-
Fototrend
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
PSA eldobja az Alfa Giorgio platformjat (Giulia, Stelvio alap).
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #198183 üzenetére
Ne aggódj, az új "One-Box" fékvezérlökben már elektromos a fékrásegítö/vezérlönyomás, szóval nincs már az olyan messze.
A mechanikus kapcsolat egyelöre megvan még a pedál és vezérlö között (legalábbis "nálunk"), de a következö generációkban már csak potméter lesz a fékpedál végén itt is. -
brumi1024
veterán
válasz CactuS #198191 üzenetére
Jaja, gyartofuggo, VAG pl legtobbszor lekapcsolja a szervot (nem is szerettem az A3-ban), BMW/Mini nem. Egy ideig engedi tekergetni leallitott motornal, majd elinditja a motort. Mondjuk Minibe nagyobb akksi is kerult, 80Ah koruli mig A3-ban 64-es volt.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #198188 üzenetére
Nem okoz gondot ha csak picit mozdítasz rajta. Ezek úgy vannak tervezve eleve, hogy ha valami miatt elmenne az elektronikus hajtás akkor is kormányozható maradjon az autó.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #198184 üzenetére
A keréknyomokból elég jól kivehető lesz majd, hogy mi történt, onnantól kezdve már csak az a kérdés, hogy kinek van jobb ügyvédje. Én azt remélem, hogy azért ez az ügy nem tűnik el a süllyesztőben, ha már eleve ilyen nyilvánosságot kapott.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #198185 üzenetére
A legtöbb autóban, ahol elektromos a szervo, ott is lekapcsolja sajnos. A klíma meg ugye megint más. Mondjuk valahol vicces, hogy ezek a problémák a Toyotánál már megoldottak voltak 1997-ben - de 2003-ban már biztosan a P2vel -.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz stickermajom #198188 üzenetére
Szvsz nem lesz tőle baja.
S/S-nél szervo off: hiába "csak" villanyos, elég combos az áramfelvétele - ahogy MP is írja. Emlékszem, az Astra G-ben (anno '99) amikor alapjáraton tekertem a kormányt látszott ahogy egy pillanatra elhalványul közben a fényszóró.
S/S klíma: csak a ventilátor marad, a klímakompresszort a belsőégésú motor hajtja ékszíjon keresztül, ilyenkor a "maradék hideget" fújja (kivéve PHEV, ott elektromos meghajtású az A/C kompresszor).
Ezért van az, hogy hosszabb S/S alatt mégis elindítja a motort ha akkora a hűtési igény.[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
Tényleg, ha már szervo off, akkor felmerült egy kérdés: változó áttételű elektromos szervó mennyire szereti, ha csak gyújtáson csavargatják? Bolt után, vagy a kölyökkel nem szoktam rögtön beállni a garázsba, kényelmesebb leállítani, garázskapu előtt kipakolni és később begurulni. Nem kell 3 teljes kormányfordulat, csak pár fokos igazítás gurulás közben.
-
#89309696
törölt tag
Csak a főnök meg ne tudja...
-
-
freeknight
őstag
válasz CactuS #198175 üzenetére
Néztem, de a balesetről készült animáció is nevetséges volt, köze nem volt a videón látottakhoz, valamiért nagyon elfogultak a TC-s srácok a Fordos irányában.
Nyilván nehéz megítélni videó alapján, de számomra egyértelmű, hogy túl sok idő telt el a Volvo kivágása és az elkerülő manőver között, lett volna lehetőség lelassítani mögötte a szlalom helyett.
A másik, és ez teljesen egyértelmű, hogy mikor átment a Fordos a középső sávba, még nem veszítette el az autó felett az uralmat, csak mikor szükségtelenül visszadriftelt a Volvo elé. Gondolom, hogy büntikézni akart egy kicsit, mindenesetre erre a visszarántásra már semmi szükség nem volt, számomra egyértelmű az agreszió.
Persze a Volvós is szarjon sünt, természetesen ő volt a helyzet okozója, az elsőbbséget meg kell adni, az meg külön pirospont, hogy szépen elsunnyog a tetthelyről.
Tipikus példája annak, mikor két hülye keresztezi egymás útját, mindkettő hibás volt, remélem mindkettőnek repül a jogsi. -
CactuS
Arcképgyáros
Igen, ez egy baromi idegesítő dolog, hogy a legtöbb autó a klímát és a szervot is kilövi - prius/auris szerencsére nem -, és a végén igazából mindig rossz megállni. Várom azt, amikor a fékrásegítőt is lekapcsolva, egy kis üzemanyag spórolásért cserébe.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz BigBlackDog #198171 üzenetére
G7 adaptív tempomat is tartja lejtőn a tempót. A speedlimitert nem próbáltam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #198177 üzenetére
Elsőre azt hittem vmi pillanatnyi zavar mikor tegnap eljátszotta de ma megint bejátszotta ezt. Éppen parkolni akartam és mögöttem meg nem értették mit tökölök már ennyit.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
Komolyan kezdem azt hinni, hogy a Skoda direkt le van butítva minden téren is. Polóban kb. 2 hónapig használtam, Golfnál lassan 3 hónapja folyamatosan aktív a start-stop. Ilyen újraindításos nyűgöt menet közben sohasem tapasztaltam. Csak akkor írt ki ilyet, mikor megálltam, behúztam a kézit, kiszálltam és beülés után szerettem volna továbbmenni. Viszont az S-Cross többször is produkált már hasonlót forgalmi helyzetben is, lámpánál megállva.
Sőt, Poló esetén, ha leállított motornál elkezdtem a kormányt csavarni, akkor rögtön be is indult a motor, nem volt szervó nélküli helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Na megvolt az ide első nyári gumis etap: 8,62 (bc: 9,0) full város, sima B7-es GO és a start-stop végig be volt kapcsolva.
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
Dr. Herpy-t néztétek? A gymkhanas Fordos srácról beszélnek. Nekem furcsa, hogy ennyire elzárkózik attól, hogy agresszív volt a Fordos.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
Na az 1 heti start-stop teszt a következő tapasztalatokat hozta:
Már 6 km/h-nál leállítja a motort fékezéskor, így ott már nincs kormányszervó ami eléggé zavaró tud lenni ha éppen nem egyenesen halad(na) az ember hanem változtatna a kanyarodás ívén még.Néha összezavarodik és leállítás után kiírja, hogy manuális motorindítás szükséges (ehhez 2x kell megnyomni, mert elsőre ugye lekapcsolja a gyújtást és másodszorra indít), amit csak akkor tudsz elvégezni ha előtte P-be teszed az előválasztó kart D-ből majd az induláshoz újra D-be húzod ugye. Most ha éppen zöld a lámpa és mindenki nyomja mögötted a dudát, hogy menjél már Skodás gyökér az zavaró tud lenni.
Ezt csak picit figyeltem de úgy tűnik, hogy az átlagsebesség nem romlik ha a start-stop aktív és úgy állsz egy helyben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #198171 üzenetére
Azért mert a limiter csak arra jó hogy a gázpedált használva ne lépd túl a beállított értéket. Skordéban még nem próbáltam de majd ránézek az mit kezd egy ilyen helyzettel.
#nincsbennetarcsi
-
Babetta-X
senior tag
Sziasztok! Nem tudom mennyire fér ide a téma, de nem találtam más topicot (már nincs sima azonnali kérdések órája? ),ha valakinek van jobb javaslata írja meg nyugodtan
Szóval a szakdolgozatomhoz kellene Budapest agglomerációs településeinek valamelyikén kerékpáros forgalmat számlálnom közúton. Aki arra közlekedik autóval hátha jobban tudja, hogy van esetleg valahol online elérhető live kamera? Googleval próbáltam keresni nem túl sok sikerrel, de számomra nagyban megkönnyítené a munkát, mert nem kéne ott ülnöm X órán keresztül, hanem kamerával készíthetném a felvételeket. -
kisza25
félisten
válasz stickermajom #198156 üzenetére
ez egy 5000 lakosú kisváros, szerintem nincs rá pénz (Csabi, te vagy az? )
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
ngaba
aktív tag
válasz Pttypang #198149 üzenetére
"Atlagsebesseg meres szinten remek lenne."
Másnap felkerülne egy adatbázis valahová, hogy hol vannak a mérési pontok, és két pont között mindenki döngetne 160+-szal, és valahol félúton megállna a pihenőben. "Jusztse".
Én amúgy nem vagyok a mereven szabálybetartatás híve (pontosabban de, csak akkor kicsit életszerűbb és megengedőbb, a sofőrnek több önállóságot adó szabályok kellenének, nem kiszórni a 30-as táblákat mindenhová, amit még a rendőrautó se tart be kábé), de ami a védák környékén történik, az maga a képmutatás: Előtte-utána párszáz méterrel már 70 a minimum, azon a pár méteren meg 45-50-tel csorog mindenki (+ páran tudják, hogy mennyitől jön a csekk).
Szerkesztés: De összességében "igazságosabbnak" gondolom, mint a trafit.
[ Szerkesztve ]
-
-
CactuS
Arcképgyáros
-
kisza25
félisten
Elképesztő balesetek Balatonboglár legveszélyesebb kereszteződésében - VIDEÓ
Akit csak a balesetek érdekelnek 1:25-től nézze, 50-el lehetne ott menni[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
kisza25
félisten
válasz BigBlackDog #198143 üzenetére
így van, ha túl leszek a bejáratáson sokat fogom használni a tempomatot
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Qru
MODERÁTOR
válasz AMD Power #198119 üzenetére
Sajnos a gyártó szerint oké, ahogy Brumi írja. Nem tudsz mit kezedni vele csak azt, hogy utántöltögeted. Mivel nem az enyém nem érdekel de ha én adtam volna ki rá 10 sok milliót elég morci lennék. Most tekintsünk el, attól, hogy ennyiért soha nem vennék Skodát.
#nincsbennetarcsi
-
kisza25
félisten
válasz bandus #198138 üzenetére
Siettem, de nem akartam túl gyorsan menni, ezért raktam be 59 tempomatra, ez egy kis város az esetig 1,5 km-en nem kellett belenyúlnom a tempomatba, amúgy le sem fulladtam, meg mikor vissza száltam láttam, hogy jár a motor, üres és kézifék, hogy mikor csináltam azt be kérdezd
Peter.70: nyári gumi Goodyear 2000 km-t futott[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
-
veterán
válasz focvis #198015 üzenetére
Remélem, lenyugodtak a kedélyek. :) Ha megosztjátok, nézitek a videóikat, csak az önbizalmukat növelitek vele.
Délután megejtettem a belső takarítást. 6 hónap után volt mit, magamra vessek.
Utána kicseréltem végre a kutyarágta (?) ülésállító fogantyút, a tövét én faragtam szét, máshogy nem engedett. [kép] Köszönet a kínai SAIC VW-nek, párban volt 5$ az Aliról.
-
kisza25
félisten
Na majdnem sikerült összetörnöm az autót...
Hetes főúton mentem haza, nekem jobbról, egy mellék utcából egy autós balra nagy ívben fordult, persze közben jobbra nézett. Satufék, balra elhúztam, mert megállni esélytelen volt, a Hadavill parkolójában sikerült megállnom. Azt sem tudtam eldönteni elsőre, hogy össze értünk vagy nem...
A képen lévő villanyoszloptól jobbra álltam meg szabályosan beparkolva
A kép alapján nehéz eldönteni, hogyan kerültem oda, ja persze felhőszakadás volt előtte és még pötyögött, mikor ez történt.
Kiszálltam, srác is beállt mellém, nem győzött bocsánatot kérni, fiam mögöttem a gyerek ülésben...
pillanat alatt meg van a baj...
Az autó, a gumik és a reflexeim jól vizsgáztak, 59 tempomattal mentem[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
prannk
őstag
Üdv!
Múlt héten vettem egy autót 1 hete ma volt eredetiség vizsgán viszont okmányirodába május 5 én tudok legelőbb menni. Azaz kicsuszok a 15 napból. Előbb nem enged foglalni időpontot.
Ilyen helyzetben is büntetnek?[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Szada85 #198126 üzenetére
Nekem is eléggé vegyesek az érzelmeim. Valóban a rendőrség/közterület feladata betartatni a szabályokat, vagy bírságokat kiszabni. Az is tény ,hogy a magyar ember tényleg nagyon irigy, sokszor indokolatlanul rosszindulatú! De az is tény ,hogy az utak tele vannak állatokkal, birkákkal és még nagyon finoman fogalmaztam. Minden utcasarkon nem lehet egy rendőr. Nem egyszerű ez az egész ez biztos!
Egyébként amúgy egyszerű ez az egész! Be Kell tartani ami a KRESZ-ben van és nincsen probléma. -
Szada85
aktív tag
válasz #89309696 #198123 üzenetére
Nem értek Veled egyet mindenben, való igaz, hogy a szervet az adóforintokból tartják fenn, így elvárható lenne, hogy ezt a folyamatot maguktól, minden külsö segítség nélkül elvégezzék, abban azonban szerintem egyetérthetünk, hogy mára olyan szintre süllyed a közlekedési (és viselkedési!) morál, és annyira elharapózott, hogy egyszerüen ha akarnának sem tudnának ott lenni minden ilyen esetnél.
És, ahogy mások is írták, pontosan azért szakad el a gyeplö mindenkinél, mert pontosan tisztában vannak vele, hogy porszemnyi esély van arra, hogy "elkapják", lebukjon, így azt csinál, amit akar.
Én most sem azt érzem, hogy "kiadnák" másnak, mert a bp-i autósok csoport nem büntetést fog kiszabni, nem Ö fog levadászni senkit, pusztán egy platformot ad. A részleteket sem ismerjük, így én (optimistán) abban bízom, hogy lesz annyi "felelösségtudatuk", hogy elsö körben valóban az igazán kirívó eseteket továbbítják. De ezt majd meglátjuk, ha valóban elindul ez az egész, lehet hamvába hal a dolog, és akkor felesleges volt az egész flame.
Ugyanez lehetne egy rendörségi csoport is, egy weboldallal, ahová fel lehetne ezeket töltögetni, az hírértékben lehet jobban mutatna, ez igaz.
Mondhatnánk, hogy tök egyszerü lenne a térfigyelö kamerákat is ilyenre használni, de ugye akkor megint azzal verné mindenki a palávert, hogy "Totális megfigyelés", "Nagy testvér", stb., az se tetszene sokaknak.De továbbra sem értem, hogy miért kavar ekkora port, ha - ráadásul ugye a YT, egyéb oldalakon is az összes kommentelö saját bevallása szerint teljesen szabályos, és soha nem követ el semmi ilyen - mi fórumozók nem jellemzöen kerülünk ilyen helyzetbe, ergó nem igazán lesz mitöl félni.
De ott van a Gabesz87 által [linkelt] két videó is. Az ilyenekröl mi a véleményed, miként lehetne elejét venni az ilyennek, különösen a második videón "poroszkáló" versenyzöt figyelembe véve.
-
nagyúr
válasz #89309696 #198123 üzenetére
Nem mellesleg azért jön ez elő pár emberből, mert elegük van a következmények nélküli országból, ahol bárki bármit megtehet büntetlenül, és ezt főleg "egyetlen pártunktól és kormányunktól" kapjuk egyenesen arcba.
Frusztráló, hogy nincs egy épkézláb menekülési útvonal (kireszavazzakebbenapöcegödörben), hacsak nem menekülsz 1-2 határt nyugatra/északra.
Borzasztó hogy mit ne mondjak. És ezt nem csak az utakon éled át, hanem napi szinten kapod a szomszédtól, a tv-ből, munkahelyen, bárhol.
Biztos máshol sincs kolbászból a kerítés, de az ember olyan, hogy ha valahol szarul érzi magát akkor vagy megpróbál tenni ellene vagy elmegy onnan.
Egyelőre még nem akarok elmenni...
Ti egyből a ló másik oldalát látjátok ebben, amiben van valami ismerve a magyar embert, de jobbat se tudtok mondani, csak megint előhúzni az Önkéntesrendőr kártyát.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
grizlisandor
veterán
válasz BigBlackDog #198120 üzenetére
Igen, nekem is tetszik.
Bár ezt a kamukipufogót elfelejthetnék. -
#89309696
törölt tag
válasz Szada85 #198078 üzenetére
Azért húzzák fel magukat rajta jogosan, mert van egy adónkból eltartott szervezet akinek ez lenne a feladata, a mi melósaink gyakorlatilag és fogadjuk el, hogy nem tudják ellátni a feladataikat. Majd én is ezt mondom a főninek holnap reggel... Itthon fordítva ülnek a lovon az emberek. Mit is várunk mondjuk mikor néhány szó hangos kimondásával és kiplakátolásával milliókat lehet meghülyíteni. [link] És pontosan ugyanígy zajlik a politikán kívül is.
Erre mit látnak megoldásnak? Kiadják a kezébe egy olyan celeb bandának, mint a BP autósok is, nagyon nem lesz jó vége ennek, hogy egyre több mindent kontrollálatlan agyhalott civil szervezetek kezébe adnak, hatalmat kapnak, akiket a frusztráció, az álszentség, a naivság, az együgyűség és vélt sérelmeik irányítanak. Ez nem csak autós téren, minden téren egyre komolyabb probléma mindenhol. Fogunk mi itt még szopni 50 évig mindenféle elfajzott eszmékkel, mert teret kapnak.
A piszlicsáré indexelés is be lesz küldve és ezzel terhelik majd, mert hát a köcsög BMW-s nem indexelt. Ebből fog állni a nagy része. Mert a magyar ilyen, vérében, azt fogja lesni mit csinál más, hogy lehessen belerúgni egyet, mert a szemét előtte jobb autóval jár, mint ő. Mert Ő aztán Makulátlan. Hát hogy a viharba ne lenne az kérem... Egy ennyire éretlen nép kezébe soha nem szabad ilyen jellegű hatalmat adni, morzsáját sem.
-
BigBlackDog
veterán
Egész pofás lett szerintem a Polo FL.
-
Gabesz87
veterán
-
kisza25
félisten
Ennek a hangján lehetett hallani, hogy még nem az igazi első 1000 km-en, akkor nagyon finoman jártam vele, aztán fokozatosan emeltem a terhelést olyan 1500-1600 km környékén már érezhetően jobban ment és szebb a hangja is.
Most 2000 km van benne és most 2-3-4 ben küldtem el 6000-ig 3x, de nem gyors egymásutánban, előtte mentem 30 km-t, hogy bemelegedjen. Most már majdnem 100%-os hangja van, de azért még nem teljesen olyan, mint a réginek volt. Mondjuk lehet nem is lesz olyan, mert ez hosszabb, gondolom a kipufogó is hosszabb. Most megyek majd még normál használattal 1000 km-t aztán lecseréltetem az olajat és onnan minden 10-12ekm-en. Ezt most tényleg szeretném sokáig megtartani[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Nem akarod megérteni, igaz?
Akarsz fogadni hogy akit így elkapnak az kicsengeti - ha egyáltalán elítélik miatta! - a zsét és ott folytatja ahol abbahagyja?! Ezen nem segít ha egyesek besúgónak állnak! És komplett szakirodalma van annak is hogy az elrettentés és súlyos büntetés nem befolyásolja az elkövetést - ezért nem ér szrt sem a halálbüntetés sem mert attól még gyilkolnak!De tudod mit? Legyen neked - Legyen szép napod és sok-sok feljelentésed és ne válj azzá amivé a rendszer alacsonyít
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mr X
veterán
válasz bitpork #198104 üzenetére
Félreértettél, én nem szándékozom hibáztatni senkit. De azt látjuk, hogy a közlekedési morál jelenleg nem jó. Azt is látjuk, hogy a rendőrség nem sokat tud kezdeni ezzel a helyzettel. Vagyis nem fog változni semmi, hacsak te meg én meg a másik is hozzá nem tesszük, amit tudunk. És itt nem önkéntesrendőrködésről van szó, nem kell senkit feltartani vagy leszorítani. De egy kamera megléte, adott esetben a szabálytalankodóról készült felvétel eljuttatása a megfelelő helyre, neadjisten nagyritkán tanúvallomás tétele.
Sajna úgy tűnik, itt csak úgy lesz rend, ha beleverik az emberek fejébe, hogy bármikor buktázhatnak.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz stickermajom #198101 üzenetére
+1
ez az onkentes rendorkodes, feljelentgetes egyenesen katapultal minket az 50es evek Rakosi rendszerebe, csak mas technologiai fejlettseg mellett -
Qru
MODERÁTOR
válasz stickermajom #198101 üzenetére
1: Nincs elég létszám, se elég lóvé (bár ez utóbbi okozza az előbbit is nagy részben).
2: Nem arról van szó, hogy ezek után mindenkit megb...üntetnek aki nem indexelt, hanem arról ha vmi kirívóan nagy szabályszegés történik akkor automatice küldhetik dedikáltan egy ügyintézőnek, aki megvizsgálja a dolgot és ha kell intézkedik. Ez eddig is megvolt csak most ez az ügymenet gyorsul picit.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz Tsebacsi #198097 üzenetére
Már a sógoréknál közlekedve érzem, valahogy más a morál, mint itthon.
Ha meg a sógorok jönnek ide, akkor ők csinálják a legnagyobb baromságokat az úton. Itt, a határ mellett napi szinten tapasztalom.
Hétfőn pl. itt, a kereszteződésben félig a főútra lógva (tulajdonképpen az ezüst pickup előtt ~1,5 autónyival) kezdett el telefont nyomkodni egy, a külső sávban nem lehetett haladni miatta.
szerk.: Na, cappa is ugyanezt írta.
[ Szerkesztve ]
-
Gabesz87
veterán
válasz Kickass #198100 üzenetére
És ez így van jól, ez lenne a normális. Én is ha egy leállósávban veszteglő mellett haladok el, igyekszem lehetőség szerint minél nagyobb ívben kikerülni, ill. ha lehet, akkor át is megyek a belsőbe. Nem pedig szemellenzővel azt bámulom, hogy vajon ki és mit csinál ott.
Max. röhögök egyet a hülye béemvésen, hogy lerobbant
[ Szerkesztve ]
-
válasz Tsebacsi #198097 üzenetére
Na engem aztán lehet vizsgálni agyba főbe! Ahogy egy Voltaire-nek (most úgy tűnik hibásan ) tulajdonított mondás tartja : I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
És ha nem állunk ki mások jogáért holnap a te beállódat is a szomszéd alappal fogja kisajátítani.
MOD
(#198099) Mr X : Ne keverd a szezont a fazonnal. Amit Te tehetsz, hogy szabályszerű maradsz. És a jog adta lehetőséggel jelented a problémát. Ne a keményen drogozó egységsugarú kisembert hibáztasd azért ami nem a feladata. Hibáztasd a politikát meg aki a gyalogjárőr helyett az ostoba és értelmetlen TEKet fejleszti.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
válasz cappa72 #198098 üzenetére
Mert tudják hogy itthon ló**** sincs kezdve velük. De ezeknek a nagy része hidd el nem az átlag osztrák/német, hanem az "aljanép". A német csak akkor gecizett velünk is (síelni mentem ismerősökkel, utasként), amikor a sofőrünk nagyon a seggébe ment és tolta le a pályáról az ipsét, kint nem szeretik a követési távolság be nem tartását. Jött is később bírság a srácnak ezért.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
Nem az a probléma, hogy a saját szabálytalanságaink is napvilágra kerülhetnek. Erre a feladatra elvileg van egy hatóságunk adóforintokbólból. Nem gondolom jó iránynak egy alapból frusztrált kicsinyes népesség, illetve a bpiautósok tulajának "kezébe adni" ezt a fegyvert. Utóbbi főleg necces a legutóbbi megnyilvánulásai óta, látszólag neki sincs sok fogalma a közlekedésről.
Szedje ki a rendőr ezeket a forgalomból, legyen kamera minden sarkon ami alapján menjen a csekk, ne lehessen kibújni a kamera által rögzített szabálysértés alól azzal, hogy nem ő vezetett, egy személyi sérüléses baleset okozója ne csak piti 50k-s csekket kapjon minden következmény nélkül és kezdjük el bevonni azokat a francos jogosítványokat, kirívó esetben akár örökre. Na akkor majd rend lesz, nem pár hobbirendőr kreszprofesszor felvételeitől.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest