-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
molnarpeter #124098 üzenetére
Nincs multiméterem.
Meg még sokminden hiányzik még a palettáról ami jó lenne. Dobozán ez van. [kép]
-
kisza25
félisten
válasz
bitpork #124084 üzenetére
Ami a kulcs nélküli bejutáshoz és indításhoz kell, valaki linkelt itt egy videót hogyan lopták el a jelet az otthon alvó tulajtól egy ford focisnál
-
Magnum_
nagyúr
Kocsi lemosva full, megtankolva, garazsban letamasztva, foto nincs.
-
proof88
addikt
válasz
Thunderzolee #124086 üzenetére
Jó kis autó, majdnem másfél évig használtam egy 3-ajtós változatot, még a nevemen van.
De nem szívesen ütköznék benne, meg amúgyis rohad, úgyhogy vettem másik autót. Igaz, nem is hosszú utakra találták ki.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
F_Zolee #123918 üzenetére
Ma direkt megnéztem a Dunakeszi-i Aldiban (én is ott vettem akción kívül az ősszel, és rá másfél hónap után is volt ott még pár darab), de nem volt a "klasszikus" 4000 Ft töltő most. Az indításrásegítős 18.000, gondolom tudásban is kicsit komolyabb.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
GEPESZ66 #124056 üzenetére
1.9 PDTDI, gyárilag DPF nélküli lenne jó (hátul a pótkerék mellett és a szervizkönyv elején van matrica, azon 3 karakteres kódok, azokat neten dekóderbe beírva meg tudod nézni, mit konfiguráltak eredetileg). Vásárlás után hajtókarcsapágyak cseréje több, mint ajánlott, hacsak nem volt korábban megejtve számlával igazolhatóan. Ha több ló kell, 2.0-ból BKD motorkód vehető, többi nyűgösebb (olajpumpa problémák).
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Thunderzolee #124079 üzenetére
Ilyenre tud fakulni. Korabeli Opel betegség.
Nekem is ilyen, 90 lovas, napfénytetős volt annó (kézivel). Én nagyon szerettem, meg akartam tartani projektautónak -
-
válasz
BigBlackDog #124080 üzenetére
+1
Nem ápolták a műanyagot, Corsa B-n ilyen szinten kiszívja a Nap. (gyárilag is fényezetlen, fekete műanyag) -
-
b4zsi-
őstag
válasz
Tsebacsi #124078 üzenetére
Igazad van. Nekem ennél az autónál bőven elég ennyi (13 éves az értéke kb 800 000 Ft).
. Azért kérdeztem ezt az opciót, mert talán egy plusz megoldás a tegnap említett esetre, hogy a rádiójelet szinkronizálva kinyitják-elindítják a kulcs nélküli kocsit. Ott esetlegesen egy fizikai gombbal lehet megnehezíteni a feladatukat.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Thunderzolee #124079 üzenetére
Nincs lefényezve azért ilyen szürke. Anno a g Astrán mikor tört a tükörburkolat is ilyen szürke volt és utólag fényezhető.
-
válasz
BigBlackDog #124080 üzenetére
Na mondjuk erre nem gondoltam.
Azt hittem már talán ez is valami "tuning elem".
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Thunderzolee #124079 üzenetére
Szerintem csak más anyagból készültek, mint a többi fényezetlen műanyag elem és másképpen fakultak ki az életük 10-15-20 éve során.
-
Üdv!
Mik ezek a másmilyen színű kerékjárati műanyag ívek?
Már más Corsán is láttam.
Cserélve lettek, csak nem olyan színűre, mint eredetileg, ezért üt el a többitől a színe? -
válasz
b4zsi- #124075 üzenetére
Mivel a rejtett gomb egy hurokkal együtt ajánlott (ha jó a szaki, ilyet szerel be), 2 helyre van eldugva valami, ami lehet AKÁRHOL. Legyen is, hogy minél nehezebb legyen megtalálni. Ez a lényege. Ne rugózz rajta, ha attól rettegsz, hogy megfújják az autót, akkor kár hogy autód van, most ezt komolyan mondom.
Kell bele tenni a pénzedhez és igényeidhez mérten legjobb riasztót, plusz casco és kész, nem szabad rajta idegeskedni mert csak az egészséged bánja. -
bbubby00
őstag
válasz
b4zsi- #124075 üzenetére
Nekem volt civicben 2db is. Egyik a kesztyutartoban, az konnyebben megtalalhato, masik pedig a csomagtartoban, azt sztem a kutya nem kereste volna ott.
Nemtudom, magamat egyszer jol megszivattam az elejen, mert elfelejtettem nyaralas utan, h a csomagterben levot is benyomtam 😂😂
Sztem amit el akarnak vinni, azt el is viszik -
b4zsi-
őstag
Amit tegnap is kérdeztem, hogy a rejtett fizikai gombbal ellátott motorblokkolók mennyire hatásosak a lopások ellen? Vagy már ezeket ismerik a tokvajok, hogy hova rejthetőkek? Nekünk van a Poloban, még az előző tulaj rakatta bele és eddig hasznosnak gondoltam.
-
mycso
veterán
válasz
kisza25 #124071 üzenetére
Bonyolult....kilincs végén le kell pattintani egy kupakot:
Meg a kártyát szét kell kapni, hogy kivegyem belőle a kulcsot:
Illetve ami még gond, hogy csak azt a zárat nyitja-zárja, amibe éppen bele van dugva --> magyarán nem funkcionál központizárkét, ez csak egy amolyan vészmegoldás. Legalább is a megane-nél így volt, gondolom itt is ez a technika maradt.
mod.: na ja, én is jobban örültem volna egy párezres üvegcserének (meg szerintem a folyamat is gyorsabb)....de ezek a fiatalemberek nem az éles elméjükkel váltak ki a szürke mindennapokból
-
kisza25
félisten
-
mycso
veterán
válasz
kisza25 #124068 üzenetére
Nekem kulcs nélküli, viszont tudom nyitni/zárni távirányító gombjával is.
Kulcs is van, azt még nem próbáltam, nem is fogom...Egyébként ha a távirányító gombjával zárom, itt ugye ezek szerint jelet tudnak lopni, viszont itt nem fog működni a jeltovábbítós opció. Ilyenkor csak a távirányító gombjával tudom kinyitni, nem működik a szabadkéz funkció.
Ha minden nélkül magától zárt le, akkor nyilván nyitásnál is a szbadkéz miatt, simán nyithatom kézzel. Itt az adattovábbítós opció működne.
Bár, ha csak ki akarnak belőle venni valamit, még mindíg jobb így, mint páréve az ahogy kinyitották a megane-omat. Kifeszítették az ajtó tetejét (ajtó kuka, mert több helyen megroppant a keret), megnyomták a tető alatti részt, az A és B oszlopot....cirka 300.000ft-os kár. Amit elvittek, az meg volt vagy 20.00ft értékű....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Magnum_ #124029 üzenetére
Nálunk nem is lehet a teremgarázsba levinni áramot csak a saját villanyórádról. Egy lakó sem vitt le áramot, azért ez sokat elmond az általános gondolkozásról...
rbalint88: Akkor ellopják a jelet. És ha kulccsal zárom be nem a távtyűről?
Jaffa75: Tudom, azért szoktam rutinból zárás után rápróbálni a kilincsre, hogy bezárta-e valóban.
mod:
Integrale: Én is elkezdtem de elengedtem. Nem erős, nem különleges és nem is futott sokat valószínűleg soha nem válogatnák be bubit.
eastsider: Redcarspa jut eszembe így kapásból, van hab de ott is sokan szoktak lenni.
-
-
eastsider
nagyúr
Srácok van még hasonlóan jó mosó, mint a habgenerális? Redben is van hab, de elég sokáig kell mosni hogy lejojjon minden.(generalishoz képest)+a sorban állás elég gáz (hetente mosom pedig)
Előre is köszi -
Johnny_vT
senior tag
válasz
BigBlackDog #124050 üzenetére
Vagy ez
-
Integrale
veterán
156 GTA & Mazda 6 MPS
-
bbubby00
őstag
Tegnap reggel olyan köd volt, hogy az anyósomnak is ajtót nyitok.
18km alatti események:
Idióta elkezd előzni 3autót+pótkocsis traktort kanyarban. Majd szemböl jövő lement az útról + a traktor is elkapta a kormányt. Ezután kikanyarodik elém egy régi FEHÉR Partner, ami úgy füstölt, mint egy gyárkémény és világítás nuku. Mivel megelőzni nem tudtam, inkább lemaradtam tőle.
Persze a sok "prémium" vagy csak nappali menetfénnyel közlekedett, vagy a régi bajorok világítás off, csak ködlámpa égett elől hátul és próbál letolni 80-90es sebességnél.
Kérdem én: IDIÓTÁK AZ EMBEREK? -
Tegnap jöttem reggel M7-M0-M31-M3-M35-ön, a hóesésben marhára semmi sem látszott a lobotomizált only-DLR júzerekből hátulról.
-
Doki16
addikt
válasz
BigBlackDog #124050 üzenetére
Na végre valami ami tutira leszedi az odaszáradt bogarat egy hosszú út után
-
Jaffa75
őstag
válasz
GEPESZ66 #124051 üzenetére
Közúton vagy városon belül?
Ez pont az a futásteljesítmény (20-25e/év), ahol billeg a mérleg nyelve. Ha városon belül inkább, akkor csakis benzines (szívó inkább), ha nagyja közút, akkor dízel. Nyilván a kerettől függ, hogy érdemes-e egyáltalán dízelt venni annyiért (nem írtad ide...)
-
GEPESZ66
veterán
válasz
molnarpeter #124048 üzenetére
Munkába járás naponta,max 70km oda-vissza.
-
BigBlackDog
veterán
Nagynyomású mosás másképp.
-
GEPESZ66
veterán
Fiam nézegeti az Audi A3 autókat, 2006-os évjárattól.
Szerintetek benzines-ben,vagy dízeles-ben gondolkodjon? -
Integrale
veterán
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #124044 üzenetére
Ja így már értem, pontosabban a tulajt nem annyira akitől vettétek, na mindegy. Amíg se jég, se hó addig ok, itt most van mind a kettő.
rbalint88:egy rövid váltó nagyon sokat jelent és egy hosszú nagyon el tudja maszatolni az erőt.
pl golf 4 euro 3 1,6 16V 105 ló 148 Nm 0-100 10,5s
Fiat tipo euro6d 1,4 16V 95 ló 127 Nm 0-100 11,5s , mert rohadt rövid a váltó.
1-2-3-4- ben tök nyomatékosnak érzed 5-6- ban eltűnik a varázslat -
bajnokpityu
félisten
válasz
rbalint88 #124043 üzenetére
hát, anno a vitara az hajszállal elmaradt a 2001es fókámtól vezetési élményben. attól a sportage 2015ös jobb volt. ezt még nemtom, anya nagyon kérte, hogy ő hozhassa haza, igy én még nem mentem vele 10méternél többet,nemtom milyen vezeti a 2018asat.
ja, nem újonnan vettem, már 9 hónapos volt.
igy nem volt varia a gumikkal. itthon várta a falken szett.
talán túl van kicsit dimenzionálva a téli gumi kérdés, ilyenkor, amikor hideg az út, de száraz. nedves hidegben az nem oké, de most tapadt.
hosszú áttétellel azért nem lehet valami nagy élmény. szekrény homlokfelület, másfél tonna 150Nm nem egy jó kombó. igy, hogy hatodikban a 2015ös forgott valami 3300at 130nál, igy már nem útakadály.
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #124041 üzenetére
hát az elantrában elég hosszúak, úgyhogy az elég döglött. meg úgy nem is kívánja. nyilván a normális közlekedéshez tök elég az is.
-
kisza25
félisten
válasz
bajnokpityu #124041 üzenetére
Nem rakattál rá alapból télit? Én nem mertem volna úgy elhozni Siófokról
-
bajnokpityu
félisten
válasz
rbalint88 #124037 üzenetére
hát nézd, ebben nagyon rövidek a fokkozatok, tehát 130ig meglepően használható.
persze fogyi magas. de pl a vitara 1.6nál erősebbnek is érződik. 0-100ban is meg főleg autópályán.
miközben a vitara 1040kg, 120ló, ez meg 1450kg és 132 ló. cserébe a vitara 6.5el eljárt, ez meg 8.5. egész pontosan, ez még nemtom mennyit eszik, azt mondják, h 2016tól csökkent a fogyi, az előző, 2015ös az evett ennyit.oké, lesznek majd képek, de 17:00kor vettük át, 18:00kor értünk haza, és nyári gumival már nem fotózkodni volt kedvem, hanem beállni garázsba. -3fokban, takaritatlan utcában.
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #124035 üzenetére
Golfba van okosítás, ritkán használom azt az autót, párszor már elfelejtettem és megtréfált
Nem tudom mi az amit egy profi tolvaj nem ismer/nem tud kiiktatni.
Merciket loptak el a parkolóból amíg ebédeltek nálunk tesómék éttermében (még amikor vendéglátóztam)
Tesómék audiára rámentek, még be sem értek a plázába. Csak az egyik ismerős bent maradt az autóba, mert csak pár percre ugrottak be tesómék. Volt meglepi amikor bent ült egy ember az autóban és még fegyver is volt nála. -
tboldi
nagyúr
válasz
bitpork #124009 üzenetére
és (#124010) focvis:
Oké, akkor legközelebb rakok, úgy, ahogy korábban is.
(#124012) zoo8800: Pedig pont azért kezdtem el screenshotolni a lényeget, hogy az is meg tudja nézni, aki nem fér hozzá a YouTube-hoz (pl. munkahelyen), vagy egyszerűen nem érdekli a többi sallang. Aki meg nem akar semmilyen spoilert és a videóból akarja megtudni az eredményt, az egyszerűen nem kattint rá a kép linkjére.
(#124036) Fehér Farkas: wtf
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #124032 üzenetére
nem túl gyenge? kollégák az elantrában is fikázták, gondolom egy sportageban még ergyább. egy országúti előzés mennyire kihívás vele?
-
zolee3000
tag
BigBlackDog (#123923), focvis (#123924), Qru (#123926): Köszönöm a megerősítést. Hosszú távú beruházás lesz, így akkor inkább a metál fényezésen nem spórolok.
Más: Felmerült bennem még valami (átlátszó) védőfólia beszerzése (és hozzáértőkkel való felrakatása) is a kavicsfelverődések, egyéb karcok elkerülésére. A minőségi darabok ebből nem olcsók ugyan, de lehet, hogy hosszú távon megérné.
Van valakinek tapasztalata ilyen típusú (mármint nem dekor-, hanem védő funkciójú) karosszériafóliázással? Elsősorban az érdekelne, hogy a mosást mennyire bírja, mire kell figyelni? Annyit olvastam, hogy a magasnyomású mosót nem szereti, az könnyen kilyukaszthatja a fóliát. Ha így van, az elég gáz, mert a legtöbb kézi mosókban is azzal mennek neki, ha jól tudom. Én ált. automata gépi mosóba járok.Tudom, karcol, de eddig nem volt olyan vészes, az új autónál meg lehet, hogy a fólia emiatt is jó lenne. Vagy pont nem, mert a mosó azt is tönkretenné.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #124031 üzenetére
sima 1.6 gdi. ahogy az előző.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bajnokpityu #124027 üzenetére
Elég jó arányban működnek azért hiba nélkül, de ennyi autó között előfordul 1-2 panasz/hibás beépítés. Forgalmazói oldalon azt látják, hogy 1-1 alkalommal van belőle gond, ami plusz idő, plusz költség, tehát nem szeretik, érthető álláspont - nameg a gyári technológia teljes mértékben rendelkezésre áll, míg egy utólagos cuccal felszerelt autóhoz egy márkaszervizben nem biztos, hogy fog működni a rutinszerű hibakeresés. Pont Kia esetén volt az ECU probléma
Melyik motorral lett?
-
rbalint88
addikt
válasz
bajnokpityu #124027 üzenetére
hol a 40 HD kép?
Saint: teremgarázsba kell is, már csak a rossz tapasztalat miatt is. Merre lesz az új kecó?
-
Magnum_
nagyúr
válasz
rbalint88 #124026 üzenetére
En a teremgarazs parkoloba tervezek light okossagot
Mas: az esetleges autótöltés miatt 4-es kábellel kertem kiepiteni a konnektort, a sajat meroorabol jon a vezetek, igy aztan senki se pofazhat semmiert. Atlag user az almerot se erti meg, jobb. Ha nem a kozos villanyorara csatlakozik a konnektor. Normalis foldelt konnektorral ofc. Amit meg lezarok. Ugy tervezem, hogy par evig eleg lesz, mert 1x32A lesz es max ejszakai toltes lenne (ha lesz pici EV). Ha kell boviteni, az megoldhato, akar 3x32-re is (bar felesleges, akkunak a lassu toltes jo, egy ejszaka meg sok mindenre eleg, 10+++M-ert meg ugysem veszek EV-t)
Amig nincs ev, addig meg minden masra is jo a konnketor -
b4zsi-
őstag
A kulcs nélküli autókba nem lehet fizikai rejtett kapcsolót tenni, hogy csak azt "bekapcsolva" tudod elindítani az autót? Vagy 2019-ben már minden rabló tudja ezeknek a rejtett kapcsolóknak a lehetséges helyeit? Nekünk a polo-ban az van, de nem tudom mennyi idő alatt találnák meg a gombot és jönnek rá, hogy az blokkolja a motor indulását.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
molnarpeter #124023 üzenetére
nekem minden kocsiban volt fityegős, és sose volt gondom. se mondi, se suzuki, se semmi.
ui. megjött az "új" sportázs. eddig töccik. -
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #124021 üzenetére
mármint a tolvajok nem tudták visszazárni, szóval amikor a tulaj ment vissza, nyitva volt az autó.
Qru: igazából annál egy fokkal furmányosabb, mert nem blokkolják, hanem elfogják a jelet és "kódfejtik", ha egy autóra nagyon "ráhangolódnak", ott teljesen át tudják venni az irányítást. ugye a gyári ugrókódos rendszerek is úgy vannak kitalálva, hogy van benne bizonyos tűréshatár, hogy ha valami miatt nem venné a jelet, akkor ne szűnjön meg azonnal működni. nyilván ha elnyomogatod a távot 25x, akkor nem fog működni, de 3-5 jellel arrébb simán működik.
molnarpeter: a splashben van tokenes indításgátló, nagyon tudom szeretni, amikor a nagy hidegben befagy és nem engedi előre a benzint... pedig amúgy hozzáértő helyen lett berakatva. mondjuk ez az ecu-t legalább biztos nem basztatja, mert egy mechanikai védelem az üzemanyagrendszerben.
abban meg totál egyetértek, hogy egy új autóra kötelező cascot is kötni.Tsebacsi: a garázs nagyon sokat számít
-
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #124023 üzenetére
En se hagyok erteket az autoban, de a lopastol felek (ugye van rossz tapasztalatom), bar mostanaban olyan autoim voltak/vannak, amik annyira nem nepszeruek a tolvajok koreben
-
válasz
BigBlackDog #124019 üzenetére
Csak olyanhoz vinni aki szakember, ez mondjuk itt evidens szerintem a köreinkben (vagyis az erre törekvés). Nekem eddig (és családomban) egy autót se bolondított meg a rablásgátló, max. maga a rablásgátló hülyült be de az is okkal. Szóval én elküldeném a gyártót messzire ha ilyennel érvelne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #124019 üzenetére
Volt már gond utólagos rablásgátlóból, pl. egyik esetben random nem érzékelte a fityegőt és tiltott, másiknál meg az új autóban végül ECU cserével sikerült megoldani az autó problémáit, mielőtt megkaphatta volna a használója. Magánvélemény, de én a cascoban jobban bízok, fontos cuccokat meg magammal viszem, egy hátizsákban azért elfér sok dolog.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
rbalint88 #124020 üzenetére
"... hogy nem tudták visszazárni a kocsit, csak kinyitni."
Ezt hogy érted? Nyitva találják a kocsit, vagy a következő zárásnál tapasztalják ezt?(#124022) Qru: Ok, asszem értem.
Mondjuk ez a távolról nyitás még mindig szofisztikáltabb, mint az ablakbetörős módszer. Mondjuk én sosem hagyok néhány ruhadarabbnál értékesebb dolgokat a kocsiban (pl. céges gép policy miatt sem maradhatna bent), még csomagtartóban sem, szóval nem látom értelmét, hogy bármi miatt is megpróbálják kipakolni. Persze, aki próbálkozik, ezt nem tudhatja.
-
rbalint88
addikt
válasz
BigBlackDog #124019 üzenetére
ezt én is így hallottam több helyről.
viszont még így is megreszkíroznám, mert ismerős mondta, hogy a Toyota C-HR-jét a Huszti úti mosó melletti Lid parkolójában távolról kinyitották és elvitték a kocsiban levő dolgokat. a rendőrök szerint most szoktak át ide a 2.-3. kerületbe ezek a csoda dolgos autónyitogató embereksokan csak abból veszik észre, hogy baj van, hogy nem tudták visszazárni a kocsit, csak kinyitni.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Tsebacsi #124018 üzenetére
Jut eszembe erről... Egyik szalonban rákérdeztem a rablásgátló témára. Amit mondott az értékesítő, hogy értelemszerűen nem veszti el emiatt a garanciát az autó, még ha nem is márkaszervizben csináltatom. De azt tapasztalja (itt is és korábban Toyotánál és talán a Fordnál is), hogy egy kérdéses elektronikai hibajelenségnél nagyon gyorsan megpróbálja a gyártó lerázni a kedves ügyfelet azzal, hogy az utólagosan, külső szervizben beszerelt eszköz miatt van a hiba, mert feltehetőleg abban a másik szervizben nem ismerték eléggé az adott jármű elektronikai rendszerét és feltehetőleg valamit szakszerűtlenül kötöttek be.
Nem tudom, hogy ilyenből mennyire szokott gyakorlatban is előforduló probléma lenni, de kicsit elgondolkoztam ezen. Értem én, hogy csak a szakszerviz, mert meg kell valamiből élniük, de kicsitt matt helyzet, vagy legalábbis választhatok, hogy az autóra , vagy az utólagos rablásgátlóra akarom a teljeskörű garit "megtartani" (ha egyáltalán a rablásgátló hardverét hajlandóak beszerelés nélkül is értékesíteni).
-
rbalint88
addikt
Tsebacsinak és még sokaknak szeretettel: [link]
-
-
proof88
addikt
válasz
gzbotii #124011 üzenetére
Kár hogy ritkán van ilyen, és hogy rendőrautó jelenléte kellett hozzá.
Egyébként vmelyik nap Hungárián mentem, és először láttam ilyet, kiszedték a forgalomból ellenőrzésre a tehergépjárműveket a rendőrök. Először nem értettem, miért lett az egyiknek sürgős besorolni a belső sávba, aztán később láttam hogy ezért. Valszeg nem volt kedve megállni ellenőrzésre. -
gzbotii
nagyúr
"egy személygépkocsi vezetője nem tartott megfelelő követési távolságot, majd nagy sebességgel, indexelés nélkül megelőzte a rendőrautót."
[link] -
-
kisza25
félisten
válasz
sugarforce #123984 üzenetére
Az más persze, lényeg, hogy nekem nincs rá szükségem, ahogy elsőre is írtam, így nem adtam érte pénzt, ahogy a 6 hangszóróért sem, mert van 4db és nem nagy szám a hifi, nem segítene rajta +2db hangszóró.
Amit nem is értek, a hifinek van 5, vagy 6 fokozata, tipoban.
Amúgy nem is figyeltem, hogy az alapban nincsen, mert mostanában abban a felszereltség en amiben adnak klímát már ezt is adják -
tboldi
nagyúr
Legyen kép vagy ne legyen kép?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
- Hibás! Dísznek, Porfogónak, tesztkártyának vagy böngészni! Asus Rog Strix RX 470 4GB Videokártya.
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- Samsung ME46B 46" LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest