-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
Sziasztok,
gugliban kerestem, topikban kerestem, nem találtam választ az alábbi kérdésemre.
Téli gumi barázdamélységet szeretnék megállapítani, a gyári kopásjelző segítségével. Érdekes módon a gumi mind2 oldalfalán van jelölés: egyik oldalon TWI, másik oldalon háromszög. Viszont nem ugyanott vannak a TWI jelölések, ahol a másik oldalon a háromszögek vannak.
Ahol TWI van, ott alacsony huplit (kb 1 mm magas) találok a barázdában. Ahol háromszög van, ott jóval magasabb, kb 3 mm-es huplit találok a barázdában.
Ezek szerint, a TWI nem ugyanaz, mint a háromszög?
2012-es téligumi párról van szó, jóindulattal megvan középen a 4mm barázdamélység, de a gumi szélei felé inkább csak olyan ~2mm-es a barázdamélység, ami zavar.Van egy másik téligumi pár, amiknek a gumi szélei felé is megvan a 3-4 mm barázdamélység, de azok a gumik 2004-ben gyártottak, azaz 13 évesek.
A neten talált leírások alapján mind2 pár cserés életkor miatt, illetve most a TWI vs háromszög különbség miatt is elbizonytalanodtam.
Vélemények?
Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz rbalint88 #85106 üzenetére
Köszi!
molnarpeter: 155/70 R13 mind a 4 gumi, de nem ismerem a gumik előéletét, bármi lehetett. Az autót júliusban vettem 70 ezerért ('96-os B Corsa) és ezek a használt téli gumik voltak rajta, lecseréltem őket tavalyi nyári gumikra (azoknak már többször is néztem a nyomást és állítottam ha úgy gondoltam), de most hogy jön a hideg, elővettem megnézni milyen állapotban is vannak a télik.
-
-
proof88
addikt
Mennyi pénzt elköltenek itt az emberek!
Én 70-ért vettem 21 éves B Corsát, néha lekapcsolt zenével megyek és figyelem hallok-e valami új hangot a kocsiból, néha vannak érdekességek. De a haver akitől megvettem azt mondta hogy ez egy 21 éves autó, ne figyeljek a hangokra, az autó így is úgy is meg fog állni ha meg akar, hallgassam csak a zenét.
Múltkor egyik kollégám vett valami pár éves kocsit pár milláért, és egyik reggel jött be vele dolgozni, mondta hogy az autó jelezte a műszerfalon hogy jeges az út. Mondtam neki hogy hát a kis corsának fogalma sincs hogy milyen az út, csak megy előre és kész.
36-ért vettem egy szett majdnem teljesen új Fulda nyári gumit és 32-ért egy szett egy szezont használt Hankook téli gumit, mondjuk lehet jobban jártam volna 1 szett 4 évszakossal de mindegy.
Benzinre már elment 170 rongy (~6.2-6.8-as fogyasztás pályán, városban lehet 10 körül de hidegen gondolom még rosszabb, ezért sem értem miért használnak emberek kocsit városon belül ilyen 5-6 km-es távokra de mindegy).
Papírozás, kiegészítők, összes eddigi parkolási költség stb, mindent összeadva, már fél millió felett van cakk-pakk a 70 ezres kocsi, de elmondhatja szegény legalább hogy nyugdíjas korára meglátogatta az Adriát.
-
proof88
addikt
válasz szabonagyur #89975 üzenetére
Ha van kedved beszéld meg az illetővel. Bunyóra készülj fel.
Amúgy meg kb minden nap találkozok idiótával. Összességében nagyon sok előzékeny és figyelmes emberrel találkozok Pesten is, de mikor kocsiba ülök tudom hogy valaki megint fel fog húzni. Türelmes tipus vagyok, de azt nem bírom ha velem szemben szabálytalankodnak meg türelmetlenkednek, pedig szerintem egyáltalán nem totojázok.
Múltkor perceken keresztül követett egy retardált. Wesselényiről fordultam be a Vörösmarty utcába és mentem az Andrássy irányába. Ahogy végigmész a Vörösmarty-n, hol jobbkezes kereszteződésbe, hol stoptáblába akadsz, így nyilván mindegyiknél megbizonyosodtam arról hogy továbbmehetek-e. Ez az idióta meg állandóan utolért és villogott hogy miért nem megyek már. Nissan Juke-kal volt, gondolom abból jobban átlátja a parkoló autók felett hogy nem jön semmi, én viszont a kis corsából alig látok be hogy jön-e valami. A célhoz érve gyorsan beugrottam egy parkolóhelyre, lezártam a kocsit és futottam oda ahol számonkérhettem volna a sofőrt, de nem tudtam elkapni, csak annyit hallottam hogy akkor már egy másik utolért autósra kiabálta rá hogy "kurva any*d" és elhajtott.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Hello,
ezt úgy olvassátok hogy alapvetően kezdő autótulajdonos vagyok.
Ma volt az első olyan alkalom télen hogy jeges volt az egész autó, szóval elindulás előtt pár perces jégkaparás következett. Értelemszerűen először a kevésbé érdekes részekről lesodortam a havat úgy ahogy tudtam, utána nagyobb figyelemmel levakartam a lámpákról és szélvédőkről. Na és itt a lényeg, a hó alatt sok helyen némi jégréteg volt, ami most elég könnyen lejött, de miközben ezt csináltam még mindig esett a hó, és mire beültem a kocsiba, megint tiszta sz*r lett az első ablak, ami azt jelenti hogy még rá is fagyott kb egyből a ráesett hó. Tehát ha elindulok a kocsival akkor még mindenképpen jeges az ablak.Ezért kitaláltam hogy beindítom a motort, kicsit járt álló helyzetben hogy melegedjen, ezerrel fújattam a levegőt az ablakra de az első 10 percben kb hideg levegő van csak, azzal nem sokra megyek. Ráadásul bizonyos országokban eleve büntetik a motor álló helyzetben való járatását. Szóval gondolom ez annyira nem menő. Viszont ha csak gyújtást kapcsolok akkor meg sosem lesz meleg levegő ha jól sejtem, mivel a motor meg nem jár.
Szóval a kérdés: hogyan lehet felgyorsítani a jégkaparást indulás előtt? Konkrétan arra gondolok hogy ha letisztítom az első szélvédőt akkor ne faggyon rá az első 1 percen belül az ami ráesik, mert akkor nem látok ki rendesen, csak 10 perc múlva ha már elég meleg levegő fújja az ablakot.
Vagy lehet hogy egyből már járatnom kellett volna az ablaktörlőt és akkor nem fagyott volna rá addig sem semmi?21 éves B Corsa, nem tud ilyen fancy dolgokat hogy okoskulcsról előre szólok hogy kezdjen fűteni mert 10 perc múlva indulás.
A másik dolog, hogy ha nagyon mocskos időben szervizbe viszi az ember a kocsit, illik-e előtte kimosatni a kerékjáratoknál meg ilyesmi? Vagy a műhelyben megoldják ezt általában? Mert bringánál néhol feláras a szerelés ha elég mocskosan viszed be a bringát.
-
proof88
addikt
válasz BigBlackDog #91135 üzenetére
Kb majdnem minden pályán Bp-n voltam gokartozni.
G1-ben régebben a benzines kartoknál volt öv, most az elektromos kartoknál nincs, amúgy nem hiányzott. Néhol kicsit szűk a pálya de amúgy jó. Pálya vonalvezetés évek óta ugyanaz.
Budaring nyáron nagyon jó amikor már fel is van gumizva az aszfalt és meleg is van, elég rendesen tud tapadni, ezt az érzést a többi gokart pálya ami zárt Bp-n annyira nem tudja visszaadni. Közel van melóhelyhez az is plusz pont. Évek óta járok oda, nem ugyanaz a személyzet mint mondjuk 2 éve. Gyakrabban változik a vonalvezetés.
GokartAréna Budafokon van, ott sincs öv, nem hiányzik amúgy, közel van munkahelyhez ezért is szoktunk menni. Itt is szokott változni a vonalvezetés. Mikor hideg van jó sok kör elmegy arra hogy felmelegítsd a gumikat.
Gokart Sportaréna meg ugye Stadionoknál van, új pálya, nincs öv de nem hiányzik, amúgy ha kérsz felrakják. Eddig egyszer voltam csak. Széles pálya ahhoz képest hogy ez is garázs területen lett kialakítva. Mikor hideg van jó sok kör elmegy arra hogy felmelegítsd a gumikat.
SilverKart szintén jó hely, mikor hideg van jó sok kör elmegy arra hogy felmelegítsd a gumikat. Néha itt is változik a vonalvezetés, öv van.
Eurocenterben is van gokart, GokartRingnek hívják, azt hiszem ott sem nagyon változott a vonalvezetés jó ideje viszont nagyon szeretem azt a pályát mert nem túl szűk és tempós is egyben. Öv van.
Ahol nem voltam még: europeumban Flash Kart, Ázsia center, valamint Csömör környékén van a Kart Farm ami szintén aszfaltos kinti pálya, ott vannak rázókövek is sőt malacok is!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz #47205632 #91434 üzenetére
Nekem 96-os B Corsám van, abból is a fapados City verzió, és azt hiszem még gyári kazettás egység van benne. Telóról szoktam hallgatni zenét szivargyújtós bluetooth fm transmitterrel: teló (bluetooth) -> fm transmitter (fm) -> rádiós egység. Bár gyári hangszórók vannak az autóban, azaz mély egyáltalán nincs, de ezzel a megoldással legalább a magasfrekvencia is fos.
-
proof88
addikt
Sziasztok,
van itt BP VIII. kerületi autós (Józsefváros) ? Kérvényeztem parkolási engedélyt, mint kerületi lakos, online. Kaptam is visszajelzést, hogy "lakossági várakozási engedély kérelemét elfogadtuk. Az Ön kérelmezett várakozási engedélye aktív." Viszont valamiért azt hittem, kapok valami matricát is, vagy ez csak régen volt? Próbáltam keresni erről infót, de nem találtam, meg hát nem is postáztak semmit (az engedélyt dec. 20-án kaptam meg).
-
proof88
addikt
Kilötyögtette a drága whisky-met az M3-ason, ezért eladósorba került a kocsim ... jön-megy-intézkedik.
-
proof88
addikt
válasz Magnum_ #91814 üzenetére
Mosók nagyon durván tele vannak, a közelben van egy de a google forgalmi adata alapján el sem mentem, aztán tegnap este 6 körül elgurultam egyhez hazafelé, de gurultam is ki onnan, akkora tömegnyomor volt. Van 24 órás kézi mosó egy mélygarázsban nem messze, a Kertész - Wesselényi kereszteződésénél, arra gondoltam azt kéne megnézni viszonylag későn, de aztán rájöttem hogy inkább kérek időpontot az Infoparkban, ott dolgozok, végülis talán az a leggyorsabb ha munka közben átgurulok időpontra ...
-
proof88
addikt
válasz kisza25 #91832 üzenetére
Most kicsit vezettem, nyirkos kicsit az aszfalt úgy érzem. Bár ránézésre nem is tűnt fel, először az tűnt fel hogy kanyarodásnál a szokásosnál könnyebb a kormányt tekerni (nem szervós). Aztán kicsit féktesztelve éreztem is hogy nem tapad most annyira (ABS sincs). Aztán jobban megnézve tényleg sok helyen mintha enyhén nedves, nyirkos lenne az úttest.
-
proof88
addikt
Az én fehér Corsám is sokkal szebben néz ki mikor frissen van mosva, például a rozsafoltok is jobban kitűnnek rajta. Én nyáron takaríttattam ki fullosan kívül-belül, azóta eső mosta a kocsit. Egészen 2 héttel ezelőttig, amikor ismét lemosattam. Azon gondolkodom, hogy ha szép új autóm lenne, én is mosatnám gyakrabban? Esküvőre tuti, de egyébként ... hmmm, hetente biztos nem, elég ha a cipőm tiptop minden nap, vagy csak igénytelen vagyok.
-
proof88
addikt
Direkt nem lehet padlózni elvileg, nem gyárilag ilyen.
Ha lehet, próbálj eUP-ot, nem tudom ott belenyúltak-e?
Azt tudom hogy Greengonál nincs ilyen probléma (ráadásul ott több a face kontroll, mert be kell fáradni irodába, stb).szerk.: biztos vagyok benne hogy nem gyárilag ilyen. A legbutább automata váltónál is szerintem alap dolog hogy padlózásnál szükség esetén esetleg vissza is vált, hiszen gyorsítani akarsz. Panaszkodtak mások is.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz szőröscica #93658 üzenetére
Én is egyre többet látok Bp-n mostanában, mondjuk az az érdekes hogy mindegyik hót koszos. Persze tél van, nyáron még nem láttam ennyit!
-
proof88
addikt
válasz szőröscica #94616 üzenetére
Amúgy érdemes résen lenni az eUp-ban az egypedálos használattal. Én nagyon imádom, de tapasztalatlanság híján nagyon meglepődtem egyszer mikor max visszatöltéssel használva levettem a lábam a gázpedálról hogy lassítsak, az autó meg úgy gurult tovább mint amikor egy random autóban kinyomod a kuplungot - épp 100%-on volt az aksi és nem töltött vissza. Elég para volt mert nem számítottam rá hogy a fékpedálra kell lépjek. Mondjuk kb 100 Greengozásból 1x volt ilyen hogy menet közben visszament 100%-ra a kocsi, eleve valami 9x%-kal vettem fel.
-
proof88
addikt
Szerintem azért egy próbát megér, legalább lesz tapasztalatod az ottani villany kartokkal. Pedig maga a légkör jó egyébként, sokat jártam oda. Előzni tényleg nehéz, mert szűkös a hely sok helyen, de ha nem versenyezni hanem csak köröket róni mész, akkor azért el lehet lenni, csak el kell engedni az embereket hogy legyen előtted tiszta ~10-15 mp távolság aztán csapatod amig utol nem éred őket. Ráadásul szoktak kék zászlózni is itt, bár az már az előtted lévőn múlik h mennyire ügyesen enged el téged.
Viszont most hétvégén kinyitottak a kültéri gokart pályák is, szóval lehet már aszfalton is csapatni.
-
proof88
addikt
válasz KisApám #95719 üzenetére
Még mindig jobb mintha egy behajtótól kapnál kamatos követelést, pont a napokban hallottam ezt a sztorit, hogy az útdíjfiz. szolgáltató az autó tulajdonosnak csak az ideiglenes lakcímére küldte el az értesítőt, aki nem is tudott róla, nem lett kiküldve ugyanez az állandó lakcímre, csak akkor amikor a behajtó cég küldte hogy fizetni kéne a tartozást.
-
proof88
addikt
válasz kisza25 #95911 üzenetére
Ezt a részt nem értem: mi hozza vissza az árát és hogy?
Csak benzinre 9 hónap alatt 200 ezret költöttem, sajnos sok volt a városi használat, összesen 5 ezer km-re ment el ez a 200 rongy (40 Ft / km).
Én is számolom az autó összes költségét, csak hogy teljesen tisztán lássam mi merre hány méter, első autóm! Most kell megértenem a saját költségeimet, ezért számolom.
Aki hajlandó nem saját autót használni alkalomadtán (pl Pesten Greengo, vagy max 60 km-es távokra Avalon), az csak így tudja objektíven összehasonlítani a viteldíjat a saját autóhoz képest. Eddig mindent összeadva kb 600 ezret költöttem az autóra, ebben tényleg minden benne van (egyszer veszed meg dolgok pl még a vontató kötél és a porral oltó is). Ha azt nézem hogy eddig 5 ezret mentem, akkor az kb 120 Ft / km. Ennyibe kerül a kocsi. Persze ebben benne van az is hogy levitt minket Horvátországba, meg az is hogy lustaságból azzal mentem haverhoz át bulizni, hogy aztán ott hagyjam éjszakára. Optimális esetben minél tovább tiéd az autó, annál kisebb a km-díj, annál jobban megéri. Pl ha minden jól alakul, akkor további 5 ezer km múlva, rászámolva némi szervizelést és alkalmi parkolásokat, stb., akkor már csak 85 Ft / km összességében.
Azért fontos számomra ez, hogy rávilágítson olyan dolgokra hogy ha pl 5 km-t megyek vele a városban valahova, majd 5-öt vissza, akkor az 10 km azaz ~1200 Ft költség összességében, persze kényelmes meg minden, csak időben nem sokat javít az adott szakaszon bkv-hoz képest, másrészt meg sokkal drágább is, cserébe nem kell kellemetlen alakokkal konfrontálódni a villamoson és háztól-házig visz. Persze én szerencsés vagyok mert eleve aránylag megbízható bkv-viszonylatokon utazom, nem 3-as metrón. Greengoval ez monjduk ~3 ezer Ft, többet költesz rá de nem a te időd megy el amikor egyébként szervizelni vinnéd, mosni vinnéd, stb hiszen azt nem te intézed. Szóval ezért is gondolom azt, hogy aki megteheti, annak egyébként baromira jó a greengo akár rendszeres használatra is, azért szerintem nem sokkal drágább, csak nem szabad vele beszorulni a dugóba, mert akkor tényleg drága.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Én valami ilyet vettem, és ez befért az ülés alá. Van az a fekete rögzítő konzolja ami a képen is csak kicsit látszik, alapvetően azt rögzítettem több darab kábelkötegelővel az üléssínhez, amin csúszik az ülés előre-hátra. Úgy rögzítettem hogy szükség esetén a kiszedése a kocsiból viszonylag könnyű legyen, illetve a nyomásmérő mutatója is majdnem felfelé néz az ülés mögött szóval könnyű leolvasni hogy a nyomás rendben van-e (ezt akkor nézegettem amikor kánikulában kint volt hagyva a kocsi a napon).
Fél kartondobozt beraktam az ülés alá úgy hogy véletlenül se essen be semmi elölről az ülésem alá oda, illetve nagy bubis fóliákat is raktam a tűzoltókészülék mellé hogy még stabilabb legyen menet közben.
Csomagtartóba nem akartam rakni mert úgy voltam vele hogy azt is macerásnak tartottam, rögzítéssel ott is majdnem ennyit kellett volna mókolni, így legalább nem zavar senkit, max azt aki mögém ül és nagy a lába.
-
proof88
addikt
válasz szabonagyur #98062 üzenetére
Most biztos nem leszek túl népszerű, de olyan nagy gond ez? Sztem nem feltűnő esztétikai sérülés. Persze felháborító hogy miért nem figyel jobban oda a másik fél mikor kifordul melletted, meg el lehetne küldeni extra oktatásra de ennyi.
Mikor megveszed az autót, aláírod hogy ez meg fog történni. Nem is értem, több százezer km-t jönnek-mennek az autók és gondolja valaki hogy a fényezés bármit is meg fog úszni? Amíg nem rugják le a tükröt, addig nincs gond. 2 hónapja a kocsim bal hátsó lámpáján fordult ki valaki parkolásból, örülök hogy csak karcokat húzott bele és nem tört meg a búra, valamint pont 1 hete az oldalát húzta meg valaki, nem is értem hol és mikor lehetett dehát ez van. Viszont a köcsög aki behajtotta a tükrömet a járda oldalon a Király utcában annak remélem bedagadt tőle a keze/lába. Szerencse hogy nem tört el.
Csak hogy alternatívát mondjak: bringa sem ússza meg a kavicsfelverődéseket sem, akkor sem ha 30-ért vetted és akkor sem ha 300-ért.
Persze én könnyen beszélek mert eleve rozsdás a kocsi.
De itt sokan olyan nagy ügyet csinálnak a meghúzott fényezésből mintha most cserés lenne a lökhárító.
És ez azért nem is az az eset amikor kulcssal direkt belehúznak.nandow: én tuti elhajtottalak volna ha azt állítod hogy rólam pattant egy kavics a te autódra ... ez most így pech, benne van az autózásban meg abban hogy él az ember és eljut A-ból B-be.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz szabonagyur #98081 üzenetére
Abban egyetértünk hogy parasztság úgy elmenni hogy nem hagyott ott legalább egy cetlit az elérhetőségével.
Sajnos kevés példát láttam arra hogy elérhetőséget hagytak és abban is igazad van hogy balesetnél is túl sok olyan eset van amikor vagy otthagynak, vagy legalább nem akarják elismerni és kötözködnek - pl mikor percekig látod tükörben hogy a mögötted jövő többet bámulja a mobilját mint hogy előre nézzen, majd egy pirosnál szépen beléd hajt és azzal védekezik hogy lecsúszott a lába a fékpedálról ....Viszont a legfontosabb hogy ne húzd fel magad most a sérülésen, mert - bár tudom hogy nézőpont kérdése - jelentéktelen dolog ez most.
-
proof88
addikt
Sajnálom, hogy most mindenki újra mehet kocsit mosni.
Viszont ha hihetünk annak hogy ez a poros levegő még holnapig velünk marad és eső holnapig ismét lesz, aki teheti szerintem inkább csak szerdán mossa le:
Vasárnap este érkezett a poros-homokos légtömeg első hulláma, és kedd estig felettünk is marad, sőt, a homok koncentrációja kissé tovább nőhet.
Kedden a nap végén egy hidegfront érkezik, amely szerdára okoz légtömeg-váltást, és ennélfogva a levegő tisztulását
Én annyival támogatlak benneteket, hogy ezen a héten sem mosom le a kocsit. -
proof88
addikt
Na ha már autómosás, mivel azt hiszem hamarosan én is lecsapatom ... mi alapján döntitek el, hogy az elején még mosás előtt toltok rá az elején habot vagy sem? Illetve ha kész a mosás, mivel törölgetitek át szárazra? Vagy van olyan hely ahol ezerrel rá lehet fújni a levegőt helyben állva?
-
proof88
addikt
válasz EQMontoya #99271 üzenetére
És ha már itt tartunk mi a véleményed a Nagykörútról ahol külső sáv gyakorlatilag nem létezik. Ott is 200 méterenként pakol valaki, vagy rálóg a sávra, beparkol, kiparkol, le akar kanyarodni, sőt még bringások is vannak, csoda hogy az a téma még nem jött fel. Minden nap egy csomóan direkt beragadnak kereszteződésekbe mert az milyen jó, ma pl Corvinnál úgy állt meg minden irányban a forgalom hogy a villamos is beállt keresztbe hogy ha ő sem tud tovább menni akkor más se tudjon, pedig ő is látta hogy nem fog gyorsabban eltakarodni előle a kocsi mégis beleállt. Ugyanakkor persze igaza van, nehogy már még 1 lámpaciklust várnia kelljen más faszkalapsága miatt.
Budapesten nem is létezik hétköznapi csúcsban értelmes közlekedés, rend nagy ritkán akkor van amikor pár rendőr beáll a blahán vagy egyéb nagyobb kereszteződésben és irányítják a forgalmat, na olyankor érdekes módon senki nem ragad be keresztbe. Pedig ugye forgalmi vizsgán ha beragadsz akkor az már bukta. Ezért nem is értem miért jár még mindig qrva sok ember kocsival olyan munkahelyre is ahol egyébként 10 zuhanyzó várja az öltözőben az embereket, nem muszáj folyton bkv-val tolni, pláne nem csúcsidőben a Corvinnál.
Vmelyik nap a forgalommal haladva 60-nal toltam belsőben, majd egy fasz jött a seggemben és kielőzött a külsőben, nem értem mire jó ez de legalább veszélyeztetett egy tucat embert olyan kis résen bújt be előttünk, és legalább előbb megállt a pirosnál mint én. Igaz az én kocsim hátul is rozsdás szóval ilyenkor alap hogy mások életével kell játszani, nehogy már elviselje hogy 60-nal kell követnie egy rozsdás autót olyan úton ahol egyébként 50 a megengedett és a 2 sávon is csak jóindulattal fér el 2 autó egymás mellett.Midnezt csak azért írtam le hogy nem értem miért kell ennyire idegeskedni azon hogy az üllői külső sávjában pakolnak munkaidőben, lehet egész nap pakolnak mert ez a dolguk és sztem meg szégyellje magát a városvezetés ha ennyire nem tudja legalább az ideiglenes parkolást megoldani. Meg ugye a kibaszott zebrák elé 0 méterrel is ki kell jelölni egy n+1. parkolóhelyet mind2 oldalon nehogy belássam rendesen a járdát, mert annyi autó van h qrvára nem lehet már kb sehol sem parkolni.
Ne bazd fel magad, én is mindig felhúzom magam, és volt már hogy annyira ideges lettem a sor elejére bepofátlankodó emberektől hogy szabálytalanul a kerekek közé vettem a sávelválasztó szaggatott vonalat h elém márpedig több autó nem jön be mert qrvára nem fontosabb az ideje mint az enyém, soroljon be hátrébb. Sajnos Pesten ez van. De ezt mi mind vállaljuk mikor kocsiba ülünk ezért legalább azon ne idegeskedj h valaki pakol a külsőben.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Ezek a kézi mosók egyébként elfogadnak papírpénzt is vagy mindenképpen érméket kell vinnem magammal?
-
proof88
addikt
Tegnap én is lemostam az autót ennél a red carspa-nál, bár én du 3-ra mentem, így is 4 lett mire végeztem, 3-an voltak előttem a sorban. Van 8-féle program, először a habot toltam rá a kocsira kék lándzsával, utána mosóvizes kefével végigkeféltem a kocsit, majd szürke lándzsával leöblítettem. Ezt azért írom így, hogy aki szintén olyan kezdő az autómosásban mint én, tudja hogy a kékből jön a hab. Végül száradássegítő waxos mosást nem tettem rá, ti szoktatok? Utána félreálltam, csak az ablakokat szárazoltam le.
Illetve ti szoktátok a mosóvizes kefével súrolni a kocsit? Gondolom az érintésmentes elméletbe ez nem fér bele, nekem viszont több madárkaki is volt a kocsin ezért is vetettem be. Vagy kakira jó a bogároldó program is? -
proof88
addikt
válasz EQMontoya #100454 üzenetére
Nem értem, ha ennyire fáj a reggeli közlekedés, miért nem mész előbb vagy később? Addig is dolgozhatnál otthonról. Vagy hazafelé is 5-kor szeretsz járni?
Egyik kollégám, állandóan panaszkodott hogy nincs parkolóhely az Infoparkban délelőtt 9 után, pedig a Baross utcától járt dolgozni. Igen, minden nap 4 villamosmegálló helyett kocsival hogy aztán negyed óráig keressen parkolóhelyet, majd rájöjjön hogy megint tilosban kell parkolnia. A csúcs az volt amikor fél óra keringés után le akart parkolni egy füves területen, majd épp szóltak neki hogy most büntetnek ne parkoljon oda, aztán hazament, lerakta a kocsit, majd villamossal vissza, szóval laza másfél óra alatt be is ért melóhelyre. Másik csúcs az volt amikor megkérdezte tőlem, hogy lehet parkolni ha a corvin life1-be megy ... mondom bazeg nem mondod hogy baross utcából oda is kocsival akarsz menni?!
Szóval, mit idegeskedsz ha mindenki tudja mi várható a reggeli csúcsban? Mindenki tudja hogy szar mégis csinálja ha kell, ha nem! Itt a lényeg: ha kell, ha nem.szerk.: és igen én is tudom hogy villamossal is szar, mert a 4/6 meg tele van mikor mennél haza csúcsidőben, de annak megvan az a tulajdonsága hogy mégis jön, halad, nyomorogsz de legalább nem áll be elé a kukásautó se reggel se délután, az ultimate megoldás a bringa, tudom ott meg nem megoldható hogy ne legyen büdös az ember, mert mindenki irgalmatlanul leizzad, csereruha, 5 perces zuhany meg nem létezik -> bringa alkalmatlan ...
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz EQMontoya #100490 üzenetére
azért ez nem semmi, mikor kocsiba ülök sosem gondolok arra, hogy Bp-n belül rám borul egy 20 tonnás tűzoltóautó, ez ellen semmi sem véd
Viszont azért az is para hogy ez már sokadik eset néhány hónapon belül amikor tűzoltóautó ütközik személyautóval. Attól függetlenül ki a hibás, sokat hallok mostanában ilyet.szerk.: viszont azt jól tetted reggel hogy a dugóból írtál, legalább helyben kipufogtad, azt hittem utólag jössz mérgelődni
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz stickermajom #100616 üzenetére
valszeg az is "freelancer" volt
-
proof88
addikt
Mától van lezárva a Lánchíd? Most meglepődtem a térképen, mert tegnap még átmentem rajta. Jól szétb*****k a közlekedést, piros az egész város. Na mindegy. Ideje lelépni mielőtt nagyobb lesz a dugó.