-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz szőröscica #225346 üzenetére
Nagy útszakaszon csak az igazán bátrak mennek ilyen tempót… én se szoktam többel menni mint amit Te írsz, csak rövid szakaszokon, szinten kizárólag waze+trafihunter
-
-
veterán
válasz Elektrosokk #225354 üzenetére
Fizettem régen eleget.
Könnyen lehet, pár napja is belefutottam egy fix telepítésűbe, tudtam hogy ott lesz, szólt a Waze... de olyan szép kanyar- és előzéskombinációban voltam, hogy egyszerűen nem volt szívem fékezni. 🤗 (~110, 2*2 sáv, nem biztos hogy volt trafipax a fix dobozban.)
-
Szoszo94
őstag
válasz molnarpeter #225313 üzenetére
Ez a legnagyobb baja ennek a típusnak, hogy 200k km után bármikor meghalhat mindenféle előjel nélkül. Nem elkopik, belseje olyan, mint az új, hanem a diódahíd hal meg rajta és nem lesz töltés Szerencsére megelőzhető, ha időben felújíttatja az ember, egyébként a világból kimegy bármiféle nagyobb meghibásodás nélkül. Csak az a baj, hogy kevés a hely kiszedni, de vannak rá praktikák Én viszont nem akarom megvárni, hogy a pályán a leállósávban pingvinezzek ha bekövetkezne a baj, úgyhogy már készülök most a felújításra, csak legyen jó az idő
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
Szoszo94
őstag
Van Vecsésen egy szaki a típushoz, van neki minden, illetve be is tud szerezni bármit. Váltóolajat, difit, illetve a fékfolyadékot is rá fogom sanszosan bízni, van gépe, megold bármit a csoportban látottak alapján. A többit pedig autószerelő ismerőssel megcsináljuk, ahogy eddig is Azokhoz gép nem kell, csak idő.
Egyébként difiből, váltóolajból gyárit akarok mindenképp, fékfolyadék meg a híres Motul-t tervezem belerakatniLexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
simonjoe
senior tag
-
F_Zolee
veterán
válasz molnarpeter #225365 üzenetére
Cchez képest akkor sokat eszik.
-
Szoszo94
őstag
Ha tudja a szabványt, felőlem az is lehet Motul, a lényeg, hogy rosszabbat semmiképp sem akarok a gyárinál. Bár ha "véletlenül" tönkremenne, lenne mire fogni, hogy sperrt kell venni
mopnarpeter: Nincs mit!
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
macilaci78
nagyúr
válasz molnarpeter #225365 üzenetére
Ma nem ültem kocsiban, csak a csomagtartóba pakoltam csütörtökre.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
inf3rno
nagyúr
válasz simonjoe #225178 üzenetére
Mi a Hinterstodernél voltunk. Graztól az A9-esen mentünk. Annyi érdekesség történt, hogy ezen van 6 szakasz, ahol az autópálya matricán felül kell még külön fizetni az alagutakon való áthaladásért. Ez ilyen 5-15 euro közötti összeg szakaszonként, úgyhogy rendesen lehúznak vele, mert oda-vissza is fizetni kell. Ha nem fizetsz, akkor 120 euro a bünti, gondolom az is szakaszonként. Az elsőt beszoptuk, mert azt hittük, hogy autópálya matrica is jó, és áthajtottunk rajta. A másodiknál sikerült megdumálni, hogy utólag kifizetjük azt is. Benzinkúton is próbálkoztunk vele, de azt mondták, hogy csak a fizetőkapuknál lehet, náluk nem. Egyébként 50-100-130 a sebességhatár, talán egy helyen bemértek 100 helyett 125-el, nem tudni. Majd küldik a csekket gondolom. Volt még pár helyen section control. A határon állítottak meg, de csak személyit kértek, oltásit nem. Vittük a hóláncot és a láthatósági mellényeket, de nem volt közúti ellenőrzés. A hóláncot muszáj volt kölcsönkérni, mert a helyi Shell kúton nem kaptunk, csak ilyen Obi, Lidl meg hasonló helyeken lehet kapni úgy látszik, de azok meg zárva voltak. Ezeket leszámítva eseménytelen volt az út, Veszprémből kb. 400km szinte végig főút, autóút, autópálya, csak az utolsó 10km, aminél mellékúton kellett menni. Nagyjából annyira jött ki, mint amit a google maps jósolt 4:30h alatt le lehet tudni.
Hogy még autósabb legyek, kiderült, hogy a Golf+ban van síalagút. Eddig azt se tudtam, hogy ilyesmi létezik. Ez így nagyon jó volt, hogy nem kellett a tetőcsomagtartóval szórakozni.
Még előkerült a rádió téma, és hogy vannak ilyen FM adók, amiket szivargyújtóra és mobilra lehet dugni. Erről esetleg van valami info, hogy melyik az ajánlott márka? Valami olyasmire gondoltam, hogy beteszek egy USB-s dupla töltőt szivargyújtóra, az egyikre megy a mobil, amiről tolom a navigációt, a másikra meg ez az FM adó, amiről a zene megy.
[ Szerkesztve ]
Buliban hasznos! =]
-
simonjoe
senior tag
válasz inf3rno #225370 üzenetére
Mindenről írtál, csak arról nem, h hogy éreztétek magatokat. Mi nagyon szeretünk kijárni, egyszerűen csak úgy csatangolni a hegyekben. Teljesen más miliő. Egy baj van ezzel, h csak végső esetben szeretünk megszállni valahol, így jobban szeretjük az egynapos túrákat, ahhoz meg Q...va messze van, ahogy öregszem, egye nehezebben tolerálom a napi 1000-1200km-t.
A fizetős alagutakon én is berágtam először, ma már úgy tervezünk, h lehetőleg kihagyjuk. Nagyon remélem, h nem kapsz fizetős levelet!
Én az FM kütyüt nem javaslom, annyira telítettek a sávok, h alig találsz majd valami "szabad helyet", és ezért folyamatosan hangolgatni kell. Általában az alján vagy a tetején van még némi lehetőség.Joe
-
-v-
addikt
válasz cOxeR #225343 üzenetére
Amúgy cabrio szinten jó merev, a 16e az nem rossz érték nyitott tetejűek között [link]
Ez az ultra racinges toronymerevítő? Ja nekik van még alulra is több brace, boltold be őketNincs benne sperr (...) de annyira nem hiányzik mint amennyibe kerül
Dehogynem ezer ajróért van quaife ..
Tényleg ilyen orrtolós a gyári setup
Hátsókerekes autókkal általában gázon kell kanyarodni, a Z4-ben azonban egyrészt nincs sperr, másrészt annyira biztonságosra hangolták, hogy gázadásra nem a fenekét mozdítja meg, hanem letér az ívről, vagyis eltolja az orrát. -
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #225380 üzenetére
Állítólag itt is bele fog nyúlni az állam. De úgy, hogy a kasszánál vonják majd le a kedvezményt, a különbözetet meg az állam utalja a kútnak.
-
opr
veterán
válasz inf3rno #225370 üzenetére
Fm transmitter-t keress, ebayen van szarásig, van olyan is, amit szivargyújtóba dugsz, és alapból tudja az fm transmittert, plusz van neki 2db usb-je is. Általában ilyen 2 amperes (nem gyorstöltő, de bőven elég), ha ennél erősebb töltő kell, jól nézd meg, mit tud a szivargyújtód, mert nem biztos, hogy tud akkora teljesítményt kezelni, amit egy-két gyorstöltős telefon magába akar szívni, ebből könnyen lehet gond.
Márka: igazából az van, hogy úgyis valami kínai dzsunka lesz, normális márka már nem nagyon létezik ezekből, de ami van is, abban is ugyanaz a kínai belső van. Nézz valami review-t, aztán ha találsz olyat, ami tetszik, vadássz arra. 99%, hogy ha az adott pontos márkát vagy típust nem találod meg, lesz ugyanolyan, csak más névvel. Ugyanazt szokták árulni, csak vagy harminc márka és típusnév alatt.Amire viszont nagyon figyelj az az, hogy ezek sokszor nem kicsik. Nagyon mérd le, hogy rendesen el fog-e férni, be fogod-e tudni dugni. Ha kell kihangosító is, van olyan cucv, amiből vezetéken lóg egy control panel, amit felpakolsz valahova, ezek is elég jók, plusz ezeknél az fm transmitter a fejben van, lehet vele játszani, hogy honnan jó a vétel.
Amúgy működni végülis működni fog, de igazán jó, igazán szép hang sose fog kijönni belőle, illetve a kormányról nem fogsz tudni zenét váltani meg ilyesmi, csak a hangerőt állítani, minden máshoz a telefont kell nyomkodni.
Sok sikert!
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
nagyúr
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #225385 üzenetére
Nem, most érdekes. Tegnap 40 litert tankoltam 92€-ért.
-
nagyúr
válasz MunezXBK #225387 üzenetére
Nézd a jó oldalát: milyen jó, h nem RS-t vettél! Én viszonylag keveset megyek, és emiatt eddig nem igazán érdekelt, h mennyit fogyaszt az autóm, de ilyen üzemanyagárak mellett már engem is elgondolkodtat a kérdés. Kíváncsi vagyok az autókereskedő ismerőseim tapasztalataira, h ez milyen hatással van a "nagy fogyasztású" autók piacára. Van egy tippem...
[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bulikavagyok #225390 üzenetére
Hát nem tudom, de szerintem akinek 30-40 millás kocsija van, az tankolni fogja 700 Ft-ért is.
Ez olyasmi lehet, mint a szervizdíjak. Aki pl Audit vesz az elfogadja, hogy gariidő alatt ritka lesz a 200 ezer Ft alatti szervizköltség.⭐ Stella
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bulikavagyok #225390 üzenetére
Amúgy nincs panasz a fogyasztásra, kevesebbet eszik, mint a Golf.
-
nagyúr
válasz radi8tor #225391 üzenetére
Az, h tankolja még nem jelenti azt, h nem fáj neki. Én múltkor matekoztam egy kicsit az X4-nél, 15 literes fogyi, több mint 100 HUF minden kilométer. És akkor még csak 700 forinttal számoltam literenként. Nekem ez már fájna egy kicsit.
A szervizköltségekről: másfél hónapja vittem egy hármas BMW-t kötelező szervizre, ~130 ezret fizettem. A BMW-t két évente (vagy 30k km után) kell szervizbe vinni. Faterom Kiáját is én szervizeltetem, azt minden évben (!) vinni kell és kb 60-70 ezret szoktam otthagyni náluk alkalmanként. Szóval kb ugyanannyiban van mint a BMW.Munez: Jól hangzik!
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz bulikavagyok #225393 üzenetére
Az a 15-os fogyasztas lehet optimista kicsit szomszednak az M4-en most jellemzoen 20 felettiek vannak (25-26 ujabban )
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Lejtőre került a streaming
- Ukrajnai háború
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox Series X|S
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kecskemét és környéke adok-veszek-beszélgetek
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen