-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
-
stickermajom
addikt
Na kipróbáltam ma a Lidl-ös elektromos ütvecsavarozót. A tél elején 140Nm-re húzott csavarokat gond nélkül lekapta nagybátyám Astrájáról. Vissza épphogy csak meghúztam őket, nem nyüstöltem, így kb. 90 fokot tudtam rajta húzni a nyomatékkulccsal. Nekem ez így megfelel, jelentősen meg fogja gyorsítani a kerékcseréket. Asszony autójára is kell szerezni külön nyári-téli szettet, mert marhára elegem van már a gumisokból.
-
EQMontoya
veterán
Épp elment mellettem egy új Boxster az utcán. Hát, ez a hang nagy csalódás. Négy hengerből ok, de nem szól jobban egy átlagos Impreza sti-nel, 20 millaert pedig elég kiábrándító. Csattog, bubog, de bazári az egész, semmi kifinomultság nincs benne.
Same rules apply!
-
Magnum_
nagyúr
válasz szabonagyur #129291 üzenetére
Csere, vagy javitas? Javitas: becsi ut praktiker parkolo meg mindig, cserere best glass
I humbly and respectfully decline™
-
félisten
válasz Magnum_ #129204 üzenetére
Na a kérdés megoldódott...
Tavaly megtette mindenki a bejelentést ahogyan kell, ismerős biztosítója ki is ment, adatokat felvette.
Azonban a csajszi nem csináltatta meg az autót mert azóta ugyanazon az oldalon volt még egy balesete.
Így lényegében a biztosító rendszerében nincs lezárt baleset, tehát most nyert 1 kategóriát és majd amikor lezárják visszarakják.
Más: szélvédős Pesten ajánlott? Olyan aki mondjuk dolgozik tovább is, vagy hétvégén?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz tomcsi23 #129279 üzenetére
Tudom, vannak ennél jóval égetőbb és nagyobb problémák is, de a k..va életbe, hogy ennyire nem lehet figyelni más tulajdonára. A "fő" autóm nagyon mocskos, mostanában nem volt időm ezzel is foglalkozni csak tankoltam és mentem vele jó sokat eső, szél, por minden volt, a másik autómat takarítottam ki, mert az már tényleg durván piszkos volt, de most ragyog,
viszont akármennyire mocskos most a volvo ezt azonnal kiszúrtam...
Nagyon pipa vagyok emiatt. -
aero.
veterán
válasz Elektrosokk #129284 üzenetére
S60 2.0T van, meg egy 9-5 2.0t stage 2.
Ez a sebessegkorlatozos tema eleg vicces lesz, konkretan minden mostani auto lenyomja ezeket palyan, lesz e egyaltalan aki vesz ezekbol?
[ Szerkesztve ]
-
-
nagyúr
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
aero.
veterán
válasz Elektrosokk #129272 üzenetére
Sorhat, soröt megvolt/megvan, én kifuttattam.
V10, V12 nem kell és nem is fenyeget, nem vonzott soha. -
aero.
veterán
Köszi srácok, jól esik.
Terveztem vele majd hazamenni, de legalább 3 fős téma lesz egyszer, mert az alatt kész deficit. Ha úgy alakul, mindenképpen szervezünk talit.
A fényszóró érdekes, mert nem sárgul, hanem fehéres-kékesen mattul. Meglesz kezelve. Ha minden jól alakul, akkor ezt legalább 5 évig megakarom tartani.Soul: LS400 jöhetne bármikor, de még ennél is ritkább a jó belőle. Illetve nem fogok hazudni, 25 vagyok, nekem öregautós, most csak ilyen 3.-4. autónak tudnám elképzelni, de ez nem fenyeget. LS430-cal szemeztem, de végül elvetettem, mert orbitálisan nagy lenne és az már tényleg pazarlás.
Mindenki, aki őrlődik mit vegyen, csipsz legyen, ez legyen: vegyetek vényócat.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz Magnum_ #129265 üzenetére
Ma megnéztem a police.hu-t, hogy van-e fent valami extra infó -tegnap épp akkor vágta szét az autót a katasztrófavédelem, amikor ott elhaladtam. Police nem említették, hogy Lovasi volt
Gondolom nem voltak bekötve... Bár franc tudja, az segített volna-e ebben az esetben.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szabonagyur #129226 üzenetére
A károkozónak 5 munkanapja van bejelentenie azt a biztosítójánál, a károsultnak pedig 30 naptári napja.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az alkatom miatt nincs meg az 1500 kg. De a 150-160 reális szvsz alig mozog jobban mint haver 1,8 ufo Kuvikja.
mod:
134 ló keréken az nem is rossz ettől az öreg technikától.
Most nézem ez még FL előtti, az enyém már VVT-s, szóval lehet ezzel megvan a 135 is...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
aero.
veterán
válasz Elektrosokk #129247 üzenetére
Egy picit több a szélzaj, mint amire számítottam, mondjuk egy E39-hez képest lehelletnyit hangosabb, a tükrök körül. Gyárilag nincs hangja a motornak, ezen Powerflex kipufogó van, pályatempónál nem zavaró, sőt, keveslem is. 120-nál 2400 a fordulat.
[ Szerkesztve ]
-
aero.
veterán
Pár gyors kép, bejárón nem sok hely van, ennyire futotta. 3 hét múlva lesz kész, akkor lesz meg rá a biztosítás és megy vezérlés + tárcsa/betét cserére, az alkatrészek már úton.
Kereken 1 éve döntöttem el, hogy kell, azóta vadászom. Ez volt a 4., amit megnéztem, ez gondolom elmond valamit mennyi terem belőle a bokorban. Titkon sportra vágytam, a 4-ből csak ez az 1 volt az és ki is adta, ennek nagyon örülök. A legközelebbi autó amit árultak, az is 140km-re volt, ezért 480-at mentem oda-vissza. Ahogy áttudtam nézni ott a helyszínen, rozsdának nincs nyoma, a küszöb is szép, ívek is. Mark Levinson és gyári navin (amit amúgy is kukáznék) kívül mekafull-full, beleértve a kormány felemelését és pozícióba helyezését motorosan, komfort nyitás napfénytetővel, módválasztó (a szokásos élesebb gázreakció, felkeményedő kormányzás), 2 memóriás első ülések, xenon. Kívülről nem hibátlan, a motorháztetőn sok a kavics, apróbb parkolási sérülések, illetve most már a szélvédő 2 sarka is szilánkosra van repedve, 120-nál felnyílt a motorháztető hazafelé. Nem gáz, 28-ért cserélik az egészet. A hang brutál, imádom a gurgulázását 1600 körül, normál gyorsuláskor nem is forgatja 2 fölé. Felni szokásos angliai festékkopásos, a volvo is olyan, csak itt láttam még ilyet. Majd kezdünk vele valamit. A hazaúton 240km alatt pont 24 litert evett meg, fix 120 pálya. Hosszú 3 hét lesz ez...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Állítólag eladó a Vajnatimike Lambója... Csak hogy tudjátok...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Magnum_
nagyúr
válasz ΞΔGLΞ #129234 üzenetére
5 évet laktam pécsen (suli, aztán jöttem a fővárosba), szerettem a bánkiban lakni, klasszik szocreál városrész, hibátlan közösképviselet volt, jártam a Mecsek áruházba fallabdázni, postára, zöldségeshez, stb. tök jó volt, tényleg. Tüzér utcai kúthoz jártam mosni (már nincs meg az a benya kút)
Egyébként meg - suli alatt - a Felső Vámház utcában dolgoztam
amúgy nagyon szerettem Pécset, amikor ott laktam (volt fasza szerelőm, fényezőm, imádtam a kultúrkertet, az elefántost...)
I humbly and respectfully decline™
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz Magnum_ #129231 üzenetére
Nem is tudtam, hogy itt (is) laktál.
Egy kicsit hátrébb Bánktól, az Alpáry Gyulában van egy lakásom, még a mamám hagytam rám, ő lakott ott.Ilyen igazi 60-as évekbeli szoc. lakás Albérletnek van kiadva, pont 20 éve. ugye itt jobbra fordulva ott a Bánki iskola balra meg a "kiserdő", , ami manapság már inkább csak foszlányokban emlékeztet rá, hogy ott volt az igazi 80-as évekbeli gyerkőcök játszó, bicikliző, csínytevő helye, a sínek mellett. -
MrSealRD
veterán
válasz Magnum_ #129231 üzenetére
Mint az Amerikába jöttem c. filmben, amikor táviratot küld a királynak...Biztos elég lesz? Ne legyen inkább 500?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
már itt álltak egy fehér Audi A4-el.. Nyilván a legjobb a munkába igyekvőket letraffizni, én is majdnem belementem. Bár én csak a Tesco-ba mentem bevásárolni...
-
félisten
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #129222 üzenetére
Az Accord 8 gen 1480 kg az alap 2.0 motorral (na, ez k. nehez, megsem baszogattak a korabeli teszteken)
Errol 1380-as adatot talaltam wikin.
E60: hat, szerintem az sose volt 1500kg alatt, ha jol emlekszem, forumtars automata 525i-je 1700+ volt, pedig a szivo 25i abban meg az egyik legkonnyebb motor volt.
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #129213 üzenetére
Az E60 nem kozepkategoria, az 520i 1480kg (E39 1490, E34 1400)
Golfbol, A3-bol 1.6 szivo tomeget irtam.
Az Accord 8 gen 1480 kg az alap 2.0 motorral (na, ez k. nehez, megsem baszogattak a korabeli teszteken)Helyezd konteksztusba, hasonlitsd az elodeihez, akkor latod, hogy igazan nincs elteres.
rvilike: jo, es mibol indulj ki, ha nem a katalogusbol? Gyartonkent elter, hogy mi szamit menetkesz tomegnek, hogy merik a gyorsulast stb.
Valamelyikhez kerheto kisebb/nagyobb tank, 4 fele meretu felni/gumi.Pl, az enyem papiron 1250 kg, de ennyi az acelfelnis 4 legzsakos, szovet uleses stb is, es ennyi a fullos is, azonos motorral.
Gyorsulasi adathoz pedig ket szemelyt es 40 kg csomagot irnak, mint toltet.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-v-
addikt
Na mondjuk még az ár is ilyen vicc kategória, felmegyek a konfigurátorra, az is mi a kurva anyámat konfigurál, kijön egy ár, ha bemegyek a szalonba az már mondjuk egy millióval kevesebb, ha körbejárok még 5 szalont meg őstermelő meg anyámkínja akkor 2 hét alatt talán ki is derül, mennyi a valós vételár amennyiért tényleg el lehet hozni az autót ...
Amúgy nekem szimpatikus ez a tesla féle elképzelés, online felmész beklikkeled model 3 performance aztán az annyi, nem ez a buzulás ami most van.
Láttam amúgy Biatorbágyon egy fehér model 3-mat[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz szabonagyur #129201 üzenetére
Meg nem erkezett be a karigeny a biztositohoz, igy nem szamoltak vele. Gyorsan be kell fizetni a +1-esre szamolt arakat aztan kesz, majd vonogassanak utolag, ha akarnak es eszreveszik.
Lehet a masik fel le sem adta, mert inkabb nem szarakodik vele olyan kicsi osszeg, elofordul ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz tboldi #129214 üzenetére
Légkulcs és kompresszor helyett jobban jársz egy ilyennel. [link]
Van kompresszorunk és ahhoz vettünk már pár fajta légkulcsot, de sajnos bebizonyosodott, hogy a 15-20k Ft-os kategória semmit nem ér. Amihez a Parkside légkulcs hozzá se tudott szagolni, a linkelt elektromos lazán lekapta. Mindamelett nekem jobban bejön az elektromos mert nem kell még a kompresszorral is kínlódnom folyamat
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-v-
addikt
válasz Integrale #129212 üzenetére
Ezeket a katalógusban megadott tömeg adatokat venni olyan, mintha a fogyasztást néznéd onnan ... nézd meg mérve mennyi, zeperfsen írják, van, ahol kevéssel több csak, mint a gyári, van ahol meg ilyen 200 kilós eltérések vannak körülbelül hasonlóan jó az igazmondási képességük a gyáraknak, mint a károsanyag kibocsátási meg egyéb adatoknál.
Új focus 1434 kg, hát nem mondanám pehelysúlyúnak, szaros elölhajtós kompakt, 3 hengeres motorral ...
Az új polo gti 1425kg ok értem, dsg meg nagyfelni stb. de egy szaros polo akkor is, és alulról karcolja lassan a másfél tonnát.Egyébként ez is egy vicc, ezeket senki sem ellenőrzi meg hitelesíti, teljesítmény ugyanez ... régen a szívóbenzineseknél szerintem 80%-ban nem tudta semmi a gyári adatokat, nem tudom azokat hogy mérték, vannak típusok ahol több 10 ló hiányzik, hasukra ütöttek, odaírtak valamit? Mostanában meg jóval többet tudnak padon a turbóbenzinek, M5 vagy VW tsi-k ... nem kevéssel több nyomaték meg lóerő, ez is úgy "véletlen" ? Ennyi erővel azt írnak oda amit akarnak.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz molnarpeter #129193 üzenetére
Eh tényleg
-
tboldi
nagyúr
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #129212 üzenetére
Ezek a kompaktok meg eleg normlis sulyban maradtak, de ha megnezed a kozepkategoriat (P12 Primera 1380, Accord 8 Gen szinten 1380, Lexus IS250 1500, egy E60 mar 1600+), akkor azert latszik, hogy mennyire durvan elszalltak a sulyok.
Arrol mar nem is beszelve, hogy az altalad emlitett alap modellek zommel forgalmi akadalyok. Tehat a korabbi 1.4 dinamikajahoz mar igazabol az 1.6-os Golf5 kellene, hogy legalabb ugyanugy mozogjon, az meg lesz meg +50kg. Ultem 1.4 Golf5-ben, hat ahhoz kepest a '82-es Carinam egy agilis auto.
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #129208 üzenetére
Pont ezt irom, 5-8 evvel ezelott sem volt sokkal rosszabb a helyzet. A J Astra nehezre sikeredett, de a kategoriaban a tobbi modell nem volt kirivo. Egy akkori A3 (1225), Golf V (1205), Mazda 3 (1180), Bravo (1205), Astra (1300), Auris (1220) stb, mind 1200 kg koruli (az alapmodell).
Van 1-2 modell, ami nagyobb tomegu, mint kellett volna Astra, Insignia talan a 159 is ide sorolhato.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Doki16
addikt
válasz Magnum_ #129210 üzenetére
Nézőpont kérdése. Ezt egyszer megveszed és még az unokád is használni fogja. Amikor megvettem a saját készletemet, utána csak azt bántam, hogy miért nem előbb tettem. Mindent is ezzel szerelek. Mellé még van egy olcsó aldis 105 darabos bitkészlet amiben sok fajta van.
De ha drága akkor várni kell a Lidl féle akciókra. Ott 15 körül már komoly készleteket kapsz
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #129202 üzenetére
Arra ertettem, hogy most nem olyan rossz a helyzet, csak 30%-kal nehezebbek az autok, mint 20-30 eve, viszont az 5-8 evvel ezelotti autok jelentos resze inkabb 50%-kal nehezebb, csak azota volt egy kis fogyokura.
Az utakbol meg nyilvan ezekbol fut eleg sok.Same rules apply!
-
MrSealRD
veterán
Autó körüli apróbb szerelési munkákhoz szeretnék egy szerszámost összerakni. Pl akksi csere, kerékcsere, csavarozások. Ott akadtam el, hogy miből és milyen méretre van szükség? Nagy a szórás márkák között?
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Magnum_
nagyúr
válasz szabonagyur #129201 üzenetére
Kerdezne ra a tokom
Ha hiba van es eszreveszik, majd korrigalnak.I humbly and respectfully decline™
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #129200 üzenetére
Nem ertem, hogy hol ezzel a problema. Megduplazodott az autok tomege kijelentesre reagaltam. Az elozo Astra volt elhizva, a tobbi kategoriatarsa meg abban az idoszakban sem.
De akkor a Tipo is rosszpelda, hiszen az is konnyu, uj, nagyszilardsagu acelt boven tartalmazo konstrukcio.
Pont ez volt a lenyeg, hogy regi es uj."Bad reklám is reklám too"
-
félisten
Tavaly november körül volt ismerősnek egy eset amikor előzés közben bamba volt és már a másik mellette volt amikor belekezdett ő is. Nagy baj nem lett, a 2 autó oldala összeért, karcolások kategória.
Beismerte, hogy hülye volt, papírokat kitöltötték, hogy akkor kötelező terhére legyen a másiké megcsináltatva.
Biztosítónál bejelentették majd ismerősnek annyit mondott a biztosítója, hogy ha valami gond van jelentkeznek. Azóta ismerős próbált rákérdezni, hogy mennyi lett esetleg elszámolva kár eseménynek vagy bármi de csak annyi volt ha gond van jelentkeznek.
Most van neki a 60-30 nap a biztosítóváltás előtt és már számolta a kötelezőt ugye -2 kategóriával, de tegnap kijött a biztosító ajánlata amiben ugrott +1-et.
Jó ez így vagy csak benéztek valamit? Mindenképpen felhívja a biztosítót.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest