokkal nagyobb az esélye, h belefutottál egy szerencsétlen hülyébe. Szerintem mondjuk inkább neki kéne szégyellnie magát amiatt, mert beültette a gyerekét és a feleségét egy 250 ezres autóba anélkül, h meggyőződött volna annak műszaki állapotáról. Nem tudom, h milyen világban él ez az ember, vajon mit várt egy ezer éves 250 ezres autótól?! Ez a "felségem sírt, mert megint átvertek minket" duma azért több mint gyanús nekem.
Bíróságra hiába megy, felesleges pénzpazarlás lenne.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
Az a baj, h én már nem nagyon tudok ellenállni a nagyobb felniknek. Tudom, h nem észszerű, de ez van. Mondjuk annyi józanság van bennem, h nem a legnagyobbra vágyom, hanem egyel alatta. Itthon már ez is nagyon necces.
Hachiko95: Ezt passzolom. Előző generációs M4 kabrióban négy vagy öt éve ültem utoljára, elég ködösek az emlékeim.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #323931 üzenetére
Akkor lehet, h félreértettem valamit... +40% lóerő és +50% nyomaték, nem? Mert ha igen, akkor bőven 5 mp-en belül lesz a 0-100.
Szerk.: nem mintha olyan nagy jelentősége lenne, de a tudat... Nálam olyan 4.5 körül van az a határ, aminél gyorsabbra már nincs szükségem (S5)
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #323843 üzenetére
Ezek komoly számok! Gyorsulást mértél már? Én szeretném majd lemérni az M4-et, ha tudsz egy jó helyet mérhetnénk együtt is! Az AutoTopNL tesztje alapján az enyém bőven a gyári adat alatt gyorsul, még nem próbáltam, de kíváncsi vagyok rá. Az adatok alapján a a tiéd most 4.6-4.8 között futhatja a 0-100-at.
Van is itthon egy Dragy-m, másfél-két éve vettem, de még egyszer sem használtam. Remélem, h még nem kuka az akkuja.
Hachiko95: Nekem volt korábban több nyeklő-nyakló kabrióm is, ez már nagyon nem az a kategória! De ilyen szempontból már az előző Mercim is hibátlan volt már. Ez normál utcai használatnál pont ugyanolyan mint egy kupé (volt szerencsém ahhoz is). Ha bekötött szemmel beültetnének mindkettőbe, szerintem nem tudnád megkülönböztetni őket. Mondjuk a hangok alapján igen, mert az enyémben 6400 km van, de néha már hallok nem oda illő hangokat. Sajnos ez a kabriók átka: sokkal hamarabb "szétesnek" a remek hazai utakon.
pit stop: Kellett a hely a garázsban. Komoly "közönségkedvencek" álltak ott.
cOxeR: Köszi, én is így gondolom!
focvis: Már alig várom, h láthassam! Kell egy fuvar holnap? Épp ráérek...
Qru: Az adaptív futómű szerintem kötelező a hazai utakra (ha rendelhető). Főleg ilyen méretű kerekek mellé.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #323829 üzenetére
A sima négyes nekem továbbra sem tetszik (ettől függetlenül megvettem volna), de ezt már teljesen megszerettem. Sokkal agresszívabb így keret nélkül, plusz itt hozzá lett igazítva a motorháztető is.
Chip került az ötösbe?! Az durva lehet! Amikor megvolt a 330e én is nézegettem a YT videókat, brutál teljesítményt kihoztak azokból az autókból. Mert ugye alapból sem gyenge.
radi8tor: Ki kell költözni az Államokba!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz CactuS #323783 üzenetére
Ezt nem nekem találták ki.
brumi1024: Na annyit biztos, h nem szeretnék kifizetni!
cOxeR: Rosszabb fényviszonyok között tényleg hasonló.
radi8tor: Persze, hódpofi, ebből nincs más! Előröl még nem készítettem képek, de ezzel volt hirdetve:
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #323755 üzenetére
Három vagy négy éve amikor eladtam az S5-öt, a vevő kérésére csináltattunk rajta egy állapotfelmérést. Kiderült, h a négy lengéscsillapító kuka az autón, akkor mondtak rá ~450k-t a szervizben (Magnetic Ride). Azóta volt itthon egy "kis infláció", szóval szerintem egyáltalán nem sok az a 300k! A sima is lenne 150-200k szerintem.Szerk.: Ja, hogy darabja annyi?! Az tényleg nem kevés.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz tboy93 #323750 üzenetére
Komoly cucc lehetett! Nálunk akkoriban csak a hangerő számított.
Ablaktörlőre visszatérve, helyesbítem az előzőt: pár hete használtam esőben faterom négy éves Ceed-jét, amiben emlékeim szerint még közel hibátlan az ablaktörlő! Pedig 40k km van az autóban. Szóval a tiéd tényleg gyorsan megadta magát.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz tboy93 #323744 üzenetére
Óóóó, a mélyládás időszak! Életem talán legszebb évei (99-2000 körül). Volt egy full alap (ötajtós) kettes Golfom, a csomagtartóban egy hatalmas mélyádával, a hátsó ablakon egy "kis méretű" BUMM-BUMM felirattal. Eleinte még fejegység sem volt az autóban, csak egy Discmanről pörgettük ugyanazt a két-három számot. Számtalanszor végigdöngettük a belváros a haverjaimmal, kész csoda, h nem öltek meg minket.
#32374: Az nem is olyan rossz szerintem.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz tboy93 #323732 üzenetére
Nagy mázli! Főleg, h megúsztad ép bőrrel.
Tsebacsi: Az Audira én is Bosch-t vettem tavaly, de nekem nem jött be annyira. Már pár hét után csíkozott, eléggé kiábrándító volt. Nagyon gyanús, h egyedi eset lehetett, még az sem kizárt, h rám sóztak egy hamisítványt (miskolci kis autósboltban vettem). Ilyen "Aero-izé" volt egyébként.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz tboy93 #323722 üzenetére
És Emunem: Köszönöm!
ArthurShelby: Tényleg nagyon jó hely, szerencsés vagy!
Qru: Gondolom ilyen lehetett! Az első autó gyerekkoromból amire még ma is élénken emlékszem. Pedig alig lehettem 5-6 éves. Szerintem ez lehetett faterom első új autója. Azóta sem értem, h a szocializmusban hogy kerülhetett piacra egy ilyen színű autó. Én imádtam!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz szőröscica #323714 üzenetére
Szerintem ettől nem kell tartanod, valószínüleg az adaptív futóművet sem sokkal költségesebb javíttatni mint a "simát". Legalábbis az Audinál/BMW-nél az extra listán nem túl nagy tétel az alap futóműhöz képest.
Én sem értek a bőrökhöz, lehet, h nem is ez a gyűjtőneve, de én így hívom. A nappa bőr sokkal puhább, és ami a lényeg: sokkal simább a felülete. Prémium gyártók használják, a legtöbb esetben náluk is feláras.
Sajnos az én autómból pont ez maradt ki, ahol bőrözve van ott nappa bőrt használtak, viszont a műszerfal és az ajtók felső részén nincs semmi - csak az alap műanyag. Pedig ez nagyon sokat adna a minőség érzethez. A másik extra ami kimaradt az a belső karbon-csomag. Így a két M-es gombot leszámítva az alap M-es kormány van az autóban, ami már az előző hármasomba sem volt a kedvencem. Plusz a kárpit színe sem a kedvencem, mert pont ugyanolyan mint a Q8-ban volt: ilyen közép-barna (kávé?) színű. Viszont legalább passzol a külső színhez, így nem panaszkodom. De ezeket leszámítva tökéletes a konfiguráció, minden benne van amire szükségem van. Képeket majd később, ezeket az első nap lőttem, még eléggé koszos volt az autó. Azóta már sikerült lemosnom és nagyjából kitakarítanom, de még közel sem tökéletes. Le kell mennem Miskolcra, h rendesen meg tudjam csinálni.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz szőröscica #323709 üzenetére
Szóval ezért nem találtam.
Nem csalódtam! Azt tudtam, h kívülről mire számítsak, gyönyörű az autó! Bár nem ismerem az Alfákat, de úgy tűnik, h ebből nem spórolták ki az extrákat. Képek alapján nagyon jó a bőr minősége, ez sajnos a német gyártóknál egyre ritkább. Nappa bőr van a műszerfalon? Nagyon jól néz ki az is. Ülés is szellőztetett, ahogy látom.. plusz a dupla napfénytető - nagyon fasza!
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest