-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
nagyúr
válasz Akula #141943 üzenetére
valahogy a töltést kéne ráadni a kocsira menet közben, vagy máshogy ellátni energiával kívülről. pl. ha mondjuk a pálya amin közlekedik a kocsi, alulról meg lenne világítva és ezt a fényt a kocsi alváza átalakítaná árammá, máris jobb lenne. ja, hogy az összes utat át kéne alakítani? lehet, hogy nem kéne minden ci9ánysorra foci stadion és meg is lennénk.
Dik.
-
gzbotii
veterán
válasz Akula #141943 üzenetére
"ja, hogy az összes utat át kéne alakítani?"
Ja, reális, a világ összes úthálózatát átalakítani - és nem is kicsit."lehet, hogy nem kéne minden ci9ánysorra foci stadion és meg is lennénk."
Igen, mert Németországban is Mocskosorbán lopja az amazonasi bozóttüzeket, azért nem haladnak egyről a kettőre e téren.Made my day.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Reggie0
félisten
válasz Akula #141943 üzenetére
Persze, es ha veletlenul belenezel meg is vakulsz. Ezeknek a vezeteknelkuli energiatovabbitos dolgoknak mindig ott van vege, hogy ha nagy a teljesitmenysuruseg, akkor veszelyes.
Az urallomas pedig hajtoanyaggal allitja a magassagat, amit indonkent feltoltenek a foldrol. Elektromos urhajozas nem letezik, az aram csak a rendszerek mukodtetesehez kell, a hajtast nem az vegzi, ahhoz mindig valami anyagot ki kell lokni.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Akula #141960 üzenetére
Felulrol nem is jon annyi feny, 1000W/m^2, ami boven keves egy auto hajtasahoz a feluleten, tehat alulrol ennel sokkal nagyobb kene, kb. tiz-huszszor ennyi es a napba nezni igy sem tanacsos. Ezeknel azert mar a szorodo feny is problema.
Az urben sokkal nagyobb teljesitmenysuruseg van, vagy 10-szer annyi, mint a foldon es a spektruma is mas, oda mas napelemeket hasznalnak. (A tobbi a legkorben vesz el.)
[ Szerkesztve ]
-
válasz Akula #141987 üzenetére
Akkor meg minek a mérő? De most komolyan kérdem - ha így mértek akkor nincs miről szó mert rossz a módszer. Ha meg annyira szar akkor minek mérte? Egy fotón is látszik elég jól ha valami használhatatlan - szerintem.
A másik meg hogy ha tényleg így mérnek akkor pl minden szintszabályzós autó megbukik egy ellenőrzésen - mivel geometriát csak egy magassághoz lehet állítani a szélein meg fog kopni a kormányzott tengelyen ha nem állandó magasságon használja vki, míg a közepén megmarad a recze. Ezért van h Maxon nem veszek új gumit mert max 1-2 év és cserélhetem. Így meg a használtért nem kár és ugyanúgy megveszem a 6-7 mm-t.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Akula #141991 üzenetére
Az egésznek a pozitív v negatív dőlésszöghöz van köze. Egy magasságállítós autónál még ha jó is minden lengőkar és szilent, ha alacsonyabbra van engedve mint a középállás és a hozzá állított futómű geometria, akkor negatív lesz a kormányzott keréknek a dőlésszöge, ha magasabbra emelkedik akkor meg pozitív. Erre rájön ha a gépállat még nehéz is akkor durva arczal orálszex.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Akula #142056 üzenetére
2018-12-21 azaz 8 hónapja, 1250 havonta, az nem sok szerintem, kerek 15000 egy évben (még sose mentem ennyit egy évben)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Szoszo94
őstag
válasz Akula #142061 üzenetére
Ha csak hosszútávon használná, lehet. Nekem a havi 1500-2000km harmada rövidtáv és még így is inkább benzinest vettem. Egy újabb dízel nem tolerálná a sokszor 10km-es melóba járást, pláne hidegebb időben
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
válasz Akula #142061 üzenetére
4,8 a diesel induló ára és 5M lett volna a kért extrákkal
Tehát 1,2M drágább, abból 400Ft-al számolva, 3000 liter benyát veszek, nálam fogyaszt 8-at, a diesel nálam 5,5 litert evett, az 2,5 liter különbség, de legyen 3 liter nagyvonalúan.
Akkor 100 ekm megtétele után térülne meg, ami 6,5 év, ha 15 ekm-el számolunk egy évben. Eddig legtovább a két új autómat tartottam meg, 5,5-5,5 évig
Nem tudom, mond meg te
Amúgy volt i30 1,4 crdi-m és hiába volt euro 6, büdös volt, ja és az én felhasználási módom kinyírná a dieselt.
Lehet kap egy gáz szettet, ha így folytatom, de annak is kell 50ekm kb, hogy kitermelje az árát[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz Akula #142058 üzenetére
Az audi légrugójának működése közben nem 1 centiről van szó. Amikor a légrugó felfújódik, a multilink is megfeszül. És ráadásul nem is lehet beleavatkozni, mert a szoftver sebesség és terep függően magát állítja. Amikor pl városi hasmagasságom valahol az alap és offroad állás között van aszerint h mit érzékelt a kocsi jónak addig pályán leengedi magát -1,5 - 4 cm-t! Van ugyan a lengőkarokon silent de egy üresen 2.5 tonnás reterátot megtartani miközben mozog a lába nagyon nem könnyű.
MOD
A teljes magasságállítás kb 10 cm -ből gazdálkodik a Q7nél.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Integrale
veterán
válasz Akula #142058 üzenetére
Nézz meg egy metszetet mondjuk egy Mcpherson felfüggesztésről. Van egy lengőkarod, aminek a kerék felőli oldala mindig alacsonyabb, mint a bölcső/bekötési pont felőli oldala, ez általában berugózáskor/kanyarodáskor lesz párhuzamos a talajjal különböző okok miatt.
Tehát ha berugózáskor lesz vízszintes, akkor ezáltal a nyomtáv is megnövekszik. (fogj egy hurkapálcát, világítsd meg felülről, és nézd meg a vetületét, ha vízszintes, akkor lesz a leghosszabb, ha ferde, akkor rövid).
A kerék nem maradhat mindig ugyan úgy, hiszen akkor jó, ha mindig a lehető legnagyobb felület érintkezik az úttal.
Továbbá van olyan is, hogy Ackermann geometria, kanyarodáskor a két kerék nem párhuzamos (felülnézetben), az ívbelső kisebb ívet ír le, mint a külső.
Fékezéskor többnyire széttartanak, gyorsításkor össze (ez függ a hajtás helyétől is).
Hátsó felfüggesztésnél van passzív kerékkormányzás is."Bad reklám is reklám too"
-
válasz Akula #142067 üzenetére
Mindössze 3 liter olaj van benne, 1,5-2km után, a víz meleg, az olaj kb 5km után.
Mindig úgy kerülök, hogy bemelegedjen az olajEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Reggie0
félisten
válasz Akula #141976 üzenetére
Nem azert veszelyes, mert latjuk, hanem mert kiegeti a retinat. A kozeli infra pont ezert veszelyesebb is, a kozep es tavoli meg nem igazan hasznosithato.
Vezetek nelkuli erdemi es veszelytelen energiaatvitel nincsen, legfeljebb az indukcios ami szoba johet, de azert ott is kritikus kerdes az egeszsegugyi haterertek betartasa.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Akula #142092 üzenetére
Ez már Svédországban is volt vizsgálat tárgya, asszem akörül amikor az elektromos kampós kamionokat is bizirgálták a Merkelországban. A hatásfoka nagyon alacsony a bekerülés mellett. Sokkal többet jelentene a napelem parkok, különböző méretű tehénhűtők és az otthonok szigetelését és elektromos autók vásárlását ösztönző programokba forgatni a pénzt. Akkor hosszabb távon több maradna otthon amit el lehet másra költeni. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Coyot
őstag
válasz Akula #142090 üzenetére
Mikor először olvastam a témáról, annyira érdekelt hogy utánaolvastam még egy kicsit amiből egyértelműen kiderült, hogy kb semmilyen formában nincs létjogosultsága. Több indokot is láttál itt hogy miért.
Az arcképemnyi hsz-t meg kb. 15 év alatt szereztem meg. Sok sikert kívánok neked is ahhoz hogy ennyire kevésszer koptasd a billentyűzeted és inkább olvass mielőtt fullba tolod.
bitpork
Érdekes az első átgondolásig kb. Mert leesik, hogy ez nem űr meg nem nano-technica, hanem inkább ,még annál is messzebb van mint gyakorlatban működő dolog. Jelenleg az a helyzet, hogy azt sem tudjuk eldönteni, megéri-e akksis autókat gyártani. Nemhogy egyből akksikat töltő utakat amik nem ölnek meg senkit a puszta létüktől és mondjuk még meg is éri mind anyagi mind a ződbolygó témakört figyelembe véve.[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
-
#89309696
törölt tag
válasz Akula #142451 üzenetére
Ember nem gondolná, hogy ma itt autóút megy. [link] Dehát dübcsizik a gazdaság, a szőlőbe is 110-zel lehet menni.
Vajon ilyenkor mikor adott terület tulaja azt mondja, hogy nem adja el akkor mi történik? Fizetnek neki addig amíg el nem adja vagy kommunista módon elbitorolják a területet? -
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Akula #143264 üzenetére
Ilyenkor gyakorlatilag a kerekek és a gravitáció hajtják a motort, és a váltófokozat áttételétől, illetve az ellenállási erőktől függ, hogy mennyire emelkedik meg a fordulatszám, mennyire gyorsul fel az autó.
szerk.: Vagy továbbra is üresben van? Mert akkor sztornó.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Windows 11
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Autós topik
- Parfüm topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Hobby rádiós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...