-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Véletlenül benéztem, és az 5w40-es Total helyett 10w40-es Mobil olajat töltöttem a motorba, kb. 2dl-t. Lehet belőle probléma? Nissan Almera N16 1.5i, 2005-ös, és most lépte át a garantált 150k km-t. Jövő hónapra tervezem az olajcserét. Először jártam így, szóval teljesen tanácstalan vagyok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
[link]
Ilyenkor elgondolkozom azon, hogy nem börtön kéne járjon ezért, hanem ugyanaz történjen velük, mint amit tettek az autókkal. Valamelyik testrészüket egy arra alkalmas szerszámmal el kéne távolítani. A töküket javasolnám első körben, hisz töketlenek...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
De nem sedan egyik sem. Skodánál az első Superben és első Fabia sedanon kívül nem volt sedan a VW-s időszak alatt. Mindegyik ötajtós volt.
Nagyon sok mindenre a sedan forma a legjobb, de mivel sokan meg tudják oldani ezt ötajtósként is, ezért a régi típusú sedanoknak semmi értelme manapság. Nem praktikus.
Még az új BMW 4 Grand Coupe is ötajtós lett. Jár is a pirospont a bajoroknak a Multiplaval vetekedő 3-as GT után.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz forceberg #218365 üzenetére
"Bezzeg a Talismant golftáska tartósra csinálták az 5 ajtós helyett."
Kicsit fáradt vagyok. Ezt fejtsd ki bővebben kérlek.
#218366 Qru: Túl sok haszna nincs, elég volna, ha csak simán ötajtós lenne. Most gondolkozom, hogy van-e számomra bármilyen haszna. Talán annyi, hogy amikor kisebb csomagot dobok be, akkor kicsit könnyebben, gyorsabban nyitom fel. Viszont legalább menő, mert nagy eséllyel teljesen egyedi megoldás. Nem láttam még más autó típust, ami ezt tudta volna.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz EQMontoya #218732 üzenetére
A navi veszélyes tud lenni. Tavalyelőtt pont előttünk kb 30 méterrel, lakott területen belül egy Xsara csapta szét egy B6 Passat bal első kerekét, mert a fő útvonal 90 fokos kanyarban ment volna, de a Citroenes épp a telefon naviját csesztette, mert nem ismerte a környéket. Kiegyenesítette a kanyart, az autóját meg begyűrte. Szerencsére nem sérült meg senki.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #218924 üzenetére
Simán meghúznak 5x is embereket, de sokan megtanulnak közülük közlekedni. Viszont aki teljesen fogyatékos, az nem tudom, miért vezethet. Az orvosi vizsgálatokat is jóval komolyabban kellene venni.
25-én este gurultam le egy helyi főbb utcán, és a társasházi parkolós kis utcából úgy kijött elém balra kanyarodva, nagy ívben egy Vitara, hogy 5 méterre voltam tőle. Azért nem durrantam bele, mert nagyon lassan mentem, és el tudtam húzni a kormányt a busz beugró felé. (Az ABS közben ledarálta a talpam.) Nyomtam egy 10-15mp-es duda szólót, de még csak arra se méltatott a nyomorultja, hogy benyomja a bocsánatkérő vészvillogót.
Nappal sem fordulhatna ilyen elő, de éjszaka, amikor pár méterről világít a tompított oldalról az arcába, azt se veszi észre?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #219282 üzenetére
Jelenlegi árakat és futásteljesítményt nézve, ha ilyen verdát keresnék most, akkor még ma éjjel megvenném ennyiért.
Mármint 700k-ért.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #219284 üzenetére
Városba jó az.
Fater júliusban vett 800k-ért egy 2001-es G Astra-t 46k km-rel, kurblis ablakemelővel, klíma nélkül, 1.2-es alapmotorral. De az autó kb. szalon állapotú. 900k-ról alkudta le, de ha felnézel hahu-ra, és szűkíted a keresést ilyen kevés futásteljesítményre (bármilyen autónál), akkor le fog verni a víz.#219285 Qru: Rengetegen. Ne magadból indulj ki. Apósom A6-osában digitális klíma van, mégsem használja, mert azonnal begyulladnak az ízületei tőle.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Stylewars_kp #219288 üzenetére
Múltban ragadtál, és magadból indulsz ki.
1. Lassan másfélszeres áron mennek ugyanazok az autók, amik pár évvel ezelőtt kevesebbet futottak és jobb állapotban voltak, mint most. Ez ugye a tavaly év eleji euro 6d bevezetése miatti új autó drágulástól + covid miatti (chiphiány stb.) hatalmas kínálat visszaeséstől + forint gyengüléstől van. (Ez utóbbi a legkevésbé számít, mert tőlünk nyugatabbra is kb. annyival drágultak az autók, mint nálunk.)
2. Rengeteg ember - megkockáztatom, hogy a többség - rá se néz olyan hirdetésre, amiben 199k km-nél nagyobb futásteljesítményt lát. Nem tudom, hogy más országokban ez mennyire jellemző, de Magyarországon még mindig "népbetegség".
3. A 46k km-t futott autó hiába 20 éves. Döbbenetesen újszerű tud lenni, ha vigyáztak rá. Hidd el, ültem benne, vezettem. Nekem a városi rohangálósom is egy G Astra (pár hónappal fiatalabb a fateroménál), 1.4-es, klímás, elektromos ablakos, és 165k km-rel vettem szeptemberben az első tulajdonosától, aki 100m-re lakik tőlem, és egy 67 éves bácsi. Össze se lehet hasonlítani a két autót. Fateré annyival jobban egyben van, hogy az hihetetlen, pedig az alap szervizen kívül semmit se csináltatott rajta eddig. Én 370-ért vettem, és eddig 160k-t költöttem csak szervizre. Most ment át 21-én a műszakin gond nélkül. De mégis sokkal hitványabb az egész autó.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz simonjoe #219404 üzenetére
Azigen'!
Én ennyi országúttal kb 1 literrel többet csinálok a Superb-bel. Ha csak autópálya, akkor le tudom vinni 5L közelébe.
Neked mennyit csal a fogyasztásmérő? Nekem fixen - több tucat méréssel tesztelve - 4dl-rel kevesebbet ír átlagfogyira.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz stickermajom #219468 üzenetére
A nap kommentje.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Peter.70 #219510 üzenetére
Nem vagyok jogász, de a két dolog nem ugyanaz. Illetve itt a helyi Interpsarnál rendszeresen kiküldik az alkalmazottakat, hogy szedjék össze a kocsikat, de értelemszerűen ennek van átfutási ideje. Nem tudnak minden percben ott lenni, mert akkor az áruházban nem lesz elég ember. Nekem eszembe nem jutott volna bemenni az áruházba reklamálni, pedig elég nagy szám tud lenni, ha valami nem tetszik.
A személyi sérülés számomra más dolog, de ha elcsúszok a jégen, és eltörik a karom, akkor se mennék be reklamálni, mert én voltam a balf@sz. Nem reklámoznám, hogy nyomi vagyok. De amennyi ember, annyi hozzáállás.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Egy Golf-ban mindig sokkal nagyobb hely van elöl, mint egy Corolla-ban, vagy szinte bármelyik távol-keleti kompaktban.
nandow: Én csak jókat tudok róla írni, de nekem dízel van, ráadásul CFFB, amiről nehéz rosszat írni bárkinek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #220628 üzenetére
Ismerősöm X5-öse új kora óta (legújabb X5), folyamatos szoftverfrissítés után még mindig random satufékez az autópályán, pedig egy szúnyog sincs előtte. (M6-oson járt vele főleg.) Az övfeszítő kellemetlen hatásait párszor megsínylette.
Eddig úgy áll a szitu, hogy autócsere lesz, de ugye várnia kell.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Peter.70 #220640 üzenetére
Értelmetlen.
1. Pici Suzuki rohadt drágán, tehát ennyiért már inkább valami kényelmesebb, halkabb, jobban felszerelt autót fognak venni az emberek.
2. Annyival drágább az amúgy sem rossz fogyasztású 1.4 turbós változatnál, hogy évtizedekben mérhető a megtérülése.
3. Dinamikában drasztikus különbség várható a turbóshoz képest.
4. Csak elektromos módban ez sem tud túl sokat gurulni, tehát a lokális kibocsátása sem sokkal jobb a sima lágy hibridhez képest.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
Hozzánk közel, pár utcával arrébb vettek egy fekete Mach-E-t. Először azt hittem, hogy egy tucat SUV gurult be a perifériámba, és igazam volt, mert több mp után esett csak le, hogy miért van a nyihaha a hátuljára rakva. Ez élőben még kevésbé Mustang, mint a felvételeken.
TAB-os rendszáma volt már.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz stickermajom #220980 üzenetére
VW-nél egy egyszerű vezérlés csere majdnem ennyi.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Értem én, hogy felmentek a használt autó árak, de ez dimenziót ugrott.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #221113 üzenetére
Én már azon gondolkozom, hogy a 370k-ért vásárolt G Astra-t (nagyobb hibája nincs, friss műszakis)+ a lakásunkat eladom, és veszek egy budai villát.
A Superb megmarad családinak, vagy beköltözünk abba, ha nem jön össze az üzlet.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #221390 üzenetére
Szerintem egyáltalán nem véleményes.
Fekete és fehér/ 0 vagy 1.
Követési távolság az azért van, hogyha előtted vészfékez valaki, akkor is meg tudj állni úgy, hogy ne történjen kontakt.
Büntető fékezésnél és - ahogy Reggie0 fórumtárs írta - előzés utáni azonnali fékezésnél más a helyzet.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Vismajor01 #221550 üzenetére
Évente, hacsak nem vagy benne biztos, hogy beleversz legalább 15k km-t a dízelbe. Évente akkor is kell cserélni, ha alig használod.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz sutszi #221573 üzenetére
Ezért kell dízelt használni, ha nagyobb tempóval is tudsz közlekedni. Nekem a 2.0CRTDI CFFB tempómat 140-nel átlagosan 1L-rel kevesebbet kér, mint 120 alatti sebességnél. Valószínűleg az ideális fordulatszám, és így a legjobb hatásfok arra a sebességre van belőve. 160-nál is olyan fogyasztás jött ki, mint ~110-zel, tehát az már nem optimális.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Gondolom a CC-s csinált valamit előtte, amiért az audista ezt a revansot érezte megfelelőnek.
Mindkét IQ negatív képződménynek el kell venni a jogsiját, pár évre hűvösre tenni őket, és örökre eltiltani a vezetéstől. Gondolom azzal mindenki egyetért, hogy ilyen idióták nem valók az utakra.Btw. a bunyó tényleg jobban hasonlított ölelkezésre, mint harcra. Tinédzser korunkban kb így nézhettünk ki, amikor részegen ölelkeztünk a haverokkal.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...