-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Rendeltem apumnak új krákágyilemelőt, kíváncsi leszek, milyen lesz.
Hülye WagonR, a hátsó emelési pont olyan magasan van, hogy a mostani emelővel el sem emelkedik a kerék a talajtól.
-
kisza25
félisten
válasz
Reggie0 #130094 üzenetére
Akkor sűrűben viszi, amúgy hyundainál mondták is, hogy ajánlott felezni a 30 ekm-t ha szeretném sokáig használni.
3500-nál cseréltettem a fiat-ban, 21 k volt az olaj+ szűrő+ csere+ plecsni a szerviz könyvben. Amíg megcsinálták építettem kapcsolatot 4 emberrel és közben még azt is néztem, hogy mit csinálnak az autóval. Hétfőn megyek felvenni egy házat Siófokon -
-
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #130091 üzenetére
Nagyon el kellene mar kezdenem penztet keresni, vagyom a villanyra, durvara, es felesegnek (picit magamnak) 500e kellene, de nagyon tartja az arat (bezzeg az i-miev/ion/czero kevesbe).
Holnap lehet, megint megnezek egy eldobhatos smartot.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Magnum_ #130088 üzenetére
Úgy tűnik, kitanulta a rutin munkákat, de amivel többet tud másoknál, az a social media marketing szvsz. Ha meg egy szerelőnek van ideje fb-n lógni, az mindig gyanús
(ha szervizem lenne, munkafelvételen erre állítanám rá az embereket, mondjuk azt a közönséget kiszolgálni nem kis feladat...)
-
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #130084 üzenetére
Osszefutottam vele mult heten szereldmagadnal ofc.
Nem vagyom ampera csoportban, DE kollegam szerint mindenki ot ajanlja. -
F_Zolee
nagyúr
Amúgy tök jó, hogy mindenki menjen normális szerelőhöz...
Csak győzzön az illető a sok liszt után még látni is.
Nyáron elköltöztünk aztán itt helyben még nem mertem elmenni senkihez, mert miből szürném le, hogy az jó szerelő. Alapban új helyen ha ott kell hagyni a verdát kitudja mennyi liszt kerül bele...
-
kisza25
félisten
-
Magnum_
nagyúr
válasz
molnarpeter #130084 üzenetére
Egyre gondolunk?
-
-
kisza25
félisten
válasz
bitpork #130081 üzenetére
Tagja vagyok kb 10 márka csoportnak.
Amúgy a legdurvább szerintem a dacia sandero csoport.
Ott a garis autót inkább leszervizeli saját maga.
Mondjuk ok, azért vesz dacia-t, mert olcsó, 2M Ft-tól kapható, de ha valami besz@rik a gariidő alatt, de már mégsem lesz garis, mert otthon szervizelte, akkor majd vakarhatja a fejét, hogy azaz évi 20eFt spórolás megérte?
Ja és ott elég sok a hiba. -
-
kisza25
félisten
válasz
Magnum_ #130075 üzenetére
Még az sem, ismerős szerelő mesélte, hogy hamar, gyorsan, tegnapra, aztán amikor fizetni kellett, akkor mondja az ember, hogy csak 50eFt van rá.
Csak az alkatrész volt 110 eFt, ok mondta a szerelő, a téli alufelnid, gumival amit itt tárolok neked (amúgy ingyen), már az enyém. Nem merte szt mondani, hogy nem.
Itthon totál lejáratják ezek a suttyók a bmw-t, audit.
Régen én is szerettem volna, de nem szeretném, ha egy lapra kerülnék az itt kialakított "imidzs"-el.
richie900812: ja igen az dettó -
kisza25
félisten
válasz
Richard! #130073 üzenetére
Nem akartam ellőni, de ez tipikus bmw-s ficsőr, összes ismerős linglongot vesz bmw-re, aztán olyan kört mennek, mint az 1,25 i20 michlen energyvel, ami megint nem a tapadásáról híres, de ezeket kenterbe veri
A másik az utángyártott fék, meg használt fék, meg használt gumi... BMW-nek látszó vackokkal járnak -
Magnum_
nagyúr
Ampera uj tulaja kuldott egy kepet .. bar ne tette volna. Nem ugy nez ki, mint nalam..
-
kisza25
félisten
-
-
bbubby00
őstag
válasz
molnarpeter #130065 üzenetére
Itt nalunk mazda szakszerviz netto 8ezerben meri egy orajat.
Viszont nem pekek dolgoznak. Ha jol tudom, a mesterek is jol meg vannak fizetve ebbol. -
rbalint88
addikt
válasz
Qtya123 #130064 üzenetére
Emiamtt morcos is vagyok rajuk, mert a hulyeseget propagaljak...
En is latom es talasztalom azt az aspektusat, amit te mondasz, de bizonyos bonyolultsagu autoval baromira nem jo otlet ez a magad uram, ha szolgad nincsen mentalitas, mert tobb kart fogsz csinalni, mint hasznot. Abban latnam a raciot, hogy kiugrott autoszerelo berel naluk fixen egy csapost es oda szervezi a klienturat atmenetileg, mert kb minden feltetel adott, csak hibaolvasot kell beszereznie.
Olajcsere es hasonlok oke, meg a szepeszeti beavatkozasok (rozsdatlanitas, alvazvedozes), amihez kell a csapos, de tovabbra is azt mondom, hogy atlagjoskapista inkabb keressen egy JO szerelot es varja ki a sorat ott, mint hogy szakertelem nelkul beleturkaljon az autojaba.
Delutan kis szepeszeti kor volt nalunk is, ilyen a 15 eves oregszarpremium, ha le van mosva es van rajta egy kis wax: -
pube111
senior tag
Honnan lehet letölteni opel astra j 2015 service manualt? Konkrétan egy elektromos rajz érdekelne.
-
-
Qtya123
őstag
válasz
rbalint88 #130051 üzenetére
Az a baj, hogy a TC is reklámozza, hogy ugorj neki a váltó leszedésének és kuplungozásnak youtube videó alapján.
Biztos volt már olyan, aki felbátorodott, hogy ja ez ennyi és nekiállt. Na ilyennek biztos nem állnék neki a szereldmagadnál. Azt sem tudnám, hogy mennyi idő lesz biztosan.Én amúgy azt mondom, hogy a nincs pénzem szerelőre ezért én tákolom a kotlámat embereken kívül egyre nagyobb csoport lesz, aki egyszerűen rákényszerül a negatív tapasztalatok alapján, hogy maga csináljon nem túl összetett javításokat, vagy karbantartásokat. Lásd Saint.
Vagy épp lenne szerelő, akire rá merné bízni, csak az meg 2 hónap múlva ad időpontot. Ez ilyen. A munkaerőhiány és a kóklerek térnyerése új szituációkat hozott. És nem lesz jobb. Apám például nem tudja elvinni futóműveshez a szomszéd városban az autóját, mert egyszerűen elhajtják, mondván most gumiszezon van, majd utána. 10 éve meg örültek, hogy bemész hozzájuk.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
sugarforce #130062 üzenetére
Ket tipp lehetoseged van
-
rbalint88
addikt
válasz
Magnum_ #130054 üzenetére
az alfásat tudom ajánlani, de ő ugye csak alfázik. a régi VAG-os szerelőt is tudom ajánlani, csak 16.ker külső része kevéssé esik útba Budörs felé.
a mostani, budaörsi szerelő is full korrekt, útba is esik és benne van a VAG-ban (is) szerencsére, úgyhogy gyakorlatilag a teljes flottát hordhatjuk hozzá. ami nem elhanyagolható, mert többet a Suzukit se fogjuk a Dunába vinni, az utóbbi két alkalom baromi nagy csalódás volt, ráadásul sok pénzért. (nem vették észre a kuka gátlót, pedig folyt és szarul csinálták meg a kuplungot) -
Magnum_
nagyúr
Btw ezt vettem ma a kozlekedesi muzeumban. Biztos van itt olyan, akit erint
[link] -
molnarpeter
nagyúr
Hangyász jóga by Karotta
[link]
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Reggie0 #130055 üzenetére
En amugy ismerek tobb viszonylag jo szerelot Bp-en (a totumfaktum joskabacsi videken mar offos, de tesomnak van par eve uj, akit dicser), van VW-re (MotionBlur ismeri), van azonnal kendacsolos olcson, ha kell
van csak olajcsere preciz (de az ugye most nem scope), meg van a twintopra kulon, o mondjuk, ha ugy van, nem utasit el vasarnap este 9kor sem, ha sos, ettol fuggetlenul ezt tarton szerencsetlenul jonak, hogy olajat magam csereljek.
1 honapja amikor anyu corsajat vittem markaszervizbe (garis), hat nem elfelejtettek a gumigyurut a csavarhoz...?
-
Reggie0
félisten
válasz
Magnum_ #130050 üzenetére
Lehet, hogy par alkalom utan ismernek.
Amugy osztom a velemenyed, altalaban Mo-n az lesz normalis minosegu amit magad csinalsz es ez nem is nagyon fog valtozni, mert tomegek nem hajlandoak fizetni a minosegert.
Szerencsere nekem mazlim van a szerelommel, mert rendesen dolgoznak, de mindig 100% felett van a terhelesuk. Mondtam nekik h emeljenek akkor az oradijon, de azt meg valamiert nem akarnak. Sosem ertem meg.
Egyedul a gyari alkatreszezes szivas naluk, mert nem arra vannak raallva, igy miattam kulon kell nekik rendelgetni ami plusz munka es latom, hogy nem mindig van hozza kedvuk.
Rendes muhelyt, ami tiszta, tagas es nem akarnak egy allason napi 10 autot szerelni, hajlandoak pepecselni az autoval kapkodas helyett, csak ausztriaban talalsz legkozelebb, persze ott mas a munkadij is.
-
rbalint88
addikt
válasz
Magnum_ #130052 üzenetére
magát a fékbetétet kicserélni tényleg nem bonyolult. csak meg kell vizsgálni a tárcsa és a kerékagy állapotát is, ami előképzettség nélkül megint csak nem lesz egyértelmű.
persze, a sok kóklerrel is probléma van, ez nem vitás. szétverték a szakképzést is, meg mivel annyira nincs ember, ezért a kontár is megél, így nincs motiválva a rendes munkavégézésre. szomorú ez.
lassan már én is fel tudnék újítani egy lakást, mert nincs normális szakember, mivel aki tényleg ért hozzá, az vagy rogyásig van munkával jó pénzért vagy elment külföldre. (villanyhoz, gázhoz azért nem nyúlok)szerencsére autószerelőt találtam normálisat, akit eddig vittem hozzá, mindenki elégedett volt a munkájával. és ajánlatkérésnél átbeszéljük, hogy milyen kategóriájú alkatrésszel szeretném a cserét, mondjuk nálam már úgy kérdezi, hogy "mindenből mehet a legjobb, ugye?", meg szerencsére vannak olyan alkatrészek, amire megmondja, hogy ő azt nem építi be.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
rbalint88 #130051 üzenetére
Azt mondjak itt tobben (en meg nem probaltam, DE az se kizart, hogy egyszer ravisz a lelek), hogy egy fekbetet csere sem rocketscience.
Es mi van a kurvasok koklerrel (a.k.a. pekekkel), akik szamlat sem adna, de legalabb szarul is dolgoznak cserebe azert, hogy olajcserere is "autoszerelohoz" megy a user? Az nem gond? Vert izzadhatsz, mire bizonyitod, hogy o nyult hozza, ha nem keszulsz neki a legrosszabbnak (hivaslista, fotok a muhelyben, stb)
En sem tartom egeszsegesnek, hogy nem autoszerelokent ki kell kupalnom magam alap dolgokbol (meg masbol is faszom, ma pl ablakot szereltem), mert nincs szakember. Szakember alatt adott teruletre hozzaertot ertek, sehol sincs.
Olajtekno csavar, szerintem ez cseres lett volna es nem oke, hogy a 1/2-est kalapaccsal kellett tamogatnom, hogy meginduljon. En az ujat bal kezzel huztam ra diszkreten. Csopoges nincs. [link]
Pollenszuro b+, ranezesre szar. [link] markat ne kerdezze senki, nincs erre rairva lfsz se. Tapintasra is hugy.
-
rbalint88
addikt
válasz
Magnum_ #130048 üzenetére
az az alapprobléma, hogy nem CSAK olajat+szűrőket, meg a házilag kicserélhetetlen izzót cserélni járnak oda az emberek, hanem féket és futóművet is berhelnek, mert nem járja ki az agyuk, hogy azt nem kéne.
ha lennének limitációk, hogy mihez nyúlhatsz és mihez nem (szakképesítés igazolásával ahhoz is), akkor nem lenne fenntartásom az egésszel, de már az emelő kezelésénél is bukik a felelősségvállalás, így abszolút problémásnak érzem a koncepciót. nyilván óránként 2700-3200Ft-ért meg nem adja ki a matek azt, hogy pesztrát is adjanak az emelő és szerszámok mellé.
sajnos a hülyékre kell "méretezni", az itt a topikban írt felhasználási módok teljesen jók és vállalhatók, de szerencsére ez a topik nem olyan szellemi nihil, mint ami az átlag népesség körében általános. nem is ezzel van a problémám, hanem a (köz)veszélyes szerelési műveletekkel, amiken jelenleg nincs kontroll. amíg viszont nincs kontroll, addig hibás a koncepció. -
Magnum_
nagyúr
válasz
Reggie0 #130049 üzenetére
Nemtom, lehet ismernek latasbol es kinezik belolem, hogy okj kepzes nelkul is ertem a harom gomb funkciojat. De jogilag nem oke (pedig a teljes nevemmel jelentkezem be)
Ettol fuggetlenul orulok, hogy van es nem kell krokodillal meg bakkal baszakodnom, mert az olajcserenel egesz egyszeruen az a jo, amit en csinalok meg. Pedig nem vagyok autoszerelo, de a sajatomon dolgozom es rendben megcsinalom. + Elvezem is, az a helyzet
Pedig a szereleom tenyleg jo (kedden valtoolaj csere, pl ezt be nem vallalnam), megis beragtam a csavaron meg a pollenszuron.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
rbalint88 #130041 üzenetére
Kisarkitod. Te is voltal mar velem olajat cserelni, 3200ft/ora (esti, vagy hetvegi oraban), a szaki 3k munkadijat ker, reszemrol nem fillerbaszas. Mult heten par eves A4 tulaja is csak olajat cserelt, gyanitom, nem fillerbaszasbol.
Namost a fasza szerelom nem cserelte ki multkor a teknoncsavart + izombol ra is tepte. A pollenszuro is valami hugy volt. HA en csinalom ezt meg, az biztosan jo akkor. Emiatt VAN letjogosultsaga.
Fekhez en se nyulnek nyilvan, de a legtobben olajcserere mennek. Es nem feltetlenul fillerbaszbol, lasd en peldam.Amugy meg a koncepciojuk jo, kis ugyfelelmenyt is adhatnanak.
Viszont!!! Az emelo kezelesehez papir kellene. Lense fossak, kezeld magadnak. Jo.
-
-
MrSealRD
veterán
válasz
rbalint88 #130041 üzenetére
Egyetértek. DE! Túlságosan általánosra veszed a dolgot. Alapvetően a hülyékkel van a gond. Az meg egy réteg. Nyilván vannak olyan dolgok amihez hozzáértés vagy szakértő segítség nélkül nem szabad nyúlni. De azért egy olaj + szűrők cseréjén elég combos különbségek vannak szerviz és szereldmagad megoldások között... Főleg, hogy szűrők egy részét utcán is ki tudod cserélni... A szervizben a munkaórák felfelé kerekítéséről meg ne is beszéljünk. Pár hónapja kolléga 40-50 körül hagyott ott szervizben emiatt.
Itt is vannak amatőr hobbisták és valahol el kell kezdeni. Könyvből nem lehet tapasztalatot szerezni... Az amitől félsz, az ugyanúgy szervizeknél is ott van a pakliban. Pl.:Panaszkönyv [YOUTUBE] Ez sem túl egzakt tudomány úgy tűnik.Nemsokára felületi rozsdát kell leszedni alvázról meg egyéb elemekről. Igaz lesz segítségem, de ez nem egy agysebészet. De kapaszkodj meg bruttó 420 ezres árajánlatot kaptam rá nemrég... lakatost meg úgy kell vadászni mert nincs, vagy hónapok múlva...
-
norrberth
addikt
Ezeken a régi sorozatokon nőttünk fel
És mindbe jó kocsi volt. -
-
rbalint88
addikt
válasz
Qtya123 #130036 üzenetére
Nekem otlet szintjen tetszik a szereldmagad, de olyan szempontbol nem erzem a huzasat a dolognak, hogy kifizetes egy nem annyira vacak szerviz oraberenek a felet kb (6-8k-val szamolva), koszos leszel, plusz! es ez a legfontosabb: alapvetoen a szerelonek van (kellene legyen) megfelelo kepesitese es en pl mindig kerem, hogy nezze at az autot, atlag usernek meg nem hiszem, hogy erre ra lenne allva a szeme-keze, hogy mikor van baj. Valamint az se elhanyagolhato kerdes, hogy milyen szinvonalon tudja megszereni atlagjoskapista az autojat, mindennemu muszaki elokepzettseg nelkul, jutubvideok alapjan. Mert ne gondold, hogy legalabb a fele az embereknek nem netto fillerbaszasbol megy oda, nulla elokepzettseggel es muszaki erzekkel. Aztan amig csak olajat cserel, addig max a kocsit teszi tonkre, de attol meglehetosen borsozik a hatam, hogy feket meg futomuvet is szerelnek ott a random balfszok.
Tudom, regen is a panel elott szereltek apaink-nagyapaink a ladat meg wartburgot, de azok ugy is voltak tervezve, meg muszaj is volt oket allandoan szerelni, de amikor joska a szereldmagadnal takolja a lefingott bmw-t, mert a szerelot mar nem birja megfizetni, meg amugy is fent van jutubon, az kicsit mas kategoria... -
válasz
Speeedfire #130035 üzenetére
Igen, ott van; viszont hétvégén is fizetős.
-
Qtya123
őstag
válasz
Magnum_ #130037 üzenetére
Én be szoktam adni a közelben lévő MOL kútra.
Ja ami még nagyon szimpatikus volt a szereldmagadnál, hogy szépen oda voltak készítve a szerszámkocsi oldalába a tiszta géprongyok. Hoztam magammal én is, de tekintettel arra, hogy a gömbcsiklókban a zsír mennyisége nem kicsi, jól jött az extra rongy.
-
Qtya123
őstag
Tegnap kipróbáltam a szereldmagad.hu szolgáltatását. Suzuki Swiften cseréltem gömbcsukló porvédő gumikat.
Pozitív a tapasztalatom, szerintem teljesen jól el vannak látva szerszámokkal, jó erős a légkulcs is, jól jött a tengelyen a nagy anya leszedéséhez. Plusz segítőkészek is, ha például tartani, fogni kell valamit és nincs 4 kezed.Végre nem fetrengenem kellett, vagy aknában görnyedni. Ez a csápos emelő nagyon kényelmes.
Szerintem 1 órára 2.750 Ft nem vészes, bár kicsit feszélyezett, hogy időre dolgozom, illetve akkor nem tudom mi van, ha megcsúszol valami miatt és mondjuk utánad is le van már foglalva.
Összességében jó, bár csak akkor érdemes odamenni, ha olyan javítást csinálsz, aminél előreláthatóan nem futsz majd bele szopórollerbe az idő miatt. Plusz nekem a 18. kertől elég messze van.
Ahogy látom a legtöbben olajcserére mennek oda. Mondjuk a Swiften biztos nem mennék oda olajat cserélni, mert mindene olyan hozzáférhető, hogy még csak megemelni sem kell. Na az IS200 már más tészta.
-
Speeedfire
félisten
Sziasztok,
a Margitszigeten szokott lenni parkoló hely? Ha jól nézem akkor zs északi oldalon kell lennie. -
molnarpeter
nagyúr
Vontatás szabályai: valahol felmerült, hogy mintha változtattak volna, méghozzá a műszaki vizsga feltételét illetően. Tehát a kérdés, kell a műszaki a vontatott járműre is?
Úgy tudom, ilyenkor csak trailer, de ha nem hoax, alapvetően jó lenne. Csak a KRESZ 57. §-t találtam
-
nyogo83
senior tag
Kicsusztam a szerkesztesbol, de en ezt talatam (1991. evi LXXXII. torveny), a gepjarmuado alanyanak meghatarozasa:
"2. § (1) * Az adó alanya - a (2)-(4), illetve a (6) bekezdésben foglalt kivétellel - az a személy, aki/amely a közúti közlekedési nyilvántartásról szóló 1999. évi LXXXIV. törvény alapján vezetett járműnyilvántartásban (a továbbiakban: hatósági nyilvántartás) az év első napján üzemben tartóként, ennek hiányában tulajdonosként (a továbbiakban együtt e § alkalmazásában: tulajdonos) szerepel. Amennyiben a hatósági nyilvántartás szerint egy gépjárműnek több tulajdonosa vagy több üzemben tartója van, akkor közülük az adó alanya az, akinek/amelynek a nevére a forgalmi engedélyt kiállították.
(2) * Év közben újonnan vagy újra forgalomba helyezett gépjármű utáni adó alanya az, aki/amely a forgalomba helyezés hónapjának utolsó napján a hatósági nyilvántartásban tulajdonosként szerepel."
Ha valamit felreertenek, vagy rossz hivatkozast talatam, akkor majd Saint_ kijavit
-
nyogo83
senior tag
válasz
JHONNY 79 #130024 üzenetére
Amikor megveszed kereskedotol az ideiglenesen kivont autot, total mindegy melyik honapban es forgalomba kerul ujra, akkor olyan, mintha a te neveden lett volna januar 1., igy neked kell fizetni a sulyadot.
Szerk: atsiklottam felette, hogy februar 1.-en vontak ki ideiglenesen. Ez mondjuk igy erdekes, mert nekem az remlik, hogy annak kell fizetni, akinek januar 1.-en a tulajdonaban van a gepjarmu. De az is valid, amit BLACK ir, hogy ket reszletben kerik, szoval lehet valamit valtozott a dolog.
-
JHONNY 79
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. 2019.02.08-án vásároltam kereskedésben egy használt autót, ami 2019.02.01-től ideiglenesen ki volt vonva a forgalomból.Kereskedés megvette, ideiglenesen kivonták, tiszta sor. Viszont ma jött egy csekk, hogy erre az évre fizessek teljesítményadót. Tudomásom szerint, annak kell fizetnie egész évre, aki adott év első napján az üzembentartó.Jogosan követelik rajtam ennek tükrében a fizetnivalót?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #130020 üzenetére
Akkor mehetsz Gyongyos felol. Arrol hosszabb az ut de gyorsabb (tobbet mesz palyan).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #130004 üzenetére
Hatvan, addig jo a pest megyei matrica amugyis. Onnan a 21-esen Pasztoig es onnan mesz fel Galyateto fele.
-
Köszi srácok, esélyes, hogy marad
Csináltam magamnak kis programot, bent hagytam melóban a tárcám, benne minden papírral
1 óra alatt oda-vissza 7 és 8 között. Örültem...
-
DrDobos
őstag
Sziasztok!
Nissan Jukenál, amiben van parkolo kamera, nem lehet beallitani hogy csipogjon is ugy mint a radar is? -
tboldi
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
Pest irányából mennék jövőhéten Mátraszentimrére.
Ki merre hajtana le a pályáról? Maps szerint lehet Hatvannál vagy később Hort után valamivel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- BestBuy topik
- Fujifilm X
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Teljesen az AI-ra fókuszál az új AMD Instinct sorozat
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G8 - i5-11GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
- Honor 9X Lite 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- KIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest