-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #227972 üzenetére
Ha nincs kint a dijkozeles szakasz tabla akkor ingyenes.
#nincsbennetarcsi
-
silver10
aktív tag
válasz freeknight #217186 üzenetére
Parancsolj. A Nagyobb kapacitásu, ami Lacettihez való(66/710). Igaz, hogy ma már egy E180 Corolla a közlekedő edényem de, korábban volt Lacettim. És még az olajat se szürcsőte mohón. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217186 üzenetére
Ha nem dizel akkor felesleges bele olyan bika akksi. Ha dizel akkor viszont nem art.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217180 üzenetére
Az eleg bika! Nekem 65Ah-s Rocket van az 580A-t tud. A gyari 48Ah-s helyere nem fert be nagyobb.
Amugy feleslegesen erosnek tunik, minek neked 600A-es inditoaram?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
silver10
aktív tag
válasz freeknight #217173 üzenetére
Nekem elfért a 72Ah, 670A indítóáramu Rocket a ferdehátu Lacettibe. Most 70/600-ast látok. Sokkal könnyebben indít, stb.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #217153 üzenetére
Akku el van öregedve, ennyire csökkent a kapacitás, hogy pikk-pakk feltölti. Nincs itt semmi látnivaló, veszel újat, jóidő. Ha biztosra akarsz menni, akku boltban terhelő villa és kapacitás teszter megmondja pontosabban az állapotot, de én nem húznám ilyenekkel az időt. Kauffernél van baráti áron SCT és Electric Power.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217162 üzenetére
Rocket olcso es jo.
Hat akkor plane, lehet a generator sem fogja tudni rendesen tolteni mar es akkor hamar megall az auto…
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz freeknight #217159 üzenetére
Egyszer évekkel ezelőtt volt nekem is ilyen, de akkor el sem kezdte tölteni. Aztán egy békebeli töltővel feltöltöttem az akkut és azóta nem hagytam ennyire lemerülni. Azóta mindig tudta tölteni a lidlös (de nekem még csak 1-2 éves volt az akku (2015 Exide Premium 64Ah) amikor ez történt)
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217159 üzenetére
Sztem se rizikozd be hosszu ut elott, foleg ha kulfoldre mennel…
Probalj meg szerezni egy butatoltot az feldurrantja az akksit ha kell ha nem. Vagy probalj meg egy masik okostoltot ha tudsz kolcsonkerni vkitol. Ha nem akkor probald ki a sajatod egy masik akksin.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz freeknight #217159 üzenetére
Lerohadni nem lenne jó. :/
A 7 éves akku már ajándék. (A gyári eredetik talán bírják 6-8-10 évig.)
Kérj kölcsön egy másik töltőt ha van a környezetedben valakinek, úgy kiderül. -
veterán
válasz freeknight #217156 üzenetére
Nekem 1x írt errort, előtte bazirgáltam az egyik sarut, hogy fixen áll-e, és megszakadt a töltés. Csak 5-10 perc múlva javult meg, addig errort írt.
Nem kell lecsatlakoztatni. Ellenben ha van dedikált negatív töltési pontja az autónak, akkor érdemes ahhoz csatlakoztatni a negatívot.
12,7 V -> tök jó.
Hónapok óta, fél éve görcsölök egy 6 éves gyári akkuval - majd akkor cserélem, ha tutira döglött. Nem adom még fel.
-
veterán
válasz freeknight #217153 üzenetére
Az okát nem tudom.
Esetleg:
Húzd ki, szedd le az akksiról.
Várj 5 percet.
1. pozitív saru, 2. negatív saru, 3. konnektor.
Állítsd téli (hópihe) üzemmódra.
Ha így se megy, akkor valami gebasz van. -
ngaba
aktív tag
válasz freeknight #216373 üzenetére
Egyetértek. Hátulról szerintem kifejezetten ronda.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz freeknight #212524 üzenetére
Inkabb a baleset-info.hu-t szoktam nezni pont ezert.
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #212524 üzenetére
Nem tudom mikor találtam rá, talán egy éve, de már akkor is a nagy része tök alap közlekedési szituk, vélt sérelmek túlfújása, tipikus klikktermelő, stresszlevezető kommentszekciós, fröcsögős dühöngőnek tartottam. Aztán mostanában bekerült pár olyan videó amire azt mondom van értelme, mert nem hétköznapi. De ez a jajj kopog valami a tetőn középiskolás poénnak is gyenge videót kitenni, ez nálam lecsapta a föld alá. Október 31 vagy április 1 esetén esetleg megemésztem, de ez itt egy Blikk inkább.
1-2 hétig nem nyomok rá aztán szerencsére a YT algoritmus el is felejti majd és nem ajánlja többet. -
Doki16
addikt
válasz freeknight #200784 üzenetére
Jelen
Mind a két GTE nálunk 1,5-2 liter körül van immár 25000km óta. Állandóan töltöm, de ha belső égésűvel megyek akkor egy 1800 kilós Passattol nem rossz a 4-5 liter szerintem országúton
Bár én az az ember vagyok aki bőven meglenne egy 200 km-es villanyos kocsival is.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
bitpork
nagyúr
válasz freeknight #200784 üzenetére
ismétlem: nem tudsz olyan azonos kategóriájú suvot (nem crv meg ilyen cicaizé!) ami elmegy ennyivel.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
válasz freeknight #200776 üzenetére
Semennyivel nem zabál többet egy hibrud suv. Nekem most itt áll. Max 10,5 volt. És Hans esetében csak a sok városi vegyes villany miatt ennyi, mert itthon az udvaron nem tudom tölteni csak szülőknél meg vásárlás alatt dupla áron. Ha itthon is menne akkor simán hoznám a sprites átlagot.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Snoop-y
veterán
válasz freeknight #198238 üzenetére
Az enyem is a rendszerbeallitasokat hasznalja. Egy dolgot lehet felulirni telefonrol az pedig a hangero.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
nagyúr
válasz freeknight #198238 üzenetére
Köszi a tippet, megnézem!
6030D: Neked is köszi!
Élni és élni hagyni
-
tboldi
nagyúr
válasz freeknight #198236 üzenetére
Éppen javítódik, elvileg tegnap érkeztek meg az alkatrészek hozzájuk, és ha minden igaz, valamikor a jövő héten mehetek érte.
-
nagyúr
válasz freeknight #198233 üzenetére
Köszi! "Az zavar, hogy egyből felhozza a fedélzeti képernyőjén az AA-t?" - nem, szerintem nem hozza fel. Inkább azok a dolgok zavarnak amik a telefonomon történnek használat közben. Illetve legjobban a beállíthatatlan hangzás. AA közben nincs BMW-s médialejátszás, ahogy láttam. Szerintem az alapbeállítást használja, mert anno az első dolgom volt a hátsó ülések irányában húzni a balanszt, de AA használata közben ugyanúgy elölről szól minden.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #198184 üzenetére
A keréknyomokból elég jól kivehető lesz majd, hogy mi történt, onnantól kezdve már csak az a kérdés, hogy kinek van jobb ügyvédje. Én azt remélem, hogy azért ez az ügy nem tűnik el a süllyesztőben, ha már eleve ilyen nyilvánosságot kapott.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
EQMontoya
veterán
válasz freeknight #182031 üzenetére
Nem volt ez 150, szerintem 100 is csak szuken. Es a kanyarban is inkabb csak megijedt, mint komolyabban megcsuszott.
Lehet latni, hogy igazabol akkor tor ki a feneke, mikor az auto eroset billen elore. Szerintem picit elkezdett csuszni a feneke, attol megijedt, rarugott a fekre, az meg a legrosszabb, amit ilyen esetben tenni lehet.
Ha szimplan sok lett volna, es nem fekez, akkor egy ilyen auto alapvetoen az orrat tolja, es felment volna villamossinra.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #182031 üzenetére
Volt minta azokon a gumikon, keprol nezve sem volt kopott.
Itt inkabb a rutin es a tulvallalas egyuttese volt az ok."Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #180452 üzenetére
Gyanús is volt, hogy ennyire nyomulnak mert amúgy a belvárosban nem szoktam látni őket nyomulni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz freeknight #180365 üzenetére
Simán töltheted a helyén. Egy elektronikailag elvileg kényesebb PHEV-ben is úgy töltöm, annyi elővigyázatossággal, hogy a +-t az akksi +-ra csatolom, a --t a motorblokkra.
-
Integrale
veterán
válasz freeknight #180365 üzenetére
A 17e Ft-os, vagy a 6 e Ft-os töltőről van szó?
"Bad reklám is reklám too"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #180365 üzenetére
Nem szoktam kivenni én sem a helyéről az akksit. Simán rákötöm a töltőt és kész.
#nincsbennetarcsi
-
fant0mi
őstag
válasz freeknight #180365 üzenetére
En a helyen szoktam tolteni.
-
brumi1024
veterán
válasz freeknight #180278 üzenetére
Nem is csak ez a baj (maga a technológia egyébként filléres), hanem hogy én még nem találkoztam olyannal, ami megbízható lenne.
-
nagyúr
válasz freeknight #178187 üzenetére
Biztosítás az első nap 0:00-tól az utolsó nap 23:59-ig él.
Nem írhatod be, hogy közalkalmazott, vagyis igen, de ha kiderül valamilyen káresemény kapcsán (mindegy hogy a káresemény melyik oldalán vagy), hogy nem az, akkor vastag pótdíjjal számolnak.
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Qru
MODERÁTOR
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #176156 üzenetére
Én is azt szoktam figyelni, hogy a forgalom 80%-a feltárt/lassabb nálam még autópályán is, pedig 1,25-1,6 szívó benzines autókkal járok, akkor meg mi a f@sznak ennyi embernek 150 Ló+ az autóba
CactuS:jaja
stickermajom: ja azok a kedvenceim nekem is, ahogy a záróvonalnak vége és kezdődne a gyorsító, 60-al besorol a pályára én felgyorsítok a gyorsító sávban 110-120-ra és jobbról bemegyek ezek elé[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Coyot
őstag
válasz freeknight #176156 üzenetére
Mászkálok főutakon eleget most is ahol jellemzően mindenki haladna 100-110 el kényelmesen - de néhány rutintalanabb/félős/nemtudommilyen sofőr 70-80km/h-val tartja fel a forgalmat. Tehát én pont ezt a 70-80-al poroszkálót látom a kisebbségnek, de ki tudja lehet csak errefelé van így.
Má' nem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #176156 üzenetére
Az a másik véglet, értem én hogy itt Pesten mindenki rohan, átgázol a másikon de azon kívül meg meg mindenki tököl. Na attól is agyfrászt kapok
#nincsbennetarcsi
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz freeknight #175210 üzenetére
Hú, egy ilyen beírásért mit kaptunk múltkor a másik totyikban.
Engem nem zavar, hogy valaki 70-el megy, mindaddig, amíg 2x2 sávos úton tudok menni, vagy tudok előzni.
De az, hogy folyamatosan valakik feltartják az egész forgalmat, mindenki más idejét elvéve ezzel, az igazán bosszantó.
Egyszerűen Én sem tudom felfogni, hogy az emberek mi az istenért nem tudnak elindulni a zöld lámpánál, miért kell gyökketővel egy 2 km-erről belátható körforgalomban is megállni, miért kell egy 3 fokos kanyarban 70-ről 65-re lassítani... Egyszerűen borzalmas.
20-án voltunk kajázni Szemesen, ott is amit leműveltek zamárdiig az emberek.. De amit Siófok és Zamárdi között is van, az is borzalmas, meg amikor délről mész be Siófokra..És akkor kint is nem az van, hogy 1 autóst meg kell megelőzni.. Nem. Te bemész mondjuk 8.- nak a sor végére, akkor meg előzz végig 8 autót, mert mindegyik egymás seggébe van, de egyik sem mer előzni. Ha meg furakodsz Te vagy a száguldozó.
És akkor akik 65-el mennek városon belül meg kívül is mondják, hogy "legyél türelmes" "indulj el 1 órával előbb".. Igen, mindenki ráér, örülök neki. Csak, hogy mindig kifogni egy hülyét, aki miatt fél órával később érsz oda.. az már bosszantó.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
rbalint88
addikt
válasz freeknight #175249 üzenetére
A roghoz kotottseg ugyanugy megvan, barhol veszel. Mivel mi nem vagyunk nagy strandolosak, eszaki partra es Bfelvidekre szoktunk jarni daytripekre. Igy a strandos lehuzast es a gyerekeket eddig elkerultuk, Badacsonyban meg februarban voltunk, igy max mi lehettunk volna a reszeg parasztok, de mi se voltunk. Cserebe ott van a gyonyoru taj, az egesz jol kiepult gasztronomia, jo borok (Badacsony, Csopak, Somlo - foleg a Kreinbacher!).
Sajnos ahol minosegi szolgaltatast kapsz, azt mindenhol meg kell fizetni es itthon mindenhol kicsit tularazottnak tartom - legalabb 10-20%-kal alacsonyabb arakat gondolnek realisnak-, de amig szar van, vereb is lesz alapon gondolom nem veletlenul vannak ide arazva a helyek mindenhol. Borvidekek es gyogyfurdok is nagyon felkapottak, szoval ott se lesz diszkont pihenes sehol...EQM: neked a default utvonal a Bicske-Felcsut-Alcsutdoboz-Szfvar kene legyen sok-sok jo kanyarral
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz freeknight #175249 üzenetére
Nem ilyen az egész balaton, ez pl. Siófok és esetleg földváron a bulisétány, de ott se voltam már 10 éve este, nem tudom megvannak-e még az ikonikus diszkók (tuti nincsenek).
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
félisten
válasz freeknight #175214 üzenetére
Igen alapvetoen nem lenne rossz, foleg miota nincs teleultetve viraggal
Az a baj alapvetoen 2 opcio van, 70-80 vonatozo vagy az igazan gyors csoport
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #175210 üzenetére
Tnap elott ugyanez (igaz nem a
37-en), buszt senki nem merte megelozni. Egy Hastra meg Optima ott togyogott. Lenyomtam oket egyenkent, biztos gondoltak, h na a hulyegyereknek de sietos... de hat sztem ok meg most se ertek haza.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
félisten
válasz freeknight #175210 üzenetére
A 37-s egy különös állatfaj A vonatozás rendszeres rajta és vannak részek ahol még tartalékkal is nehéz előzni ha összejön egy nagyobb karaván.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #174599 üzenetére
Passzolok, csak volt ismerősi körben ilyen hiba onnan tudom.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #174595 üzenetére
Valószínűleg vezérműtengely helyzet jeladót kell cserélned. Korábban volt rá gyári visszahívás is ha jól tudom.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz freeknight #174595 üzenetére
Öö...google nem haverozik veled?
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #174200 üzenetére
Szvsz az első éles helyzetben úgy elszáll vele, hogy TK lesz a Golf R. Látszik, hogy fél tőle, de nem eléggé. Ennél jobb csak egy mustang lehetne, mert az egyáltalán nem tolerálja a hülyéket.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz freeknight #174200 üzenetére
Nem tudom, mi az hogy "cringe", a "műsorvezető" az súlyos.
Ki volt az a hülye, aki ilyent tesz egy 18 éves gyerek segge alá?! (Csak beletekertem a videóba.)
A konkrét autót megnéztem valamikor május/június környékén. Szép élőben is - pár gyanús részletet leszámítva. Kiscsavónak sok lesz.
-
ivana
Ármester
válasz freeknight #174200 üzenetére
Tényleg elég gyökerek, meg a gyerek nem képes normálisan megfogni a kormányt. De tuti szerkesztve van. Az főleg akkor látszik amikor lejön a Megyeri hídról (kétszer is), gyorsan megy, de nem annyival, mint amit az órán látunk. Rohadtul nem jössz le ott 130-al, főleg nem, ha alul fogod a kormányt fél kézzel.
(#174203) Fehér Farkas csirkeraptor
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #174200 üzenetére
Ezek csak növelik a magabiztosságomat, hogy nem én vagyok a legbalfaszabb, leggyíkabb sofőr az utakon, mert hajalmos vagyok alulértékelni a vezetési tudásom. Bár az a jobbik eset.
Akármit írunk az flém, nyilván irigység is van, hogy ilyenre telik, nyilván idegesítő, hogy ki se lát a kormány fölött, 170-nél úgy fogja a kormányt, mint egy csirkeraptor. De legalább nem szlalomozik vadállat módon, látszik, hogy fél azért még tőle, addig jó amíg fél. A videó informatív értéke nulla.
Az meg már csak ízlés, de én mondjuk egy kacat Golfot (bocs focvis) meg a hülye DSG váltót ingyen se kérném akármilyen R betű van utána, de úgy összességében Vag/VW se kéne, én valahogy megutáltam a sok sztereotípia miatt, meg minden második autó VW az utakon és kiábrándító.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz freeknight #174200 üzenetére
Az ilyenek mennek ki Vacira is gyorsulgatni?
-
#24845312
törölt tag
válasz freeknight #173868 üzenetére
Szerintem nagyon drága helyeken vásároltok mindketten. Nekem a B Vectrába a gyári olajszűrő 800-900 Ft körül volt eddig mindig, az utángyártottak 400-500 Ft körül kezdődtek, de a Mann is csak kb 1000 Ft körül szokott lenni.
Pollenszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő is 1000 Ft környékétől szokott kezdődni nagyságrendileg, a Mann +1000-1500 Ft, de a legolcsóbb és a Mann között van egy rakás használható márka még.
Vezérműszíjkészlet kb 15ezer Ft (szíj+görgők, INA), vízpumpával együtt kb 25ezer Ft szokott lenni.
Gyakorlatilag bármiről is van szó, szinte mindig drágább maga a munkadíj, mint az alkatrészek árai. -
tboldi
nagyúr
válasz freeknight #173868 üzenetére
Suzukihoz minden döbbenetesen olcsó, még a gyári alkatrészek is. A légszűrő is az lenne, csak azt nem tartanak raktáron, külön meg nem akartam rendelni, jó lesz a Filtron is.
Legutóbb a balos féltengely egyik gumiharangját is kicserélték egy 20-asért (számlával!) 2 munkaóra alatt, gondolhatod, hogy mennyi volt akkor az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz freeknight #173868 üzenetére
Rengeteg nem VAG is szív ezzel sajnos (pl. E46). Megtalálja a helyet a dzsuva, és könnyen megragad.
-
válasz freeknight #173576 üzenetére
Hát köszi, vizsga napjának reggeléig dolgozom vagy mint ma, vasárnap van, mire van időpont akkorra végzek, majd ott kiderül. 80 feletti házaspáré volt az autó tizen éven át, akkor hogyan ment át?
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
veterán
válasz freeknight #173573 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy majd most új "okosok" akarják meglovagolni az E autózást.
Ha megáll, xar, nincs ezen mit szépíteni, a többi csak felesleges okoskodás.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #173508 üzenetére
Azt hiszem valami 50 rongy a bünti érte, ha nem helyszínen fizeted ki, azaz nem vagy ott, amikor megbüntetnek.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #173190 üzenetére
Nem sokszor, 2x en is kerdeztem mar ott es kaptam valaszt (persze ki kellett hamozni a sok baromsag kozul, lasd lampa testeles esete), de jo tett helyebe jot varj, jo szandek vezerelt
Mar elegge elerheto arban vannak az E90-ek, de kevesbe lettek C-tipusu ugynokautok, lehet, hogy cserelnem kellene...
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #172598 üzenetére
Jo hat Mozaik utcai buli is milyen sokaig ment, aztan tessek.
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #172143 üzenetére
De jó lenne ha itt is így lennének beállítva a lámpák. Itt ha tartod az 50-et a legtöbb esetben nem éred el a következő zöldet. Mintha direkt lassítanák a forgalmat, ami persze extra károsanyag kibocsátással jár. Egyrészt amíg állsz úgy szennyezel hogy nem is haladsz másrészt az elinduláskor nagyságrendekkel több a kibocsátási értéked mint egyenletes haladáskor.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz freeknight #172132 üzenetére
ők azok, akik a körforgóba is fixen 20-szal mennek be, akármi is van?
városban tol 60-65-nél, üres körforgalmon való áthajtás után van 150m előnyöm.."... and I hope you have a great day!"
-
BigBlackDog
veterán
válasz freeknight #172132 üzenetére
Én már rászoktam a buszmegálló öblökre. Ha van egy ilyen szerencsétlen mögöttem, aki nem is előz, de 90-es szakaszon 100-nál még tol le (vagy 60-as korlátozásnál 75-el), akkor a következő buszmegállóba begurulok, elengedem, azt megyek tovább. Kettőből egy autós még meg is köszöni. Kanyarokban szerencsére még nem sikerült utolérnem őket, túl papásan megyek.
De amennyi van az ilyenekből, lassan már "minden állomáson és megállóhelyen megáll" stílusban kell közlekednem.
[ Szerkesztve ]
-
fant0mi
őstag
-
brumi1024
veterán
-
kisza25
félisten
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #171338 üzenetére
Nekem a 4 évszakosok 9mm-es profillal jöttek, a legtöbb nyári/téli 6,5-7mm
48ekm a gyári adat, de annyit el is megyek 3-4 év alatt, az nekem pont jó.
Gyárilag adott Eco Michelin energy és Eco nexen blue szerintem vízen még rosszabb is volt, mint a mostani ap2. Egy erősebb nedves kigyorsításnál első kettő eltekert, ap2 meg betapad, nyári felhőszakadásban sem volt vele gond, 60+ tudok autópálya ráfordítóban befordulni kényelmesen... Amúgy nagy különbséget éreztem a Conti TS 850 és kleber hp3 között télen, Conti sokkal jobb volt, főleg oldal tartásában (kanyarban). Nyári vs nyári és téli vs téli között is hatalmas különbségek vannak. Ugyanígy a 4 évszakosok között is
Talán itt látszik is, hogy elég "Recés"[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #171338 üzenetére
Nem tudom hol olvastad azt, hogy 2x jobban kopik a 4S, de eléggé urban legend vagy nem megfelelő választás/használat. Nálunk a saját szerviz csereautóinkon van CC+ és nem kopnak jobban, mint a sima társaik. Vegyes használat, de inkább város. Asszony meg eddig 15kt tett a nexen 4Sbe, egyáltalán nincs rossz állapotban, sőt, pedig az egy kopósabb gumi.
Ha inkább télies 4St veszel - pl Nokian - és sokat pályázol, akkor igen, le lehet pörgetni a gumit, de az user error.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #171338 üzenetére
Lényegtelen a kopás, mert olyan autósokról beszélünk akik 10 ezret mennek vagy annyit se, nem kopik el a gumi. Sok futásra nem ajánlottuk a 4S-t eddig se. A 4S utálat csak berögződés. Valaki átlép rakta valaki nem. 10 éve is azt mondták, hogy pár év és jók lesznek és 10 év múlva is ezt fogják mondani akik nem kedvelik.
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #171323 üzenetére
Nem komolytalanság, tény. Csak ne azonos kategóriában hasonlítsd össze őket, mivel a szett az duplájába kerül mindig mivel 8 kerék kell (plusz a gumis ára vagy a +4 felni ára). És nem szélsőséges méretekről és autókról.
30 ezres 4S az a 15-15 ezres téli és nyári szettel van egy árszintben. Minőségben és biztonságban aligha.
A 30 ezres nyárira és 30 ezres télire valóban nincs már 4S alternatíva 60-ért és felette se, mert mindegyik alulmarad már, de a csóró emberek nem is ezt az árszintet keresik.[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #171323 üzenetére
Ha két garnitúra kell, mert mindkettő le van rúgva (esetemben és muter kocsiján), a 2 garnitúra árának 3/4-ből veszel olyan 4 évszakost, ami tudja télen nyáron azt, mint a legolcsóbb téli/nyári és még a gumizással is kijjebb vagy.
Meg mikor megy valaki 10ekm- egy évben, akkor a két szetten még 8-10 évesen is lesz minta, de már kőkemények lesznek, de nem is kell annyi, a 6 éves pirelli életveszélyes volt.
Amit most vettem 40-45ekm-t megy el, 3-4 évente lecserélem, akkor mindig friss gumi lesz. Majd meglátom, eddig nagyon bejön
Még nem véletlen írtam, hogy 1025 kg az autóm, egy 1500-2000 kg-os autón már biztos teljesen másképp viselkedik.Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
EQMontoya
veterán
válasz freeknight #171323 üzenetére
Ebben teljesen igazad van.
Illetve minden félévben megspórolod a cserét. Ami vagy a gumisnal hagyott pénz, vagy Neked egy óra munka.
Same rules apply!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz freeknight #170894 üzenetére
Nem félre, csak nem érti, hogy mi van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #170390 üzenetére
Reggel befelé jönnek az agglo-ból az emberek, te pedig ellenkező irányba mész majd. Pomáz felé mennék a hegyen át, mert sokkal gyorsabb.
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz freeknight #169238 üzenetére
Hát lehet, de nem fogok szürke autót választani, mert nem tetszik. Nem használt, hanem új lesz, sok-sok évig fogom nézni, jól meg kell fontolom.
(#169239) EQMontoya
Hát nem sok választási lehetőségem van:(#169240) BigBlackDog
Köszi a képeket! Nagyon fura rendszámaid voltak.
"A fehér tisztaságában egy sima eső, vagy por nem tett kárt, "
+1 pont tőled a fehérre, ezzel elkezdtél ebbe az irányába terelni.(#169241) Tsebacsi
Ezüst nincs, a barna nem tetszik. Köszi a véleményed, tőled is jött akkor +1 pont a fehér irányba.(#169244) zoo8800
2 szürke, 2 fekete, 1 fehér, 1 barna és 1 kék van. Ebből a metálfehér és a kék játszik.(#169246) Qru
"a fehéren kevésbé látszik a por a kéken jobban"
Akkor még +1 plusz pont jött a fehér felé. Köszi!Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Qru
MODERÁTOR
-
zoo8800
veterán
válasz freeknight #168986 üzenetére
Az a baj, hogy az európai piacon is nagyon jól fogynak a ronda BMW-k.
rip and tear, until it is done
-
Qtya123
őstag
válasz freeknight #168926 üzenetére
Egyáltalán miért venni kell? Ha már vesz valaki egy új autót én alapnak tartanám, hogy egy retek virslikerék legyen benne legalább, ne a defektjavítóval kelljen bohóckodni. Azt vegyen bele az, aki akar.
Nekem az IS-ben benne van a 17" alufelniből egy darab pótkerék gyárilag. Aztán szép lassan leszoktak erről, még a hodály méretű autókba is mankó ment. Aztán az sem, jött a nagyszerű defektjavító. Aztán már ott tartunk, hogy egy emelő konzolt is külön vegyél. Szerintem még pár év és az új autóhoz külön meg kell venned a négy kereket is.
-
MasterMark
titán
válasz freeknight #168926 üzenetére
Vagy legalább szólna amikor veszed, hogy heló, ugye tudod, hogy ez és ez és amaz is kell hozzá. Oké, lehet valaki csak pótolni akar valamit, minden más dolga van, de akkor meg továbblép és kész.
Switch Tax
-
iceQ!
addikt
válasz freeknight #167149 üzenetére
Most volt töltés 1 hete: 23 000 HUF. 800 gramm körül ment bele.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Reggie0
félisten
válasz freeknight #167149 üzenetére
20-30 es nem tart sokaig, kb. evente, max 2 evente lehet menni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #167147 üzenetére
Igen R134a kell bele és a töltési mennyiség is rajta van mint ahogy nálam is.
Zizmand: Szépen kúszik fel... Kár volt ellustiznom a tankolást.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
fant0mi
őstag
válasz freeknight #167149 üzenetére
Olyan 20-25e kozott fogsz otthagyni kompletten.
-
fant0mi
őstag
válasz freeknight #167145 üzenetére
Egy hosszabbito meg egy ozon generator. Egy nap alatt vissza tud jonni a befektetese a "szakinak". A gep teljesitmenyetol fuggoen x percig jar belso keringetes mellett. Utana szelloztetes. Ennyi. 8 altalanos sem kell hozza. :)
-
fant0mi
őstag
válasz freeknight #167140 üzenetére
Talan altalanosan ket fajta gaz van hasznalatban. En a ceedet voltam toltetni, a srac katalogusbol nezte ki hogy mennyi kell bele. Hozta a masinat, leszivta, ujradusitotta a kenoanyaggal, aztan ment vissza, gyari mennyisegre teletoltotte. Erdekes, hogy alig hianyzott belole, pedig mar akkor kb 7-8 eves volt.
-
MasterMark
titán
válasz freeknight #167140 üzenetére
A klíma büdössége nem függ attól, hogy milyen és mennyi gáz van benne. Az két külön kör, nincs összefüggésben ilyen szempontból.
Nem csak klímagáz, hanem olaj is kell bele, ami keni a kompresszort. Be szokott lenni írva a motortérbe, hogy milyen kell.
Switch Tax
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #167140 üzenetére
Klíma gáz miatt szokott lenni egy matrica a zárhídon, hogy milyen kell bele. 4-5 évente érdemes cserélni a gázt, egyben van kezelve a kenőanyaggal, gyakorlatilag ez a kompresszor olajcseréje is
Tisztítás: szakember által precízen használt spray a megfelelő helyre fújva jó dolog, de ha jut máshova, kockázatos. Ózon esetén nem sok hibalehetőség van
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #162117 üzenetére
A tömeges eladás most is megy, viszont nem tudnak behozni autókat olcsón, így az árak is csak picit indultak meg lefele. Legalábbis abban az ársávban amit én követek.
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #162117 üzenetére
Ezert nem fogom eladni a bmw-t (pedig itt lenne az ideje, mert bar en is ezt gondolom, hogy zarcsokkentes lesz, de en viszont nem vagyok hajlando bukni akkorat az enyemen, hogy mas tul jol jarjon vele.)
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #157950 üzenetére
Fizetés előtt lehúzza a pénztáros és levonja a kedvezményt a végösszegből.
#nincsbennetarcsi
-
Magnum_
nagyúr
válasz freeknight #157595 üzenetére
Igy tiszta sor. Tehat neki azt kell bizonyitani, hogy ki volt azna mas, aki vezette.
I humbly and respectfully decline™
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #156959 üzenetére
Ha üzemanyag körrel foglalkoznak, szerintem jobban örülnének az alacsonyabb szintnek. Kivéve, ha motortérben van a szűrő, akkor tök mindegy Elvi síkon autó alatti esetén sem lenne gond, max bele kell fújni egyet, hogy megszűnjön a folytonos benzinoszlop. Gondolom nem a tankban lévő szűrőről beszélünk.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz freeknight #156566 üzenetére
Mondjuk belvárosban annyira nem volt jó már ez sem. F150 nem ide való a méretei miatt, pedig igen, belül van benne hely bőven.
A sima ranger (limited) sokkal kisebbnek tűnik ehhez képest egyébként.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
#89309696
törölt tag
válasz freeknight #156110 üzenetére
Úgy értettem, ha mi elfogynánk akik normálisan vezetnek akkor a maradéknak már tök mindegy ki hogyan parkol, minket nem zavar, elvégre mi elfogytunk.
Persze, mint legtöbb esetben mindig az a kisebbség a leghangosabb, akinek pont nem kéne, ebben igazad van. A mai világ elég hülyén működik e téren.Csodálatos mindenesetre, nálunk a legzsúfoltabb napokon is az Aldi parkoló háromnegyede üres, meg úgy nagyjából a parkolók fele mindenhol, mint minden kevésbé forgalmas 10-15ezer fős kisvárosban. És itt is pontosan ugyanúgy odaállnak a tiltott helyre, mintha Budapest legtömöttebb helyén lennél. Ez hungarikum.
-
Gaben92
őstag
válasz freeknight #154939 üzenetére
Nekem meg 0,7L-el jobb a fogyasztásom E5-el mint E10-el. Ugyanazon a ~636km-es úton mérve viszont eltérő körülmények között. 80km tapasztalata alapján azért ilyet ne jelentsünk már ki. Menj egy-egy kört ugyanazon az útvonalon mindkettővel ami legalább 500km (de inkább egy teljes tank) és majd nézd meg akkor.
Másik topikból bemásolom ide (csak, hogy legyen hosszú távú tapasztalat is).
Alany: CT 200h (1.8 HSD)
Utvonal: Tampere - Toholampi oda vissza (636km, kulterulet de nem autopalya)
Sebesseg: nagyreszt 80 tempomat, nehol csak 60, nagyon keves 100,Eredmenyek:
95 E10, Michelin Primacy 4 16", stabil +18 fok, nyar, napos ido, klima kikapcsolva: 5,6L/100km98 E5, Michelin X-Ice North 4 (szöges) 16", stabil -2 fok, tel, havas/jeges ut, esö, klima +24-en vegig: 4,9L/100km
Meg merem kockáztatni, hogy nyáron E5-el ezt az utat simán lehoztam volna 5,6-ból.
Teljesség igénye miatt: A fogyasztási adatok úgy születtek, hogy mindkét esetben ugyanarról a benzinkútról indultam, és hazafelé ugyanott álltam meg tankolni. A 98 E5-ös út már akkor volt mikor már 7 hónapja csak azzal jártam, szóval nem a "hirtelen meglepődés" okozta.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #154939 üzenetére
Ezt 80km-ből sikerült megállapítani?
Én eddig 1500km mentem e10-el. BC szerint 7.3 volt eddig 12ekm átlagom e5-el, az elmúlt 1500km meg 8 liter, de még ez sem szent írás.
Mivel felé fűtő értéke van az etanolnak, mint a benzinnek, jobban nem fogyaszthat vele az autó, ha most pont úgy jött ki, akkor e5-el még jobb lett volna.[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #154939 üzenetére
Egy mérés nem mérés
-
kisza25
félisten
válasz freeknight #154299 üzenetére
Elsején a sógornőmet vittem budaörsre, 3 napra ment valahova és tele volt a cuccával a csomagtartó + jobb oldalon a hátsó ülést is le kellett hajtani, hogy minden beférjen
Kickass: ja 1990- ben szüleimmel+ testvéremmel mentünk olaszba 10 napra trabival és kaját is vittünk, csak éppen trabival, nem kispolákkal , pont 30 éve[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Kickass
őstag
válasz freeknight #154299 üzenetére
En tovabbra is csak a babakocsira reagaltam...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #154299 üzenetére
Amikor elkezdtem komolyabban bringázni akkor tanultam meg a hatékonyan pakolni. Nagyon nem mindegy hogy 1000 km-en át hány kg-ot cipelsz...
Persze gyerekkel más a helyzet nyilván, ezt csak azért írom, hogy nem feltétlen kell gyerek a sok cucchoz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #153797 üzenetére
Milyen autó? Rosszabb nem lesz, mint ami benne van, legalábbis utántöltés szempontjából Cserére 100-200 ezer km és 10 év amire emlékszem. Mikor a Golfot csináltam, 2 liter plusz öblítéssel is bőven elég volt, abba Dex II D ATF ment.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz freeknight #153799 üzenetére
1/b. pont: utána egy évig 0 Ft bevételem volt, ez sajnos kompenzálta az előtte lévő 2 kiemelkedően jót. 😭😂
3.-hoz idei évi példák:
- Leszerződünk az építőipari vállalkozóval, aztán nem jön elvégezni a feladatot.
- Megbeszélünk egy 2 millás vállalási árát, kezet rázunk; majd írásban bead egy 3 millás árajánlatot. Utána nem veszi fel a telefont.
Nem a saját pénzemet költöm, de többször előfordul, hogy olyan árajánlatot kapok, hogy nem rendelem meg az adott munkát. Inkább "ráér" az.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest