-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
-
Speeedfire
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #75337 üzenetére
Szintén 1.8T, én mobil1 5w40-et vettem bele. [link]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
válasz BUZZLGHTYR #78089 üzenetére
Ecetes flex.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
hacki87
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #78091 üzenetére
Denaturalt szesz?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #78093 üzenetére
Damillal próbáld meg.
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #78093 üzenetére
Sebbenzin; ha az se szedi le, akkor nitrohígító óvatosan.
-
pècsimunkás
addikt
válasz BUZZLGHTYR #78093 üzenetére
Sebbenzinnel próbáltad ? A matrica nyomokat a szèlvèdőről azzal szoktam leszedni . Szerintem a sebbenzin nem bántja a fènyezèst ...
Szerk.: Megelőztek . Meg volt írva a válasz , de pont hívtak , nem tudtam elküldeni .
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz BUZZLGHTYR #78109 üzenetére
Megy fel rá az RS4 felirat?
-
tomcsi23
veterán
válasz BUZZLGHTYR #84198 üzenetére
Mennyi az a mennyiség?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
válasz BUZZLGHTYR #84202 üzenetére
Varjaman, 1.8T dizel nincs!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz BUZZLGHTYR #84202 üzenetére
Egy kis rendberakás ráférne akkor.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BUZZLGHTYR #84200 üzenetére
Vagy turbó csere.
-
szőröscica
addikt
válasz BUZZLGHTYR #114332 üzenetére
Csak ha sok babot eszel.
-
válasz BUZZLGHTYR #114332 üzenetére
a gázból 2-3 literrel többet kér lévén nem benzin. Talán olcsóbb a végén de egy jobb szett 200k.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Magnum_
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #115048 üzenetére
Csak egy ovatos kerdes: ha a fogyasztas nagyon szamit, miert 1.8T lett? Miert nem 1.3cdti?
I humbly and respectfully decline™
-
Snoop-y
veterán
válasz BUZZLGHTYR #115048 üzenetére
Vegyel rollert de ne a stunt verziot mert az 100K+
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Johnny_vT
senior tag
válasz BUZZLGHTYR #115052 üzenetére
100-on 10 litert? Biztos nincs ott valami más probléma?
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Richard!
addikt
válasz BUZZLGHTYR #115052 üzenetére
A 2.4 Multitronic-os A4 Avant-om eszik ~8 litert 100-as tempónál. Pedig azért pár száz kg-mal nehezebb (~1600 kg).
Tudod ez az a motor, ami fogyaszt, de legalább nem megy...
Szerintem sincs ott minden rendbenMunezXBK: Ennyire?
[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #115052 üzenetére
Inkább tetess bele LPG-t, kb. 250 e. Ft és azt mondják, 20 ezer km alatt visszahozza az árát.
Az anti-chiptuning hozna mondjuk fél litert; semmi értelme.(Városban az enyém is ennyit - Bp-en 12-13 litert - kajál; viszont országúti nyugodt 100-110-nél 6-ból kijön.)
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BUZZLGHTYR #115062 üzenetére
250 e Ft-ot szerintem erdemesebb felretenni, vagy beletankolni az 1.8 T-be. Vasarlas elott kellett volna agyalni a fogyasztason, es merlegelni a megvetelt.
Mennyiert sikerult hozzajutni?"Bad reklám is reklám too"
-
Snoop-y
veterán
válasz BUZZLGHTYR #115062 üzenetére
Ha 250 a keret abbol mar fasza rollert lehet venni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
válasz BUZZLGHTYR #115068 üzenetére
Esetleg, némi mázlival egy Astra F 1.7d-t. Ennyiért minimum rohadni fog.
-
SzlobiG
félisten
válasz BUZZLGHTYR #115071 üzenetére
Ebbe a kategóriába kb arra kell figyelni, hogy beinduljon a motor.
Mondjuk ha háromszázért tudsz go-t, akkor idáig kár volt etetni a quattrot. Régi dízelek bírják, csak 250-ért mindent csak jót nem fogsz találni.
-
SzlobiG
félisten
válasz BUZZLGHTYR #115077 üzenetére
Szerintem ez az ésszerű lépés.
-
Integrale
veterán
válasz BUZZLGHTYR #115077 üzenetére
Városba? Hajrá!
Vegyél egy kisebb benzinest, vagy hibridet. Venni valami vackot 250+ átírásért + egy enyhe szerviz + biztosítás+adó, aztán ott tartasz, hogy 350-400, abból kijön a gázszett és még marad is tankolásra, vagy elkocsikázol 300-at.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #115077 üzenetére
Ennyiből tényleg nem kapsz olyat, ami műszaki lejárat után is autó marad. Ne felejtsük el, hogy azt az autót is fenn kell tartani, nem lenne sok értelme. 250 az kis túlzással az átírás, első szerviz, és pár nyűg kijavítása, tőlem egy szavazat a gázra Az a 250 nem fog mégegy szett gumit, biztosítást, adót, hengerfejet kérni, illetve a végén értéknövelő lehet. Kitermeli az árát, néhány szűrő stb szerviz és kész.
-
sugarforce
őstag
válasz BUZZLGHTYR #115064 üzenetére
Hat inkabb ne.
-
Qru
MODERÁTOR
-
válasz BUZZLGHTYR #128799 üzenetére
20d vagy 1.9 tdi. Mindkettő van olyan jó, mint egyik-másik. Amelyikből találsz jó állapotút. Eredeti futásút nem biztos, hogy fogsz, de mindkét motor él 500e km felett is. A 2.0 pd hogy jött szóba, azt nem értem?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #129409 üzenetére
Kis kamrással nem pályáznék, vagy nagy ccm, vagy DI
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #129411 üzenetére
Pl. 1.4 HDi (common rail) típuson belül, VAG vonalon SDI-TDI (adagolós) alternatíva lehet...
Kis kamrás alatt azt értem, hogy előkamrás motor, és nem egy 3 literes nagy darab
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #129416 üzenetére
HDi, TDI turbós, SDI szívó. Attól félnék, hogy a magasabb fordulat miatt hengerfejes lenne a kamrás motor (hengerfejben 'robbant') direkt befecskendezős esetén dugattyúban van a kamra, az nem szokott hengerfejes lenni, és kevesebbet is eszik jellemzően. Nekünk az 1.9 SDI Golf 120-nál 3000 rpm. A kamrásak után nem sok direkt befecskendezős készült már, az SDI eggyel modernebb (még adagolós, de már nem rohad a kasztni), aztán a 2.0 PDSDI már bonyolultabb technika, CR szerintem nem is volt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #129411 üzenetére
Ajanlom a Milyen autot vegyek topikot mert ez itt off.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #130307 üzenetére
Arra hogy vigyel magaddal valakit aki ert hozza
-
Cicero
őstag
válasz BUZZLGHTYR #130311 üzenetére
Több szem többet lát. Az értő meg mégtöbbet.
-
válasz BUZZLGHTYR #131795 üzenetére
Kérdezd meg az olasz autó topikban
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
máyköl
veterán
válasz BUZZLGHTYR #131795 üzenetére
A konkrét példány még akár jó vétel is lehet, de 1,5m alatt nem szokták ajánlani a 159 vásárlást, onnantól szoktak kezdődni a jobb darabok. Nem rossz motor az 1.9 JTD, de a 2.0 JTDm motorral nézném mindenképpen, ha dízel kell. Ha benzines is jó, a 2.2 JTS nem egy rossz technika csak lomha ehhez a dögnehéz kasztnihoz, az 1.75Tbi pedig a legjobb választás, csak városban könnyen be tudja nyalni a 15litert. M32 -es Opel váltóra kell figyelni, az szeret csapágyas lenni, bár gyanítom ennyi km -nél már volt javítva. Egyébként a szokásos dízel nyűgökön kívül (lendkerék, porlasztók, dpf, egr) a 159 -est már "németesnek" hívják alfa berkeken belül, nem jellemzőek rá a korábbi modellek bosszantó elektronikai rollerei.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #132813 üzenetére
Rossz topikban vagy. Ide menj át: Milyen autót vegyek topik.
#nincsbennetarcsi
-
#89309696
törölt tag
válasz BUZZLGHTYR #136488 üzenetére
Rendszámnak utána tudsz nézni? Mikor az ember meglátja a 200 ezres 15+ éves dízelt mindig megüti egyfajta dezsavű.
Utánanéztemgyors, elvileg a Km valós. Legalábbis 2013 utántól, előtte bármit művelhettek. Most volt friss eredetvizsgája, valakitől vették. Műszakis képeken nem néz ki töröttnek visszamenőleg se.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #137465 üzenetére
#nincsbennetarcsi
-
válasz BUZZLGHTYR #138482 üzenetére
Hogy ne vedd meg. Ja...
-
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #138482 üzenetére
A motorra
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
w333
félisten
válasz BUZZLGHTYR #138482 üzenetére
BMW -ben dolgozom szerelő kollégám pontosan most vásárolt egy ilyen autót ... azt mondta hogy nagyon megbízható szóval szerintem ne parázz tőle !
Mondjuk ismerte az előéletét, de mondta hogy nincs gond ezzekkel a motorokkal !
(#138489) rbalint88
Ez nem fog kigyulladni, AdBlue gyulad ki
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
rbalint88
addikt
válasz BUZZLGHTYR #138487 üzenetére
Hogy ne gyulladjon ki, ne szakadjon a vezerlese -> hogy ne vedd meg
-
zoo8800
veterán
válasz BUZZLGHTYR #138490 üzenetére
Így van, a későbbi darabok érintettek a kigyulladásos balhéban.
rip and tear, until it is done
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BUZZLGHTYR #138482 üzenetére
DMF, a pillangószelep lapkáját hajlamos beszívni a motor, azt érdemes likvidálni inkább. De a BMW topikban sztem kapsz pontosabb leírást, hogy mikre kell figyelni. Gondolom a vonatkozó használt tesztet már olvastad...
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
-
K Norbi
addikt
válasz BUZZLGHTYR #145930 üzenetére
e-mailben ugyfel@nemzetiutdij.hu adnak információt a rendszám alapján
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- Eleglide C1 - a középérték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Energiaital topic
- További aktív témák...