-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz cOxeR #225996 üzenetére
igy azert egyszerubb volt a kerekcsere, de a folenyeg, hogy igy megoldhato lesz az eGolfon, ahol az elso-hatsokat kell majd cserelgetni, hogy ne racsezza szet az asszony egy ev alatt az elsoket
a leszedett teligumik a 19-20, 20-21 es 21-22 teli szezon utan: [kép]
es ha mar megkapta a bali cipot, akkor puccba is vagtam, a tetoimpregnalast meg nem csinaltam meg, de a keramia sprayvel korbefujkaltam, ezen is jobbat mutat, mint egy sima wax. Ime ket kozepesen szar [kép] , [kép] , nem volt hely jobban fotozni sajnos. (Es a preventes flakon sem az enyem!) -
Sziasztok,
Adott egy 2015-ös évjáratú, magyarországi autó...amely immár harmadik szett rendszámtábláját fogyasztja. Tudom, elhagyják....vagy nem akar az előző tulaj rendszámával közlekedni. Stb.
7 év alatt viszont 3 rendszám nekem azért kicsit fura. 2018. júniusában eladták...akkor volt egy eredetvizsga még az első rendszámmal. Másfél hónappal később újabb eredetvizsga (gondolom ismét eladták)...szintén az első rendszámmal. 2019. augusztásában megint eredetvizsga (rendszám nr. 2-vel)...és egy olyan megjegyzéssel: regisztrációs matrica tett megállapítás: nem fellelhető. (Ez látszik a képeken is....talán szélvédőcsere volt?)
Ami fura, hogy már a 2019. februári műszaki vizsgálat képein sem látni a matricát a szélvédőn. Ennyi ideig hagyják így közlekedni? Mármint az augusztusi eredetvizsgán sem volt még....hogy lehet így átiratni? Vagy ez nem olyan nagy gond? Tudomásom szerint ez is hatósági jelzésnek számít.
És akkor van még egy 2021-es műszaki vizsgánk....immár a harmadik rendszámmal, ami jelenleg is az autón található.
Közben láttam, hogy valamikor motort is cseréltek a kocsiban (gyári garanciában)...de nem hinném, hogy ennek köze lenne a rendszámok gyakori cseréjéhez.
A kereskedő nem tud választ adni miért történhettek ezek, az előző tulajt kellene megkérdezni.
Láma kérdés, de lehet ebből bármi baj később? Mármint ha esetleg megvenném az autót.
-
veterán
válasz szőröscica #226009 üzenetére
Bizonyára.
Ugyanakkor a 116d 2, a 316d 3 millió Ft, előbbire normál méretű gumik kellenek. Szerintem (= inkább remélem) nem lesz semmi a benzin Armageddonból, már a németek is árstopról beszélnek, nem tartható fenn hosszútávon a magas üzemanyagár.Reggie: 9 km-re járok dolgozni, 2017-ben kipróbáltam egy hónapra a BKV-t. Nem jött be. Azóta 5 évvel öregebb lettem - maradok már az autónál.
rbalint88: Nice 👍
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz focvis #226012 üzenetére
Neked lesz igazad. Bar en kicsit ujabbakra kerestem, de a 2015-tol gyartott 116d atlagfogyasztasa a spritmonitor szerint kb. 3 decivel alacsonyabb mint a 316d-e.
Emlekeim szerint a 2gen 116i egy teljesen elheto auto, bereltunk egyet par eve kirandulni Nemetorszagban.Lehet azert az F90 3-as jobb utazni, ki kene probalni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz hdanesz #226011 üzenetére
Maga a matrica hiánya is fontos infó. Ennek a matricának mindenképpen a szélvédőn kell lennie, különben egy ellenőrzéskor a forgalmi engedély ugrik és új rendszám + forgalmi engedély kell.
Vagy akkor is újat kap ha lelopták a rendszámot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
Azt jó alaposan kitárgyaltuk ~3 éve, végül mindketten (?) elvetettük, én biztosan. (Balesetveszély, eső-hó, a közepesen erősek nem mennek fel a dombon.)
Qru: Egy Golf elég itthonra. 🤗 Majd a Bálintét alaposan körbenyálazzuk. (Titkos tipp: G6 GTD DSG csipszelve. De tényleg elég egy Golf egy háztartásban.)
Lassan taliidő, maszk se kell.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
Ezek a Teslák tömegük ellenére ijesztően jól repülnek:
[YT-alert - Alex Choi flying Tesla](Újabb példa, hogy a -különösen az utóbbi évek kánaánja alatt keletkezett- vagyon mellé egyre ritkábban járt ész is.)
-
szabonagyur
félisten
Rendszámkeretről a hülye szalon szövegét le lehet szedni valahogy?
Annyira csúnya a Suzukin
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
veterán
válasz szabonagyur #226025 üzenetére
Fekete szigszalag, nitrohígító (óvatosan!!!).
Sagesz: Ez is frankó! (Jó lenne tudni, mi okozta a foltot. Kátrány?)
Fantomi: Gyerekkoromból (óvoda környéke) emlékszem a hangjára, vaddisznó volt.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #226025 üzenetére
Nekem sebbenzinnel sikerült.
-
Zizmand
aktív tag
válasz szabonagyur #226025 üzenetére
Dombornyomott is, vagy csak egyszerűen rá van nyomtatva a szöveg?
-
rbalint88
addikt
válasz sagesz93 #226023 üzenetére
Kellene latni rola (lehetoleg tobb) kepet, hogy pottyok vagy nagyobb foltok, milyen jellegu. Valoszinuleg valami fanedv lesz, sooook sooook sooook meleg, mososzeres viz, nagy nyomassal, plusz szivacs…
Qru, focvis: koszi!
szabonagyur: elmesz a homasitaba, veszel ketto mintatlant es atszereled -
sagesz93
addikt
válasz fant0mi #226030 üzenetére
+ többiek: Van egy röprozsda oldóm, egyelőre nem jártam vele sikerrel, bár igaz, most nem itthon mostam, ahol voltam tömve volt(meg hát ott tilos is fújkálni… ), nem vártam vele sokat, lehet nem hatott eléggé. Majd még fújok rá.
Kép még a homokos eső után készült, de szerintem itt is kivehető: [kép] / [kép]
Az üvegeken is van egy fátyolos réteg, az istennek nem akar lejönni.
Majd később beszámolók még róla.[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ha már villany, Corsa-e visszaadva, ~1000km utáni rövid beszámoló:
Pozitív: a hajtás tök jó. Sportban élvezhetően megy (pláne itt ahol a 120-as autópályán a szélső sávban 80-100 az általános, és nem is kell sietni), Normalban viszont érzésre vissza van fogva, kickdown esetén sem úgy megy, Eco meg eco. Ha kell az ESP ügyesen avatkozik be, nem darál bután. 1500 kiló, szóval érzetre közelebb áll egy Golfhoz/Astrahoz, mint a kategóriatárdaihoz, de viszonylag kompakt, és kicsi a fordulóköre. A töltés része hibátlanul ment, mind AC, mind DC esetén (50 kW-os gyorstöltő volt csak a szigeten). A fék főképp regenerálással operált, érzetre abszolút kellemes és elég hatékony is volt, nem egyszer egy hosszabb hegyi fel-le szakasz végén magasabb töltöttséggel értem le, mint előtte (ha hosszabb volt a lefele, pl Masca völgy). A refinement remek, autópályán is csendes, simán suhan, tudja amit egy villanyautónak tudnia kell. A furcsa forszírozáskori viselkedést valószínűleg a gumik okozhatták, hátul ugyan Primacy 4-el voltak, elöl viszont már cserélték, Kormoran UHP-k voltak rajta, azok is kopottabbnak néztek ki (20k km volt az autóban).
Negatív:
Fapadosabb felszereltség volt, navi sem volt benne, így kicsit lábon volt lőve a hatótáv kalkuláló része. 5km emelkedő autópálya után nem ritka hogy 100km eltűnt a hatótávból, 2 km lejtő után még. A módok váltogatására 30km-t ugrált a mutatott szám, nem igazán lehetett rá alapozni semmit (a hét végére viszont tök jól ki lehetett ismerni). Az aktuális töltöttségi százalékot csak töltéskor mutatta, egyébként egy sáv volt, mint a belsőégésűeknél (miért?). Az indítógombot nem értem, 2 másodpercig nyomva kellett tartani, hogy elfogadja a gombnyomást, és volt külön “on” és “ready” mód. Utóbbi kellett a menethez, de összességében annyi különbség volt a kettő közt, hogy egy kis Ready felirat volt a műszerfali kijelző bal alsó sarkában az EcoPower mérőnél (tud meglepetést okozni, hogy miért nem megy). Leállításkor valamiért mindenképp ragaszkodott ahhoz, hogy a startstop gombbal állítsam le, fura, több gyártó belsőégésűnél is meg tudta ezt oldani, ha start stop leállítja a motort, és a vezető kiköti magát, kiszáll, akkor sima zárással le lehet állítani. Itt megállás, P, kézifék, majd 2 sec stop gomb nyomás. “On”-ban, zárásra simán nem történik semmi. Ugyanez van ha valamelyik ajtó/csomagtartó nyitva van. Sok gyártó meg tudta oldani, hogy ha nyitott ajtóval bezárod az autót, akkor amikor becsukódik az ajtó bezár az autó, itt nem, simán csak visszanyit, ami csomagtartóból nehéz cuccok pakolásakor zavaró. Az infotainment így fapadosan kritikán aluli, lassabb, tele van félrefordításokkal (angolul), pl Under-inflation initialization, avagy alulfújtság inicializálás (itt lehetett resetelni a TPMS-t), vagy Automatic Headlamp dipping (automatikus fejlámpa mártogatás? :D ), és UX-es ezt tuti nem látta. [kép] [kép] [kép] Voltak bugok (vezetőoldali ablak naponta legalább egyszer megmakacsolta magát és nem lehetett felhúzni, félúton visszafordult, 10-15 próba után megoldódott, de ez mondjuk autópályára felhajtáskor veszélyes), illetve hülyeségek (automata ablaktörlőnek külön állása volt a bajuszkapcsolón, de minden indítás után le kellett húzni onnan és visszapöccinteni, hogy valóban működjön), de talán a leginkább zavaró dolog, hogy a számomra ideális üléspozícióban az A oszlop szerencsétlen kialakítása minden szerpentinen kitakarta a kanyarban a szembejövőket. [kép]Összességében egy élvezhető kis villanyautó, városi használatra bőven korrekt hatótávval, de nagyon műanyag beltérrel, ergonómiai ügyetlenségekkel és ehhez képest túl magas árral. 12+ millióért van jobb vétel.
Aki pedig kitalálta az appos töltést… déli szervezettséggel működött az app: elsőre az arcodba nyomja az app, hogy regisztrálj töltéshez, majd a töltés megkezdéséhez egy előfizetés kell (0 euró, napi terheléssel, és töltésenként fizetsz). Az előfizetés validálása 24 óra, addig nem tudsz tölteni a customer service szerint (viszont ingyen adtak lehetőséget töltésre, mert nem tudtunk várni). Valójában igen, mert ha kijelentkezel lehet vendégként is belépni, akkor minden alkalommal meg kell adni minden adatot (név, cím, kártyaadatok/paypal), de legalább lehet tölteni. A 10 eurós bármikor lemondható előfizetés megéri, ha legalább 2x töltesz 20 kWh felett, de azt 1 hét alatt sem sikerült aktiválniuk. A pontos költségeket még nem sikerült beírni az appba. Ja és ha nincs térerő a töltőnél (legtöbb mélygarázsban ez volt) akkor az rfid kártya nélkül futni kell ki, elindítani a töltést, majd 60 secen belül bedugni az autót. Még a regisztrációs mizéria után is előfordult, hogy a töltést 2-3x el kellett indítani.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #226029 üzenetére
Sebbenzinnel nyugodtan nekieshetsz, lakkozott felületet nem bánt tapasztalataim szerint. A Lanciáról is azzal szedtem le a régi embléma nyomait, mielőtt feltapasztottam volna az újat.
-
rbalint88
addikt
válasz sagesz93 #226034 üzenetére
Hat en roprozsdat nem latok a kepen, de lehet csak takarja a homok ha fatyolos, nagyobb kiterjedesu cucc, akkor szinte biztos, hogy fanedv. Ahhoz kitartas kell…
brumi1024: mi benzines, de fullos corsat neztunk, az is nagyon muanyag volt. Ha a villanynak se jobb a beltere (mitol lenne), akkor az tenyleg kapufa 12 misiert
Meg annak a puretekk motornak tenyleg fos hangja van. Az 1.0tsi se egy hoskoltemeny, de az nem faj, neha meg egesz vicces is (az A3-ban nem volt wartburg vagy dejvumatiz, viszont cukin sziszegett a turbo ).Tsebacsi: parszor mar felajanlottam asszem
Ma amugy kollegaval mostunk (az ezust corsa a kepen), marminthogy lemostam az ovet is, mert turhetetlen allapotban volt szegeny kisauto. Onnan indult a sztori, hogy a Husztin folyt ki a sor az utra, aztan felhivtam, hogy felejuk van-e valami epkezlab moso. Mondjuk ott se voltak kevesen, de 5 auto megse 15-20[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #226040 üzenetére
Mindenkinek van valami defektje, nekünk ez.
Jó a levegő jó a kaja jók a boltok.
Számtalan dolgot veszünk kint kezdve a mosószerrel, tészta, sajtok és felvágott, mezzomix, csokik
Meg az SCS boltjaiban a választék is jobb.
Tavaly tök jót sétáltunk Mödlingben pl. Meg a laxenburg parkban.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz szőröscica #225950 üzenetére
Na ennél a tipo jobban fogyaszt
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz szőröscica #225950 üzenetére
Annó, nekem Miskolc-Prága-Miskolc, ennyi lett (viszonylag haladósan) :
2.0 diesel is elég, ilyen autózáshoz.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
veterán
válasz tboy93 #225993 üzenetére
ahogy irtam korabban, ilyenkor a package el, a ceg felelossege, hogyan kompenzal amig meg nem jon az auto (penzzel/berelt autoval). ez gyakorlatilag jarna amiota megvan az uj package. sajnos ez ilyen draga tanulopenznek tunik Illetve ez is a baj a kis cegekkel, hogy ezek az egyedi dealek nincsenek jol szabalyozva, es ennek foleg a munkavallalo issza meg a levet.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"