-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz brumi1024 #141794 üzenetére
2006.03 JWB, 2011.07 LXG, 2013.01 MN, 2015.08 NFY, 2018 február PO, 2019 december RD
Ja felpörgött az autópiac, 2006-2011 J->L 5év, utána 2 évente L-M-N, most meg kb évente[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz kisza25 #141801 üzenetére
Marty, te vagy az?
(2019. december )
Btw lehetnek nagy elteresek, attol is fugg, mennyire porog az adott hely. Az Alfa Sopronban lett forgalombahelyezve, 2015.juliusban NGL-t kapott, az Audi 2017. februarban PBY-t, a ceg Tucsonja 17. juliusban PIZ-t, a Jaguar meg 17. oktoberben PJC-t, pedig ott nagyobb ugras kellene legyen.
-
válasz rbalint88 #141802 üzenetére
Doki?
2018.12 RD
Ok, de azért nagyságrendileg látszik, hogy 2006->2011 5 év alatt lépet 1-et, most meg kb évente[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Magnum_
nagyúr
válasz kisza25 #141803 üzenetére
Es nem azert porog, mert itthon vesznek uj autokat, hanem mert behozzak a hasznalt autokat. (Altalaban kereskedok serukten es itthon kikalapaljak, DE most, hogy ideiglenes nemet rendszamom van, feltunnek ezek es sokat latok, masok is hoznak be igy, tobbet latok, mint P-s rendszamot. Bar a napokban lattam kis szoke plazababat merciben P-vel, nem tudom feltetelezni, hogy o jogosult a P-s rendszamra, szoval bator )
I humbly and respectfully decline™
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
-
Magnum_
nagyúr
Egyik kedvenc elektromos autos vloggerem mai posztjabol egy mondat a villanyautos csoportbol:
En tegnap elott ott szívtam Szegeden, végül AC-ról töltöttem, mint az allatok.
I humbly and respectfully decline™
-
Doki16
addikt
válasz stickermajom #141808 üzenetére
Igen, ez meg főleg egy jó kis extra. Főleg a kézi váltós autókban elég hasznos tud lenni a visszagurulás gátló.
Amikor még én vizsgáztam része volt az emelkedőn való elindulás. De manapság már ez is szépen ki fog kopni ahogy egyre több kocsiba belerakják majd.Mondjuk nekem a Toyotából mindent kihagytak. Az az egy szerencsém, hogy mivel tud villanymotorral kúszni, ezért elindulásnál megtartja magát lényegében emelkedőn is, mert szeretne előrehaladni, de persze nem tud
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #141811 üzenetére
I20, i30, tipo-ban széria, amúgy előre, hátra megfog
Tsebacsi: én 130-on vagyok amíg Ő 200-on[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Doki16
addikt
Nem lehet. Ha felengedem a féket kézifék mellett akkor elkezd húzni a kocsi. Bekapcsol a kúszás. Csak ugye nem tud haladni, mert be van húzva kézifék
Nagyon sok apró hülyeség van a kocsiban amit a VW-nél már 10-15 éve nincsenek. Szerencsére végre az új Corrolánál már van elektromos kézifék és auto hold is.
(#141813) kisza25: Ezért mondom, hogy 20 év múlva már az új jogsisok nem fogják tudni mi az a kézifékes elindulás
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Richard! #141817 üzenetére
Volt és van is VAG a családban. (de csak azért mert még mindig nem vitték el) Soha vissza nem ülnék egy VAG-ba. Nekem nem éri meg. Az E-Golfon kívül nincs olyan VAG amit szívesen használnék.
Nagyon jól elvagyok én a fillérbaszó Aurissal. Annyira unalmas egy kocsi, hogy ezért vágyom a V60-ra
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #141816 üzenetére
VAG-ban ilyenkor szétkapcsol a kuplung és ki sem kell engedni a parkolóféket mert ha a gázra lépsz kiold magától. Mondjuk az én szeretem, hogy kúszik csak ha nagy a dugó akkor kapcsolom be az autoholdot.
mod:
Azért egy GTE jöhetne, nem? Az E-Golf túl nagypapás.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Tudom ismerem. A B7 Passat is ilyen volt. HSD-nél nem kapcsol le a hajtás csak ha a féket nyomom. A kúszást én is szeretem, csak a 70 másodperces pirosnál mindig a féken kell állnom. Ilyen estben szoktam megnyomni a P gombot, de akkor meg a hajtásláncon lóg a kocsi amit ugyancsak nem szeretek. A VAG megoldása olyan finom volt, hogy befogta az üzemi féket magától
Nem kellene GTE. Minden ott van benne ami miatt elpártoltam a VAG vonalról. Nem hiányzik a DSG és TSI
Persze újként jó lenne egy Passat GTE, de annyi pénzért már Model 3 lenne a befutó.Mondjuk VW vonal volt a lényeg onnan meg csak a E-Golf van. Ha máshonnan nézek akkor a Niro EV. Ha lenne egy elérhető árú villany ami tud min 200km-t már ülnék is bele.
(#141821) gzbotii: Imádom az egészet, azt hozzáteszem. Életemben nem volt még olyan kényelmes és rámszabott kocsim mint a B7. Az a minőség már bőven megfelelt nekem, a praktikum, a helykínálat a szemben elsőosztályú. A mai nap csorog a nyálam a B8-ra. De elég volt egy év karbantartása, hogy rájöjjek ez nekem fáj pénz ügyileg. El kell fogadni, hogy én nem tudtam biztonságos üzemeltetni.
De a soha erős túlzás volt tőlem. Kitudja mit hoz a jövő. Lehet 2 év múlva jön a 10000 eurós villanyautó
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
Persze, de ezek a cikkek mind a mumus CO2-re mennek, ami oszinten szolva, kit erdekel. Nem attol leszunk rakosak es tudobajosak, hanem az eges soran keletkezo mellektermekektol. Tolem a villanyauto CO2 labnyoma duplaja is lehet egy belsoegesunek, mert meg mindig az utobbitol kapok tudotagulatot.
Sajnos a tapasztalat eddig azt mutatja, ahogy noveljuk az eges hatasfokat, ugy egyre tobb mellektermek keletkezik. Lasd benzines autok is mar eregetik a PM-et es a Nitroxidokat amiota megkaptak a turbot. Persze mindezt azert kellett, mert jaj CO2. A hidrogen sem lesz megoldas, mert az sem tiszta oxigennel megy, hanem a levegovel, mellektermekek es szenszemcsek annal is lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
Peter.70
őstag
Sziasztok,
Használt valaki olyan autót, amiben taposós a rögzitőfék? Pl Hyundai Ioniq
-
tboldi
nagyúr
Képek a hétvégi program eredményéről:
Első fék - egy, kettő
Hátsó fék - három, négy (Közben beszőtte a pók? )
Lengéscsillapító - öt, hat
Bónusz - hét, nyolcA másik oldalon ugyanez, csak nem férek oda a garázs falától. És a hátsó tárcsáról még nem kopott le teljesen a fekete bevonat, mielőtt valaki kérdezné.
szerk.: Igen, tudom, egy alapos tisztítás ráférne.
[ Szerkesztve ]
-
-
Peter.70
őstag
Aero és Tsebacsi: Mennyire kényelmetlen a használata a rögzítő féknek?
-
nagyúr
válasz Peter.70 #141829 üzenetére
Semennyire. Igen ritkán kell használni, legalábbis a mercin csak parkoláskor használtuk. Benyomod bal lábbal mint egy pedált és van hozzá oldó, merciken egy kar a műszerfal kormánytól balra eső alsó részén, meghúzod és old is. szerintem kényelmesebb mint a sima kar, igaz nem is sportautókhoz van ez a megoldás kitalálva, hanem automata luxusautókhoz (és esetünkben Ioniq-hez
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Szoszo94
őstag
válasz Peter.70 #141824 üzenetére
+1, IS-ben is lábas.
Egyszerű, benyomod rögzít, még egyszer rálépsz kienged. Keresztbe rakni vele az autót viszont nem merném vele, arra a kézi jobb voltEgyébként ritkán használom, egyenes úton elég a P, dombon pedig üresbe rakom a kocsit, addig fogom fékkel, berakom a rögzítőt, kiengedem a féket és ezek után teszem csak P-be, így nem feszül semmi.
[ Szerkesztve ]
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Motion_Blur
félisten
válasz Peter.70 #141829 üzenetére
Családban volt Audi A6 amiben ilyen volt a kézifék. Még az előző tulajnál befolyt a gomb mellé/alá egy kis cukros üdítő, az eredmény már faternál jelentkezett amikor egyszer csak megragadt rögzített állásban.
A start/stop és a TPMS mellé ez is felfér a dobogóra mint az egyik legidegesítőbb és haszontalanabb fejlesztés.
mod: én az elektromos kézifékről vakeráltam
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Reggie0 #141823 üzenetére
Sztem a CO2 ugyanolyan káros, noha valóban nem leszel rákos tőle de azért ne intézzük már el egy laza kézmozdulattal azt, hogy felolvad a permafrost (gigamennyiségű metánt tárol), az elolvadó gleccsereket és jeget a sarkokon (vízszint emelkedés + a tengerek felhígulása ami megváltoztatja az áramlatokat amik alapvetően befolyásolják a földrészek klímáját), míg a felmelegedés miatt számos új eddig ismeretlen betegség és invazív faj (kártevők) jelenik meg. De sorolhatnám még napestig a káros következményeit a dolognak.
Az a baj, hogy sokan azt hiszik a ÜGH megáll majd a küszöbén vagy a telekhatárán... hát nem fog.mod:
MasterMark: Akkor arra ne hallgass. A retesz nem arra van tervezve, hogy az autó súlya tartósan nyomja/feszítse. Szóval a helyes sorrend: Megállsz, parkolófék/kézifék, aztán üres és ha rátelhet a fékre akkor húzod P-be a kart.
Részletesebben: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz MasterMark #141835 üzenetére
Az nagyon nem jó. Ha belekondolsz egy retesz működési elvébe, akkor érthető, hogy miért nem jó, ha folyton azon van az autó súlya. A rögzítőfék neve pont azért az, mert arra találták ki.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
-
Doki16
addikt
válasz gzbotii #141827 üzenetére
Mivel ragaszkodtam a "garanciához" ezért márkaszervizbe hordtam. Egy vacak olajcsere és műszaki volt együtt 100k Ft. És mellé a levegőszűröket magamnak cseréltem otthon. Aztán egyik nap letérdelt benne 160-nál az EGR. Az egy 200-as móka volt. Meg végül rájöttem, hogy az én használatom mellett nem szabad ilyen kocsit vennem. Egy csomó fele mentem vele csak azért pályán, hogy dolgozzon DPF. Én olyan nagyon sokat nem költöttem el rá, mert alig volt meg egy évig. Csak jött a 180 hamarosan és az egy kb 300000 Ft-os kötelező szerviz lett volna. Ha nem vitték volna el időközben akkor nyilván megcsináltattam volna. De leginkább azért váltottam le, mert az városi használatom mellett letérdelt volna és akkor jöttek volna az igazán költséges dolgok. Ezeket szépen menet közben ismertem meg. Ha korábban tudom, hogy ennyire kényes (pontosabban nem erre találták ki mint amire én használtam), akkor meg se veszem Az Auris most pont egy év után itt tart nálam: [link] Jön a 180-as nagyszerviz, amit megcsináltak kb 70-ből a Toyotánál. De az is lehet csak olajcserére viszem, mert váltóolajat meg gyertyát nagyon könnyű kicserélni házilag.
Összességében nekem nem volt szempont a himihumizás, hogy ne legyen DPF meg EGR és a többi. És sajnos el kell ismerni, hogy csak nagy költségek árán tudtam volna szakszerűen üzemeltetni a kocsit.
Szerk.: (huh de sok "volna" van benne, ez van ha folyton megszakítják az embert PH-zás közben munkával Bocsi a sok szóismétlésért)
(#141833) Qru: Parkolni igen úgy szoktam. De most a pirosról beszéltem
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #141839 üzenetére
"A kúszást én is szeretem, csak a 70 másodperces pirosnál mindig a féken kell állnom. Ilyen estben szoktam megnyomni a P gombot, de akkor meg a hajtásláncon lóg a kocsi amit ugyancsak nem szeretek."
Erre írtam. Ha amúgy is P-be teszed a akkor nem mindegy?! Vagy a P alatt a parkolóféket érted?
#nincsbennetarcsi
-
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
Jah értem miért gondoltad azt. Lámpánál nem szoktam kéziféket is húzogatni még pluszba. Ha nagyon nincs kedvem nyomni a féket akkor csak megnyomom a P-t és addig lógatom a hajtáson inkább. Amúgy ezen nem tudom hogyan van megoldva, de ha teljesen sík terepen állok és kirakom N-be akkor nem gurul a kocsi sehova. De amint megnyomom a P-t akkor ránt egyet a kocsin előre is gurul pár centit. Nem tudom mi lehet a működésének elve
(#141841) MasterMark: Nálam jelen esetben nincs jelentősége. Csak polaritást változtatok a villanymotoron a kapcsolgatásokkal. Sőt a hibrideket nagyon nem ajánlott N-be tenni, mert túlmerülhet az akkumulátor.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Reggie0
félisten
Az osszes CO2 kibocsajtas otodeert se felelosek az autok, es ezen reszelgetunk, mikozben mindenfele mergezo gazt eregetunk a varosban, csak hogy a CO2 alacsonyabb legyen par szazalekot. Boven semmi ertelme, mint a szivoszal betiltasa a muanyaghulladekok elleni harcban. Politikailag megeri, gyakorlatilag nem, cserebe meg egy adag szart is kapunk a nyakunkba.
(Arrol nem is beszelve, hogy az meg mindig nem egyertelmu, hogy a globalis felmelegedest jelentosen tudja-e befolyasolni az emberiseg. De az, hogy az NOx SOx PM kinyir bizonyitott.)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz sugarforce #141845 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #141844 üzenetére
Sík terepen üresben egyik autó sem gurul sehova, az normális. A rántást nem tudom mitől van... Kormi csak D-be rúg egyet, de az a leköszönő DMF miatt van.
Reggie0: Igen, politikai előny kovácsolás megy, közben meg csak a fingot reszelik, ebben totálisan egyetértek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Doki16 #141844 üzenetére
A rántás állítólag normális, azzal magyarázzák, hogy a retesznél van egy kis hézag és ezért "ugrik" egy picit. Pl: indításnál is, ha nincs behúzva a rögzítőfék. Nem megy sehova, csak lötyög egyet.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin