-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
válasz Shadowbull #211231 üzenetére
Nincs is ezzel baj. Az nagyobb baj amikor az 160-as nő kiszáll a G Merciből, mert elment kozmetikushoz.
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
EQMontoya
veterán
válasz Shadowbull #220573 üzenetére
Sajnos a gyakorlatban is ez latszik. A Teslakban szerintem sokkal atgondoltabbnak es stabilabbnak erzodik a sw, mint a hagyomanyos gyartoknal.
De cafolj meg, erveket szivesen olvasok, az egy szavas odabofoges sajnos igy 30 es a halal kozott mar keves ahhoz, hogy meggyozz.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Shadowbull #220577 üzenetére
Vannak bugok, persze, bar szerintem mindegyikben vannak (engedj oda 20 percre, mutatok parat ).
Viszont a Tesla pl. pont az update-ek kapcsan reg megcsinalta az over the air update-et, hogy a bugfixekert ne kelljen bemenni a szalonba. Ebben mennyit vertek a konkurenciara? Tippre ugy 10 evet.
Egyebkent azt tekintjuk jobb minosegu szoftvernek, amiben a 3. almenuben kell kapcsolni az ulesfutest?
Mert lehet, hogy konkret hiba (a megvalositast tekintve) kevesebb van benne, csak sokszor mar a UX design faj. Es a hibatlanul megvalositott szar specifikaciobol sajnos nem lesz jo sw.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
tboldi
nagyúr
válasz Shadowbull #220608 üzenetére
Há’ most erre mit mondjak? Evvan. 🤷♂️
Én igazából nem vagyok ilyen, bármihez tudok vonzódni kortól függetlenül. Az 1988-as ETZ-mmel is ugyanúgy szerettem motorozni, mint a 2013-as Honda CB500X-emmel, mindkettőnek megvolt a maga varázsa.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #220608 üzenetére
Ilyen a neplelek. Nekem is tobb ismerosom szajkozta anno, hogy huu 2000 utan gartott autot nem szabad venni mert szarok. Most meg mind P3-ban meg mindenfele SUV-ban ucsorognek.
#nincsbennetarcsi
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #220650 üzenetére
Sajnos nem az a baj, hogy letezik a fantomfekezes, mert mint irta Qru is, nala is elofordult a Skodaval, hanem az a baj, hogy nala 30k km alatt 1-1 alkalommal, nalam napi 150-200km alatt 3-4 vagy meg tobb alkalommal is.
Komolyan mondom, lassan jobban figyelek arra, hogy az auto ne okozzon kellemetlen helyzetet, mint magara a vezetesre, mert az egy 40 eves 1es Golffal is kb ugyanaz, mint akar ezzel, csak az nem fog random olyan dolgot muvelni, amit a Tesla magatol(!!!!) csinalhat.Egyebkent fasza, jo auto, elvezetes, meg tenyleg az, hogy amennyit sporolok vele havonta, az kihozza a kocsi koltseget, fantasztikus, de rengeteg gyerekbetegsege van. Nyilvan naprol-napra fejlodik, csak ugy erzem, a fokusz az uj modelleken/gyartason van, nem a meglevok javitasan.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #220729 üzenetére
Napi durvan 200km-t jarok a varosban, amit most nulla aramkoltseggel tudok megtenni, ami eddig 15-17liter uzemanyag volt, aminek literje 1.5£(kb 640Ft/liter), havi kb 28 nappal szamolva, 270-300k Ft amit sporolok az uzemanyagon. Nem fizetek dugodijat(congestion charge, London belvarosaba behajtashoz kotelezo), kb havi 15 napon keresztul(napi 15£, tehat 225£), ismet kb 100k Ft, nincs ado ra, ami eves szinten mondjuk megint egy 100k Ft durvan, legyen havi 10k. Osszessegeben havi 380-400k Ft-ot sporolok, a sima fenntartason. Mivel ilyen sokat jarok az autoval, azert olajcsere, fekbetet, stb stb eleg surun lenne rajta, annak a koltseget ki se szamolom most, mert nyilvan auto, tipus, marka fuggo, stb.
De ha azokat is ideszamolnam, mondhatnam hogy havi szinten 450-500K Ft-ot megsporolok. A torlesztes meg 300k havonta. Egyertelmuen megeri.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
hellomi
tag
válasz Shadowbull #220766 üzenetére
A szerzodesunkben korlatlan aram(es minden egyeb rezsi)fogyasztas van, ahol lakunk, emiatt.
Ha ez nem lenne, nem biztos, hogy elektromos autot vettem volna.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
tboldi
nagyúr
válasz Shadowbull #222417 üzenetére
SUV-nak nem jó, mert túlságosan le van csapva a hátulja, nem lehet bele pakolni rendesen, de sport(os) autónak sem megfelelő, mert túl bumfordi, és magasan van a súlypontja. Egyetértek a többiekkel, tényleg semmi értelme.
Ha ez esetleg a tiéd, hát sorry.
szerk.: Pótoltam az ékezeteket, mielőtt kikapnék Muneztől.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Shadowbull #222422 üzenetére
Én könnyen meglephető vagyok, Honda Jazz-zel a seggem alatt alacsonyan van a léc.
Gyanítom, egy kanyargósabb pályán mindenképp esetlenebb, mint egy normál M modell.
szerk.: Szerintem még a páratlan számú X_M-eknek is több létjogosultságuk van, ugyanolyan esetlenek, de legalább praktikusabbak.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Shadowbull #222417 üzenetére
Ránézésre eléggé kellemetlen lehet tisztítani, kukacoskesztyűben pl. már a hátsó szélvédőt sem lehet rendesen átmosni sámli nélkül.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Shadowbull #222417 üzenetére
Abban nem is kételkedem. Ha nem lenne annyira jó, amennyire az, nem vennék ekkora darabszámban. A célt nem tudom elképzelni, mit gondoltak mire lesz jó? Ahogy írták is - kicsit mindenre, de úgy igazán semmire sem.
Mondjuk használva biztosan tisztulna a kép.BigBlackDog - Kukacos kesztyű, ez óriási megfogalmazás. Lejjebb kell engedni a légrugót.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
brumi1024
veterán
válasz Shadowbull #241164 üzenetére
Elvileg eppen nem hagytak ki semmit (meg vezeteknelkuli toltot is kapott), de a gyari visszaigazolasban ott volt a "specifikus funkciok elhagyasa" opcio. M440i.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #241406 üzenetére
Nem a mosással van a gond, mert a lándzsa 1 méter hosszú, azzal elérem minden részét.
Pl szárazra törlés is elég macerás mert lábujjhegyen érem el a középső felét a panorámatetőnek.
De ma azzal szenvedtem, hogy egy kosz foltot lekaparjak az üveg közepéről, amit mosásnál nem láttam.⭐ Stella
-
simonjoe
senior tag
válasz Shadowbull #241426 üzenetére
Sok dolgot döntöttek már el, majd masszív fejvakarás lett a vége. Azt gondolom, ha akku fronton nem lesz nagy áttörés, akkor ismét fejvakarás lesz a lítium hiánya miatt.
Joe
-
simonjoe
senior tag
válasz Shadowbull #241428 üzenetére
Majd ha a városi ember, és az urak asztalára nem kerül táp, mert nem lesz mivel kiszállítani, hidd el meg fog állni a "folyamat". Valahogy nekem is az az érzésem, h nem jó az irány, de ne legyen igazam.
Joe
-
Qru
MODERÁTOR
-
avl
aktív tag
válasz Shadowbull #241434 üzenetére
Euro 7-tel szerintem sok igazságod van
datum kapcsan van valami jo forrásod ? én csak ilyeneket tudok (haszonjarmü érdekel, onroad, offroad):
The publication of the proposal for Euro VII is scheduled for 12 October 2022 (changes to the date are possible)
The publication of the proposal for revised CO2 emission standards for heavy duty vehicles (more stringent targets than in current regulation, possibly also including buses) is scheduled for 30 November 2022 (changes to the date are possible)en ilyesmit tudok, pl. 11.-oldala: [link]
másrészt, ahogy én értem, a litium (és más "hasonlóak") mennyisége, elérhetösége nem teszi lehetövé akkora mennyiségben az elektromosokat [link] [link]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #241451 üzenetére
Szakmából tudod ezeket vagy csak bele ástad magad a témába?
⭐ Stella
-
avl
aktív tag
válasz Shadowbull #241451 üzenetére
mi a háttered vagy komoly forrásod erre ?
ne érts félre, nem a dolgot és nem vitatom; egyszerűen csak kérdezek, hogy tájékozódjak -
-v-
addikt
válasz Shadowbull #241465 üzenetére
Nekem is nekem is!
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #241465 üzenetére
Ez engem is érdekelne, ha nem gáz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
avl
aktív tag
válasz Shadowbull #241465 üzenetére
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
opr
veterán
válasz Shadowbull #241470 üzenetére
Nem hiszem, de egy probat megert.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
veterán
válasz Shadowbull #241524 üzenetére
Pont fordítva szoktam. 🤷
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #241534 üzenetére
Abból én sem, de ugye ez sem garantálja a sikert. Cserébe mostanában nem akkor megyek tankolni, amikor az autó mondja, hanem 50% körül már keresek benzint. (így legalább 20k alatt megvan a tankolás)
Persze lehet MOL kúton mindig lenne benya, de OMV-nél egy csippantásra kiállítják a számlát QR kódot beolvasva.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
Petyyyyy
addikt
válasz Shadowbull #242276 üzenetére
Pár napja a csoportban posztolta egy háromkettő-rettenet tulaj. Ilyet még én sem tudok - jövőhétig. #katicsere
211 paci, 1500kg.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
válasz Shadowbull #242276 üzenetére
Egy hibridet nincs értelme hasonlítani egy sima benzineshez, az ár különbözetből elautózom vagy 100 e km-t
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #242309 üzenetére
Neked RAV4 van ugye?
Palyan 130-150 között milyen fogyasztást tud? -
válasz Shadowbull #242309 üzenetére
Rá kerestem 2021 sima benzin 7-8M Ft, hybrid 11,5M Ft-tól
Vagy mire gondolsz?
2020-as benzines 4,8-6M Ft-tól, hybrid 9M Ft a legolcsóbb[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Gergőke88
addikt
válasz Shadowbull #242314 üzenetére
Koszi!
És 180-nál van limit?
(Focushoz képest jelentősen nőni fog a havi üzemanyag számla. Eddig 6-6.5 l/100km között eljártam pályán. Óra szerint 150-200 között.) -
őstag
válasz Shadowbull #242314 üzenetére
Franciaországi nyaralás volt 5100 kilométer, és én isten bizony nem akartam a fillért szeretgetni de hiába akartam nem tudtam majd soha óra szerint 140-el menni annyian voltak (120-130-nak már örültem), így persze az is 6 literre jött ki. Egyszer tudtam lemenni Balatonra eddig óra szerint 130-al a 13k kilométerből az volt 6,9 (Rav4 FWD hybrid, bár állítólag AWD picivel jobban fogyaszt mert többet tud visszatölteni ez nem tudom igaz e).
-
válasz Shadowbull #242315 üzenetére
Ezek toyota Corolla árak
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #242323 üzenetére
Van YT videó amiben 198-al mennek vele. Oké, hogy ez nem valós 198, de engedi addig az órát.
[link][ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz Shadowbull #242397 üzenetére
Nem azt tanította a szakibácsi, Gajdán Miki, hogy olyankor olyan savak jönnek ki a benzinből amik nagyon nem jók ott semminek? Mármint hidegindításkor, aztán leáll, beindul, leáll, azaz nem melegszik be rendesen a motor és tökéletlen égés lesz folyamat?!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Shadowbull #242409 üzenetére
Van felügyelet, ami arra figyel, hogy a garanciaidő végéig nem legyen gond. Onnantól kezdve már a user baja, ha emiatt gond lesz 5-10 év múlva.
Plusz egy-két típusban iszonyat szrul van implementálva a S/S, hogy több másodpercig tart, mire feléled a rendszer. 1.0 TSi esetén többször is volt olyan, hogy körforgalom bejáratánál való indulásnál a gázpedál lenyomása és az autó megmozdulása között eltelt 1.5-2 másodperc. Én itt döntöttem el, hogy ez ki lesz kapcsolva. Viszont lágyhibrid Golfon tök jól működik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Shadowbull #242409 üzenetére
Én ki se tudom kapcsolni De kizártnak tartom, hogy jót tesz neki, hogy ha comfort módban megyek és hirtelen kéne egy kis kraft, belövi a motort majd 20 másodperc után lelövi, úgy, hogy előtte csak árammal mentem. Nekem ezt ne akard megmagyarázni.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz Shadowbull #242413 üzenetére
Kereszteződés előtt azért senki nem fogja megmondani előre, hogy most fog jönni autó keresztbe és kiférek egy dinamikusabb indulással, vagy nagyon nem.
Egyébként kézi váltós autóknál nem lőttem ki, ott teljesen élhetőek voltak. Viszont automatánál nem egy esetben tapasztaltam, hogy S/S indítás lassú volt, majd hirtelen hátba vert az autó, ahogy feléledt (pedig nem nyomtam nagy gázt).
Szerintem akinek nem ellenszenves kicsit sem az S/S, az szerencsés helyzetben van, nincs vele negatív tapasztalata. Én sem reflexből kapcsolom ki, de ha nagyon nagy a késleltetése, akkor inkább kikapcsolom, mint hogy meglepjen egy indulásnál.
-
6030D
Ármester
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #242603 üzenetére
Igen, de tudja P-be rakni a váltót lejtőn is vagy csak próbálja berakni, de nem tudja... (mármint az automatika).
Egyáltalán Teslában rendes váltó van vagy csak ilyen himihumi dolog?⭐ Stella
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Shadowbull #242685 üzenetére
Gondold azt. Tesla esetében ~ 4.3 millió mérföldre jut egy autopilot baleset, az önvezetők esetében ~484.000 mérföldre jut egy átlagosan az NHTSA szerint. TIppelsz, hogy hány ember vezet le balesetmentesen majdnem 500k mérföldet?
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Shadowbull #242687 üzenetére
Persze, ugorjunk...
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #242687 üzenetére
Miert hibas? Mind a ketto ugyanannak a forgalomnak a resztveboje, nem?
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz Shadowbull #242687 üzenetére
Megint nulla indoklással leszólsz egy statisztikát ami szerinted nem úgy van. Bravó, ez ám a hitelesség...
Bizonyíték a te szavad igazára?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Shadowbull #242699 üzenetére
Aha, tulbizza magat a user az autopilot miatt.
Mondjuk igy belegondolva a Skoda savtarttojat en is csak palyan hasznaltam es csak jo idoben (kodben pl kozolze, hogy vezessek magam).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Valami baja van a tápomnak
- Xbox tulajok OFF topicja
- Kupon kunyeráló
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...