-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz BigBlackDog #224453 üzenetére
A Springben mintha már jobban harapnának az elektronok.
-
BigBlackDog
veterán
válasz stickermajom #224454 üzenetére
Egyébként villanyt is be kell járatni hivatalosan, a kezelési szerint?
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz focvis #224449 üzenetére
Jó is lenne egy olajhőfok kijelzés nekem is… így marad az érzet, vízhőfok megvan + pár km… meg is nézem, hogy tudok bevarázsolni egy mérőt…
Picit más téma, garázsba ki milyen burkolatra esküszik? Temperált garázs, még most számolom, hogy tegyek le a padlóba fűtőszőnyeget, vagy inkább egy két panel a falra.
-
-
rbalint88
addikt
válasz cOxeR #224456 üzenetére
Nalam kulteri erdesitett gres jarolap van, konnyu tisztan tartani es nem marodik meg a felulete, illetve nem sullyed meg, mint ahogy az onterulo burkolatok (es az aszfalt is) meg tudnak sullyedni a kerek helyenel. A sima betont meg fel tudja marni a kerekekrol lefolyo dzsuva. A jarolapnal csak a fuga serulhet, igy erdemes fugazo szilikont hasznalni inkabb
-
6030D
Ármester
A szüleimnél valami olyan megoldással csinálták papámék (kőműves volt), hogy a kész betonra engedtek vizet , megszórták cementtel és egy műgyanta simaságú felületet kaptak. Ez '85 óta köszöni jól van. Könnyen seperhető, fel lehet mosni. Aki hasonlóban gondolkodik, érdemes utána járnia szakiknál. Ettől függetlenül én is lapoznék.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
van tippetek hogyan kezeli a közút a jogosulatlan autópálya használatot külföldi rendszámok esetén? hozzáférnek a külföldi adatbázisokhoz és kiküldik a címükre?
csak azon elmélkedtem, hogy mi történhet szerencsétlen ukránokkal akik esetleg nem vesznek matricát? kizártnak tartom, hogy most eljusson hozzájuk a büntetés, vagy be tudják ezt hajtani rajtuk.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
macilaci78
nagyúr
válasz cOxeR #224456 üzenetére
Szüleimnél sima beton van, középen akna 2" vastag deszkával takarva, két szélén pedig egy csík PVC csak úgy kigurítva. Szerintem vagy 30 éve ilyen.
A másik garázs emlékeim szerint le van lapozva, sima fugával fugázva, de akna ott is van.Munkahelyem alatt a teremgarázs aszfaltozva van, be is van nyomódva, ahol rendszeresen van terhelve. A fém polcok lábai alá tenyérnyi fa talpakat vágtam, de a gumi bordázata is meglátszik.
Öcsémnél simított padló van, robogóval, biciklivel könnyű elesni, mert úgy csúszik, mint a fene.
Nálam nem tudom, mivel van behúzva, de a robogó azon is csúszkál, bár kevésbé.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
6030D
Ármester
-
veterán
válasz cOxeR #224456 üzenetére
Ma reggel dokumentáltam a vízhőfok és az olajhőfok alakulását.
10,5 Celsius fokos temperált garázsból indultam, külső hőfok 0,5 C.
A napi km-számláló (trip) 363,0 km-en állt mikor kiálltam a garázsból, idő 8:29. Start-stop végig kikapcsolva.- 3,2 km után beállt az "elvi" 90 fokra a víz, az olajat 50 C alatt nem jelzi ki. [kép]
- 3,9 km után 52 C az olaj [kép]
- 5,6 km után 74 C [kép] ekkor értem a Petőfi hídhoz, eddig jól haladtam, itt belassult a forgalom, rosszabb a szokásosnál
- 6,7 km, 88 C [kép] leértem a hídról, innen már végig lassú a haladás
- 7,1 km, elérte a 90 Celsiust [kép]
- 8,1 km, 95 C [kép]
- 9,2 km, beértem a célba, 95 C maradt [kép] (volt, hogy felugrott 97-ig, de visszahűlt).
Teljes menetidő 32 perc, fogyi 11,0 [kép]Ismétlem, az út 2. felében az átlagosnál rosszabb volt a forgalom. Optimális / átlagos esetben eléri az út végére a 98-100 C-t az olaj, és 9,5 - 10 körüli a fogyasztás.
Figyelmeztetés: Tudom, hogy poros a műszerfal, ősszel takarítottam legutóbb.
-
veterán
-
-
válasz álmodom? #224448 üzenetére
A fiat tiponál ezt mondta a szalon tulajdonos, hogy az a tapasztalat, hogy 4-5 ekm után erősebbnek érezni. Az első és második új fiat tiponál is ezt éreztem, hogy erősebb lett, persze nagy csodát így sem művel a 95 lóerő
De valószínűleg addigra kopik össze teljesenEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz tboy93 #224474 üzenetére
Az újabb autókban én félek is takarítani, mert plexi, az i30- ban sikerült egy puha ronggyal összekarcolni, azóta max "porkutya" amúgy télen hidegben a tököm ek sincs kedve lefagyni takarítás közben
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
cOxeR
Ármester
válasz MunezXBK #224460 üzenetére
Tudom, csak a mostani alap rétegrendről nem tudok semmit -simított beton felület van, a fűtés alá kellene tennem valami szigetelést is. Megfúrom egyik sarokba talán picit többet megtudok róla, legalább azt milyen vastag a beton.
rbalint88
Csempe nekem nem tetszik de tény tartósság szempontból az biztosan nem megy sehova, meg azt le tudom rakni én is. Beton az alja most de a kocsi kerekei alatt ahol lefolyik a víz meg is van repedezve.
Qru
Köszi!MasterMark
Az lenne szimpatikus nekem is, de tartok tőle, hogy nagyon csúszik, ha vizes vagy havas, illetve teljesen magam akarom csinálni, bőven elég kifizetni a szükséges anyagokat.6030D
Ez a cement szórás mikrocementes bútoroknál is bevált taktika a felület strapabíróssága miatt. Mostani szakiktól nem igazán kapsz ilyen infót, vagy nagyon ki kell fogni.macilaci78
Köszi! Akna nincs, pedig nem lenne rossz, de nem töröm fel ezért a beton alapot. Jól látom, a legnagyobb nehézség az, hogy ami öntött az többnyire benyomódik, kivéve ha még szocialista alapanyagból készült.A szigeteléssel megvagyok, van bent hőmérő, úgy látom a födém lezárása hozott kapásból 3-4 fokot pluszt.
Azért is dolgozok rajta - hogy on is legyek, mert pl az I3 nyáron ha töltőn volt, éjjel elkezdte hűteni magát, a zárt garázsba, ami ugye csak a meleg levegő további keringetése eredménnyel járt. 5-10cm-re nyitott garazsajtó meg annyira nem szerencsés egész éjjel, hogy me legyen bent kánikula.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #224491 üzenetére
Ez nem is vitas, hogy konnyebb. Bar sokszor itthon is az…
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz focvis #224471 üzenetére
Megnéztem hazafelé is, kevesebb fotóval. (Több nem lesz, ígérem.)
+3 C-ból indultam, a végén 0 C-ba érkeztem. A reggeli cél kb. 100-150 méterrel alacsonyabb tengerszint feletti magasságon található, tehát visszafelé ennyit emelkedett az út.
- 6,9 km után érte el 90 fokot az olaj [kép] (reggel ugye lejtőn mentem, de 10,5 fokos garázsból indultam, most 3 C-os külszíni beállóból)
- 8,7 km volt a teljes út, kerek 100 C lett az olaj a kapuban, mire a garázs elé manővereztem visszahűlt 99 fokra [kép]27 perc, 12,2 fogyi, az út átlagos volt, csak a hőmérséklet volt alacsonyabb. [kép]
A por kevésbé feltűnő sötétben.
-
válasz focvis #224495 üzenetére
Nekem nincs pontos hőfok, csak strigulák, víz kb 1,5 km után beáll, az olaj 5km után, de a váltó olajnak mell vagy 15-20 km, én ott érzem azt, hogy bemelegedett a vas
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz focvis #224497 üzenetére
Nekem egyszer azt mondta egy szaki, hogy a mutatót el kell felejteni. Az csak annyira jó, hogy lásd: hideg. De miután üzemmeleg nem tudod megkülönböztetni a 90-110 fokot.
OBD-vel kell mérni, azzal lehet látni a pontos hőfokot.
Ja igen, és a mutató még azt is mutatja ha felforr a víz >110 fok (elvileg). Gyakorlatilag nálam nem mutatta.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella