-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz CactuS #323783 üzenetére
Ezt nem nekem találták ki.
brumi1024: Na annyit biztos, h nem szeretnék kifizetni!
cOxeR: Rosszabb fényviszonyok között tényleg hasonló.
radi8tor: Persze, hódpofi, ebből nincs más! Előröl még nem készítettem képek, de ezzel volt hirdetve:
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
Dare2Live
félisten
válasz CactuS #322783 üzenetére
Engem pl az zavart hogy rálép a kéderre. De máshogy nem tud beszállni a 85-92...cmmel. Aztán jött a második az is.
Egyszer legyen kis eső, minimál sár már a kéderben ott a sár.
Persze tudom minden alkalommal oda lehetne menni és berakni a gyerekülésbe. De ez max tényleg über autóbiziknak reális.És régen patika volt. Most porszívóztam május után. Egy kissebb homokozó volt bent. Az ablakot letakaríthatom, egy héten belűl ott vannak a kis kéznyomok. Ja és persze mindig vedd észre, hogy nem mosott kezet és pont levelet fogott.
A nagy elvek gyerek nélkül szépek aztán az ember elengedi őket.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
aero.
veterán
válasz CactuS #320336 üzenetére
Ez az OM651 elmegy amúgy félmilliót, ha 10 ezrenként cseréled az olajat benne, de tudok olyanról, akinek 160 ezernél már ajánlották a cserét, gondolom ott akkor volt esedékes az 5. olajcsere
Sőt, munkatársamnál (férfi, 32) múlthéten derítettem ki, hogy nem is tudta, hogy olajat kell cserélni, azt hitte, csak töltögetni kell rá, ha úgy esik, meg hogy azt nem csinálják a műszaki vizsgán? Szerencsére csak 18 hónapja vezet, 30 ezer km-t, a 3.1 liter töltetből legalább 1 liter friss, az is csak azért, mert nem érte el a nívó
-
-
gooool
őstag
válasz CactuS #319945 üzenetére
A turbós MX-5 azért közel van a Cliohoz, ez meg bakancslistás volt, hát megléptem.
Igen, nagyon gagyin világít amúgy, de legalabb van benne helyzetjelző, így félig-meddig road legal, de szerintem szerzek bele gyáriakat, az a legszebb.
Igazából azért ez, mert annyira jó áron volt, hogy így fájdalom nélkül belefért az életembe és mégiscsak egy V8 manuál Mustang ez is.
Bolla Gyurival már beszéltem, minden bizonnyal csinál róla egy tesztet.Üdv, Balázs
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #319503 üzenetére
Azert nalad is torzitja a kepet, hogy te gyakorlatilag barmit el tudsz hozni a melobol, igy a szelsoertekeket konnyebben le tudod fedni. Nalunk is belefert asszonynak a komapkt elektromos, mert messzire menni sok cuccal ott a ceges kombim, de egyeduli autonak valoszinu mi is kombit vettunk volna, mert hetvegente ki van hasznalva ket felnott+ket gyerekkel, cuccokkal. Hetvegente meg eleg nagy autot kersegetni vagy tetoboxot szerelni meg lassuk be, macera.
tboy eseteben en is inkabb a Kiat tartanam meg felesegautonak, mert sokkal ujabb es ismert eloeletu, mint barmi amit 4M-bol meg tud loni. DCT valtoval nalunk sok a baj (mindegyik 3+ eves autonal volt mar piszkalva)
-
félisten
-
félisten
-
nagyúr
válasz CactuS #319482 üzenetére
Nem ovijárat ez már, ill. időnként nem nagy cucc megjáratni rendesen, évente 6-8-10 alkalommal megyünk Balatonra. Sosem vinnyogott még, hogy ki kell kormolni a gpf-et, pedig kia totyikban láttam már rá példát. De értem és igaz, hogy a TGDI a közvetlen befecsivel nem a legjobb a célra, hibrid lenne a jó, tudom én is. Fogyasztás átlag 8 liter nálam, vw konszern pl fix kevesebbet kérne.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #318121 üzenetére
Nekem ugye volt ibiza sport, az már túl kemény volt ezekre az utakra, mondjuk azzal kb bármennyivel be lehetett venni a kanyarokat, a sima meg nem sokkal puhább, ez sem billen kb semmit, csak nem megy el a vesekövem, na meg nem mindegy, hogy 2 tonnát kell elfordítani, vagy csak egyet
[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
Veron
addikt
válasz CactuS #316617 üzenetére
Ejjj! A combtámasz fel sem tűnt, pedig előben is láttam. Nagyon megtetszett a PHEV működése és formára is rendben van az autó.
Gondolom 7.7m Ft nem áron alul van, ugye?Ennek az alternatívája nálam egy új Renault Arkana 140 Edc: 11.5m Ft, 0% THMre, 40% önerőt kell beletenni.
Ugyan csupán benzines, azaz nem ideális ovijáratra, de legalább vatta új és 5 évig garis.@kisza25: őszintén kérdezném, hol lehet 8m Ft-ért hasonló kvalitású új autót venni?
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
pit stop
addikt
válasz CactuS #312665 üzenetére
Nem sürgetni akarlak, csak friendly reminder
Más: Spanyolországban sokat taxiztunk, elég sok autóval.
Sok a hybrid Toyota, ami elpusztíthatatlan - hát náluk 50k kilométer után égett a check engine Mondjuk taxik kétharmadában amúgy is.
Legnagyobb pozitív meglepetés egy Renault Arkana volt - nagyon csendes volt, egyben volt egész, és automata váltóval pillanatok alatt megvolt Y.Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
macilaci78
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz CactuS #313535 üzenetére
Gyengének nem nevezném, hûtési teljesítmény (nem ECO-ban) remek, csak számomra nem beàllítható, roatélyonként a befújás erôssége nem szabályozható, kevés és kicsi a nyílás stb, de már nem akarom ezzel szemetelni a topicot.
A futómû az szerintem nagyon nem oké, üt, ráz, nagyon nyers. Nyugatinàl a feluljáró É-> D irànyban fôleg, ráz minden egyes kis puklin. Auris (MK1) sokkal puhábbra hangolt, MK2 pedig egy másik könyv, az már szerintem kellemes és "sportos" is, lehet vele kanyarodni, keresztbordàn nem táncol.
Cseréltem már lengéscsillapítókat is, de változatlan (teszem hozzà, hogy Plug In, nehezebb a fara kicsit, de van nem tölthetô P3 is, az sem jobb. FL P3 talán puhàbb (tesztek szerint) de az pont nincs itthon.Ha nem CT lesz, akkor MK2 FL Auris.
Prius Pápa a Jenô? Elmentem megnézni egy CT-t hozzájuk, kifejezetten segítôkész, rendes figura, munkaidô után is tûrt, korrektnek mondanám. A portéka már más tészta, a CT helyenként lenyúzva, fényezve, jégvert is volt talán, de ezeket elmondta kivétel nélkül.
"Bad reklám is reklám too"
-
félisten
-
félisten
-
Chereiose
addikt
válasz CactuS #312653 üzenetére
Hát nem tudom, nálam a Kia is egy vicc kinézetre is, ceedből is max egy jól felszerelt proceed néz ki vállalhatóan, de árban is ahhoz képest már, a turbós motorjaikra is írják, hogy kokszosodnak. A 7 év gari meg gondolom kirakat, max bizonyos dolgokra.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz CactuS #312653 üzenetére
Meg a DCT valtot erdemes kerulni a Hyundai/Kia vonalon. Kianal is azt latom az ismerosi tapasztalatokbol, hogy a beltere nem annyira tartos (hamarabb lesz latvanyosan hasznalt), mint a nemeteke. Illetve fenyezes is nagyon konnyen serul rajtuk, valahogy eggyel vekonyebb minden alkatresz, mint kellene. De elektronikailag tenyleg stabil, eddig az i30 talan egyszer vagy ketszer irt pre-crash hibat, de az is csak pillanatnyi elmezavar volt.
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #312107 üzenetére
Halihó, már 3 éve állt? Tisztán megvan, hogy ilyen autód van
Anyósnak vertünk egy éve egy ilyen szériás twingot, csak 1,2- es, azt nem értem, hogy te hogyan férsz bele
Nem tudom mióta nem voltál, nekem volt hyundai i30 coupe, hyundai i30 kombi 1,6, új fiat tipo, közben par seat ibiza.
Jelenleg egy ~30ekm-t futott 2013- as 1,4 ibiza van futkozósnak, meg az opel insignia 1,8
Én is a kis autókat szeretem továbbra is. 1,6 sport ibizát vadaszok már egy ideje, az volt ilyen gokart filing[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz CactuS #312071 üzenetére
Én kb. egy évet, minimum. Esélytelen bepótolni, kéne valami gyorstalpaló.
Önző összefoglaló:
- Tavaly ilyenkor kapott egy stage1 remapot a MiTo (155 ló/230 Nm → 180/290), augusztusban egy short shiftert, ősztől pedig elkezdett meg-megcsúszni a kuplungja;
- Októberben megkaptam életem első (és eddig egyetlen) gyorshajtási büntijét, Győrben 30-as táblánál 49-cel mentem huligán módjára;
- Karácsony előtt vettünk anyumnak egy másik, a színét leszámítva teljesen ugyanolyan Lancia Ypsilont, amit februárig nem tudtunk átírni, mert megrepedeztek a műszeregységében a forrasztások, nem lehetett leolvasni a km állást, de megoldódott, és nem is büntettek meg a késésért;
- Ezzel együtt 4 autó áll most a háznál, 1 tulajdonképp felesleges, de apum nem igazán akarja elengedni a WagonR-t, pedig kéne rá költeni pár százast és még klíma sincs benne, egyértelmű volna, hogy attól kéne megszabadulni. Fél éve megy a huzavona, a Suzuki műszakija meg csak fogy;
- Az Ypsilonnal folyamatosan vannak apró-cseprő dolgok, pl. a klímájával kapcsolatban kivételesen igaznak bizonyult a nepperduma, miszerint csak tölteni kell, illetve legutóbb az önindítóról derült ki, hogy melegen ~40 km megtétele után nem hajlandó tekerni, csak némi hűlés után, szénkefés vagy a behúzótekercs rossz, nemtom, de kicseréltem kompletten, valamint a boost controller szolenoidról csúszott le egy vákuumcső és szívódezsőként üzemelt, visszadugtam, rögzítettem, megjavult;
- Májusban bele is tolattak, a kárüggyel nem volt gond, és egy tubus pillanatragasztóval helyreigazítottam. Azért majd fényezni kellene a lökhárítót, de nem élvez most prioritást;
- Szintén májusban műszakira ment a Jazz, de megdöfködték a küszöbök leghátsó részét és nem engedték át, ezután két hónapig kényszerpihenőn volt, kilakatoltattam, és épp tegnap sikerült az ismételt vizsga;
- Lassan egy hete készült el a MiTo is, M32-es váltó felújítása, lekváros kuplung, új lendkerék... Egy vagyon volt, de nagyon jó lett.Örülök a Twingónak! És...
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #259274 üzenetére
Na, a biztosítók nem a gerincükről híresek. Gyakorlatilag minden biztosított a biztosítási díjában fogad arra, hogy a biztosítója helyt áll-e...
Munkahelyen van repedt kirakatüvegünk, kb 6 m2 egy tábla. Társasházi és külön biztosítás is van, de csak annyit sikerült kiharcolni, hogy csináltassuk meg, adjuk be a számlát és majd meglátjuk, térítenek-e akár csak 1 Ft-ot is...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
félisten
-
sagesz93
addikt
válasz CactuS #258915 üzenetére
Igen az a legrosszabb pontja az "átalakításnak". Az eleje szerintem király, jobb mint a toyota. Még mindig rengeteg megnézik, igaz Győrben 2-3 darab van max a Swace-ből.
(#258919) radi8tor: ezen én is agyaltam már rengeteget, élőben nem annyira feltűnő rajta, ezért még megúszta a dolgot, de úgy érzem tavasszal lekerül. Illetve rendeltem LED csomagot(rendszám és belső izzók), azt a cserét is meg kéne ejtenem, a kocsi eleje full ledes, onnantól hátrafelé meg sima halogén minden... ez is egy érdekes dolog.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz CactuS #258610 üzenetére
Igazad van, de akkor egy kérdés: melyik csúszik jobban?
A téligumi 15-20 fokos nappali csúcshőmérséklet, amikor éjszaka 5 fok körül van, vagy a 4S gumi 30 fokos csúcshőmérsékleten, mikor éjszaka 20 fok van és télen, amikor a nappali csúcs 3 fok, az éjszakai meg -3 fok?Na, ha erre vannak tesztek, majd eszerint választok. Most fog lekerülni az 5 szezont futott télim és kerül fel a 4 szezont futott nyárim. Időszerű a döntés.
JoinR: Continental ContiPremiumContact 5 195/65 R15 91T a nyári, Kleber KRISALP HP3 91T 195/65 R15 a téli.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
kisza25
félisten
válasz CactuS #257114 üzenetére
Kb úgy,ha adsz el és abból veszel.
Vagy a felső 10000 tagja vagy.
De volt olyan vevőm, aki a 60+ milliós lakás felét kp-ra kifizette, a maradékot meg részletekben a fizetéséből 6hónap alatt
Amúgy nekem is "szerencsém" volt a vállásal, a 20M -be levő házat 50+M Ft tudtam eladniMás: ma az opel volt a soros, picit megállt a lámpályában a víz🤔
Qru: szerinted? November közepe óta árulom az autókat
Amúgy már elvittek minden kiszemelt tipo 1,4t-t, addig most nem is nézem, amíg legalább az egyik autó el nem megy[ Szerkesztve ]
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
gooool
őstag
válasz CactuS #256795 üzenetére
Nyerészkedést szinte kizárnám, de ha oda jutunk, akkor majd tájékozódom ezzel kapcsolatban és meglátjuk mi lesz belőle. De én is ezen gondolatmenet alapján jegyeztem fel a fejemben a lehetőséget.
Snoop-y:
Nem kell azonnal támadásnak venni, megírták a többiek is, hogy Pirelli, nem voltam kellően tájékozott, hogy ez a márka/típus ennek a gyártónak a terméke, alapvetően pedig egy baromi nagy Scorpion felirat ilyen tipikus kínai brandnek tűnt számomra.
Üdv, Balázs
-
veterán
válasz CactuS #255081 üzenetére
Nekem nagyon tetszett mindhárom Orville évad.
Seth MacFarlane Star Trekebb Star Treket csinált, mint bármelyik eredeti Star Trek az elmúlt 20-25 évből.
Még a Discoveryt megnéztem a jövőbe utazásig, az utsó évadot már abból sem, Picardból is csak az első évadott láttam, most meg van valami új rajzolt, meg 3D-s, meg Stange New Worlds, ezek egyelőre kiamardtak.https://tinyurl.com/rasoapro
-
brumi1024
veterán
válasz CactuS #255185 üzenetére
Annyiban mas, hogy ez nem fordito, hanem egy sztochasztikus papagaj, szoval adott temaju cikkek kozul osszeollozza a legvaloszinubb kovetkezo szot, igy kicsit mashogy mukodik, de igen, jelentosen nagyobb a tanito halmaz angolul, erdemes azt hasznalni. Tori is amugy neha a magyart.
-
-v-
addikt
válasz CactuS #254970 üzenetére
nem igazán tudnak tanulni
Hát én nem tudom mi a faszt tanulnak ezek a teslák de ennek a csávónak a csatornájára még az FSD beta megjelenésekor feliratkoztam: [link] - azóta postolja ki az összes új verzióval a teszt köröket, és azóta is pont ugyanúgy a kaliforniai full üres duplasávos napsütötte tökéletesen felfestett hibátlan útminőségű útra nem tud úgy kifordulni meg sávot váltani hogy ne kelljen folyton belenyúni meg noszogatni .. mindig kommentálja is hogy na kell nyomnom egy kis gázt meg megint nem akar menni bele kell nyúlnom stb. szerintem tiszta szégyen ez még mindig
Nézd meg mi a faszt csinál ez [link] sima jobbrakanyarodás kis ívben a szélső sávban és nem bírja megoldani hogy sávban maradjon és ne menjen át félig a másikba .. van videó ahol azért kell belenyúlnia mert annyira levágja kanyarodáskor az ívet h majdnem nekimegy a pirosnál álló autónak emiatt
[ Szerkesztve ]
-
-
veterán
válasz CactuS #254970 üzenetére
A mostani árcsökkentés óta 1x-2x ismét elgondolkodtam, hogy kéne venni egy 3-ast. Tesztvezetésen nagyon állat volt a long range, nekem csendesek tűnt, igaz csak az Osztyapenkóig és vissza tudtam kipróbálni (kb. max 100 kmh).
A belseje gyenge... :/
Olcsónak nem olcsó, de minden más is durva drága. És inkább ez, mint egy Kia / Hyundai / ID3, mert ebből még lehet "legenda", a többiből kétlem, azok nem keltenek bennem birtoklási vágyat. A műbőr üléseket nehezen emésztem, a kormányt egyből áthúzatnám rendes bőrrel.Szerk: és persze akkor már LR kéne, de ott van + pici pénzért az Y LR, ami jobban megéri, de valójában egy tatás suv. Nem lesz belőle bolt.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz CactuS #254952 üzenetére
Gyártási minőségben, anyaghasználatban meg a Tesla sosem volt igazán jó
Egyszer, töltési sebességben már vannak jobbak, hatótávban simán vannak mások is már ott, android autó nincs teslában nem is lesz, a belseje nekem kb. bármelyik másik autónak otthonosabb és jobban tetszik, csendességre is többnyire jobbak mások egy model 3-ból még a legújabb, elvileg már jobban zajszigeteltet is hangosnak mondják. Menni meg mindegyik megy eleget, nincs olyan őrült nagy szükség azért 1000 lóerős plaid-re.. ha nem lenne a supercharger hálózat, én felhasználói szemszögből annyira nem látom a killer featureöket (most nem beszélek arról h van saját akksigyáruk meg automatizálva jó profittal gyártanak stb. ez nekik jó felhasználó amikor hajtha az autót em érzi).
Pl. ez az új év autója dzsipp is tiszta jó lett, most néztem a Csikós tesztjét.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz CactuS #254666 üzenetére
Meg lett beszélve a nagy részével, már csak az egyik csinálná, de valahogy mindig akkor marad kint egy kuka a felhajtón
A többi korrekt és betartja. Azt nem tudom, ehhez miért kellett az, hogy elüssék a cicánkat
Mondjuk egy hangos kipus autónak én se örülnék a szomszédban, főleg ha reggel 5-kor és este 10-kor jönne-menne nap mint nap. A macskáknak instant szívroham
Az ilyet talán meg lehet normálisan beszélni. Talán...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Napelem
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Path of Exile 2
- Szólánc.
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Futás, futópályák
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Apple asztali gépek
- De mennyi az annyi?
- Kémia topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest