-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz szabonagyur #223399 üzenetére
TEK-es getzi.
Mi a rendszám? -
simonjoe
senior tag
Gyerekek!! Mi a tosz van az autópiacon?????? Januárban voltunk KIA-t, Honda-t nézni (szalon, új autók) A KIA akkor 17,3 milla volt, most 18. A Honda 18,1 most 19, 3!
Joe
-
simonjoe
senior tag
Az a helyzet, h nem szívesen adom el a CC-t, de sajnos muszájból kell tennem. 13 évesen már jönnek elő a rozsda jelei a karosszérián. Addig amíg a motorral, futóművel tudok mit kezdeni, addig a kasztnival sajnos nem. Az autó egyben van még, de a két első ajtón és a jobb hátsónál bizonyos fényviszonyok mellett lehet látni pörsenéseket, azt hiszem a jobb első króm léc tövénél már tapintható is. Nem látszik még csak tényleg ha nagyon figyeled, azt gondolom, h ez megállíthatatlan folyamat, amit még javítani sem lehet, az ajtóknak darabja 300k, erre még jönne nem kevés, mire fényezve felkerülne a helyére. Ezzel meg csak az ajtók lennének rendbe. A többi elem sem lehet kivétel. Szóval lépnem kell, és ahogy az árakat nézem nem kicsit. Dönteni nem tudunk, mivel mi sokat megyünk és alapból hosszan is, erre a CC kiváló partner, így valami hasonló paraméterűt találni meg nem 1xű!! Gondolok itt csomagtér, teljesítmény, fogyasztás kombóra. Félek a sima és a konnektoros hibridtől is, ennek ellenére ezen a vonalon vagyunk még. Ha lenne megoldás a Passat megóvására, a faxom adná el!
Joe
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #223405 üzenetére
Es majd megkapod 2 ev mulva… koszonjuk meg szepen hangosan a dragalatos EU burokrataknak (a dragulast) es a chiphianynak a szallitas kitolodasat (es a dragulas egy kis reszet). Yaaaay!
Biztos nem adnek annyi penzt azokert az autokert… 17-ert mar van ilyen is: [link] es ez legalabb auto… vagy: [link]
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #223415 üzenetére
Ha már használt, prémium, hibrid SUV, akkor legyen megbízható típus: [link]
De egy szép CC-t inkább egy autó váltson le, ne egy dömper: [link]
Illetve, hogy a VW topikban tartózkodó, fanatikus PHEV Golf rajongó is örüljön: [link] (Bakker, egy ilyen kicsi, nem prémium autóért ennyi pénzt elkérni elég elmebeteg.)
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
6030D
Ármester
válasz simonjoe #223405 üzenetére
Még jövő héten is változhat. Egy alapanyag (nem autós) példa, amit mi szállítunk:
2020 január: 380 euro
2021 január: 440 euro
2022 január: 570 euro
2022 február: 630 euro
Hétfőn írták, hogy a márciusi ár marad ez. Pénteken írták, hogy sajnos az energia bla-bla 680...
Aki megveszi, az tud gyártani a vevőknek. Aki nem, az csődbe megy. Egyelőre piac van mindenre, mert ugye "hiánygazdaság van", örülj, hogy kapsz.
Ja, még annyit, hogy régen 4 hétre szállítottak, most 4-5 hónapra le vannak adva a rendelések. Ha nem jó az ár, lemondhatod, más el fogja vinni örömmel (aki nem rendelt időben).[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
simonjoe
senior tag
válasz rbalint88 #223415 üzenetére
BMW akkor sem kell, ha agyon ütnének!! Maga az autó tetszik, de elég macera egy VAG-os autó is, a bömös meg bőven e macera felett van, akkora betegágy a márka, h egy kórházat lehetne vele megtölteni.
Fontos az üzemeltetési költség is!! Nagyon nem mindegy mennyi a szerviz költség, évente ez nálam 4-5x-i kötelezőt jelent.
#223416F_Zolee:
Tökéletesen egyetértek veled, de találsz olyan karosszériást aki ezt megcsinálja böcsülettel?? Ne tartsd vissza!! De, mint írtam, vannak elemek amiket nem lehet javítani, lakatolni, egyszerűen csere. A józan ész határain belül ezt nem lehet megoldani. Továbbá az is igaz, h 2-3 milla kevesebb mint 17-18, de kérlek azt se hagyd figyelmen kívül, h egy 300k-t futott 13-14 éves autóról beszélünk. Szóval van egy határ ahol meg kell húznom egy vonalat.
#223417vzsryl:
Köszönöm szépen a tippet!! Ez sem lehet egy rossz vonal, viszont itt is meg kell vizsgálni, h mennyi lesz az annyi ha szervizbe viszem, és akkor itt még csak a kötelezőkről beszélünk.Joe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz simonjoe #223413 üzenetére
Pedig jo auto a CC, nehez lesz fole loni ertelmes aron. De ha mennie kell mennie kell. Haveromet sokszor vezettem (meg ugye nekunk vt sima B6), most csereltek benne hexagont, (annyira nem is vt veszes allapotban).
Karosszeria ilyen, es latod megis mindenki a turbotol fel… Amugy lehet takolgatni a kasznit (javito ivekkel) de hat az se olcso moka ha rendesen csinaljak meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz szabonagyur #223412 üzenetére
Jó cimborám és kollégái anno egy Seat Ibizát használtak, ~ hetente más rendszámmal. (További részleteket nem ismerek.)
-
Kickass
őstag
válasz F_Zolee #223422 üzenetére
De nem is olcsók, simán lehet, hogy olyan árat mond Guszti ami már az autó értékét nézve megüti a fájdalomküszöböt (de lehet simán nem is rentábilis).
Ha vállalja egyáltalán és ha igen akkor mikor…’Mezei’ autóknál én őket két esetben szoktam javasolni, nem nagy a hiba de lehető legjobb minőségben kellene javítani, vagy szerelem az autó még ha egy alap fapad valami is és sokáig meg akarják tartani.
-
simonjoe
senior tag
...szakad is a szívem érte. A márkakerben beárazták 3millára, de azt mondták, h 2,6-nál többet nem adnak érte, mert nekik is keresniük kell rajta. Az egyik barátom rég rágja a fülem, h átveszi. Mondtam neki, h mennyit adnak érte, azt mondta, azonnal fizeti a 2,6-ot!
Az olajpumpát megcsináltattam Mágus mester javaslatára még anno, szikraforgácsoltatva lett a balansztengely és kapott egy megerősített hexagont. A turbo most lett cserélve.
#223422F_Zolee:
Tegnap este írtam neki, meglátom mit reagál, valszeg el kell vinnem, h lássa.
#223423vzsryl:
Én nem viszem márkaszervizbe, olyan árakon operálnak, h megéri más megoldást keresni.
Gyári turbóra 575eHUF-os ajánlatot kaptam tavaly, gyári típusazonos került bele, csak nincs benne a VW jel( Ferryker turbo) 235-ért, azért van különbség.
Persze a garos szekereknél ezt nem tehetem meg.Joe
-
vzsryl
nagyúr
válasz simonjoe #223427 üzenetére
A Lexus hibridbe is "olaj meg víz kell", de a márkaszervizek nem dolgoznak vészesen drágán, és a hibrid garancia miatt megéri odavinni őket.
Egyébként a modern autók között nem igazán létezik megbízhatóbb technika a Toyota hibrideknél, és tényleg elég beléjük a kötelező. Még féket is ritkábban kell bennük cserélni a rekuperáció miatt. Tavalyelőtt IS300h-t is nézegettem (akkor még tele volt a piac 5M körülivel), de sajnos túl kicsi a csomagtartója az ikerbabakocsikhoz. Az ES már lehet jobb lett volna, de az 2018-ban jelent meg, ezért a legolcsóbb akkoriban 11M volt hahu-n. Tőlünk 1-2 utcányira van egy ES, amivel sűrűn összefutok. Teljesen bele vagyok szerelmesedve, egyszer kell vennem egyet, de most nagyobb ház projekt van.#223428 bandus: Abból a PHEV 20M felett van, ami egy Passat-ért kissé túlzás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz simonjoe #223419 üzenetére
Mondhatnek Merci GLC vagy Audi Q5 phev-et is az a lenyeg, hogy nem egy muanyag lufi, hanem rendes auto. Bocs, kicsit ki vagyok abrandulva a koreai autokbol, eleg gyorsan pusztulnak. Szerencsere cegesek, amikre ralatok, de ha sajat penzbol vennem meg es ennyi baja lenne, nem lenne oszinte a mosolyom. Es ha mar szar es kolteni kell ra, akkor legalabb erezzem jol magam benne, amikor mukodik.
mondjuk az alfa a masik veglet volt, tul sokat volt szervizben
amugy BMW-nel es Mercinel van service inclusive, 5 eves koraig nem nagyon kell kolteni a szervizelesre elvileg.ja, Lexust nem vennek, borbe varrt toyota alien vs predator kinezettel, nem europai logika szerint mukodo elektronikaval, koszdekosznem.
[ Szerkesztve ]
-
-
Vismajor01
addikt
válasz rbalint88 #223431 üzenetére
Hat nem is kinezet alapjan szoktunk itt egymasnak segiteni, bar segitsegkeresnel se lattam soha h vki olyan kriteriumot ir h "szep legyen " :D
Nekem pl tetszik a lexus, de sose vennek ennyiert autot. Attol meg ajanlani lehet :)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
vzsryl
nagyúr
válasz nandow #223430 üzenetére
Nekem a csomagtartó hossza nagyon fontos, és abban már jobb egy kicsit az ES. Az a +30cm az autó hosszában a puttonyban is észlelhető.
#223431 rbalint88: A bőrbe varrt Toyota annyiban hamis megállapítás, hogy ennél jóval nagyobb a különbség menetkomfortban és főleg zajszintben. A külleme az ízlés kérdése, de egyértelmű, hogy a németes egyenruhához képest kissé cyberpunk. Viszont a CC sem annyira eminens, mint a sima Passat. Az elektronika tényleg sokkal logikátlanabb, de pár hét után teljesen megszokható. Egy autótesztelő csak szidni tudja, a hosszan vele élő tulajok pedig egy idő után megszokják és megszeretik.
#223433 Vismajor01: A gondtalan luxus sokak számára ennyi pénzt is megér. Főleg, hogy a gondokkal teli luxus is ugyanennyibe fáj, sőt...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz vzsryl #223434 üzenetére
RX es GS/LS szerintem is jo, veheto, de az olcsobbak tenyleg csak bali ruhas toyotak. Ami nem baj, ha valaki az alapveto toyota hulyesegeket/igenytelensegeket el tudja fogadni. A belterrel se alapvetoen a dizajn a baj - bar attol pont nem lenne kevesbe megbizhato, ha igenyesre es egysegesre csinalnak meg a gombokat is, de ergonomiailag se a legjobbak.
Eleg sok BMW es Merci is van ismerosi korben, vagy nagyon tudnak mosolyogni a szarsagaikhoz a tulajok vagy annyira nem kudarc egyiknek se a fenntartasa
Vismajor: a szepseg szubjektiv valoban, az viszint talan nem
vita targya, hogy egy barmilyen lexusban nincs helye azoknak a gomboknak, amik egy yarisba is belekerulnek -
radi8tor
MODERÁTOR
Amikor a nepper autót reklámoz Honda e
⭐ Stella
-
veterán
válasz simonjoe #223435 üzenetére
ez az info nem volt meg. teljesen megertem, en 30 felett sem szivesen ulok ilyen alacsonyan, de valasztanom kellett, hogy suv vagy automata, a ketto egyutt nem fert most bele. esetleg egy passat alltrack? bar en tenyleg a bmw vonalon indulnek el, az az x3 nagyon popec, de nekem tetszik az x2 is
tegnap sikerult kicsit meg ismerkedni a a golffal, elhoztam dorogrol a sileceimet es mentem vele mar 100 km/h felett is probalgattam az automata parkolast, nem rossz, de egt a szintet a volt csajom 10 evvel ezelotti aurisa is hozta. Parhuzamos megoldasaira kivancsi leszek. autohold ha bekapcsolom ugy marad. adaptiv tempomat nagyon nagyon barati. savtarto nekem kicsit furca. a les matrix zsanialis, ez lesz valoszinuleg a kedvenc feature-om. a kovetkezo hetekben lesz meg egy sieles meg egy zakopanei kirandulas, utana majd irok bovebben"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
A preferált Shell kúton nincs gázolaj, semmilyen, átmeneti készlethiány. 😕
Viszont gázpalackot kaptam.
[ Szerkesztve ]
-
mamboo
tag
Sziasztok,
Babó érkezése miatt szükségünk lenne még egy autóra.
Nem akarunk 500-600.000-nél többet költeni rá. Csak M0-ra illetve kevés városi használatra kellene, kizárólag munkába -alkalmanként horgászni- járni. Leginkább benzines autóban gondolkodunk.
Ne rohadós típus legyen, és szerintem ne 1.0 motorral.
Milyen márkák közül kéne választanunk?
Köszi -
veterán
válasz tboldi #223441 üzenetére
Felvásárolták a szlovákok vagy a fuvarozók?
Más
Ugye jól sejtem, a gépjárműadót csak a NAV felületre bejelentkezve lehet kártyával befizetni? (feleségem az üzembentartó)Átutalás esetén adószámot vagy rendszámot írjak, vagy menjek biztosra és mindkettőt? Hadd gobozza ki az ügyfélszolgálat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motoros topic
- Milyen autót vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Házimozi haladó szinten
- SkyShowtime
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...